Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    @dingen kopen: wij wachten nog even. We hebben sowieso niet veel nodig, want we hebben alles nog van Karel. De kleine zal wel bij ons moeten slapen, want we hebben geen kamer over. Wordt over een tijdje wel verhuizen dus. We wonen hier alleen heel fijn (lekker in het centrum van Haarlem) en voor het budget dat we hebben kunnen we toch ook net niet krijgen wat we echt willen...

Duowagen of plankje: ik ga het zelfde doen als Malin: even afwachten hoe goed Karel tegen die tijd kan lopen. Hij loopt nu nog niet los, maar legt aan een handje wel al hele afstanden af, dus heel lang zal het niet meer duren.

Oh en een vraagje over de draagdoek: dat is dus niet te zwaar? Wij hebben een babybjorn en daar werd ik toch al vrij snel moe van in de rug en schouders. Heb je dat bij een draagdoek niet?

Fijn Geraldine, dat je zoontje er weer is, geniet ervan!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zooo een hoop weer bijgelezen!
    En niet veel tijd want ben op het werk nu.. :(
    Hier is het ook al zo druk, zit nu op m'n 6e werkdag deze week en nu ook nog eens 6 achter elkaar :( Stomme vakantie-periode.

Voor de site: Ik vind het fijner als mensen ff een pb naar mij sturen als ik iets moet bijwerken.
    Ik heb geen tijd om het nu meteen te veranderen en als ik het later wil doen moet ik alle pagina's terug zoeken om te kijken wat ik ook alweer waar in moest veranderen!
    Dus graag pb-en als iets aangepast moet worden! Thnx :)

@ Echo's: veeel succes meiden! :D Komt harstikke goed!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Dat klinkt wel ideaal zeg, zo'n draagdoek!
    Ik heb best wel snel last van mijn rug, dus wie weet is dit een goede oplossing! :)

4. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Ja ik ook.. Heb namelijk heel veel paard gereden en aan springkampioenschappen gedaan ben toen helemaal verkeerd gevallen en mag daardoor geen paard meer rijden athans niet meer springen.. Dus heb ook heel veel last van rug en heup..
    Maar de draagdoek kun je op verschillende manieren dragen waardoor je niet altijd druk op de zelfde plaatsen hebt dus voor mij was het ook ideaal :D
    Liefs, geraldine

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, mager dagje op de rommelmarkt, was ook bijna niks leuks te vinden. Heb wel ff voor 10 euro 10 witte handdoeken (wel nieuw hoor) gekocht, scheelt een hoop met de hema. Van mijn vader een meetplankje gekregen voor de babykamer, hihi, was maar een euro. Met een muisje erop. Maar verder was het maar slap, hebben ook niet heel veel verkocht. En heeel slecht weer darcy, hih, balen voor de mensen die buiten stonden met hun kraam.

Meiden veel succes morgen! Die echo's komen helemaal goed, ook die van jou funnyme! Fijn linda dat het bruinverlies is gestopt!

Hier: ik moet echt 25 keer op een dag plassen! Wow en niet zomaar een beetje ook! S'nachts moet ik er gewoon 5 keer uit. Voel me afgezien van heel moe.. eigenlijk prima!

Morgen heb ik wat meer tijd en ga ik even klungelen met de laptop om te zorgen dat ik gewoon die site kan aanpassen, maar het is elke keer daar en nergens anders dus dan zou het niet aan de laptop moeten liggen... Soms kan ik 5 minuten wat aanpassen en daarna lig ik eruit, frustrerend...

Ik koop ook elke week wel een klein dingetje, maar de big stuff halen we wel na 12 weken.

Morgen ben ik er weer wat langer, ga nog ff butterfly effect kijken!

Slaap lekker straks en dikke kus!
    Sue

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Easywalker kan gewoon elke winkel in! Zelfs de kruidvat. Alleen speelgoedzaken zijn soms wat lastig.
    (nee heb geen aandelen in easywalker)

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb juist gehoord dat een wagen achter elkaar niet makkelijk loopt. Moeilijker met stoepen op en af. En moeilijker met bochten.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Onze tweelingwagen kan prima in huis. We hebben ons in de winkel laten vertellen dat easywalker prima door de gemiddelde deur past. En dat is ook zo. Trekpleister, wibra, zeeman etc geen problemen mee. Alleen de speelgoedwinkel is af en toe een probleem

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi oke ff snel tussendoor de site aangepast.
    hier lukt ie tot nu toe wel suekes.. :(

10. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    zo suekes: dus jij sponsort moeders voor moeders goed of doe je daar niet aan mee?

11. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Kinderwagen: Onze zoon kruipt sinds 3 dagen, dus ik ga ervan uit dat ie echt nog niet (goed) loopt als nr 2 komt;) Voor ons dus gewoon een duowagen, maar geen hele dure. Zonde van mn geld...

Spullen kopen: bij de eerste heb ik met 20 weken pas een setje kleding gekocht. Ik zat nogal lang in de ontkenningsfase zeg maar ;) Met 6,5 maand toch maar eens via via wat spullen voor de kinderkamer gekocht. Ik denk dat het met nr 2 ook zo gaat. Ik vind de kerstvakantie een mooie tijd daarvoor :D

@linda: super dat je bruinverlies gestopt is!!! Houden zo ;)

@ vriendlief: Hier ook een nuchtere vent die vind dat alles maar normaal moet blijven tijdens de zwangerschap... Nou moet ik wel zeggen dat het nu beter gaat dan bij de eerste. Bij de eerste heeft het 8,5 maand geduurd tot ie doorkreeg dat het menens was :(

@ echo's: succes morgen en veel plezier!!!

@ hier: Vandaag aan pa en ma verteld. Ze waren helemaal confused... Reactie van mn pa: 'nou al??? stelletjes wippers...' Tja... wat moet je daar nou op zeggen :) Gelukkig waren ze wel heel blij hoor!
    En ik ben helemaal happy: ik kan weer poepen! :D

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    o ja, wat betreft de eet-tics: kappertjes en softijs. Hmmmm!!! Ik kan daarentegen geen koffie of cola zien...

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Softijs mag toch niet?

14. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    :( Nooit van gehoord! Waarom niet?

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Niet? Hmm wist ik niet..
    Niet dat ik het gehad heb, maar toch..

@ Eet-tics: hmm nee heb ik volgens mij niet echt. wel wat dingen die ik ff echt minder lekker vindt.. maar nog niet iets waar ik nu aan verslaafd ben :)

@ vriendlief: achh mijn mannetje is zo'n scheet hihi. Die is zo gelukkig dat ie papa wordt :D
    Hij is er ook echt veel mee bezig, kei leuk :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aah blijkbaar gaat het bij softijs en milkshakes om de machine die niet helemaal schoon kan zijn en dan de listeriabacterie kan hebben.
    En schepijs: "Let ook op met schepijs want dat kan met verschillende kiemen besmet zijn: omdat de diepvriezer minder koud staat, de doos ijs te lang openstaat en de schep in een waterpoeltje gedoopt wordt."

ja daag.. ik ga echt wel lekker gewoon ijs eten als ik zin heb.... moet niet té gek worden hè! .. :(

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Toen ik vorig jaar zwanger was, zei de gyn dat softijs van bijv de mac wel mocht. Daar wordt het hele apparaat elke dag schoongemaakt. Maar bijv van de snackbar weer niet... Zelfde met milkshake.

Schiet me ineens te binnen, dat ik een jaar geleden ook al zwanger was. Gek idee he?

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh oke! Tja ik wist het ook niet. Dit hoorde ik van de gyn!

20. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook maar meteen ff gaan zoeken, en het enige wat ik kon vinden is de hygiene van de automaten. Nooit bij stilgestaan, gelukkig dat het in Nl niet veel kwaad kan ;)
    Ik vond ook ergens dat er veel zout in softijs schijnt te zitten :)?) en dat is dan weer slecht voor een hoge bloeddruk. Gelukkig heb ik altijd een belachelijk lage bloeddruk dus een beetje extra zout kan geen kwaad :D

Deel Deze Pagina