We hebben vandaag een huis gekocht. 1-12-2009 krijgen we, als het goed is, de sleutel. Dat wordt dan nog hard doorwerken. Nu nog ons eigen huis kwijtraken.
Was Elke niet op vakantie? Tassie, fijne avond en nog gefeliciteerd. Gwn, balen zeg, dat je niet naar Bali kan. Wist niet, dat je daar nog zoveel inentingen voor nodig had. Kleintje, kan best hoor, dat het van gisterne komt, dat je zo benauwd bent. Al rook je zelf niet, je rookt toch ook mee en je beeb pikt nu ook zuurstof van je. Waarom nu niet trouwen, maar pas over 2 jaar? Het scheelt wel in een hoop geregel voor je kindje straks. Brenjomi, waren opa en oma verrast? Boba, weer een beetje uitgerust? Weten ze het al op je werk, want dan kunnen ze er misschien rekening mee houden. Shezze, fijne avond met je mannetje. Gwen, sterkte met je misselijkheid. Super vervelend he.
Hallo Dames ben ik even weer ik ben erg ziek ben zo misselijk en hou niks meer binnen moet morgen naar de gynaecoloog die wil graag weten hoe het met me gaat ben ook best wel bang want doordat ik zo moet overgeven krijg ik telkens buikpijn en krampen Liefs Maria
@ Stroopie: wauw, wat gaaf!! Gefeliciteerd! @ Hier: Ik heb gelukkig een goede band met mijn vader en schoonouders. Maar het blijft heel zwaar om mijn moeder te moeten missen bij deze belangrijke dingen....twas zo'n schat van een vrouw, zo'n geweldig mens wat voor iedereen klaar stond en alles deed voor 'n ander.. T maakt het extra moeilijk dat het mijn moeders eigen keus was om te sterven..Ze had het gewoon allemaal mee kunnen maken.. Mgoed, ik snap dat ze deze keuze heeft gemaakt..ze heeft nu eindelijk haar rust waar ze zo naar op zoek was.. Zucht... nu wil ik niet meer depri doen, wil mn eigen blij voelen!
@ Lindavnr Dank je wel , als je op me banner klikt kom je wel op die site staan hele leuke op Liefs Maria
hey meiden brrr krijg helemaal kippevel van jullie verhalen!jeetje zeg echt een hele hoop die een ouder missen. linda das helemaal moelijk als ze er zelf voor heeft gekozen, maar fijn dat je het begrijpt nu en er vrede mee kan hebben, en idd je moet nu niet depri zijn maar lekker gaan genieten!!! boba wat een mooi verhaal, misschien heeft je vader idd wel een handje geholpen haha, je weet het niet he...wel lief om te horen hoe jij er nog mee bezig bent, denk dat ik dat ook wel zo zou doen. stroopie pff jij moet ook al een ouder missen, erg hoor, kan me er gelukkig nog niks bij voorstellen.. en gefeliciteerd met je nieuwe huis, nu idd snel je eigen huis in de verkoop zetten!! @all:::een vraagje ik heb vanaf t begin dat me borsten voller zijn en ze zijn ook zeker 2 maten gegroeid, maar nu heb ik sinds gister het idee dat ze wat slapper ana t worden zijn,....dit zind me natuurlijk helemaal niet, word gek van mezelf, zit er de hele tijd aan te voelen pffff zijn er meer die dit hebben??? xxx
@ stroopie: opzich kunnen we best trouwen maar we willen allebei toch wel een feest en ik ben echt van het "speciale" trouwen nou ja speciaal... Mooie jurk leuk feestje etc! En nu is de prioriteit natuurlijk vooral spullen voor de kleine een trouwerij gaat je toch al gauw 2000 - 3000 euro kosten als het niet meer is Bovendien vind mijn vriend het leuker als onze kleine er zelf ook bij kan zijn en er ook echt iets van meemaakt!
nee niet echt mijn borsten beginnen alleen minder gevoelig te worden dit is niets vergeleken met wat t was. maar slapper is t niet geworden alleen een cup maat groter. (vind ik niet erg)
haha ja mijne zijn ook zeker 2 maten groter geworden maar heb nu dus t idee dat ze weer wat slapper worden, heb ff gegoogeld en lees gelukkig wel veel dat de pijn vanaf een week of 8 vaak minder word.... over trouwen:ik ben 2maanden geleden getrouwd!tijdens mijn vorige zwangerschappen was ik niet getrouwd en zouden we dus gewoon mijn vriend het kind laten erkennen en dan vaderlijik gezag aanvragen. maar na de 2e mk waren we wel toe aan wat leuks en toen heeft me vriend ehh man me dus ten huwelijk gevraagd(tijdens het koken) en 1juni zijn we dus getrouwd op Aruba! Tis dus niet bewust geweest dat we wilden trouwen voor er kinderen waren, maar nu t zo is vind ik het eigenlijk ook wel makkelijk haha. zo meiden ga lekker naar bed!! owjaaa hadden jullie gister het nieuws gehoord?was een stel in franktijk foto's aan het maken op de rotsen bij de zee, en ze laat d'r kinderwagen los om een foto te maken rold die kinderwagen weg, kindje dood!!pfffff wat erg zeg, lijkt me echt vreselijk als je zoiets meemaakt...
owja nog minder leuk nieuws, weet niet of ik het goed heb gelezen maar volgens mij heeft miza die hier bij ons zat en vervolgens bij de aprilmama's weer een mk gehad! miza ik wens je heel veel sterkte toe!!dikke knuffel
Hé meiden, wat erg dat zoveel van jullie al een ouder moeten missen. Ik heb ze allebei nog & mijn schoonouders. Met beide moeders heb ik een goede band, met mijn eigen moeder ff iets beter natuurlijk. Met mijn vader een hele goede band want ik ben echt een papameisje en ik zie dat mijn dochter ook een papameisje wordt... Zo leuk. @ stroopie, manlief net thuis volop met zijn dochter bezig maar in de auto zat hij al aan mijn buikje, hij is zo blij en trots. We gaan er zeker een gezellige avond van maken. @ alle ladies, maak er een fijn weekend van. Dat ga ik zeker ook doen... En voor alle zieke dames, ik leef met jullie mee en denk maar zo straks is 't over en kan je nog genieten van je zwangerschap. @ hier, misselijkheid blijft aanhouden vooral 's ochtends maar goed daar kom ik ook wel overheen. Morgen een halve dag werken en dan weekend... Groetjes Shez..
Hey meiden! Heb een beetje bijgelezen maar ben het alweer kwijt. Ik ga Miza maar ff opzoeken in april, wat shit voor haar . Gefeliciteerd aan de jarige! En meiden met overleden ouder, ik kan het me niet voorstellen, dat moet echt heel erg zijn.. Aan de zieken heel veel beterschap! Hier gaat alles zijn gangetje. Heb vandaag 3 uur gepoetst bij mijn vader en betaal met dit weer ook de tol.. 3 dagen bbq-en doen er ook geen goed aan en morgen moet ik NOG een keer. Allemaal tuinfeestjes, aargh. Lang leve roosvicee laxo en gewoon maar 1 stuk vlees nemen en de rest salade en aardappelsalade en stokbrood. Bleh, ben het beu, erg he? Morgen gaan we naar de biesbosch in een moterbootje, haha ben benieuwd. Heb echt megaveel groei en oprekkings pijntjes gehad afgelopen week, ben benieuwd naar de echo maandag.. Jullie allemaal een fijn weekend gewenst! xxx
hoi! hier drukke dagen gehad. Was zulk lekker weer dat ik heel veel met malin lekker bij het water geweest ben, is ze dol op! Houdt wel in dat ik zelf 's avonds kapot was, dus lekker vroeg naar bed om dan halverwege de nacht wakker te worden en te gaan loggen woelen omdat het zo warm is. ach ik heb liever zo warm dan regen, dus je hoort mij niet klagen. Linda: wow 2! kan me voorstellen dat je even schrok, maar je gaat er aan wennen hoor! Wrs had je er met dat bloedverlies meer rekening mee gehouden dat er niks te zien zou zijn dan 2 hartjes, dat lijkt mij heel logisch. Verschil in lengte hoor je heel vaak, bij de meeste trekt het weg, bij een enkeling gaat het helaas alsnog mis met de kleinste. Maar daar gaan we niet van uit, jij gaat 2 mooie gezonde maart-babys krijgen! ouders: verschikkelijk, wij hebben gelukkig ook alle ouders nog... eens kijken wat het weer wil vandaag, wil eigenlijk een stuk fietsen maar dan moet het wel aardig droog blijven... Fijn weekend!
Goedemorgen, Ano, mijn boobs zijn ook minder gevoelig geworden. Behalve als dochterlief even haar elleboog erin zet. Ik draag al wel van die meegroeibh's. Die beugelbh's zaten niet meer lekker. Suekes, al 3 dagen aan de bbq. Snap best dat je dat nu wel zat wordt. Ik leg tegenwoordig een stukje zalm, gewikkeld in folie op de bbg. Met vlees moet je nu zo uitkijken he. Kleintje, bruiloften kosten idd geld. Zeker als je het goed wilt doen. Als het goed is, dan doe je het ook maar 1 keer in je leven he. Dat verhaal over die verongelukt baby, had ik al op nu.nl gelezen. Moet er niet aan denken. Ik hou daarom ook altijd, 1 hand op de kinderwagen. Zit nu nog op bed. Lekker kotsmisselijk te wezen. Baal er een beetje van, want wil wat leuks gaan doen.:x
Joehoe, alweer 10 week vandaag!! Las net dat iemand huis had gekocht, weet haar naam niet meer, maar gefeliciteerd!! Leuk zeg. Hier ook maar 1 ouder meer, vader is in 2005 overleden aan aalvleesklierkanker, mis hem wel hoor, vooral bij bijzondere gelegenheden of als we leuke dingen doen, denk ik vaak dat had hij ook vast heel mooi gevonden. Zou het droog blijven vandaag?? Fijne dag allemaal, Liefs Moons
Wij gaan vanmiddag eens een keer lekker zwemmen ergens hahah dus maakt niet uit als het gaat regenen voor ons, maar hoop ntuurlijk van niet hoor!! Maar nu eerst ff ontbijten en dan ff snel boven de slaapkamer en badkamer poetsen, moet ook nog ff gebeuren haha. Dus ben dr vandaag niet veel; fijne dag!
o ja de boobs: hier niks noppes nada aan verandering (nogsteeds) 's avonds lijken ze soms wat voller, maar 's ochtends zijn het dezelfde dunne dingetjes als anders hahaha. Soms zijn ze wel iets gevoelig, maar over het algemeen niet. o jammie zalm op de bbq, dat doe ik ook altijd! bruiloft: tja idd als je het goed wilt doen kost het wat, maar het maakt nogal een verschil of je 20 mensen uitnodigt of 150... het is net waar je voor kiest en wat je wensen zijn. moons: heb net gechecked en het blijft hartstikke droog! Linda: veel plezier!
mogguhhh nou vind t gewoon raar dat ze nu met 9weken ineens wat minder vol worden, ze zijn nog wel gevoleig en zeker nog groter als in t begin(gelukkig) maar de spanning is er f lijkt t wel, ze zijn gewoon weer wat slapper, en tja zoals ik ben associeer ik dat meteen met iets slechts.... tis niet zo lekker zonnig als gister jammer!! gaan zo naar me ouders in arnhem tot morgen dus zal er niet veel zijn!!alvast een fijn weekend allemaal!!
moet zeggen dat mijn bruiloft niet heel duur was. de reis was natuurlijk wel duur maar voor de rest was ik hier in NL denk ik zeker meer kwijt geweest! een gemiddelde bruiloft kost zo'n 10000euro geloof ik, nou voor mij in geen 10.000jaar haha. voor deze rpijs vond ik het nog net leuk haha. xxx