@linda: WOW!! van harte gefeliciteerd meid! Nee ik zou ook nooit verwachten dat het wel eens twee zouden kunnen zijn.. Maar meid alles komt op zijn pootjes terecht, het moet gewoon even bezinken allemaal!
Was dat soms Adi?? Zij heeft even met ons meegeschreven bij de tweelingmama;s maar ineens waren we haar kwijt...
Pfoe.. drie! Dat weet ik dan toch ook weer niet. Ik moet hier al even een paar keer bij slikken moet ik zeggen... Ik vind het nog steeds een heel raar idee en ben er nog niet helemaal enthousiast over... mgoed.. Tis ook zo helemaal anders als verwacht.. Hopelijk trekt dat gevoel wat bij de komende tijd.. Gelukkig is mn vriend er wel al een stuk enthousiaster om... wellicht krijg ik dat wel een keertje over, over een tijdje
haai allemaal, jullie kletsen wel veel hoor @linda, gefeliciteerd, leuk dat het er 2zijn, snap dat je aan het idee moet wennen. ben stiekem een beetje jaloers @all: gefeliciteerd met de goede echo's @mamaatje, dat is zwaar k*t, ik blijf voor je duimen. @hier. alles goed. word heel jaloers van alle echo's dus ga morgen gelijk bellen wanneer ik kan. vandaag terug van rotterdam. vriend vertrekt straks, hij moet naar durban (zuid afrika) dus hopelijk komt hij geen piraten tegen, ze varen niet door dat stuk waar er veel zitten. maar helemaal rond. daarna moeten ze er nog langs, maar dan zoveel mijl uit de kust. ik voel me voor de rest redelijk. wel moe, maar dat kan ook aan korte nachten liggen. of een hele harde matras. nu weer in mijn eigen bed liggen. vind het aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant baal ik dat vriend niet thuis is. moet weer even wennen. nou ga zo slapen, weltrusten allemaal. groetjes
Inmiddels is 't in NL alweer goedemorgen. @ hier. Vandaag was ff een K** dag, van de misselijkheid bijna niks gegeten alleen fruit dat wil er in vandaag. Gelukkig morgen vrij & manlief komt weer thuis gelukkig. @ echo-dames, gefelliciteerd met alle goede echo's, Linda proficiat met je 2 wondertjes helemaal super. Ben een beetje jaloers op jullie, ik mag maandag pas naar de gyn en hij gaat altijd meteen kijken, dan pas heb ik meer zekerheid. Maar ik ben ook heel blij voor jullie, helemaal te gek... @ stroopie, ff mijn complimenten hoe jij de agenda zo goed bij houdt. Voor de rest ben ik goed misselijk 's ochtends en voor elf uur gaat er niks in maar als de misselijkheid weg is, is niks meer veilig hahaha... @ alle meiden met echo's morgen succes.. Groetjes shez
Goedemorgen, Brenjomi, zal idd leeg zijn nu in huis. Gelukkig houd je dochter, je wel bezig. Shezze, Hihi, dat los gaan met eten, als de misselijkheid weg is, zeer herkenbaar. Zit nu nog hard te zuchten op bed. Hopelijk verdwijnt het gauw, want ik wil boodschappen doen. Bink, ik ben vandaag ook 7 weken. Vind het dan toch wel weer hard gaan. Maar ja, we hebben nu vakantie en die gaat altijd hard he.
Hier een heerlijke nacht gehad. Nou ja de avond begon niet zo fijn. Sophie heeft last van haar 3e tandje dus was heel hard aan het huilen. Daarna begon Anna over te geven. Dus bedje verschoond... even gedoucht met mama. En omdat wij voor allebei maar 1 slaapzak hebben in een pyama met sokjes aan weer naar bed. Toen was het goed. Om 7 uur werden de meiden wakker. heb ze een fles in bed gegeven (ja heel slecht ik weet t maar ik was nog zo moe) en daarna hebben ze verder geslapen tot 9.37!!! Heerlijk! Nu zijn ze beneden de boel aan het slopen lijkt het wel. Ik voel me beter als gisteren gelukkig! Heb zelfs al 2 rijstewafels op!
@funny, heerlijk dat ze dan nog even slapen gelijk heb je. gelukkig heb je al iets gegeten. hier alles wel goed, af en toe misselijk. maar nu ik mijn eigen ding weer kan eten scheelt het veel. vanmorgen een paar hapjes bambix van leah voor de rest durf ik nog niet zo en heb ook nergens zin in. als ik zo echt honger krijg dan eet ik wel iets. en ik heb daarnet gebeld ik mag maandag om 14:40 naar de gyn. dus dan waarschijnlijk ook echo. ik hoop zo dat alles goed is. ga het waarschijnlijk van het weekend al tegen meer mensen zeggen, want het is feest in het dorp en ik kan mijn mond toch niet houden. vind het wel eng. zal blij zijn als maandag alles goed is. ik denk dat ik alleen ga of met mijn zus? maar misschien laat ik leah bij haar en ga alleen. dat vind ik dan toch nog het leukste, want wil het zo graag met vriend delen, maar die is er niet. dus hopelijk kan hij bellen. maar hij zou zoiezo bellen via de sateliet anders. het voordeel is nu wel dat ik maandag bijna 8weken ben (als ik het zelf uitreken) dus dan is er ook al iets meer zichtbaar. iedereen een goede en leuke dag gewenst. mensen met echo's succes en veel plezier. groetjes
Goedemorgen. Geraldine hoe is het vanmorgen gegaan? En heb je nog gebeld? Brenjomi de nacht een beetje goed doorgekomen? Hoe lang moet je mannetje naar Durban? Wat voor schip vaart hij? Shez hoe is het vandaag met de misselijkheid ik hoop beter dan gister. Funnyme helpen je medicijnen een beetje? Ano doe ik als ik haar gesproken hoor je het wel. Linda jij een beetje geslapen vannacht? Wij hebben gister een nieuwe bbq gekocht dus gelijk maar proberen jah het was 1uur dat we binnen waren gezellie hoor Ik ga nu ff door het huis heen daarna lekker onder de douche. Liefs
Dames die vandaag een echo krijgen, veel succes het is te hopen dat alles goed is. A.s. maandag heb ik eindelijk mijn intake bij de vk, ik hoop dat ik dan ook snel voor een echo mag. Ik wil gewoon weten of alles goed is, dan kan ik ook echt gaan genieten. Dadelijk boodschappen doen, vier mijn verjaardag vanavond. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar goed! Fijne dag allemaal,
hee meiden een hele fijne dag vandaag, zonder al te veel misselijkheid. Hier niet misselijk, maar juist de hele dag door trek in dingen, had ik bij Britt ook. Kan me inhouden en gezonde dingen eten. Als ik dus niks eet met dat weeïge gevoel in mn buik, dan word ik dus misselijk! Raar hè! Alles gaat goed verders, vandaag naar de verlos, mn vragenlijst is ingevuld. Stelt niks voor verder. Hoop alleen dat ik snel een termijnecho krijg. En dan een afspraak kan maken voor een combinatietest. Allemaal nog voor we op vakantie gaan, behalve dan de echo om de nekplooi te meten. Ik vind het verder nog zo onwerkelijk allemaal.....het besef komt straks pas denk ik. Doei allemaal, ik ga wat doen, moeten straks weg. Ga op de fiets denk ik, met britt heerlijk even een rondje om. Buggy mee, klaar!!!
Hoi Dames, wat een verhalen allemaal weer..... @ Linda: gefeliciteerd met de tweeling!!! ik ben stiekum wel een beetje jaloers, ik hoopte dat er ook 2 zaten, maar het is er echt maar 1 zijn er ook meiden, die ook weinig last hebben van de zwangerschap kwaaltjes? heel fijn natuurlijk, maar ik maak me er ook wel weer ongerust over.... ik zit nu in week 10 maar heb echt weinig last van alles, ben niet moe, geen pijnlijke borsten, af en toe wat kramp in mijn darmen en lage rugpijn, maar dat is ook alles, heb weer meer trek in avondeten, maar ben nooit echt heel erg misselijk geweest, zou alles nog wel goed zijn? begin wel al een beetje een klein buikje te krijgen, maar ook niet noemenswaardig..... ik heb pas 20 augustus weer een echo voor de nekplooimeting, dat is toch hetzelfde als een combinatie test of niet? Nou ja en praat al weer te veel als een kip zonder kop geloof ik..... graag hoor ik ervaringen van meiden die ook niet echt veel last van de kwaaltjes hebben..... liefs, Kiezel
Kiezel. Ik heb ook nergens last meer van heb ook alleen last van me borsten gehad dat is nu ook over.
Hoi Channes, gelukkig, dan ben ik weer een beetje gerustgesteld. nu je het zegt, ik heb ook al een tijdje niets van Elke gezien, misschien is ze op vakantie? Elke.... joehoeee Liefs, Kiezel