Namen zijn we nog niet eens aan begonnen! Nee geen zuurkool in huis... hubbie is hard aan het nadenken waar we dat nu kunnen krijgen. Maar dat gaat niet lukken! Probeer aan andere dingen te denken...
zuurkool: lekker! zou ik ook wel zin aan hebben... wel een goed idee voor morgen, alleen malin houdt er niet zo van, dus dan moet ik voor haar even wat anders klaarmaken. (of een flinke lading appelmoes erdoor ) Ik vind Judith ook op zich een leuke naam, alleen totaal niet passen bij de rest, en afspraak was geen familie namen (hooguit als eventuele tweede naam) hij was alleen dit nichtje vergeten.
hebben jullie ook een 'werknaam' voor de baby? ik ben op zoek naar eentje maar kan het niet vinden... misschien maar 'bal' das voor malin lekker makkelijk want das dr lievelingswoordje momenteel!
dan maak je toch zuurkool schotel? die van maggie? das met gehakt zuukool, aardappelschijfjes en een of ander prutje eroverheen! erg lekker en dan ist ook niet zo zuur.
morgen gaan we lekker een broodje gezond eten ik heb om 16.45 een afspraak bij de vk en ik denk niet dat ik daarna nog zin heb om uitgebreid te koken. simpel en gezond
ja dat klopt, maar wij vinden juist de zure zuurkool wel lekker dan kook ik net zo lief voor Malin wat worteltjes of boontjes oid apart, wat aardappels erbij en dan is het ook klaar. Heb niet zoveel problemen met extra koken, heb altijd apart voor haar gekookt tot ze met de pot mee kon eten, dus zit nog wel wat in het systeem. mevrouw is dan ook een absolute hater van potjes eten...
*ik ga maar niet zeggen dat wij elke avond nog broodjes gezond eten* echt de komkommers, tomaten en kaas zijn niet aan te slepen momenteel...
Kaas word ik op het moment zo misselijk van... net als melk! Terwijl ik daar echt gek op ben normaal!
haha dat heb ik ook met komkommer, augurk, yoghurt die dingen at ik hiervoor bijna nooit. oja en de appelmoes niet vergeten ik eet 3 potten per week leeg
bleh melk... nee heb niets specifieks waar ik misselijk van wordt, maar vind het prima zo. alleen de geur van de mvm flessen die kan nog wel eens erg overweldigend zijn als ik even te snel weer begin met door mn neus ademen
lekker zure yoghurt.... morgen ook maar even weer iets van chocolademuesli kopen, ook wel lekker voor de trek. Ik ben btw nog niks aangekomen, maar ook niks afgevallen. Bij Malin stond de teller rond deze tijd op -5 kilo
ik heb geen potten appelmoes meer in huis, als ik een pot koop dan eten we er 1 keer van en de keer ena dat ik er om denk staat er schimmel op, dus nu van die kleine plastic kuipjes voor 1x, ideaal.
Ik ga nu voor een pizza hawai...was de enige die nog in de vriezer lag. maar nu ik hier over zuurkool hoor kletsen....krijg ik daar wel trek in. Denk dat ik dat morgen maar ga maken. Ik maak altijd een zuurkoolschotel met ananas en perzik, aardappelpuree, spekjes door de zuurkool en rookworst in plakjes ...alles in laagjes in een ovenschaal en dan een half uurtje in de oven....echt heerlijk. Krijg er helemaal zin in. Hier gisteren een slecht dag...heb voor het eerst ook moeten spugen en bleef echt de hele dag misselijk. vandaag gelukkig een stuk beter. Ben lekker de stad in geweest met manlief, moeder + haar vriend. heb bij de H&M een mooie zwarte positiebroek + witte top gekocht en bij de miss etam nog een leuk zwart jurkje en een wit en een grijs hempje. Eerst positiekleding is dus in huis. Over 2 weken komt m'n nichtje (oudste dochter van m'n zus...is al 23 hoor) een paar dagen logeren en gaan we ook een dagje shoppen. dan kan ik m'n positiecollectie verder gaan uitbreiden.
ik heb gisterochtend op de weegschaal gestaan en toen ik voor t eerst naar de vk ging ook in de ochtend dus vanaf de 7 weken tot nu ben ik 1 kilo aangekomen. dus dinsdag zal ik weer ff wegen en dan weet ik wat ik in die 4 weken ben aangekomen
o leuk boba! heb ook wel zin om te gaan shoppen maar dan zal er toch eerst iets aan buik moeten komen... heb een paar dagen terug mn kleinste positiebroek gepakt en die gleed gelijk weer naar beneden. Zit dus voorlopig eerst aan mn 1 maat te grote gewone broeken. *maar ben hard aan de buik aan het werken, nu aan een zak haribo perziken*
ik hoop deze zwangerschap op zo'n 12 kilo, bij Malin had ik er maar 7 (maar toen woog ik van tevoren 5 kilo meer) ik wil nu wat meer aankomen om wat extra reserves voor de borstvoeding op te bouwen.