ik heb vorige week 2keer mijn doppler geprobeerd maar hoorde niks, ga t nu zeker een week niet doen omdat ik toch ook wel bang ben dat t misschien niet goed is al zo vroeg, omdat je dat toch wel veel leest.... astrid spannend hoor!!!ik ken je gevoel heel goed, heb aanstaande donderdg mijn 4e echo maar ben nog zenuwachtiger bijna als bij de vorige echo;s haha.maar laten we duimen dat het allemaal goed is deze keer, voor iedereen! k heb zo ff geen leuke ideen, ben niet zo'n crea bea haha sorry. xxx
Kleintje, De vk probeert hier meestal wel vanaf 8 weken het hartje te laten horen, maar meestal lukt dat nog niet. Bij mn zoontje was er met 8 weken ook nog niets te horen... Lara, Donderdag helaas nog geen echo, die heb ik pas 31 augustus... Straks naar schoonouders, wilde eigenlijk nog niks vertellen totdat we weten dat het goed zit...Maar dat duurt nog zoooo lang! En het buikje is echt duidelijk zichtbaar...denk dus toch dat we het maar gaan vertellen! (Wordt voor hun kleinkind nummer 11!)
@ Floor, oh sorry!!! Dan denk ik dat ik het ergens verkeerd heb gelezen of de verkeerde naam in m'n hoofd had! Dan is het inderdaad nog wat langer wachten op de echo! Wat een groot verschil tussen het 'hoeveelste kleinkind' het voor je (schoon)ouders wordt. Voor jouw schoonouders de 11e en voor mijn ouders én schoonouders de 1e. Leuk hoor, en veel plezier met vertellen straks! Wij hebben het onze ouders al met 6 weken verteld, kon het toch niet voor me houden en als het fout was gegaan hadden we het ze toch ook verteld. @Doppler/Angelsound, Ik ga het ook maar maximaal 1x per week proberen omdat er toch ook berichten zijn dat het vervelend voor het kindje zou zijn. Maar alles spreekt mekaar zo tegen dat ik ook niet meer weet wat je nou moet geloven! Liefs Lara
Goedemiddag allemaal Wij zijn ons vanmorgen helemaal rot geschrokken we werden wakker van de voordeur er was iemand met onze deur aan het sjorren we schrokken echt allebei recht omhoog in bed zaten we mannetje naar beneden eerst kijken door het raam niks te zien meer deur maar open ook niks meer te zien pf ben me rot geschrokken
Hey meiden, ach ja, over dat verklappen van schoonmams en paps... boeiend eigenlijk, ze mogen het zelf ook rechtbreien mocht het mis gaan. Ik heb heerlijk zitten photoshoppen, heb een logo gemaakt wat we straks op het bed en de commode gaan stickeren Helemaal trots! WOW Channie, gaaf zeg! Ik ga der over een paar weken ook 1 kopen hoor, maar nu nog niet anders zit ik net als Ano met een veel te grote verleiding . Denk met 11 weken, is ook alweer over 3 weekjes . Vanaf dan is de kans wat groter dat ik wat hoor, anders zit ik ook meteen weer in een angst-dip dat ik niks hoor. Welkom aan de nieuwe meiden en gefeliciteerd! Als je je gegevens pb-t zet ik je op de lijst! Astrid, ik mag morgen ook! Spannend hoor! Veel succes! Hopelijk zet Stroopie straks het lijstje weer even hier! Zo ga nu even lekker naar mijn mama. ff proberen de zenuwen voor morgen te onderdrukken . Mijn buik, nee dank je hahaha, doe ik wel vanaf 12 weken als het ook echt wat wordt, nu is het vet en darm bij mij en een lichte bolling net boven schaambot en ik bespaar jullie de aanblik daar hahaha. Sorry Ano . Dikke kus!!!
@ Suekes, ja wij hebben ook heel bewust tot de 10 weken gewacht om zo'n ding aan te schaffen. Precies om de reden die jij geeft. Al dat wachten is al lastig genoeg . En het 'vet en darm' verhaal (klinkt prettig ) is bij mij inderdaad ook de reden dat ik nog heeel eventjes wacht met het plaatsen van een foto! Hahahaha. Liefs Lara
Mijn hartje ging goed tekeer. Nee we kunnen niks vinden vanaaf alles dicht en goed op slot. Me mannetje vond ik wel held dat hij ze snel naar beneden ging mij niet gezien hoor
Het wordt weer spannend morgen. 10 augustus - Foreverfriend: 1e echo 10 augustus - Punieka: 1e echo 10 augustus - Setti: 2e echo 10 augustus - Shezze: 1e echo + gyn 10 augustus - Suekes: 3e echo 10 augustus - Zoe1976: 1e echo 10 augustus - Astrid
He get Channes, ik zou ook liggen trillen in bed. Mijn man kennende had ik er uit gemoeten. Boomer en mariellesusan, welkom en gefeliciteerd. Boomer, ik heb pas met ruim 9 weken mijn intake bij vk en er is nog helemaal geen echo gepland. Die zal dan rond de 12 weken wel zijn. Astrid, is het geen idee om ze,als een verrassing, mee te nemen naar het zh als je een echo krijgt? Dan zien ze iets en kunnen ze er zich een voorstelling van maken.
Zooooooo dat zijn er weer een hoop!! Heel veel succes allemaal morgen en ik hou zeker het forum in de gaten voor hopelijk alleen maar positieve, prachtige echo's!! Succes allemaal! @ Stroopie, ik heb al een tijdje geen lijstje gezien, kan ook zijn dat ik'm gemist heb hoor. Maar zijn mijn 'wijzigingen' nog doorgekomen (BV/ZH/controles enz.)? Liefs Lara
wowww drukke agenda morgen!!!!ga voor iedereen vor een mooie echo duimen!! channes bah zou ik ook niks vinden hoor!!!!maar idd mijn man zou er ook meteen uitvliegen haha. xxx
Hallo allemaal! Ik ben terug van vakantie en het gaat nog steeds goed!!! Ik was/ben wel erg onzeker maar de laatste paar dagen ben ik gelukkig weer wat positiever, mijn borsten zijn echt GROOT (voor mijn doen dan haha) heel pijnlijk en inmiddels ben ik ook misselijk (zonder overgeven) alleen vooral 's avonds ipv in de ochtend haha. Verder kan ik niet veel eten, zit heel snel vol en als ik honger heb moet ik juist wel eten anders wordt ik misselijk. Dat heeft me dus wel weer gerust gesteld, verder regelmatig steekjes van onder en soms een bol onderbuikje. Lijkt dus allemaal goed te zitten alleen die echo lijkt ons zo eng, aan de ene kant tellen we de dagen af maar na drie jaar slecht nieuws zijn we zo bang weer in dat enge gat te vallen. Echo-meiden-morgen: ik ga heel hard duimen!!!
Hoi dames, Hier even een kort berichtje in een druk weekend. Ben echt futloos maar goed het weekend is weer bijna voorbij. Morgen mijn intake bij de vk, ben benieuwd hoop snel een echo te krijgen. Heb zaterdag ook mijn eerste zwbroek gekocht en meteen maar een leuk shirtje voor het najaar erbij. Mijn buik begint te groeien, kan hem niet meer inhouden dus ik ben ook bang dat we niet tot de 12 weken geheim kunnen laten blijven. Dames, veel succes met jullie echo's. Ik hoop dat alles goed is. Fijne avond nog allen, ga nu op weg naar een bbq
Hé Dames, Nou ik ben weer eindelijk bij gelezen hoor.... @ lara85, nee ik ben nog steeds beroerd, maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkig.. @boomer & mariellesusan, welkom en gefelliciteerd dat jullie veel lees plezier hebben hier & schrijf plezier natuurlijk. @ boomer, Ben je medische of heb je meerder mk gehad krijg je al vrij snel een echo. Normaal is het inderdaad ook veel later. @ stroopie, dat is dan wel fijn toch een groter huis. Nou mijn complimenten weer de lijst van morgen ziet er weer geweldig uit, ik was helemaal vergeten dat ik morgen ook mag. @ positiemode, Ik kan juist altijd slagen bij H&M. Bij miss etam beginnen ze bij maat 36 en die lijkt op een maat 40 daar ga ik echt nooit van ze leven in. Zelfs hoogzwanger draag ik nog geen maat 40. Mijn borsten gaan van een cup 75 a naar een up 75 b. Bij mijn eerst was 't ook alleen maar buik & kon ik na 2 á 3 wk alweer mijn eigen spijkerbroeken aan. @ hier, hopelijk kan ik vanavond slapen aangezien ik morgen naar mijn gyn ga. Eens ff kijken of alles goed gaat daar binnen. Vorig jaar juni/juli had ik een bbz (tijdens mijn vakantie in NL) dan ben je wel blij dat je in de buurt van familie bent, alleen man lief zat op Curacao maar was de volgende dag in NL naast mijn ziekenhuisbed. Dames eet smakelijk straks, misschien tot later...
@ vertellen. Hier mijn ouders en schoonouders gelijk verteld met 4 1/2 week. Voor mijn ouders is het het tweede kleinkind, voor mijn schoonouders het 4de. Verder weten ze het op het werk al, maar daar kon ik niet onderuit ivm aanpassingen van werkzaamheden. En wat vriendinnen. Heb er niet zo geheimzinnig over gedaan. Als het wel misgaat vertel je het ook aan je ouders en schoonouders en vriendinnen. Mijn schoonvader kwakkelt ook met zijn gezondheid.. en tja ze worden allemaal ouder dus zou het heel vervelend vinden als ik het ineens niet meer kan vertellen. Maar goed, het is ieder zijn eigen keuze. Nederland is trouwens een van de weinige landen waar ze tot 12 weken wachten met vertellen heb ik eens gehoord. @echo. Voor de dames die net als ik gewoon moeten wachten op de termijn echo rond de 10/11 of 12 weken... wachten duurt zoooo lang. Maar goed. Als ik de verhalen van de dames lees die wel meerdere echo's krijgen ivm medische indicatie of MK, zij zijn ook nog elke echo nerveus. Tja, je weet toch niet hoe de eerste 12 weken aflopen. @ Angelsound. Wel grappig zo'n ding. Heb er nooit aan gedacht om er één aan te schaffen. Hadden wel zo'n houten hoorntje, maar dat werkt pas vanaf een week of 26. Hier maar gewoon wachten tot het begint te schoppen.. Iedereen met een echo morgen SUCCES!!!! We hopen weer op mooie plaatjes. Hier nog 3 nachtjes slapen... wordt nu wel eens tijd . Hartje ook nog niet gehoord bij VK, want dat doen ze hier niet tot 12 weken.
Channes wat schrikken zeg! Mijn vriend zou ook meteen naar beneden gaan en ik echt niet hahahaha. Over de angelsound, ik denk of weet haast zeker dat die niet schadelijk is. Het is namelijk zo dat een angelsound alleen het geluidversterkt en verder geen straling ofzo uitzend. Als je nu die van de verloskundige pakt die zend iets uit ofzoiets dergelijks en die kan je beter maar niet te vaak gebruiken.