tja gek maken dat doe je standaard als je erachter komt als je zwanger bent. ik heb net de verzekering gebeld en me aangemeld voor t kraampakket en kraamzorg. echt stom ik blijf steeds naar de kaart en test van mvm kijken k vind m zo mooi. ( ik lijk wel een verstrooide gek)
Anoniempjuh moeilijk he ik weet er alles van maar het is voor een goed doel denk maar hihi. Ik was ook gestopt maar na de ma ook weer begonnen. Jij bent ook voor de derde keer zwanger in een jaar tijd ik ook. Hoop dat we dit met een heel mooi resultaat mogen afsluiten. Miza was bezig met een site maar die heeft verwijderd nu. Liefs
Setti goed bezig al jah ik heb alleen nog maar me gyn gebeld eerst maar een goede echo. Je test zag er mooi uit hoor
Help! Ik heb daarnet bij het plassen roze-afscheiding gehad. Hoe kan dit nu pffffff! Ik kan wel schreien maar zit op het werk
jeetje Deke....even afwachten ik hoop dat het niet doorzet! Je kunt ook wat bloedverlies hebben zonder dat het iets hoeftte betekenen! Twinny ik ken je volgens mij nog van heel lang geleden toen we allebei op temp forrum schreven! Ik herken dat gevoel van onderen. Heel irritant veel broekgluren!!! Verder erg moe! xx nina
deke, ff afwachten nog ze zeggen dat je tot 6 weken nog bloedingen kan hebben die met t innestelen te maken hebben. kijk t ff aan en bel anders je huisarts.
heyy setti haha een gestoorde gek, kan er wel om lachen hoe je t zegt.maar meid geniet er lekker van en als dat in jou ogen als een gestoorde gek is, so be it!! deke:een beetje rose hoeft niks te betekenen meid, weet dat het makkelijk gezegd is, maar echt maak je nog niet te druk, waarschijnlijk is het echt helemaal niets. channes jeetje ook al 3x in 1 jaar zwanger pfff, ja ik oop ook idd dat ook wij over 8 maanden een mooie gezonde baby op de wereld zetten.tja idd moelijk stoppen met roken, ben jij alweer gestopt?ik heb vandag niks gerookt en dt ga ik volhouden ook!!! xxx
je kan toch gewoon vanaf je toestel met een usb kabel in de computer? daar heb je geen printer voor nodig.
ik ben gestopt met roken gelijk toen ik een posi ovu test had dus 8 juli al een maand. moet zeggen dat ik er ook geen behoefte meer aan heb.
Dankjewel voor de reacties! Ik maak mij echt superongerust! Ik hoop dat het niks hoeft te betekenen. Deze avond nog even testen maar. Het was echt héél weinig roze, maar ja ...
testen heeft nu nog geen zin als t mis gaat kan je nog wel 2 weken een posi test hebben. ik zelf heb een mk gehad bij 4.3 week en pas na 1.5 week was het hcg uit mijn lichaam. als je test doe dat dan morgen of overmorgen als je test donkerder is dan de eerste test dan is er volgens mij niets aan de hand.
Wij hebben vanaaf een personeelsfeest en we gaan karten het is vast niet goed als ik ook ga karten he zijn allemaal mannen lijkt me niet verstandig eigenlijks
Deke het kan ook gewoon innestellingsbloeding zijn geweest. Testen heeft idd nu geen zin hij slaat toch positief aan