Ook heel goed!! Beetje last van m'n eigenwijheidsknobbel en krijg soms bankarrest van m'n mannetje. Merk nu gewoon dat het lichamelijk allemaal wat minder wordt, maar ik wil/kan daar nog niet echt aan toegeven. Als ik even op de bank ga zitten dan voel ik me al schuldig en ben ik heel onrustig. Maar ja, ik moet er maar aan wennen....m'n lichaam laat het toch merken! Ik was twee weken terug bij de VK en zei dat ik zo nu en dan last had van een hard gevoel in m'n buik. Tja.....dat zijn nou harde buiken... ..duh....hahaha. Dus VK zei dat ik die signalen niet moest negeren....dus ik ga maar eens wat luier doen!!
Dat moet je ook doen chick! Lekker rustig aan! Zijn de 1 van de weinige 9 maanden dat het mag zo moet je maar denken. Maar ik hou er ook niet zo van om de hele dag met dat excuus te lopen hoor 22 weken alweer, de tijd vliegt!!
@ Mamatje.... Bah meis sterkte... Harde buiken??? nu al :S Ik dacht dat dat later pas kwam??? Maar goed hier gaat het redelijk... Heb ook bandenpijn maar had ik ook erg met Justin... Verder last van de hormoontjes :S Geirriteerd en dan weer heel blij en heel moe.... Zo weer naar een verjaardag.... pff nou meiden ik kom vanavond wel even weer spieken Liefs, Geraldine
Ik ben echt benieuwd (niet dat ik het wil hebben) hoe dat voelt, zo'n harde buik. Kan me er geen voorstelling van maken. Ik heb wel af en toe bandenpijn (las daar daarstraks ook iemand over, heb het dus ook af en toe.) Lijkt wel een trampoline daar.
Chick, zat net ff op jullie dec mama site en zag dat er wel een aanpassing bij de vlindertjes kan.. Bink en Maaikyb zitten hier bij de maartmama's. Maaikyb op het nippertje, dus miss wordt het nog een aprilmama. Leuke aanpassing dat het bij hen weer raak is .
oooh oops haha lette idd niet goed op Sorry.. Het voelt alsof je een super harde bal in je buik hebt en je kunt niks meer indrukken... Verder had ik het heel vaak gepaart met pijn.. Maar dat hoeft niet altijd maar tis wel vervelend want het zit onwijs in de weg haha Ik zag trouwens dat er al een hyves voor maart2010 was?? Ik wil wel lid worden maar wacht er nog heel even mee haha Liefs, geraldine
Oeh, lijkt me niet prettig, slaapt ook niet lekker denk ik! Hihi, je verwacht het ook niet dat er iemand tussen staat die 22 weken is. Ik moest er goed om lachen, hihi, zw dementie .
Ik ben daar ook lid, was even te zien in mijn buzz, maar die moest ik op niemand zetten... grrr, dus als je lid wordt moet je dat vantevoren aanpassen . Na de 12 weken zet ik em gewoon op vrienden, dan maakt het niks meer uit . Ben er welgeteld 2 keer geweest hahaha. hier is de link: Maart 2010 mama's - Hyves.nl . xxx
Whahaha !!! Ik heb echt geen zin, maar het moet, ik ga poetsen, een grote takkezooi in huis... Ik kom straks nog even! xxx
hahaha Geraldine...ja, ben al 22 weken! Bij mij doet een harde buik geen pijn. Het is alleen geen fijn gevoel omdat het inderdaad nogal in de weg zit. Als ik even ga liggen trekt het weer weg. Oh wat gaaf dat Maakyb en Bink zwanger zijn!!!!!!!!
@ Sue: hmm maar je kan toch op je hyves zien van welke hyves jij lid bent? Dus bijv. die van maart mamas?
@Linda: dat staat uit voor deze hyves, dat kunnen de makers ervan aangeven nl . Dus alleen ff oppassen voor je buzz, verder kan niemand van je vrienden zien dat je lid bent
Jihoe! Het hartje klopte mooi, en het is er maar 1! Ze had het gemeten en het kwam op 6w5d. Dus termijn klopte helemaal! 19 augustus mag ik terug komen en dan maken ze nog een echo. Als dan alles nog goed is mag ik een afspraak maken voor de combinatietest. Was wel leuk, ik had 2 gyn bij mn bevalling, en zij was er 1 van! Ze wist het nog precies.
hoi Dames, hier ben ik dan weer, terug van vakantie en mijn 1e echo gehad, wat is het druk op het forum kan het allemaal niet meer bij houden!! hahahahaha @ mamatje: heel veel sterkte meis! De echo was goed, het hartje klopt en alles zit eraan wat eraan hoort te zitten!! ben wel wat gerustgesteld maar nog niet helemaal tot en met week 12...... Heb verder weinig last van de kwaaltjes, alleen geen trek in avond eten en hoofdpijn en moe en wat krampjes en gerommel in mijn darmen, maar ik heb niets te klagen!!! Liefs, Kiezel
@Funnyme: woehoe! Fijn he, die bevestiging? Gefeliciteerd joh! @Kiezel: ook gefeliciteerd met goede echo! Kan hier echt bijna niet wachten nu, wordt steeds banger dat het weer een 'windei' is, al heb ik daar geen reden voor. Ach, het is natuurlijk gewoon een van die erge dingen: je denkt eindelijk een echo te mogen om je kindje te zien en dan blijkt er niks te zijn, nachtmerrie gewoon. Deel uitslag van de ha ook gehad. Aan het 'algemeen bloedbeeld' (bezinking enzo) en blijvend opgezette klieren was wel te zien dat er iets aan de hand is, maar wat weet ze nog niet. 3 van de 4 testen zijn nog niet terug en de ene die wel terug was was gelukkig negatief, maar dat was niet de Toxoplasmose helaas (maar iets van 3 letters, CMV ofzo?). Hopelijk morgen de rest van de uitslag... <zucht> weer wachten in onzekerheid. Nog meer mooie echo's vandaag?
Pff voel me zo ziek vandaag.. Flink misselijk, maar hoef niet over te geven en vanochtend ook flinke diarree (sorry) hihi. We zouden met mijn broer en vriendin naar dolfinarium gaan, dacht als ik in de auto zit en er niet meer aan denk gaat het wel over. Maar werd alleen maar beroerder. Na een half uur hield ik het niet meer en vroeg aan m'n broer wil je alsjeblieft omdraaien. Ik helemaal huilen omdat ik het zo erg vond haha lekker die hormonen! Ze begrepen het gelukkig. Nu lig ik al heel de dag op de bank, kan weinig eten. Hopelijk is het niet heel onze vakantie zo haha.. Gefeliciteerd iedereen met een mooie echo!