Bedankt voor al jullie lieve berichten... Er vroeg iemand of we het zeker wisten maar dat ze willen nooit 100% iets zeggen maar het zag er niet goed uit vandaar dat ik een week moet wachten, wat helemaal kl#te is dat ik nog steeds aan het overgeven ben en nog steeds zo misselijk!!! Gemeen is dat he! Mijn lichaam houdt me echt voor de gek!! A.s dinsdag weet ik meer maar mijn lichaam weet het nu al wel.. hopen blijf je doen....
mamatje ja das echt kloote om nu een hele week te moeten afwachten, kan me voorstellen dat dat een hele lange week gaat worden! dikke knuff meid!! Andere meiden morgen met een echo veel suc6!!wie is eigenlijk tazmanian?? xxx
Dames met de goede echo gefeliciteerd !!! Mamatje, ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik mijn eerste echo had (precies met zes weken) was er ook alleen een vruchtzakje zichtbaar en geen vruchtje, de echoscopiste deed het ook een beetje voorkomen alsof het er niet goed uitzag... de vruchtzak had een afmeting van 13mm wat paste bij 5w1... nu heb ik afgelopen donderdag weer een echo gehad (heb mijn eigen telling nog aangehouden met 8w2) en er was een heel mooi beebje te zienmet een kloppend hartje( zie mijn avatar).. en paste qua afmeting bij 8w0... Hebben ze bij jou de vruchtzak gemeten ?
Hey mel, Weet je wat zo vreemd was wij stonden 10 min later al weer op de stoep??? Ik kon toen niks vragen helemaal niets ik hoorde en zag alleen maar dat er geen vruchtje zat en dat het niet goed was. Volgens mijn man heeft de gyn gezegd dat het bij een zwangerschap van 4 weekjes paste?? Maar ze was echt niet positief hoor achteraf denk ik dat ik nog zo veel kon vragen maar dat ging op dat moment niet we hebben de echo foto ook niet mee gekregen.
Dat is een hele ontgoocheling... en teleurstelling ja... een beetje het gevoel dat je wordt afgewimpeld, haast of niet ? Ik heb de eerste echofoto ook niet meegekregen... Ik zou toch proberen om niet teveel te gaan stressen maar toch alle opties open houden... jij hoeft 'gelukkig' maar 1 week te wachten, ik moest twee volle weken wachten... Ik hoop echt van voor je dat het er volgende week beter uitziet en dat ze dan ook meer tijd voor je nemen... En trouwens...ik denk jullie ook beiden overrompeld waren om ook maar aan te geven dat je er toch nog even wil hebben ????
he mamatje, Wat vervelend dat je niet meer duidelijkheid hebt gehad. Was het je eigen vk of niet? Anders zal diegene die de echo gemaakt heeft de informatie doorgegeven hebben aan jouw vk en kun je bellen over hoe het nu precies zat. Zeg je dat je niet alles meegekregen hebt en niet alles hebt kunnen vragen wat je wilde. En als het je eigen vk was kun je haar natuurlijk gewoon bellen en vertellen wat ik hierboven beschrijf.. Misschien voor jou wel een goed idee, houdt je er toch een ander gevoel aan over.... tis maar een tip, hopelijk heb je er iets aan. Het zal sowieso wel een lange week gaan worden voor je nu... wens je nogmaals veel sterkte. Knuffel!
@ hier, vanochtend weer opgestaan met migraine en misselijkheid. 's ochtends is 't echt ff k***e. En 's middags ben ik altijd doodmoe. Daarom duurt 't altijd even voor dat ik ben bij gelezen en antwoordt kan geven.hihi. Morgen weer 3 dagen werken, ik zal minder reageren omdat ik alleen thuis ben met de kleine, manlief moest voor zijn werk naar 1 van de andere eilanden.. @mamatje, heel veel sterkte v/d week ik zal aan je denken. @ alle meiden die een goede echo hadden gefeliciteerd, en voor iedereen die morgen mag succes... Ik moet helaas nog een week wachten, nou maar hopen dat manlief dan thuis is om mee te gaan. Wil echt niet alleen.. Maar ladies slaaplekker en als ik niet te moe ben na mijn werk morgen probeer ik bij te lezen... Groetjes shez
Ik zou echt bellen hoor. misschien hebben ze de foto in de computer opgeslagen, ik weet niet hoe t gaat maar je kan t vragen en dan nog zou je kunnen bellen zo van: we stonden zo snel weer buiten en ik heb nog vragen en anders vraag je gewoon naar een ander als ze je niet voldoende helpt. daar heb je gewoon recht op. ze weten dondersgoed dat t bij ons vrouwen nogal diep zit. Sterkte
Nee hoor, hij is zelfs HELEMAAL niet te vinden, hahaa. Ik vindt em echt alleen via de link die hier vermeld staat en dat is via mijn favorieten. Dus hij is echt onvindbaar. Als ie over een paar weken op zichtbaar mag (12w) dan kun je zelfs niet via mij zien wie er lid zijn. Helemaal veilig in gebruik dus. Je moet alleen je buzz op niemand zetten. xxx
Hoi Mel2, heb ik haar ook gestuurd, zelfde verhaal eigenlijk alleen ben ik en week minder ver dan jij. Ook met 6w(en 1d eigenlijk) voor de echo, teruggezet tijdelijk naar 5w3d en met 7w1d teruggezet naar 6w1d. Noem het instinct ofzo, maar ik heb het gevoel dat ik er zich een enorme inhaalslag heeft afgespeeld in mijn buik. Al 4 dagen krampjes. En in de week tussen de 2 echo's is mijn beeb in een hoog tempo van helemaal onzichtbaar naar 4-6mm gegroeid én is het hartje gaan kloppen. Ik heb erover gelezen en tot week 8 groeit ieder beebje op zijn eigen tempo en vanaf week 8 t/m week 13 is iedere beeb dezelfde afmeting daarom tussen die weken een termijnbepaling. vanaf 13 weken is de groei weer verschillend bij iedereen. Ik heb mooi op 8w5d weer een echo en ik denk heel sterk dat ik dan ineens weer redelijk op schema ben. De hormonen vliegen me iig om de oren inclusief onverklaarbare huilbuien. xxx
Ha meiden, zucht... vanochtend weer bruinverlies. weer even veel en nu neemt het wel weer af.. Ga toch echt dadelijk het ziekenhuis bellen voor een echo deze week als dat kan want ik word hier echt niet goed van..! Hopelijk kan ik gauw terecht..
Mamatje; ik zou ook bellen. Van wie heb je de doorverwijzing voor de echo gekregen? Daar moeten ze de info naartoe sturen over de echo. Misschien kun je hen bellen? Hoef je die muts die je echo deed niet te bellen. Je ha of de vk-prakijk. Was je niet toevallig in het elisabeth zkh in tilburg, want ik had daar de tweede echo iemand die met een lompe blik in haar ogen zei dat ik op de dag van mijn eisprong posi had getest... grrr... hoe dom kan het. Moest ik haar gaan uitleggen dat het vruchtje ws een week langer heeft gezocht naar een mooi plekkie, ik had haar zo aant twijfelen dat ze haar boeken ging raadplegen, dat zou ik als professional nooit doen. Ik vindt het helemaal niet vreemd dat er niks te zien was, was bij mij met 3 dagen eerder (6w1d) ook niet en toen ik vroeg mag ik dan niet maandag al terugkomen voor de 2e echo (zenuwen!) zei ze dat het heel goed mogelijk was dat zelfs dan nog niks te zien zou zijn. (dit was overigens iemand met verstand van zaken en heel lief en begaan). Als er een week verder nog niets zou zijn (7w1d zou ik dan zijn) dan was het ws niet goed, maar tot die tijd kan alles zei ze. Sorry dat ik het zo breed uitgemeten vertel, maar ik zou ook informatie willen en ik kan je iig mijn ervaring meegeven. Hou je hoofd koel en bel de vk-praktijk en die krijgen ook de echobeelden binnen met alle info en kunnen het ms voor je uitprinten en gedegen uitleg erbij geven. Ik duim echt megahard voor je! xxx
Linda, wat shit zeg. Lekker onzeker wordt je ervan. Hopelijk kun je gewoon vandaag nog terecht! Verder: alle meiden met echo vandaag (of intake) veel succes en plezier en ik hoop dat we straks weer naar mooie plaatjes mogen kijken! xxx
Goedemorgen, Dames met een intake of echo veel succes vandaag. Mamatje, ik zou echt even met je vk bellen om meer uitleg te vragen. Nu blijf je in onzekerheid zitten en ook met vragen. Wacht volgende week even af, misschien valt het allemaal mee. Wat ik in ieder geval heel erg voor je hoop. Fijne dag allemaal,
Mamatje: Zou ook alle moed nog niet verliezen. Ik duim voor je, dat je volgende week een kloppend hartje te zien krijgt. En anders zou de misselijkheid toch afnemen? Of niet? Linda: Het wil bij jou ook nog niet zo. Vreselijk die onzekerheid. Heb je al gebeld naar zh? Hier weer kotsmisselijk. Zit nu nog lekker op bed. Heb van manlief al kopje thee en beschuitjes gekregen. Komt nu wel goed uit, dat we vakantie hebben.
Ha meiden, net gebeld en mag gelukkig na enig aandringen donderdag komen.. Ze was er niet zo blij mee en vond ook eigenlijk dat het allemaal niet nodig was omdat ik geen krampen heb, maar aangegeven dat ik er gewoon ontzettend onzeker van wordt en een eerdere mk gehad heb die met bruin begon. Niet helemaal blij gaf ze toen aan dat donderdag 11.45 wel zou kunnen. Dus ik ben weer blij.. nog 2 daagjes, dat gaat wel lukken! Nu nog duimen voor een mooi kloppend hartje...!!
Mooi zo Linda! Wat raar dat verschil, soms meelevende vk's en soms van die stugge tantes die het allemaal maar onzin vinden... Het is vast allemaal in orde Linda, maar nu kun je mooi even kijken . Ik ben ook benieuwd, nog 6 dagen en dan mag ik ook weer hopelijk als kool gegroeid ! Hebben jullie ook die nieuwe kinderstoel van Bloom gezien? Ik vindt em zooooooo cute! Maar wel errug duur... En natuurlijk nog nergens tweedehands... Daar koop je wel 10 houten kinderstoelen van...
Hai meiden, wat gaan jullie hard zeg elke dag . Probeer wel bij te lezen, maar reageren komt er niet altijd van. Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd. Iedereen die vandaag moet.. succes. Fijn hoor Linda dat je donderdag al kan!! Hier alles zijn gangetje. Heb hier een klein cadeautje van 1 jaar rondlopen dus niet echt superbezig met mijn zwangerschap.. komt vast wel als ik echt begin te groeien. Is ook wel apart.. bij de eerste allemaal dingen die je mag kopen!! En nu is alles al in huis hihi. Alleen het kamertje straks. Volgende week wordt Zoë haar kamertje gedaan.. krijgt een roze pooh kamer (ze is helemaal gek van pooh). En eind dit jaar nieuwe meubeltjes voor haar zodat ze langzaam kan wennen. Nieuwe kinderstoel van Bloom is idd supergaaf! En superduur . Wij hebben de chicco polly kinderstoel. Hadden eerst een houten, maar deze gekocht via MP omdat dametje al vrij snel ook gezellig aan tafel wilde zitten. In die van chicco kunnen ze vanaf 5 maanden.. helemaal verstelbaar.. onwijs handig ding. Nu krijgt ze volgend jaar een stokke... en dan kan kleine flip in deze als hij 5 maanden is. Zo weer genoeg gekletst. Ga weer even verder met het opruimen van de zolder...