Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga koken, fijne avond iedereen.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

zag dat sommige al bezig zijn met foto's in je album zetten, dus ik heb ook s even me best gedaan haha, en ook foto's van me testen en buik nu erin gezet, hoop dat ie flink gaat groeien de komende tijd!!!!

fijne avond allemaal

3. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hallo dames

Jee wat gaat het snel hier.

Miza heel veel sterkte meid. Ik vind het erg rot voor je, hopelijk is het niet wat je denkt. ik zal voor je duimen.

Nou dames ik ga even eten.

xxx

4. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo meiden, ik wil me ook voorzichtig aanmelden hier..
    Allereerst jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap..

Ik ben mel2 en voor de derde keer zwanger maar nog steeds eerste kindje...zat vorige maand al bij februari mama's maar helaas met 4.5 week misgegaan. En nu weer zwanger !!

Ben al bij de gyn. geweest en hcg was goed. Krijg nu dus al een eerste echo met zes weken...is dus al heel gauw !! Hopelijk gaat alles nu wel goed...

Groetjes

5. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Spannend! :) Welkom!

Ben net aan het rondkijken op de site van Prenatal, leuk om te lezen hoor allemaal. Zeker omdat het voor mij allemaal nieuw is....héél interessant allemaal! :)

6. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Channes ik ben echt een zonaanbidder, maar ik kan er nu echt niet goed tegen. Gelukkig is het dan nu ook een beetje aan het afkoelen.

Miza, heel veel sterkte!

Alle nieuwe mama`s welkom!

Ik zag verschillende buikjes langskomen. Morgen zal ik ook wat foto`s plaatsen in mijn fotoboek.

Nog een fijne avond.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

d1982 ja buikfotoooosssssss, ik heb er ook al 1 op gezet haha, vind t ook leuk om anderen te zien, teminste als ze zo lekker dik gaan worden ahaahah

hey mel2 welkom hier, ik ken helaas je angst, maar probeer toch te genieten meid, probeer ik ook!!!!er gaan hier allemaal mooie maart baby's komen, daar gaan we vanuit!!!

@all:beetje ranzig misschien maar ik ben al 2 dagen aan de diarree pfffff, heb k vorige keer ook wel gehad, en ook t andere uiterste, dan zat ik er wel een uur op, benieuwd hoe dat deze keer allemaal gaat.

fijn weekend

8. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Is er een actuele lijst met alle maart2010 mama's ? Ik heb wel zo'n beetje de pagina's door zitten neuzen maar kon zo snel niks zien ......

Anoniempjuh : tuurlijk probeer ik ervan te genieten.... vind het wel fijn dat ik nu al bloed heb mogen laten prikken en over anderhalve week al een echo krijg...is toch anders dan alleen zo'n test...de gyn. heeft gezegd als het zo doorging met hcg dan was er waarschijnlijk wel wat te zien op de echo...Zal mij benieuwen...Ik zie dat jij ook idd het eea al hebt meegemaakt...duim voor je dat het goed gaat !!!

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo meiden!

Wat is het druk geworden hier!! Gefeliciteerd meiden die nieuw zijn!!! Leuk gezellig.

Ik heb het echt niet allemaal gevolgd, het gaat zo snel nu!

Zo mijn laatste dag stage zit er op! Blij toe..heb meteen gemerkt hoe ondankbaar ze daar zijn blegh..
    Ik had gister een vlaai meegenomen en een bosje bloemen voor mijn begeleidster. Mijn begeleidster zag me gister en ik kreeg als eerste een preek. Daarna ooh zit ik je uit te kafferen en heb je een bos bloemen voor me..tjahh..
    Vandaag was dan de dag dat ik voor het laats was en ik kreeg te horen suc6 met je opleiding en je dochtertje en totziens!
    Niet eens een kaartje..helemaal niks.. en dan heb ik daar 8 maanden stage gelopen. Stel ik me nu aan of wat?

Verder alles wel goed hier hoor! Ik merk eigenlijk niet eens dat ik zwanger ben!! Dat vind ik ook wel weer eng. Het enigste is dat ik minder eetlust heb..maarja dat kan ook aan het weer liggen.

Groetjes Channie

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    he channie wat flauw zeg, idd raar dat ze niet eens een bloemetje hebben ofzo, nou gelukkig ben je er nu weg!

over die juni lijst, het is denk ik wel makkelijk als we een eigen site maken, waarvan we dan de link in t onderschrift kunnen zetten, zodat je er makkelijk op kunt, en dan is het altijd up to date.
    Alleen is er iemand die dat kan/wil doen????Ik wil het best doen maar heb er de balken verstand van, dus wil t wel doen maar dan gaat t wel een tijdje duren denk ik haha.

xxx

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden... ik hoop hier over een paar weekjes ook te kunne komen kletsen
    allemaal gefeliciteerd!!!!

12. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Miza, heel veel sterkte!!!!

13. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!!!

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Ben gisteren niet meer online geraakt door bezoek. Ben ook verschrikkelijk moe! :$

Miza, vreselijk meid! Vind het echt zo spijtig voor je! :(
    *dikke knuffel*

Starfish, ik maak mezelf ook hélemaal gek! Niet te doen! ;)

All, ik heb ook al wat bezig geweest met een site. Wil dit gerust verder op proberen te nemen maar aangezien ik er ook niet zo handig in ben, probeer ik voorlopig de lijst up-to-date te houden en zal ik tegen dinsdagavond de site trachten klaar te maken. Ik moet dit weekend werken en ben maandag en dinsdag thuis dus dan heb ik er wel tijd voor. Oké?

Fijn weekend allemaal! :)

15. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maart 2010-mama's:

Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Peache - 28 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV
    Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB - BV/FV?
    Miza - 26 jaar - 2e kindje - 1 maart - ZB - FV
    Anna123 - ? - ? - 2 maart - ZB/TB - BV/FV
    Setti - 25 jaar - 1e kindje - 2 maart - TB - BV
    Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - 3 maart - TB - FV
    D1982 - 26 jaar - 1e kindje - 3 maart - ZB - BV
    Channes - 26 jaar - 1e kindje - 5 maart - TB - FV
    Miekie82 - 26 jaar - ? - 6 maart - ZB/TB - BV/FV
    Hannelore - 32 jaar - 6 maart - ZB - BV/FV
    Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - 7 maart - ZB/TB - BV
    Channie - 20 jaar - 2e kindje - 7 maart - ZB - BV/FV
    Twinny - 35 jaar - 2e kindje - 7 maart - ZB/TB - FV
    Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - 9 maart - ZB - BV
    NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - 10 maart - ZB - BV
    Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - ? - TB - BV

Afspraken:

Sjaantje2006: 1e echo op 6/7
    Setti: 1e echo op 14/7, 2e echo op 10/8
    Twinny: 1e echo op 15/7
    D1982: 1e echo op 15/7
    Elke1984: 1e echo op 20/7
    Miza: 1e echo op 20/7
    Channes: 1e echo 20/7
    Anna123: 1e echo op 21/7
    D1982: intake vk op 27/7
    Twinny: 2e echo en afspraak gyn op 28/7
    Kiezelsteentje: 1e echo op 30/7
    Miza: 1e afspraak gyn op 30/7
    Peache: 1e afspraak vk op 30/7
    Channie: 1e afspraak vk op 13/8

Vlindertjes:

Dit maart-beebje is helaas veel te vroeg een beschermengeltje geworden...

Miza

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

16. Punieka

Punieka Lid

8 jun 2009
    81
    0
    0
    hallo dames, wil iemand mij ook op de lijst zetten? Ik ben 9 Maart uitgerekend :D alvast bedankt! Ga nu eventjes teruglezen :D

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goede morgen!

Miza sorrie ik had het gister zoals ik al zei dus niet helemaal bijgehouden. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! Ik vind het heel erg voor jullie :(

Elke1984 ik had die moeheid zo erg toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ik kon heel de dag wel slapen! Nu gelukkig al wat minder.

Nou lekker weertje weer vandaag dus geniet ervan!

18. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

@ Elke: is het geen goed idee om de lijst ook op alfabet te zetten, dat is wat overzichtelijker vind ik? Ik sta er trouwens nog niet bij! ;)

@ Channie: dat is echt niet leuk dat je niks hebt gekregen. Het gaat gewoon om het gebaar, het hoeft echt niks duurs ofzo te zijn, maar gewoon een bedankje voor je inzet en hulp. Flauw hoor! Ik heb vroeger op mijn stages ook altijd iets gekregen...soms heb je gewoon rare mensen...:(

Ik heb ook 2 daagjes last gehad van diarree maar ik denk dat het door het warme weer komt.

Waar ik overigens de laatste 2 dagen last van heb zijn ongi-krampjes. Nu heb ik gelezen dat dat de eerste weken normaal is, maar hebben jullie dat ook? Ik word daar zo onzeker van eigenlijk....ik denk steeds dat er dan dalijk iets mis gaat ofzo....:$

19. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0

Ik heb gesmeerd voor het leven met de duurste en de beste spullen.
    Tot 37 weken gee striem te zien.
    vanaf week 37 begon het hevig en ben met 38 weken bevallen.
    Volgens huisarts en verloskundige kun je striemen niet tegengaan, zeker niet als je altijd maatje 34 hebt gehad.
    Je kunt smeren het helpt wel om je vel soepeler te maken, is altijd goed.

groetjes sjaantje

20. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Goedemorgen,

Nou Elke1984 ik laat de eer met alle plezier aan jou..zoals eerder gezegd ook ik heb er de ballen verstand van, hahaha.

wil je mij er bij op zetten : mel2, 34 jaar, eerste kindje,9 maart, tb, bv.

echo 15 juli.

Alvast bedankt...

Deel Deze Pagina