Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Alle echo dames: Gefeliciteerd met jullie goede echo!!

Zelf voel ik me echt rot vandaag. Heel moe, misselijk, flinke pijn in de (.)(.)

Morgenavond een feestje wat om 00.00 uur op zijn hoogte punt is. Worden verwacht om 20.00 uur.
    De volgende ochtend weer gewoon werken, en het is een uur rijden naar huis. Gelukkig rijd mijn vriend terug.
    Voordat we gaan, ga ik toch echt een uur naar bed. Anders trek ik het echt niet.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Linda pff heftig hoor ik heb het ook gehad met zeven week een hele goede en met tien week was onze droom in duigen gevallen.
    Maar jou echo komt helemaal goed hoor ik duim heel hard voor je!!!

Gwenolyn lekker hoor even slapen een uurtje kan zoveel doen he.

Setti kan je je broeken nog aan of ben je ook al aan de zsbroeken?

Smeren jullie ook je buik in met buik zalf?
    Zo ja wat gebruiken jullie?

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

rustig dagje weer hier!

setti bedoelde je zo vroeg voor de nekplooimeting?das niet vroeg hoor, die moet tussen de 11 en 14 weken, ik heb de afspraak ook al staan, met 12 weken.met 10weken moet ik daar al bloed voor laten prikken.

kleintje wow meid jij ook weer een goeie echo, heerlijk!!!

ninaVI gefeliciteerd meid met je goeie echo!!

malin wel balen dat je niet meer voor een echo mag, gelukkig gaat dat bij mij niet zo moelijk, heb volgende week al mijn 4e, maja das natuurlijk ook wel uitzonderlijk he.en ach anders toch een keer naar zo'n bureau, doe ik ook met 11 weken haha.

gwenolyn:jeetje erg zeg voor haar!!pfff tja ik had met 10,5week een perfecte echo, en met een week later toch een niet kloppend hartje.....t gebeurd weinig, maar t gebeurd helaas wel...

@all:bedankt voor al jullie lieve reacties!!!!denk dat t idd komt omdat die datum in de buurt gaat komen, en tja dit worden de laatste 3weken van de 12 weken grens, nu MOET het gewoon goed blijven gaan, denk dat die 12 weken grens gewoon voor spanning zorgt ofzo, weet het ook niet..

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He Channes,

Ja komt vast goed :) Ben al lang blij dat ik donderdag al mag. ALS het niet goed zit, zijn we in ieder geval niet heel het weekend gelukkig om niets.
    En als het wel goed is..is mijn schoonmoeder a.s. zondag jarig, dus misschien een leuk verjaardagscadeautje... een fotootje van de echo ;)

Ik smeer mijn buik nog niet in, maar was dit wel van plan te gaan doen. Moet alleen een keer de zalf nog kopen.
    Ik ga palmer's cacao butter formula gebruiken. Veel goede dingen over gehoord en gelezen :)
    En heb nog een monstertje hier liggen dus kan even uitproberen of ik 'm fijn vindt.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hoe??palmers cacao butter????me vriend heeft 2maanden terug op aruba iets gehaald omdat ie t lekker vond ruiken, volgens mij heette dat zo....
    ga eens ff boven in de badkamer kijken of dat t idd is!!
    maar dat is dus goed???
    xxx

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahahaha ja ik heb idd palmer's cacoa butter formula!!vers uit aruba haha.
    nou das bij toeval dan, maar waarom is dat goed dan???
    ruikt wel lekker!!!

xxx

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow lees nu de achterkant:recommended for strech marks during and after pregnancy!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ja precies :)
    Je hebt een lotion voor in het begin van je zwangerschap en een creme voor in een gevorderd stadium.
    en nog een creme voor na de bevalling hihi.
    maar hoor dr wel goeie dingen over.. tis speciaal anti straie. ;)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Toevallig dat je mannetje die meegenomen heeft! :D

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ga er even op googlen hihi

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Linda zal een heel mooi kado voor oma zijn weer ze het nog helemaal niet?

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja zeker goed van me man, was nog verbaasd dat ie t had gehaald, zeg waarom moet je dat nou weer hebben, je blijft aan t kopen,,,,ja t rook zo lekker hahaha...nou komt nu mooi uit.

maaruh spannend linda je echo, fijn dat je toch eerder kan he, zeker omdat je weer wat bruin had!!hoop dat je een heeel mooie echo hebt en meteen een heeeeel mooi cadootje voor je oma!!!

xxx en channes wat gevonden??

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah :) Dan geef 'm maar een complimentje ;)

Mn schoonouders weten deze keer nog van niets idd. Vorige keer hebben we het wel gezegd maar vonden het toch niet zo fijn om ze daarna weer te vertellen dat het mis gegaan was.
    Dus ze weten wel dat het er weer een keertje aan kan komen :)
    Mijn vader weet het ook nog niet, zelfde verhaal als mijn schoonouders.. :)
    Maar die is nu 2 weken naar Amerika hihi, dus die moet nog ff wachten ;)

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okeej ja bij mij weten ze het allemaal wel, kan t niet voor me houden haha.maja moest ook regelamtig naar het zh omdat ik hormoonpillen slikte dus dat wisten ze ook.
    ach als t mis gaat vind ik het ook fijn dat ze er voor me zijn..
    jij had t gister over de maart hyve toch?als je lid word kan niemand dat zien hoor, maar als je liever nog wacht, snap ik ook haha.

iedereen::::van de week zei iemand (dacht mel) dat haar vk had gezegd dat t tussen 10-12weken nog vaak mis gaat doordat er wat fout gaat bij de overgang van dooierzak naar placenta.
    nou vroeg ik dat vandaag aan mijn gyn, omdat ik zelf ook het idee had dat dit vorige mk misschien de reden was, maar ze zei dat dat niet kon, dat het daardoor in princiepe niet fout kan gaan.......snap niet dat ze allemaal zulke andere verhalen kunnen hebben...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    idd raar dat elke gyn een ander verhaal heeft... alsof ze allemaal een andere studie gedaan hebben :(

Maar ik wacht idd eerst even op de echo. als die posi is, dan waag ik wel een kijkje op de hyve ;)

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Ben zo benieuwd naar ons hummeltie, bij mijn vk doen ze pas een echo tussen de 10 en 12 weken. Ik zelf zou dit graag eerder willen want wat nou als het fout is en je loopt er al zo lang meer rond. Dan ben je toch voor niks zolang gelukkig geweest.
    Ik ben wel realistisch, als het fout is dan heeft moeder natuur ingegrepen al zal dit emotioneel wel zwaar zijn.

Linda, fijn dat je donderdag voor je echo mag. Ik hoop zo dat alles goed is!

A.s. maandag heb ik mijn intake (weet niet of deze al op het lijstje staat) Ik hoop dat ik dan ook snel voor een echo mag.

Fijne avond allemaal, ga zo nog even wandelen met mijn mannetje. Begin nu weer wat puf te krijgen, was vandaag niet vooruit te branden en had ook nergens zin in. Voel me slap vandaag, maar morgen weer een dag en dat is nog wel mijn verjaardag!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ano ik heb ff gekeken lijkt me wel wat hihi

Linda waar kan ik die krijgen weet je dat zo???
    Opa en oma weten nog niks spannend hoor

Ik heb het mijn oma vandaag verteld ze is 91 hele leeftijd al maar ze was zo blij tal zei deze keer komt het goed zover ben je nog niet geweest zo lief he

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hhihi da's idd lief van je oma :)
    Mijn opa en oma leven ook nog (beide in de 80) en dit wordt hun 1e uh..noem je dat kleinkind? hihiih. worden ze dan..over grootopa en oma..? lol. (ik ben weer lekker op de hoogte)

Waar je die lotion kan krijgen? Ik heb wel rondgekeken op internet en daar heb je wel allerlei sites, maar dan betaald je 3 euro admin.kosten en 4 euro verzendkosten. beetje overdreven..
    Dus ga ff kijken of ze 't bij de drogisterij (Da, kruidvat) of apotheek hebben.. lijkt me wel! :)

Iemand hier in dit topic gebruikt het ook weet ik nog, maar ik weet niet meer wie hihi.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik heb nog 1 oma van 93 die weet het nog niet.
    maar die heeft ook al zo'n 60 klein en achterkleinkinderen, dus zal niet heel bijzonder meer zijn haha.

ik heb 1volle zus en die heeft geen kinderen dus mijn moeder word wel echt voor de eerste keer oma!!mijn vader is zelfs al overgrootopa!!(is een keer eerder getrouwd geweest)

over die cacao butter, zit nog een prijsstikker op, heb er 13 gulden voor betaald, is ongeveer 5euro.
    weet niet waar je het hier kan kopen haha.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    k heb ff gezocht voor jullie maar kan niks vinden waar je het kan kopen..
    shezze woont op curacao, neem aan dat het daar wel te verkrijgen is, misschien kunnen jullie iets met haar afspreken, of met mel, die naar curacao op vakantie gaat, als ze dat willen natuurlijk, dat weet ik niet he.....

xxx

Deel Deze Pagina