Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben er weer vandoor... baby te huur kijken!

2. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Over die eetkicks....een paar dagen geleden deed ik echt een moord voor een stuk leverworst..terwijl ik dat normaal niet zo bijzonder vind.
    heb maar een klein stukje gegeten omdat ik weet dat het niet goed is teveel lever te eten i.v.m. hoeveelheid vitamine a...maar moest het gewoon hebben.
    fijn dat de milkshakes bij de mac wel gewoon veilig zijn...want daar haal ik ze gewoon.
    Verder heb ik momenteel helemaal geen zin in ijs.

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nijnja: hey, wat toevallig, wij wonen ook in het centrum van Haarlem!!! Met 1 kindje gaat het huis nog wel, met nog een baby erbij ook, maar met 2 wat oudere kinderen gaat het heel krap worden... maar ja, wij willen ook niet weg uit onze straat :S. Nou ja, dat zien we dan wel weer.

@boba: dat van leverworst heb ik nou ook, lekker handig ;)

Trusten allemaal! Ben echt kapot nu en morgen weer om 8 uur beginnen, dus ga mijn bedje opzoeken (nog ff lekker in bed House kijken met hubbie)

4. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi hoi dames,
    wat hebben jullie veel geschreven zeg!!! helaas kon ik niet alles teruglezen. Maar morgen heb ik om 11 uur een afspraak bij de gyn spannend!!! Alle dames die morgen ook een afspraak hebben heel veel succes!!!
    Kom morgen wel langs om te vertellen hoe het is gegaan nu ga ik slapen weltrusten allemaal.
    liefs mamatje

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Iedereen met een echo morgen, heel veel plezier, en het gaat allemaal goedkomen hoor! Allemaal mooie kloppende hartjes.

Fijne avond nog.

Liefs Moons

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi hoi

Veel plezier bij de echos vandaag dames

@hier
    veel las van "bandenpijn" volgende de Vlos. AGHRRR wat is dat vreselijk. Voel me er mega onzeker door het lijkt wel ofdat ik elk moment ongesteld zal worden. Wie heeft er nu ook al bandenpijn? Ben er net door wakkergeworden. Wil graag warme kruik er op leggen maar heb gehoord dat dat in de eerste maanden beter niet kan doen? Heeft er iemand nog andere tips voor om deze pijn te verlichten. Ik heb het ook overdag tijdens het wandelen/werken. mensen vragen zich dan af aan mij wat is er??...

Groetjes Lynette

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedemorgen dames,

Veel succes met alle echo's!
    Ik ga vandaag naar de Beekse Bergen, gezellig een dagje weg met mijn ventje.

Overigens begint mijn familie steeds meer vraagtekens te krijgen, ze vragen dan ook de oren van het hoofd bij mijn moeder. Deze vind het erg moelijk om haar mond te houden. Mijn nicht weet het zeker, ik ga a.s. vrijdag wat leuks vertellen maar de rest van de familie vraagt zich dan af waarom ze nog niks weten want dan had ik het toch al lang gezegd.
    Echt grappig allemaal, ik wil zelf wachten met het zeggen totdat ik mijn intake en eerste echo heb gehad en daar houd ik me aan. Ben wel benieuwd of ze vrijdag niks gaan zien aan mij, er is namelijk een klein buikje zichtbaar, zeker 's avonds als mijn darmen zijn opgezet.

Lastig hoor,

In ieder geval een fijne zonnige dag allemaal vandaag en ik lees vanavond even bij.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nog 4 uur en 15 minuten...

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Bandenpijn, ik ging altijd onder de douche staan

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Dames vandaag met echo, succes.

Bandenpijn: Nu veel minder last van, dan bij mijn vorige zwangerschap. Maar toen was het niet zo erg, dat ik er wakker van werd.

Tassie: Veel plezier vandaag. Laat je wel je t-shirt aan? ;):D

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    Hmm net gebeld voor een echo deze week maar ze zitten harstikke vol.. 10 augustus was de eerste optie en nouja; daar sta ik al haha.
    Ze zei dat ik het wel via het ziekenhuis kan proberen om daar een echo te laten maken, maar ja, kheb nu geen last meer van bruin verlies dus dat vind ik nou ook weer niet nodig.
    Ach.... ik houd het gewoon op 10 aug.... nog een weekje! :)

@ De echo's: ben benieuwd meiden...!! Kom maar door met die mooie echo-foto's!! :D

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi.

Onze echo was weer helemaal top hartje klopte goed gegroeid het zwaaide ook nog even

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh ik wil ook zo graag een kloppend hartje straks!

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Channes, super meid, leuk he die bewegende armpjes, heb je ook een foto??

Bandenpijn heb je denk ik het meeste bij de eerste zwangerschap omdat dan alles nog moet uitrekken. Nu nog weinig last van, af en toe een beetje.

Liefs Moons

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Channes: kijkkk :D Mooi!! :D

16. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    he channes gefeliciteerd. Leuk dat 'ie zwaaide!

@gwn: inderdaad kleintje en baby gaat nog wel, maar als ze ouder worden... We zijn een beetje in de ontkenning geloof ik, we willen er nog niet al te veel over nadenken! Misschien kan Karel straks in een stapelbed en dan het ledikantje eronder. Zijn we alweer een jaartje verder. Nu ja, ik geloof dat ze hier ooit gewoond hebben met een gezin en vijf kinderen en toen was wat nu bij ons de woonkamer is nog winkel en dat kon ook! En de vorige bewoners hadden ook nog een winkel en een kind van 4 en van 2.
    Haarlem is leuk he!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    channes, gefeliciteerd met je goeie echo, nu nog ff de foto plaatsen zodat we allemaal kunnen meegenieten.

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik vraag me mannetje straks even ik krijg hem heel onduidelijk erop me mannetje kan dat beter.

Ik ga nu de groene kruis bellen voor kraamzorg.

Funnyme jij komt ook met een hele mooie echo straks daar gaan we voor.
    Ben je ook zo zenuwachtig dat was ik wel vreselijk de gyn liep weer eens uit pff

19. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hier ook een goede echo gehad. hartje klopte goed en kindje was precies zo groot als ie moest zijn. Morgen alleen aan de vk vragen of we over 4 weekjes nog een keer mogen want echt een mooi kindje was er nog niet te zien, daar is het dan net te klein voor.
    kan nu geen foto plaatsen want heb hier geen scanner, dus dat wordt van de week ergens, als we onze ouders hebben ingelicht :)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat Malin! :D

Deel Deze Pagina