denk het ook.. anders zou het vast wel in de gebruiksaanwijzing staan...of van de markt gehaald worden, want daar zijn ze in NL erg goed in . Hier schaffen we 'm niet aan, maar dat is meer omdat dit het laatste kindje is, en dan vind ik het zonde. En voor je het weet voel je ze voetballen in je buik... Zoë voelde ik ook vrij snel.
Haha wat zouden we zonder de mannen moeten, ik ben ook al zo'n held op sokken maar niet heus. ik zou 7 kleuren poepen. Hebben jullie verder nog wat kunnen zien aan dat t kozijn beschadigd was ofzo?
Hallo allemaal, geloof dat ik me kan aansluiten Ben nu vier weken overtijd en na veel neg testen eindelijk pos getest dus als ik het goed heb word het maart!!!!!!!!! Groetjes Jolanda
Setti wij kunnen niks zien helaas Heb gelijk me buurman gewaarschuwd hij heeft altijd de schuur open nooit op slot. Ik ben ook een held op sokken hoor vond het ook maar niks dat me mannetje naar beneden ging maar gelukkig was er niks aan hand Jojoo welkom gefeliciteerd
hier ook het hartje van de baby al gehoord, erg vroeg maar malin hoorden we ook vroeg dus heb gewoon met de volle blaas een poging gedaan en na even zoeken was het bingo, echt een klein sneltreintje. mijn baarmoeder zit ook al weer vrij hoog (nou ja ik heb ook een vrij laag schaambot dus of ie echt zo hoog zit dat weet ik niet). Maar was wel heel bijzonder om weer te horen, nu gaat het eigenlijk ook pas echt 'leven' voor ons eigenlijk. Wij hebben ook afgesproken maar 1 x per week te luisteren, wil zeker weten dat we dat kleine frummeltje er niks geen last mee bezorgen. hedden het vanochtend even over namen en toen kwam mijn man met Judith... ik: bij Malin??? nee sorry dat vind ik echt een combinatie van niks en toevallig hebben we ook al een nicht die zo heet dus het zou het sowiezo nooit worden. Maar heb nu al door dat dit weer een namendrama gaat worden! echomeiden: veel plezier morgen!
Haha, mijn man roept alleen maar 'Henk', en dat vind ik echt niks. Ik ben meer van de iets exotischere namen zeg maar, iig niet oer-Hollands of veel gehoord. Is jullie man/vriend trouwens ook al betrokken, of leeft het voor hun nog niet zo? Het is nog wel pril natuurlijk, maar die van mij is zó lief! Ik doe regelmatig heel onredelijk en chagrijnig tegen hem, maar hij blijft maar geduldig en lief en positief en heeft het veel vaak over 'kleine Henkie' en probeert echt mee te denken of ie iets voor me kan doen, nu al! Erg leuk om te merken. Tegenover vrienden enzo doettie natuurlijk wel stoer over 'dat ie mee MOET naar de echo' enzo, maar ik merk heel duidelijk dat hij dat absoluut niet meent.
Lara, ik zet alleen de agenda hier neer. Die gegevens moet je naar Suekes pb-en. Namen, hier ook nog totaal geen idee voor een meisjesnaam. Jongensnaam staat al vast. Heeft iemand al de kraamzorg geregeld?
@Stroopie: hier nog geen enkele naam. We hebben natuurlijk nog tijd genoeg, maar lastig zal het wel worden . Heb nog geen kraamzorg geregeld. Weet wel bij welke ik me wil aanmelden (als dat kan van de verzekering), maar ik ga pas bellen na de 1e echo dinsdag. Oeh... nog 2 nachtjes slapen!
ja dat heb ik met 5 weken al geregeld en mn verzekering wilde t liever nog eerder weten!!!! ik zit bij zorg in nederland (Zin kraamzorg) we hebben wel meerdere namen voor beide maar weten nog niet welke t gaat worden.
kraamzorg is hier ook al geregeld, moet alleen van de week nog wat gegevens doorbellen. verzekering doe ik er dan ook achteraan en ga ook meteen bellen voor de 20-weken echo dan hebben we al het regelwerk voorlopig weer gehad. mijn mannetje is ook heel meelevend, zodra hij van zn werk thuis komt ligt ie het liefst non-stop met zn hand op mn buik, en dingen waar ik normaal 100 keer om moet vragen doet ie nu spontaan of na 1 keer vragen. Hij gaat ook vaak 's ochtends met malin eruit zodat ik nog even kan blijven liggen en als ik er uit komt dan staat de thee en boterham al zo ongeveer voor me klaar, niks te klagen dus!
namen vind ik zo lastig, wij hebben beide ook een heel verschillende smaak, maar uiteindelijk komen we er wel uit. (al was dat met Malin pas 3 dagen voor de bevalling...)
Kraamzorg hier ook al geregeld via groene kruis. Kraampakket ook al aangevraagd Me mannetje is nu ook zeer betrokken heel erg lief voor me niet zwaar tillen enzo. Ik moest ook altijd 100 keer iets vragen maar nu is ook een keer genoeg heerlijk hoor hihi
Namen hier ook nog niks we hadden altijd een naam maar vrienden van ons hun zoontje heet zo dus dat word hem niet meer
mijn vriend is ook heel lief hoor s'avonds in bed moet tie altijd ff zijn hoofd op mijn buik leggen! leest ook mijn boekjes mee om ook mij beter te kunnen begrijpen. maar als er iets is dan krijg ik wel altijd te horen: t zijn je hormonen he? grrr, soms kan ik iemand wel wat aandoen als ze dat zeggen iedereen begint daar nu mee tegen me als ik iets vergeet of kribbig ben.
nu vind je dat nog vervelend setti, maar straks ga je nog heel veel gebruik maken van dat excuus... hahaha. gisteren belden mn schoonouders op, dat dit veel te warm weer geweest is voor zwangere vrouwen. Ik hoezo? Ik heb heerlijk 3 dagen met Malin in bikini gelopen zij waren zich al helemaal druk aan het maken. Net als dat ik nu al de stofzuiger niet meer naar boven mag tillen (Malin weegt meer en die til ik toch ook???) ik trek me er niet te veel van aan, ze wonen niet om de hoek dus ze kunnen ook niet voor elke zucht komen helpen, alleen via de telefoon willen ze wel heel veel goedbedoelde adviezen geven voor als je hoogzwanger bent terwijl we nog lang niet zover zijn!
Kraamzorg is hier nog niet geregeld. WIl het eerst op mn werk vertellen. En dan vertel ik ook meteen dat ik geen kraamzorg van hun wil. Ik heb zo'n trek in zuurkool....
Namen verzinnen vind ik nu nog veel lastiger dan de eerste keer, omdat je nog een factor hebt (de naam van de eerste) om rekening mee te houden. Ik roep de hele tijd meisjesnamen (omdat ik hoop op een meisje, misschien dat ik het zo kan beinvloeden haha!), die mijn man dan weer afkeurt, maar hij komt zelf niet met namen! Malin: ik vind Judith ook niet zo bij Malin passen, maar op zich wel een leuke naam!