funny me je hebt pb terug haha. ja weet dat ik me er niet druk om moet maken maja dat werkt zo niet bij mij haha.als maar even iets niet is zoals anders of zoals ik denk dat het hoord oei oei oei dan beginnen de kopzorgen!! ach nog ff wachten tot donderdag! xxx
Hela meiden! Hier nog eens een berichtje van mij! Sorry dat ik zo weinig kom zeggen. Probeer wel elke dag wat te komen lezen maar had meestal niet zoveel fut om te reageren. Er wordt ook zoveel geschreven... Moet al moeite doen om m'n eigen (kleine) topicje bij te houden... Maar hier gaat het stilletjes aan wat beter, zenne. Misselijkheid en duizeligheid zijn zo goed als weg. Moeheid is er nog heel sterk maar dat komt vooral omdat ik zo verschrikkelijk veel moet werken. Ben nu bezig met een reeks van 8 dagen! Slopend!!! Ik ga echt proberen terug wat vaker te reageren nu, zenne. Jullie zijn zo'n gezellige bende! Ff reageren op het huwelijksdeeltje: wij trouwen op 10 oktober en het gaat echt een sprookjesdag worden! Ik droom al zo'n 20 jaar over een huwelijk en het zal helemaal worden zoals ik het me had voorgesteld. Behalve de paarden en koets want we moeten 50km rijden van de kapel naar de feestzaal... Onze schatting van onze huwelijksdag komt neer op zo'n 18000 euro! We hebben 5000 euro gekregen van Toon zijn ouders. (van de mijne kunnen we dat niet verwachten maar dat hoeft ook helemaal niet zenne.) We hebben er goed genoeg voor gespaard! Begrijp dat sommigen het knettergek vinden dat we er zoveel geld aan geven en langs de ene kant vind ik dat ook maar het zal echt een droom zijn die uitkomt nu dus... Meiden met overleden ouders, wat erg seg! Zeker als je zelf zwanger bent, moet dit nog extra zwaar zijn, denk ik... Iedereen een fijn weekend!! (ik moet direct gaan werken)
Ik heb vannacht gedroomd dat ik helderrood bloedverlies had, dus toen ik wakker schrok meteen een run naar het toilet om te checken maar gelukkig niets aan de hand.. Het lijkt alsof deze eerste weken langer duren dan bij mijn eerste of vergeet je dat stuk gewoon heel snel? Ik lees hier gelukkig meer meiden die (nu al) 2 maten grotere (.)(.) hebben, `s avonds is het echt heel erg dan vallen ze gewoon uit mijn bh
Hallo dames, Even niet geschreven want onze computer is helaas overleden... Hopelijk hebben we woensdag weer een computer en dus internet, maar ik kan dus even niet meelezen en meeschrijven Zit nu op mijn werk (heb nog steeds een zaterdag bijbaantje, naast het onderwijs) en heb pauze. Ik wil even melden dat ik een goede echo heb gehad! Een kloppend hartje hebben we gezien en gehoord. Was wel grappig dat ze de muis op het hartje zette om het te laten horen, maar dan moest ik elke keer een beetje snikken en dan raakte ze het weer kwijt. De derde keer deed ik heel veel moeite stil te liggen en toen hebben we het goed kunnen horen. Ik had niet gedacht dat ik er weer zo van onder de indruk zou zijn, maar het is nu veel echter en ik ben weer helemaal verliefd! Oja, het is een dag of vijf ouder dan ik dacht, vind ik ook helemaal niet erg. Over anderhalve week krijg ik nog een echo om de precieze termijn te bepalen, dus mijn banner pas ik daarna wel aan. Sorry, voor dit ego berichtje, maar ik heb geen tijd om de pagina's van meer dan een week terug te lezen!
@nijnja fijn dat je een goede echo hebt gehad.. Ik moet nog even afwachten... :S hmm duurt zo lang he wachten haha Hier gaat het lekker alleen moe maar gelukkig niet misselijk!! Ga vanmiddag lekker zwemmen met mn mannetjes We hebben Justin vroeg op bed gelegt dus tegen 2 uur gaan we weg om te zwemmen lekker man haha verder veel wakker geweest vannacht.. Door het plassen en bang voor onweer.. Nou meiden ik ga ff de spulletjes bij elkaar zoeken en ben er vanavond wel weer eventjes Liefs, Geraldine
Pff veel geld hoor Elke maar je moet natuurlijk doen waar jullie je prettig bij voelen en als het kan dan moet je het ook zeker niet laten Ik zelf zou denk ik echt niet meer uit willen geven dan zo'n 5.000 euro (jurk niet meegerekend want die krijg ik van mn ouders) dus echt het trouwen en het feest etc samen. Voor mij hoeft het niet uitgebreid als het maar een leuk feestje is! Vanmorgen werd ik wakker en zag wat bloed in mijn ondergoed :S ik schrok echt! maar ik heb schijnbaar in mijn slaap enorm zitten krabben (doe ik vaker als ik onrustig slaap geen idee waarom :S ) en heb iets open gekrabt gelukkig want ik schrok echt!
Zo, net ff de stad in geweest en het was me toch druk! Ben er echt verschrikkelijk chagrijnig van geworden... Nee hoor, helemaal geen last van de hormonen . Maar ja, moest toch echt een paar dingen halen die niet konden wachten.. Pff... meteen nergens zin meer in. Hopen dat een ritje op mijn paard gaat helpen, ipv het nog verder laten verslechteren.
Hallo allemaal! Voor alle dames met misselijkheid: neem gembercapsules!!! Ik ben 2 weken beroerd geweest, na 1 dag gembercapsules te hebben gebruikt, kon ik zelfs weer gewoon mee bbq-en Kun je gewoon bij een natuurwinkel halen. En als je huisarts pro-alternatieve geneeskunde is, kan hij ook een recept uitschrijven dan wordt het vergoed. @Linda: Wauw! 2! wat fantastisch! Ik ben benieuwd hoeveel er zullen volgen. @ trouwen: wij zijn sinds oktober vorig jaar geregistreerd partner. Gewoon op de dinsdagochtend, lekker goedkoop Volgend jaar gaat manlief op uitzending en zal dan weer veel extra verdienen. Hij wil een nieuwe auto, ik ben al maanden bezig met goede hints dat ik nu een écht bruiloft wil Blijven hopen kan geen kwaad
hallo dames sorry dat ik zo weinig reageer maar het is even lastig om dit allemaal bij te houden. ik heb gisteren mijn echo gehad en alles was super. dus ik ben helemaal in mijn noppjes. nog een week vakantie en dan kan ik helaas weer aan de bak. maar ja dat hoort er ook bij he. groetjes
Elke goed om wat van je te horen maakte me al zorgen! Peache ook jou laatste week de mijne ook pff heb nog geen zin.
Ben morgen precies een jaar geleden getrouwd en koste ongeveer 15000 maar was echt zeker de moeite waard! Wat vervelend zeg dat iedreen de kwaaltjes nog steeds heeft....Bij mij zakken ze gelukkig al. Man zegt dat borsten gegroeid zijn zie er zelf helemaal niks van maarja...... Net schreef iemand iets over een ego berichtje.... Volgens mij schrijven we allemaal ego berichtjes.......
Wij zijn nu 3 jaar getrouwd. Weet niet meer wat het precies gekost heeft maar t was erg veel geld! Maar t was wel een supermooie dag! Ik ben home alone. Ik was er heilig van overtuigd dat ik vannacht pas zou starten. maar het was afgelopen nacht. Had gebeld gisteren of ik dan de nachtdienst kon draaien en daarna het weekend vrij. Wist ze niet het lag er een beetje aan wat er vannacht zou gebeuren. Nou niets dus! Maar ik kon geen vrij nemen omdat er vandaag of morgen een gezinnetje in t dorp zou thuis komen en dan zou ik daarheen kunnen. Hele dag gewacht maar nee hoor niets! Baalde ik wel van want we hadden afgesproken dat we bij hubbie zn broer en schoonzusje langs zouden gaan. Die zitten op het heijderbos. Nu is hij maar alleen gegaan met de meiden. De hele familie zit daar. Net belde hij of ik het vervelend vind als ze daar blijven slapen. Nee hoor geen probleem. Anders zou hij na de bbq naar huis komen. Nou ja dan kan hij net zo goed blijven slapen en dan morgen nog even zwemmen met de meiden en daarna naar huis. Dus ik heb voor mezelf maar een pizaatje besteld bij dominos!
Ha meiden, zo weer terug, het zwemmen was leuk Nu wel een beetje lam, maar ach. @ Trouwen: Wij zijn verloofd en moeten dus nog gaan trouwen hihi. Maar ik heb altijd gezegd; ik wil trouwen met mijn eigen bruidskindje! Dus ongeveer over een jaartje gaan we trouwen. hihi, nu zelfs met 2 eigen bruidskindjes dus, als het allemaal goed gaat We hebben onze verlovingsringen aan en dat zullen ook de trouwringen worden, maar bij mij komt er dan een steentje in Ik zou er van mijn vriend ook 1 krijgen als we een kindje krijgen.... dus nu krijg ik er lekker 2 + 1 voor het trouwen... drie steentjes!!! hahaha. Maar van ons hoeft het ook niet veel te kosten, al heeft mijn vader gezegd de hele bruiloft te betalen! (lieve papa ) Maar wil het gewoon leuk met vrienden en familie, en niet teveel poespas er om heen. Mgoed.. dat komt nog wel. Eerst maar eens de kindertjes @ Funnyme: hmm das nie gezellig, helemaal alleen. En alleen slapen. Nja, wel een rustige nacht hihi...
@ Trouwen Wij gaan trouwens 28 Mei 2010 Trouwen en we zijn 16 maart uitgetelt dus een leuk en spannend 2010 voor ons www.michaelenmaria.bruiloftsite.nl neem maar een kijkje ik heb nog een vraagje hoeveel cm is eigelijk 11,5 mm? ik vraag me dat nu toch wel is af haha Liefs Maria
@ funnyme: Soms is dat best lekker he, alleen thuis. Ik vind het in ieder geval heerlijk om dan aso op de bank te hangen en lekker niets te hoeven. Toch klopt het dan niet meer... Zeker als ik dan in bed lig, voelt het alsof je iets vergeet... Geniet ervan vanaaf, zal vast niet zo vaak voor komen Ik ga naar mn bakkie koffie!
Even een vraagje: Hebben jullie ook iedere nacht van die dromen over zwangerschap en bevallingen etc? Opzich vind ik het niet zo heel erg maar ik slaap er wel onrustig door... heb ook al verschillende rampscenario's gehad in mijn slaap hehe! En dan ben je pas 9 weken zwanger pffff zal toch niet zo de hele zwangerschap doorgaan dat ik alle rampscenario's ga dromen?
Hé dames, hoe is jullie zaterdag tot nu toe. Een aantal van jullie zijn wezen zwemmen leuk hoor. @ hier, ik heb tot 1u gewerkt ben nu thuis aan het chillen. ik was vanochtend en vanmiddag heel beroerd ben bijna uitgestapt om over te geven. Maar kon mezelf gelukkig nog inhouden. @ trouwen, hier zit er nog 1 die nog hoop heeft. Voor mij hoeft 't ook niet groot. @ stroopie, nog gefeliciteerd met de koop van jullie woning. Blijven jullie in de zelfde stad of niet? Al vast een fijne zondag dames.. Groetjes Shez