Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    hoi meiden ,
    heb mijn echo gehad en alles is goed!!
    Het hartje klopt en mag volgende week terugkomen voor een volgende echo om te kijken of het goed gegroeid is!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Funny me balen zeg :( Hopelijk krijg je iets van medicatie ofzo ervoor en hoef je niet te blijven in het zh!
    Sterkte!

Meiden met een echo: veel succes!

Hier gaat alles wel redelijk ben alleen helemaal gebroken na 5 dagen werken :S nu gelukkig tot dinsdag vrij collega wilde een weekend ruilen en heb nu dus lekker aantal dagen vrij :)
    Vanavond naar een feest van een collega die gaat trouwen vandaag....

3. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    kon het tot het einde van de echo niet geloven..Zag eerst alleen een vochtblaas, toen ging hij wat heen en weer en toen zag ik iets wat het formaat van een erwt had..Dacht o dat ziet er niet goed uit, zag niets kloppen..Dus ik zeg dokter ermoet nu toch wel een kloppend hartje zijn met deze termijn??En toen zag ik ineens van die golven en kaboenk kaboenk! Dacht ik eerst dat het mijn hartslag was maar het was echt van de vrucht!
    Het meten schijnt nogal lastig te zijn zo pril, de echo kwam uit op 6 weken en 3 dagen maar de gyn zei we houden gewoon 6.6 weken aan tot de termijn echo, dan weet je het pas zekerder!

4. LoveChild

LoveChild Lid

29 jun 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Zijn er ook meiden hier die helemaal nergens last van hebben behalve af en toe steekjes/krampjes in onderbuik zoals ik??

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hola guapas :)

@FunnyMe: gets, hoop dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen betekenen, weet uit ervaring hoe vreselijk dat misselijk zijn is :(
    Sterkte!

@echo-meiden: succes vandaag, spannend hoor!

@Bink: gefeliciteerd met je goede echo!

@all: hier ook nog zo misselijk, hoop écht dat dit na de 1e termijn over is... verder is het hier aan de Costa Brava 35 graden, dus veel doen we niet. Vandaag zéker niet, gewoon bij het zwembad en in de schaduw, siësta houden (en hopen dat ik mijn eten binnenhoud, tot nu toe steeds gekund, maar ben bang dat spugen erin zit...)

Fijne dag vandaag!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovechild: zulke meiden zijn er zeker en ik zou zeggen: geniet ervan! Fijn dat je zo zonder grote klachten de zwangerschap ingaat!

7. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Meiden die vandaag voor de echo gaan...succes
    en Bink...gefeliciteerd met je goede echo

funnyme sterkte in het ziekenhuis...hoop dat ze iets kunnen doen wat werkt bij je.

Hier is de misselijkheid ook in alle hevigheid aanwezig...gelukkig heb ik m'n wc-pot nog kunnen ontlopen...maar ben bang dat dat niet lang meer gaat duren.

Ga zo maar ff een douche pakken...hondje uitlaten...boodschapjes doen en nog snel een happie eten en dan mag ik weer gaan werken...joepie:( heb er echt 0,0 zin in.
    Maar ach...dan ben ik lekker een lang weekend vrij.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    love child ik heb ook nergens last van (boobs worden minder nu)
    af en toe een keertje misselijk geweest maar dan echt sporadisch.
    en af en toe die steekjes (strak gevoel in onderbuik) dit is bandenpijn

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Bink van harte meid, gelukkig is alles goed!!! heel blij voor je! Geniet ervan! xxx

Hier nog iemand Lovechild, eigenlijk nergens echt last van, nu wat misselijke golfjes bij mijn navel en heel moe. Het wisselt elkaar heel erg af bij mij, maar steeds maar een beetje en tegen de tijd dat ik me ga irriteren komt er wat anders voor teug haha.

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo ik ben er weer. Alles was goed. De baby is 2,02 cm. Staat gelijk aan zo'n 8 wk 4 d. Dus 3 dagen verder dan ik berekend heb. Met de 12 weken echo die ik op 3 september heb, kunnen ze exact zien hoe ver ik ben. Ik houd nu mijn 8 wk 1 d gewoon nog aan.
    Alles was verder goed. Ook het hartje was duidelijk te horen.

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Geweldig Alies! Gefeliciteerd! xxx

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    he wat weer een goede berichten vandaag!! Gefeliciteerd meiden.

Hier ook heerlijk weer, heb vanmorgen al mijn ramen in de woonkeuken van binnen schoongemaakt (allemaal muggepoep) en verder alles afgenomen, stofgezogen en gedweild, wasje hangt al aan de lijn, nu even op het internet gluren en dan moet ik facturen maken, mijn man heeft eigen bedrijf samen met zijn vader en ik doe een gedeelte van de administratie vandaar. Milan ligt nu even op bed, dus als ik klaar ben met de plicht ga ik nog even heerlijk van het weer genieten!

Hier ook bij vlagen misselijk, paar keer slikken en doorademen en dan is het weer weg, heb wel al een paar keer na het avondeten gespuugd, niet veel, maar beetje, net of ik dan iets teveel heb gehad wat er weer uitmoet. Borsten nog wel gevoelig, rare stoelgang en af en toe wat krampjes/steekjes.

Heb al even met de angelsound geprobeerd te luisteren, maar tot nu toe geen hartje gevonden, beeb ligt nog te ver achter schaambod denk ik. Nou ja, misschien volgende week.

Liefs Moons

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super Alies :)

Maar hebben ze ook echt naar het hartje geluisterd?
    Tegen mij zeiden ze dat ze dat wel konden maar dat ze dat liever niet deden tot aan de 10 weken omdat ze er niet 100 % zeker van waren of het in de eerste weken schadelijk was voor de kleine......
    Dus toen had ik zoiets van nou laat maar dan doen we het de volgende keer wel ;)

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat allemaal een goede berichten Alies en Bink gefeliciteerd met jullie goeie echo's top

15. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Dit hebben ze idd bij mij toen ook gezegt
    dat ze niet wisten of het schadelijk was en ze het liever niet wouden doen

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Moons...niet te snel proberen hoor met de Angelsound. Ze raden aan pas vanaf 12 weken. De VK zelf wil meestal ook nog niet zo vroeg luisteren omdat ze inderdaad niet weten of het schadelijk is....het hartje is nog heel teer.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh mijn god oh mijn god ohhhh mijn god......
    M'n echo was goed...de hartjeS kloppen!!!
    Het zijn er twee!!!
    Mijn god....ik moet echt ontzettend wennen even aan het idee..Hier hadden we totaal niet aan gedacht..!
    Tis nog wel een beetje onzeker nu allemaal want 1 vruchtje was 7 weken en 1 dag, dus goed, en de andere was 6 weken en een dag.. die loopt dus een week achter volgens deze meting...
    maar het hartje klopte wel, dus even afwachten.
    Krijg over 2 weken weer een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat en dan kunnen ze ook zien of ze in 1 of 2 vruchtzakjes zitten.
    Voor nu.....ik ben super blij dat het goed is en de hartjes kloppen, maar ik kan nog niet helemaal zeggen dat ik het super vindt dat het er 2 zijn.... mgoed, denk dat dat ook wel een normale reactie is....

@ Bink en euh...nog iemand met een goede echo: Fijn! Proficiat! :)

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    #3078 Gwn, 6 aug 2009
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
    Goeiemiddag! Jeetje, wat is het warm zeg! Zo maar eens even een koude douche nemen, lekker hoor, dat thuiswerken ;).
    Vanochtend intake gehad bij de vk. Stelde idd erg weinig voor. Wat informatie enzo gekregen en ze heeft van alles ingevuld, maar verder alleen bloeddruk gemeten en dat was het. Wel hebben we nu een echo-afspraak! De assistente wilde dat eigenlijk pas vanaf de 9 weken doen, maar omdat ik al een mk heb gehad en nu toch wel erg graag wil zien of het er nu wél goed uit ziet daar binnen, vond de vk dat het wel zsm mocht. Dus nu dinsdag!
    Wel vaag... ze vroeg hoe lang ik dan zwanger ben, dus heb gezegd 25 juni pos. ovutest, 26 juni getrouwd en sex :))), dus dan zou het morgen 8 weken zijn, zet ze 7 weken neer, en het aantal dagen liet ze leeg.. Nou ja, we zien het met de echo wel.

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Linda! Dat is ff schrikken! Maar wat fijn dat er van allebei hartactie te zien was! En ach, het is bij een tweeling vast nóg moeilijker om het goed te zien op zo'n vroege echo, of niet?
    Nou, veel succes met het wennen aan het idee ;). Ben wel heeeeel blij voor je dat alles gewoon goed zit!

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hij heeft het ook nog geen 5 secondes laten horen en toen gelijk het geluid weer uit gedaan. Hij wou alleen laten horen dat er dus hartactiviteit was.

Deel Deze Pagina