Hey maart-mama's!! Hier nog een maart-mama! Volgens mijn testen althans. Morgen bloed laten prikken bij ha en dan pas zal het genieten voor mij kunnen beginnen. Nu twijfel ik nog altijd of het wel kan. Maar alvast mijn felicitaties aan de andere maart-mama's! Maart is echt een mooie maand om te bevallen. We gaan zo met ons kleintje buiten kunnen, want het goede weer begint dan stilaan terug te komen, joepie! Liefs Deke
Haai girls! Ik mag me sinds vanmorgen ook een Maart-mama noemen! Héél onwerkelijk allemaal hoor! Vanmorgen dus positief getest, toevallig had ik ook nog een afspraak bij de huisarts staan vanmorgen dus daar ook al het een en ander besproken. Omdat ik zo onzeker was of het wel waar was, vanmiddag nog een test gedaan en die was ook positief! Dus nu ben ik echt wel heppie! Alleen bij sommige berekeningen staat er 7 maart en bij andere weer 11 maart dus tja wat het nu precies is...geen idee. Maargoed nu heb ik sowieso gehoord dat bij de eerste echo pas echt duidelijk is hoelang je nu al zwanger bent. Dus daar wachten we dan maar eens op hihi! Maar houdt voorlopig maar 11 maart aan. Dus Elke, je kunt me ook toevoegen! Ik ben 26 jaar en het wordt ons 1e kindje, hoe en waar ik ga bevallen en dat soort dingen weet ik nog niet hoor. Eerst dit nieuws een rustig laten bezinken!
starfish gefeliciteerd meid en hopen dat t blijft zitten. wat snel zeg bij jou!!!!!!!!! super voor je!
Hier is het foute boel.. Ik vloei vanaf het middag uur, ben net al op het ziekenhuis geweest en heb een echo gehad. Daar was helemaal niets op te zien, dus ze dacht of een vroege miskraam of nog een hele prille zwangerschap. Mijn baarmoedermond was wel gesloten en lag erg hoog. Maar nu verlies ik inmiddels ook veel slijm en stolsels. Dat is gewoon niet goed. Dus helaas... Elke, ga gerust je gang met de site, ik heb die waar ik mee bezig was net compleet verwijderd.. Reactie op wat er nu gebeurd.
he setti, Ik zag in je profiel dat we dezelfde dag jarig zijn...das grappig. Bij wie moet ik me melden voor de lijst? Iemand vroeg me of echo met 6 weken kan....vorige zwangerschap had ik met 6 weken en paar dagen een echo was op de IVF poli maar dat is normaal inderdaad liever wat later! xx nina
thanx meiden. Ik wens jullie wel allemaal een hele voorspoedige zwangerschap. Ik wil allemaal mooie kindjes in maart zien!
jij bent op 5 mei en ik 17 mei dus niet te gelijk jarig. hahaha. voor de lijst kan je een pb tje sturen naar elke ( ff terug scrollen want er moet nog iets achter haar naam)
he meid wat balen voor je zeg. veel sterkte komende tijd en als je ff wilt kletsen of iets kwijt wilt dan kom je maar. dikke knuf!
Jeetje Miza, wat afschuwelijk! Sterkte! @ Setti....ja echt megasnel, had ik ook nooit verwacht! Hebben jullie dat nu ook dat jullie je helemaal gek maken nu je weet dat je zwanger bent? (voor degene die pas voor de 1e keer zwanger is)
Nou dat je aan niks anders meer kunt denken.....soms heb ik het gevoel dat ik rond loop als een kip zonder kop hahaha....niet verkeerd bedoeld want ik vind het huist geweldig hoor! Maar ik moet nu aan zóveel dingen (gaan) denken en het is zó onwerkelijk allemaal!
heyy meiden miza wat erg voor jullie, tjonge jonge zeg. ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel, mocht je willen praten... xxx
hey meiden zozo hoop gekletst hier vandaag, pff kan jullie namen echt nog niet uit elkaar houden, maar dat komt vanzelf wel. alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom hier!!! @starfish:ik snap je wel hoor, ik was de eerste keer ook elemaal door t dolle heen vanaf de positieve test, echt geweldig!nu t de 3e keer is gaat t allemaal wel wt anders omdat je t eerst allemaal nog maar eens moet zien, maar ben wel heel blij oor en denk er ook de hele dag aan!! @setti mooie foto hoor!!! @allff ben sinds gister gestopt met roken, ik was er 1,5 jaar vanaf maar ben na de 2e ma weer begonnen, stom stom stom, en nu dus echt weer verplicht stoppen, wel moelijk hoorrrrr, maar heb het er graag voor over! Ik heb nog geen buikje maar das ook niet zo raar met 4 weken haha, maar doordat ik nu voor de 3e keer in een jaar tijd zwanger ben zal t eerste begin waarschijnlijk wel wat sneller gaan, ben benieuwdddd. Is er nu iemand anders bezig met een site off??? xxx
hoi meiden Miza: wat ontzettend naar!!!!! Sterkte meissie...... Zag een heleboel nieuwe aanstaande mama's, allemaal proficiat en welkom. Hier erg weinig symptomen, had ik bij de eerste ook niet echt, maar maakt me wel onzeker!! Met die hitte voel ik steeds klef van onder, sorri voor de details!. Krijg steeds de neiging om te gaan kijken of er iets mis is..... twinny