@Kleintje... Nou meid ik kan je verzekeren er staat je nog een hoop te wachten haha ik droomde met justin over dat hij als een aliën te wereld kwam en dat ik in de steek werd gelaten door alles en iedereen.. heel appart maar helemaal niet leuk!! Wij hebben ook heerlijk gezwommen en de kleine Justin was helemaal kapot!! Hij vond het zo mooi!! Echt fijn om z'on klein mannetje zien genieten Nou meiden ik ga ff een lekker potje skip-bo'en..... Ik spreek jullie morgen weer Liefs, Geraldine
Goeieavond dames! Werkdag zit er weeral op...nog 4 te gaan van de 8... Kleintje, hier ook van die enge dromen. Het gaat nooit eens mooi en goed in m'n slaap. Ben zelfs al van een inktvis bevallen nadat het over inktvissen ging in CSI... Toen werd ik ook zwetend wakker zenne. Ik slaap ook erg slecht, als ik wakker word om te plassen, geraak ik erg moeilijk in slaap omdat ik zo lig te piekeren... Nu nog ff in het zeteltje met m'n verloofde en dan lekker slapen (hopelijk)! Slaap lekker!!!
Hoera, we hebben van een goede vriend een computer gekregen. Hij is 5 jaar oud, maar we hebben weer internet! Over vreemde dromen: ik heb ook al over aliens gedroomd. En ook dat ik mijn kind ergens achter heb gelaten en niet meer wist waar 'ie was... Over trouwen: we zijn 4 jaar geleden getrouwd. We wilden het ook niet al te groots aanpakken, maar het heeft toch nog wel 15 duizend gekost of zo. Het was wel een heeeele leuke dag. Ik kan het iedereen aanraden .
neem aan dat je je banner nog niet hebt aangepast dat je ong. 5 dagen verder bent?? Wel grappig, want dan zijn we echt rond dezelfde dag uitgerekend (moet nog wel mijn termijnecho krijgen volgende week) net als bij onze eerste kids. Zal wel stunt zijn als we weer op dezemfde datum bevallen
Hoe was de uitslag eigenlijk van je opgezette klieren? heb geprobeert terug te lezen of het ergens stond, maar er was zooooveel getikt door iedereen . Maar was er wel even nieuwsgierig naar..
@Naatje: wat lief dat je er nog naar vraagt. Ik heb het idd wel ergens gepost, maar met zoveel berichten kan ik begrijpen dat het moeilijk terugzoeken is . Alle uitslagen waren negatief, dus die infecties waren het niet. Het algemene bloedbeeld liet echter wel zien dat er íets aan de hand was/is, maar wat dat weten we dus niet. Ik moest het maar even aankijken en gelukkig gaat het al beter. Klieren minder dik, en niet meer zo achterlijk moe, maar weer 'gewoon' uitgeput af en toe. Fijn dus! Nu dinsdag eerste echo om te zien of met de kleine ook gewoon alles goed is. Vind het erg spannend! @trouwen: wij zijn 6 weken geleden getrouwd! Als ik geen mk had gehad, was ik dan op de 3 maanden-grens geweest. Wij wilden sowieso wel trouwen, maar dan liefst voor er een kind was (ook ivm al het geregel), en ik wilde persé in de zomer, dus werd het deze zomer. In 3 maanden alles geregeld en uiteindelijk heeft het denk ik zo'n 7 duizend gekost, excl. jurk, want die kreeg ik van mijn moeder. Iets meer dan begroot, maar wel voor ong. 175 man. We hebben echter heel veel zelf gedaan, we hadden namelijk een straatfeest! Erg apart, maar paste heel goed bij ons en iedereen vond het fantastisch. @dromen: hier nog helemaal niet gehad, maar nu zal je zien: komt dat vannacht prompt, door de verhalen hier . Trusten iedereen en een fijne zondag alvast!
@ dromen: hier heb ik tijdens de eerste zwangerschap vaak gedroomd dat ik beeb liet vallen, vergat of naakt in de kinderwagen meenam... Toen Alex eenmaal geboren was werden de dromen weer anders. Als manlief dan opstond, en ik lag nog te slapen, begon ik vaak te praten in mijn slaap. Voorbeelden: "Ik zal Alex zo wel uitleggen dat ie niet in de wasmachine mag liggen" " Ik denk dat ik vanmiddag maar weer ga bevallen, dan weet je dat als je vanaaf thuis komt" " Lief je moet niet vergeten Alex uit de kelder te halen..." Even voor de duidelijkheid: we hebben géén kelder... haha! Ben nu al benieuwd naar de nieuwe zwanger-dromen
hier een nieuwe maart mama. als het goed ik rond de 23ste uitgerekend. ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan verlopen. groetjes
Ja, idd, gisteren zalm gegeten en vandaag garnalen spiesjes. Voor de rest zijn het allemaal voorgegaarde dingen die ik heb gegeten en waar ik over twijfel eet ik gewoon niet . Ben blij dat de bbq sessies er nu op zitten, ga lekker een hele week rijst eten hahaha. xxx Sue
Ik droom over kleurtjes en vormen en het ziet er uit als een kinderpretpark, echt heel grappig! Spannende attracties die niet eens bestaan, haha, lijken wel toekomstdromen. Slaap lekker allemaal! xxx
@ GWN. gelukkig dat het minder wordt... en idd maar ff goed in de gaten houden. @ dromen... nu nog niet echt, maar bij mijn eerste zwangerschap ook van die rare dromen. Dat ik mijn kind kwijt was, enz. Heel fijn wakker worden... not. @ BBQ. Hier weer even BBQ rust... gelukkig. Maar soms wel lekker. Eet gewoon alles.. alleen ff goed opletten dat het gaar is. Maak me er allemaal niet zo druk om, behalve de standaard dingen zoals rauwmelkse kazen, kattenbakken, voorverpakte zalm enz. Dat hou ik allemaal wel in de gaten, Maar je moet ook niet te veel spoken en beren op de weg zien... trusten dames.
Goedemurgen dames! Hier ook een dromer maar dan over gewone normale dingen maar een verhaal wat niet klopt zegt maar..heel apart.. Yahooo ik ben 10 weken zwanger vandaag!!! Nog twee weekjes!! Ik krijg nu ook al echt een buikje..en aangezien ik niet één van de slankste ben, is het niet een klein buikje. Ik heb trouwens gekeken voor positiebroeken maar ik vind het maar niks hoor..helemaal niet mijn smaak. Ik moet er wel bijzeggen dat ik alleen in de h&m geweest ben. Wie weet er goede betaalbare en ook nog leuke positiebroeken te koop? Over ouders, ik heb mijn moeder nog en mijn vader is overleden toen ik 4 was. Ik heb wel een hele lieve stiefvader die ook voor mijn dochter gewoon een opa is. Mijn schoonouders zijn er allebij nog. Fijne dag!
Channes, foto!!! Prenatal vind ik niets qua positiekleding. Af en toe wel leuke dingen maar erg slechte kwaliteit. (heb al 2x gehad dat er met 1x wassen de gaten invielen) Ik koop wel veel bij miss etam.
Sorry meiden, ik heb nog niet alles bijgelezen. Op dit moment voel ik me best weer redelijk. Overdag ben ik erg misselijk, en hang ook regelmatig boven de pot. Alleen groentensoep, droge crackers en droog wit brood blijven er redelijk goed in. 's avonds knap ik eigenlijk helemaal op, en voel ik me weer goed. Nog ander halve week, en dan mijn eerste keer naar de verloskundige. Begin er wel een beetje naar uit te kijken. Gisteren een schrift gehaald, en daar ga ik mijn zwangerschap in bijhouden. Kon geen leuk boek vinden, en nu kan ik zelf schrijven wat ik wil.
hihi grappig, ik vind de kwaliteit van prenatal juist erg goed. Vorige zwangerschap bijna alles van prenatal (en lees: erg veel kleren ) en ziet er nu allemaal nog supergoed uit.
Hier ook al een buikje.. denk toch echt dat het met de tweede nog sneller groeit... al had ik toen al bij 9 weken positiekleding aan en nu nog niet. Maar het is wel overduidelijk dat ik zwanger ben. Hier in het dorp weten ze het nog niet, wil even wachten tot na de echo woensdag.. maar probeer geen bekenden tegen te komen als ik in het dorp ben hahaha. Ze zijn al flink aan het speculeren omdat ik ineens gestopt ben met roken en we gaan verbouwen.. dus als ze mij zien is het echt wel duidelijk . mbt tot positiemode... ik vond de prenatal altijd erg leuke en goede dingen hebben (maar las net dat FunnyMe dat juist helemaal niet vind hihi). Broeken die een beetje mooi zitten vond ik wel moeilijk, ikzelf had een paar spijkerbroeken van Noppies. Deze zijn wel ietsuurder, maar goed je doet er je hele zwangerschap mee. En misschien de volgende ook nog wel... spijkerbroeken gaan toch niet uit de tijd . Miss etam heeft ook leuke dingen. En misschien een winkel op inernet? Daar vind je de duurdere merken vaak met veel korting.
positiekleding... ehh ik had bij malin 3 broeken, een zwarte een spijker en een grijze, die kon ik met ruim 20 weken eindelijk aan. heb nog 2 te leen gehad van een vriendin, maar eigenlijk alles zit niet zo mooi als je bijna geen buik hebt. Denk dat als ik nu weer weinig buik krijg (en heb nu nog niks) dat ik dan aan de leggings met rokjes ga, ik ben niet zo van de rokjes, maar dat sluit dan veel mooier aan.
he naatje: ja daar moest ik ook al aan denken, dat we nu helemaal gelijk lopen! Ben nu op 12 maart uitgerekend! Hoe krijg jij trouwens een banner met twee data? Bij bump-and-byond mag ik maar een datum invoeren. Of moet je eerst lid worden?
Hi! Positiemode: ik heb een mooie spijkerrok van mamalicious gekocht, zit heeeeeerlijk. Ik heb em gisteren weer aangedaan op de bbq, daar is het nu al erg handig voor. Ik hoef geen knoop open te zetten na het eten met een grote familie, ik kan gewoon lekker dooreten en alles blijft goed zitten. Hij kostte me maar 29,95. Probleem was alleen dat schoonpapa al wat tegen dement wordende stief-schoon-oma had gezegd (zit lastig in elkaar de family) en die begint er keihard over te praten terwijl iedereen erbij staat. Daarnaast heeft iedereen van de opa's en oma's het al tegen zijn/haar broers en zussen verteld volgens mij... grrrr. Ik liep afgelopen week met mijn schoonmoeder en kwamen we familieleden tegen en toen vertelde ze dit is mijn schoondochter en er zit een babytje in haar buik. Ik ging door de grond! Ik vertel het NOOOOOOOOOOIT meer!!! Heb het oorspronkelijk alleen maar tegen mijn vader en moeder en zijn vader en moeder verteld. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel het al weten. We hebben erbij gezegd hou het tot 12 w voor jezelf... Heeft gewoon geen zin bij deze mensen... Maak me er maar niet te druk om, heeft toch al geen zin meer, kan er nu geen geheim meer van maken. xxx
Balen Suekes, dat je het niet zelf hebt kunnen vertellen. Bij mijn vorige zwangerschap wisten de vriendinnen van mijn moeder het al voordat mijn schoonfamilie het wist En ze ontkende ook nog dat ze het had verteld: "Nee hoor ze hebben het geraden." Ja, ja, met 6 weken al? Kennelijk heb ik mijn ongenoegen wel goed duidelijk weten te maken, want nu zei mijn moeder: "Geef me maar een seintje als ik het mag gaan vertellen."