ik heb haar nog online op hyves gezien en gevraagd waarom we al een tijdje haar niet gezien hebben maar nog geen antwoord
@Tassie: nog van HARTE GEFELICITEERD!!! Maak er toch een leuke avond van hè! @Channes: zie ik nou staan dat je 27 én 28 augustus een echo hebt?? @hier: niks bijzonders, nog steeds niet misselijk, borsten wel nog steeds gevoelig en redelijk moe. Vandaag naar het inentingenspreekuur geweest, want we wilden graag naar Bali voor onze huwelijksreis. Nu gaat dat allemaal niet door, want er zijn wat vaccinaties die je wel moet hebben eigenlijk, maar die je als zwangere niet mag . Toen ik dat hoorde deden de hormonen weer ff hun werk: ik kon mijn tranen niet meer bedwingen toen de arts vroeg of het een teleurstelling was... Nu dus maar een andere bestemming verzinnen en Bali nog even naar de toekomst schuiven . Nog echo's vandaag, of alleen intake bij vk?
Ohhhhhh wat ben ik benauwd zeg :S Of het komt door het feestje van gisteren waar ze allemaal gewoon binnen mochten roken? of door het warme weer? geen idee maar het is knap vervelend!! Ik ben ook wel bekend met lichte astma maar heb er eigenlijk al geen tijden meer last van gehad en ook geen medicatie meer voor gebruikt (die ik heb mogen trouwens ook niet tijdens de zwangerschap) en dat wilde ik toch graag zo houden! Als het maar geen mexicaanse griep wordt :S Gisteren was de bruiloft van mijn collega erg leuk! Ik heb meteen tegen mijn vriend gezegd dat ik ook wil haha Heb vannacht zijn brood staan smeren en heb er een briefje bij gedaan "Schat wanneer gaan wij trouwen?" Maar hij wil nog niet de eerst komende 2 jaar ofzo.... Nu zit ik te kijken voor een geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract want ik wil wel iets vastleggen voor de kleine! Alleen samenlevingscontract is al gauw 300 euro :S kan je net zo goed geregistreerd partners worden of nog beter trouwen
@channes, vriend vaart op een tanker, hij moet 3maanden weg, misschien vier? het voordeel daarvan is dat hij ook 3of4maanden thuis is hij moet eerst naar durban en dan naar een plaatsje in de buurt van dubai (naam vergeten ) daarna weet hij het nog niet. heb eigenlijk heerlijk geslapen maar dat is omdat we aan boord een 1persoonbed hadden en een keiharde matras. echt heel hard, mijn heupen deden al pijn als ik 5minuten op mijn zij lag ga denk ik straks even langs vriend zijn opa en oma om het te vertellen, want als ik het van het weekend tegen iemand zeg en ze horen het zeggen is ook niet zo leuk. zeg er gewoon bij dat het nog heel pril is enzo. heb daarnet stiekem tegen mijn schoonmoeder gelogen dat ik nog moet bellen voor een echo, want ze wilde gelijk mee en anders maakt ze zich de hele tijd druk groetjes
Hoi Meiden @ brenjomi...lijkt me wel vervelend als manlief zo'n tijd van huis is...wel fijn dat hij er daarna wel een paar maanden is. zeker in zo'n spannende tijd van zwangerschap lijkt het me vervelend je wederhelft te moeten missen @ hier...gisteren een erg drukke avonddienst gehad. we hadden 3 opnames en toen kwam ook de medisch student (die het eten en drinken deelt, tanden poetst en kasten e.d. bijvuld) niet opdagen. Staan we daar met z'n tweeën. Heb dus keihard door moeten werken om alles af te krijgen en uiteindelijk nog 3 kwartier over moeten werken. Erg vervelend....kwam ook huilend thuis. Was erg moe en alles deed pijn..rug, benen en ook wat krampen in m'n buik. Had dus duidelijk teveel gedaan.... Thuis maar ff een warm ontspannend bad genome en daarna m'n bedje in gekropen Gelukkig ben ik nu 3 dagen vrij en kan ik een beetje bijkomen. Zit nu aan de lasagna want ben er achter dat bij mij de misselijkheid het beste zakt met hartig eten.
Goedemiddag Dames, @ hier, vanochtend wel weer met misselijkheid opgestaan. Gaat nu redelijk ben aan de yogurt met muesli. Het is hier nu 7u de kleine gaat zo douchen en dan naar 't kdv. Want dan heeft mama na 3 dagen werken nog ff een ochtendje rust & die heb ik nu hard nodig.. @ channes, eigenlijk moet ik niet klagen bij cayenne onze 1ste dochter was ik nog zieker toen lag ik echt totaallos op bed eenmaal 24 uur... En kreeg ik geen hap door me keel. @ testen, hier op curacao hanteren ze de amerikaanse & Nederlandse regels qua nekplooimeting of combinatietest. Toen ik zwanger was van cayenne kwam ik volgens de amerikaanse regel al in aanmerking voor een nekplooimeting. En nu ben ik 35 dus mijn Gynaecoloog zal geen risico nemen. Maar we gaan sowieso de nekplooimeting doen. @ alle dames met echo's, succes... Ik zal aan jullie denken. Nou dames ik ga mijn kleine meid douchen en naar 't kdv brengen & dan 't huis ff opruimen want manlief is er vanavond weer ff een weekendje. Helaas moet hij maandag weer de hele week weg, gelukkig gaat hij nog wel mee naar de gyn. @ tassie gefeliciteerd, maak er een leuke dag van... Fijne dag groetje shez
@tassie, gefeliciteerd @boba, het is even wennen, de vorige keer is hij weggegaan toen ik 7-8weken zwanger was, toen hadden we al 2echo's gehad (1 om te kijken of alles goed was en van de gyn mochten we nog eens terug komen voor hij wegging zodat vriend het ook zou zien als het iets groter was) nu heb ik nog geen echo gehad, dus dat is wel balen. vooral omdat de eerst zo speciaal is (en ook eng) het grote voordeel ervan is dat hij ook zo lang thuis is. hij is de vorige keer naar huis gekomen toen ik 28weken zwanger was en is 5maanden en een week thuis geweest, ging weer weg toen leah 3maanden was. toen zat ik nog in zwangersschapsverlof, dus dat was lekker. en we hebben nu al een beetje geluk gehad, want hij zou eigenlijk 9juli weg gaan, maar hij was ziek, dus dat ging niet toen werd het de 27ste en uiteindelijk de 29ste. maar ben nog een week aan boord geweest, dus een week extra gekregen. als hij de 9de weg geweest was zou ik de test ook helemaal alleen moeten doen hebben. dus dat is al iets (en als ik mezelf dat voor hou dan valt het ook wel mee) ik probeer maar te denken dat er veel ergere dingen in het leven zijn. en dat ik al heel gelukkig mag zijn dat ik zo snel weer zwanger ben
Bij verloskundige geweest en veel informatie gehad hehe... Vandaag ook minder leuk nieuws gehad collega van me heeft een vroege miskraam gehad echt zo balen voor dr! En mijn moeder is een beetje pissig vrienden van ons hebben namelijk een kleine en die moeder zit iedere dag op de stoep daar en bemoeit zich overal mee! Nu zei ik voor de grap tegen mijn moeder: Zo zullen jullie toch niet worden he met dat bemoeien etc? En eigenlijk zei ik meteen daarna van "eigenlijk weet ik wel dat jullie niet zo zijn" maar dat heeft ze niet meer gehoord en was pissig Terwijl het niet eens lullig was bedoeld... meer als grap zeg maasr! Wilde mij daarna ook niet meer aan de telefoon hebben! Pffffff
Even een kort berichtje van mij. Ben al 2 dagen aan het spugen, en voel me heel gammel. Zodra ik me weer wat beter voel, lees ik bij. Veel plezier met de echo's!!!!
@ Gwn: hee wat balen zeg dat je niet op vakantie kan naar Bali!!! Da;s ff een tegenvaller dan zeg! Hopelijk vinden jullie alsnog een leuke vakantie! @ Brenjomi: heftig idd zeg, je mannetje zo lang van huis.. wel fijn datie ook daarentegen weer lang thuis is.. maar toch. Zal misschien ook wel wennen na een tijdje.. @ Dianna: dankje @ Kleintje: hmm vervelend dat je moeder je verkeerd begrepen heeft... Stuur dr gewoon een mailtje of sms dat je het niet zo bedoelde en dat haar hulp echt wel welkom is! Jullie maken me wel een beetje jaloers hoor.. met al die moeder-bemoei verhalen.... mn moeder is 3.5 jaar geleden overleden Dit is weer zo'n periode waarin ik haar ontzettend mis..Zo'n belangrijk moment in mijn leven...zucht.. @ Gwenolyn: Blehg... vervelend meis.... mgoed, ben je in ieder geval goed zwanger! @ hier: Volgens mij begin ik langzamerhand aan het idee van twee kindjes te wennen Was net bij 2 clienten van me met een kindje. Dat lag buiten in een wiegstoeltje en ik betrapte mezelf er op dat ik voor me zag hoe dr 2 lang elkaar lagen hihi! Best leuk eigenlijk... zijn ze nooit alleen enzo
heyyy kleintje jammer dat je moeder zo reageerde, maar idd bel r even op dat t een grapje was, en dat je t niet verkeerd bedoelde!! mijn moeder is gelukkig niet zo snel op haar teentjes getrapt hahahaha, maar me vader juist weer wel! linda wat erg zeg dat je geen moeder meer hebt zeker nu je nog zo jong bent!kan me goed voorstellen dat je haar mist. ik denk er ook wel eens over, mijn ouders zijn namelijk best op leeftijd, moeder is 68 vader is 73, dus tja das toch niet meer de jongste, maar aan de andere kant zegt dat natuurlijk ook niks....heb je wel goed contact met je schoonmoeder? nou dikke knuff iig!! funnyme heb je een pb gestuurd!! xxx
Ja Linda ik kan me ook wel voorstellen dat dit nu zo'n moment is waarop je eigenlijk graag je moeder bij je wilt hebben waar je advies etc aan kan vragen! Klote dat je dat niet hebt meid *knuffel*
Hey girls Ik ben al een héle tijd niet meer in dit topic geweest....maar ik leef nog hoor! Heb me weer een hele poos beroerd gevoeld dus geen behoefte gehad om achter de pc te kruipen. Kreeg niks voor elkaar! 2 dagen gewerkt en die dagen voelde ik me best goed alleen sinds vanmiddag voel ik me weer belabberd. Waarschijnlijk teveel inspanning met deze hitte vanmorgen bij het poetsen, betaal ik nu de tol voor. Pffff....ik word gewoon zo gek van mezelf....ik weet dat het voor een goed doel is maar af en toe.......
@Linda hier het zelfde verhaal.. Ik ben mijn moeder veloren toen in 11 was Ben getrouwd geweest gescheiden en de 2x zwanger... Het blijft moeilijk!! Heb ook ruzie met mn vader hij heeft zn kleinzoon 2x gezien in 1.5 jaar met de geboorte en 1 jaar geleden.. Maar goed Thats life zeggen ze dan Hier gaat alles lekker beter dan gister haha Moet nu de was binnen halen het begint hier te onweren!! Liefs, Geraldine
jeetje wat een hoop meiden hier die al een ouder moeten missen. weet niet meer wie t was, maar er was hier toch ook iemand die beide ouders al verloren heeft?? vind t iig heel erg voor jullie en hoop het voorlopig nog niet mee te hoeven maken!!!!dikke knuffff
Jeetje wat erg dat je een ouder moet missen...... Kan het me echt niet voorstellen. Ik heb echt super goed contact met me moeder en met me schoonmoeder dus ben daar erg gelukkig mee.
Jeetje, inderdaad, ik moet er niet aan denken om één van mijn ouders te moeten missen, ik heb ook een hele sterke band met mijn ouders en zus. Voor degene die geen vader of moeder meer hebben, heel veel sterkte in vooral deze periode!! Liefs, Kiezel
Viel mij ook op, dat er idd al veel een ouder moeten missen. Mijn moeder is 2.5 jaar geleden overleden. Ik was toen 8 weken zwanger van mijn dochter. Gelukkig wel een goede band met mijn vader. Maar het blijft altijd moeilijk, zeker nu. Het rotste vind ik altijd, dat ik niet kan vragen of ik ook zo deed als mijn dochter sosm iets doet. Mijn pa weet dat niet, vaak zijn dat de moeders die zulke dingen onthouden.
Gelukkig heb ik m'n moeder nog wel. We hebben een poos een moeilijke band gehad nadat m'n vader was overleden (was toen 17) maar gelukkig is dit inmiddels weer helemaal goed. M'n vader mis ik nu ook wel hoor...ook al is het al 11 jaar geleden. 20 juni hadden we van de afdeling een groot feest en lieten we ook wenslampionnen op. Ik ben toen met 2 goede vriendinnen en tevens collega's naar een appart stukje gelopen en daar hebben we met z'n 3-en een wens gedaan en de wenslampion opgelaten. M'n wens....dat ik snel zwanger zou worden en of m'n vader over dit kleintje zou willen waken. Het was een emotioneel moment...maar ben zo blij dat ik het gedaan heb. Een week later is onze kleine verwekt. Ben er dan ook van overtuigd dat m'n vader deze wens heeft gehoord en geholpen heeft met het invervulling brengen. Dit voelt heel speciaal....natuurlijk ben ik wel eens bang dat het mis kan gaan...maar aan de andere kant weet ik de dat de kleine nu al iemand heeft die over hem/haar waakt. Als ik de echo heb gehad wil ik ook met een kopie van de echo naar m'n vaders graf gaan en daar de echo achterlaten...zodat hij toch een beetje mee kan genieten. Na onze bruiloft hebben we ook een trouwfoto bij m'n vader gebracht en het bruidsboeket bij hem op het graf achtergelaten. Zo hadden we toch nog een speciaal momentje met hem erbij (al is het maar in gedachten). Inmiddels heeft m'n moeder een nieuwe vriend...echt een hele lieve man...en voor de kleine zal hij straks ook een opa zijn.' Daar heb ik helemaal geen moeite mee....ben blij dat m'n moeder weer gelukkig is. Als we een jongetje krijgen gaat hij wel vernoemd worden naar m'n vader...en naar de opa van m'n mannetje.