bij mij heeft de gyn niks gezegd over extra kosten.... was er al wel opgewezen vorige week door de echoscopiste.. dus zie wel wat er gebeurt..
Wordt idd pas vanaf 35 jaar vergoed.. (of misschien ook als het in de familie zit, dat weet ik niet) Maarre als die vriendin wel iets teruggekregen heeft valt het idd altijd te proberen!
Mijn vriendin heeft het terug gekregen en ze had er geen aanleiding voor mijn buuf werkt bij menzis dus zal haar nog ff vragen. Maar ik vul het sowieso in.
uhhhh dat zou ook kunnen, 36. haha zat ik ff fout heb ook niet heel goed geluisterd omdat dat voor mij in de verste verte nog niet geldt (22 jaar )
Ik was een hele dag weg, maar hier is die dan. De agenda voor morgen: 06 augustus - Alies06: 1e echo 06 augustus - Bink1976: 1e echo 06 augustus - Channie: intake vk en 2e echo 06 augustus - Gwn: intake vk 06 augustus - Lindavnr: 1e echo
Nou meiden met een echo morgen heel veel succes, ik duim voor jullie!!! Linda, is idd wel ff wat anders haha en ik doe ook wel wat pastelkleurtjes hoor, het blijft een beebje, bovendien is alles van dat merk best aan de prijs. We zijn gewoon metalheads en dat hoort er wel een beetje bij . Mijn stiefvader gaat straks als de leeftijd ernaar is een lowrider fietsje kopen voor de kleine met vlammetjes, praat ie al een jaar over hahaha, mijn vriend en hij hebben ook zo'n fiets van electra een ratfink, hihi. Echt leuk! En van Lucky 13 hebben ze ook stoere rompertjes. Vinnet zoooo leuk! xxx en slaap lekker allemaal!
Alle echo dames Succes en veel plezier morgen. @Bink Bah bruinverlies gelukkig weet je over een paar uurtjes meer en krijg je goed nieuws te horen/zien. Hou je taai @hier Vandaag weer met vlagen echt kotsmisselijk geweest. Dit kwam ineens in het niets opzetten. Vandaag weer gewogen en ben vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben 1,3 kg afgevallen. Eet gezonder beweeg meer. En minder eetlust. Ook nog megaveel haaruitval. En stekende pijn in onderbuik En ben bang... dat ik blaasontsteking heb. Ohh en heb daar juis zoveel rekening mee proberen te houden dat ik het niet zou krijgen. Zoals voldoende drinken. Indien aandrang gaan plassen. Goed schoonhouden. Maar nu toch dat prikkende en stekende gevoel in me blaas.... BAH Groetjes Lynette ps. wat doen jullie nu tegen de hitte? Vind het nu nog erger als normaal.... Zou dat ook komen door de Zwangerschap?
Hallo! hier gelukkig sinds gisteravond zeven uur gen afscheiding meer gehad..Neem nu een licht ontbijt en dan is het zo half tien!
Bink heel veel succes, voor je het weet is het half 10!!! Gaat helemaal goed komen!!! xxx Thanks Moons, ik moet er altijd om lachen, zit ie als een koning op zijn fiets, hihi. Straks naast zijn kleine, hij ziet het al helemaal voor zich . Pfff.. Moest er tot half 4 een aantal keer uit om te plassen, wordt er echt gek van... gelukkig heb ik de mogelijkheid om terug te gaan liggen. xxx
ff mijn nickname aangepast. Stond Alies06. Half 10 mag ik. Spannend! Een collega van mij is ook zwanger. Dinsdag kwam ik het via een collega achter en gisteren feliciteerden we elkaar, want die collega had het van mij aan haar verteld. Zij is 9 dagen eerder dan ik uitgerekend. Zal mijn chef blij mee zijn als we het gaan vertellen. 2 collega's bijna gelijk met zwangerschapsverlof. Waarschijnlijk gaan we het volgende week samen vertellen. Ik kan mijn buikje niet veel langer mee verborgen houden, want hij groeit nu al ietsie sneller dan bij mijn 1e.
Haha, ja, dat probleem zal ik met mijn werkgever niet hebben gelukkig, ik ben nl de enige vrouw op kantoor! Ok, op de office manager na dan, maar die is boven de 40, alleen en wil zeker geen kinderen. Mijn werkgever weet het trouwens ook al een tijdje. Het enige waar ik 'bang' voor ben is dat ik geen salarisverhoging meer krijg, omdat ik straks toch 4 maanden niet werk...
hahah ik werk in de zorg, met een team van alleen maar vrouwen...en ook nog allemaal zo rond de 20-30 en een van 50... dus ja... van de 8 vrouwen zijn er 5 bezig met zwanger worden! Nu heeft mn baas het 'geluk' (raar woord in deze zin maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel) dat het bij 3 van hen niet zo wil vlotten en waarschijnlijk niet natuurlijk lukt.. anders was het ook 'n babyboom geworden volgens mij @ Sue: hahah erg gaaf, zo'n city bike (zo heet ie toch? ). @ Bing: fijn dat het bruinverlies over is. En dan kom nu maar eens gauw vertellen hoe het is geweest!! Oehhh je bent daar nu zo ongeveer naar je echo aan het kijken gok ik!! Duim duim duim!! @ andere echo's (waaronder ik ): Succes! @ Hier: brrrrr...ik heb toch wel de zenuwen nu! (vannacht ook al... heb vanaf half 6 wakker gelegen )
Iedereen met een echo vandaag heel veel succes. Linda nog twee uurtjes en die zenuwen vreselijk he Sue mooie fiets zeg echt super Vannacht beroerd geslapen veel te warm op onze slaapkamer
ff een ego berichtje. Houd sinds gisterochtend niets meer binnen. Vannacht hele nacht met de wcpot geknuffeld tot hubbie me kwam halen en me onder de douche heeft gezet. Daarna terug in bed. Maar goed ha gebeld, moest de gyn bellen dus gedaan en numoet ik om 13.45 in het ziekenhuis zijn.