Starfish, die ongikrampjes zijn normaal hoor, niks om je zorgen over te maken... je baarmoeder is aan het veranderen en dat voel je dan... @ Elke1984 als je begint met de verwachte datum...zie forum februari2010 mama's...ziet het er al heel overzichtelijk uit...
Thanks voor je reactie Mel! Doen jullie trouwens ook mee aan Moeders voor Moeders? Ik wilde me gisteren meteen gaan opgeven maar toen ik wilde gaan bellen toen durfde ik opeens niet meer. Slaat nergens op eigenlijk....
Nee starfish ik niet. Ik heb bij mijn dochter wel mee gedaan maar iedereen wist natuurlijk meteen dat ik zwanger was ... Daarbij vergat ik zovaal in de kannen te plassen dat het ook niet echt nut had.
he starfish, Ik heb ook die angst een beetje stom he? Ik kan het ook niet goed uitleggen heb vandaag zelf nog een test gedaan en was super positief en maar bij hun lijkt het een soort van examen ???? xx Nina
he meiden, even een vraagje op mijn werk als ik bericht achter laat staat mijn banner er wel en nu vanaf huis niet???? Snap ik niet! xx
@ Nina: Misschien even je cookies en tijdelijke internetbestanden wissen, helpt wel eens. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom het opeens eng is, alsof het dan wel heel erg dichtbij is. Of dat ik heel enthousiast hier aan mee ga doen en dat het dan vervolgens mis gaat ofzo...misschien moet ik nog even aan het idee wennen. @ Elke: Ik heb je een PB gestuurd!
Hallo allemaal Mel gefeliciteerd en welkom hier. D1982 Ik vind het wel jammer hoor dat we er nu al niet meer tegen kunnen Volgend jaar maar weer lekker in de zon. Punieka gefeliciteerd en ook welkom hier. Starfish de krampen zijn normaal hoor ik heb er ook last van de ene dag meer dan de andere het vrouwelijk lichaam soms zou wel een luikje willen om af en toe te kunnen kijken of alles daar goed is in me buik Elke als je hulp nodig hebt voor de site ik wil je best helpen hoor succes he. All Ik ben voor het eerst misselijk opgestaan vanmorgen zo zeg de wc heb ik gelukkig niet gezien. Heb ik de andere twee niet gehad. Liefs Channes
hoi meiden Tis echt lekker druk hier nivaIV, kan me inderdaad nog wel aan jou herinneren, leuk je weer tegen te komen nu..... Als ik in jullie albums naar de testen kijk, ben ik best wel jaloers....... mijn test blijft onduidelijk. Net nog een testje gedaan van KV 2voor5euro..... was beetje gehaast, wilde niet dat partner het zag. Test tussen de zwemkleren verstopt, dus misschien niet helemaal recht....... streepje leek veel vager dan dinsdag en zeker geen knaller...... ben verschrikkelijk onzeker nu, heb ook al de hele tijd last van me buik!!! pppfffffffff..... morgen vroeg die ik het nog eens met ochtend urine.... twinny
tuurlijk mag je dat vragen....... ze wordt namelijk gek van mijn onzekerheid en snapt niet goed waarom ik nog zou willen testen!!! hahahahaha twinny
Haha kan ik me wel wat bij voorstellen mijn mannetje zei ook niet meer testen word je alleen maar onzekerder van ik heb nog 1test liggen dus hij heeft ook nog ff pech hihi
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV? 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Twinny - 35 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV 09 maart - Mel2 34 jaar 1e kindje TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ? - ? 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 11 maart - Starfish 26 jaar 1e kindje - ? - ? Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - ? - TB - BV Afspraken: 14 juli - Setti: 1e echo 06 juli - Sjaantje2006: 1e echo 15 juli - D1982: 1e echo 15 juli - Mel2: 1e echo 15 juli - Twinny: 1e echo 20 juli - Channes: 1e echo 20 juli - Elke1984: 1e echo 21 juli - Anna123: 1e echo 27 juli - D1982: intake vk 28 juli - Twinny: 2e echo en afspraak gyn 30 juli - Kiezelsteentje: 1e echo 30 juli - Moons: 1e afspraak vk 30 juli - Peache: 1e afspraak vk 10 augustus Setti: 2e echo 13 augustus - Channie: 1e afspraak vk Vlindertjes: Dit maart-beebje is helaas veel te vroeg een beschermengeltje geworden... Miza BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Hier een nieuwe update van de lijst! Met dank en een knipoog naar Starfish! Ga nu shoppen voor trouwschoenen, zal vanavond nog wat aan de site werken met de hulp van m'n vriendje (is informaticus). Wanneer er iets op handen is, stuur ik hem door naar wie wil om suggesties/verbeteringen/... Is dat oké? Fijne dag nog allemaal!
hallo dames Zo het gaat hier inderdaad lekker snel. pff ik kan het haast niet bij houden. Ik heb vandaag even wat kleren gekocht want ik kwam al niet meer in een paar kleding stukken dus moest ik er wat bij hebben hihhi. o shoppen is wel leuk hihihii. ik heb stiekum ook naar een paar baby spullen gekeken maar niks gekocht want ze zeggen dat het pech brengt dus ik hou me in en wacht wel tot ik de echo heb gehad. Nou dames een fijn weekend
Ik ben vandaag ook even gaan shoppen. Natuurlijk ook even kleertjes gekeken. Oh echt leuk allemaal Maar ik wacht toch nog maar een aantal weekjes... Mevrouw van MvM heeft net gebeld en ze komt dinsdagavond langs. Deze keer zal ik maar van te voren een plasje opvangen, want de vorige keer kon ik niet van de spanning...haha Elke de lijst ziet er goed uit. Succes met de website!
Hoi Allemaal, zit sinds gisteren even in een dipje!!! ik heb steeds kramp in mijn buik, weet niet of mijn darmen zijn of niet, het is niet echt een ongesteldheid gevoel, maar wel een vervelende zeurderig pijn, het doet niet heel erg zeer of zo, maar het is wel steeds aanwezig....... ik durf nu bijna niet meer naar de WC te gaan, bang voor weer een miskraam. hebben jullie al ervaringen rond week 5 en last van kramperig zeurderig gevoel in je buik? ik wordt hier zoooo onzeker en verdrietig van! please help me! Liefs, Kiezel
Hier ook een met steeds krampen het kunnen je darmen zijn maar ook je banden hoor de een heeft er eerder last van dan de ander komt goed meid hoor. Knuff
Hoi Channes, bedankt voor je antwoord, dan ben ik een beetje gerustgesteld! maar ik las ergens dat bandenpijn echt een stekend gevoel is, en dat is het niet. nou ik hoop echt dat het er gewoon bij hoort! Liefs, Kiezel
heyyy meiden gezellig druk hier!!!! Over die buikpijn bij een aantal meiden, tja het schijnt niet erg te zijn, er gebeurd idd een hoop en daar kun je natuurlijk wat van voelen, maar moet eerlijk zeggen als ik krampjes heb, heb ik ook t liefst dat ze zo snel mogelijk weer weg zijn hoor haha. Elke netjes hoor t overzicht en leuk dat jij aan de site werkt, had t best willen doen, heb t gister zelfs geprobeerd, maar ben daar echt niet in thuis.... wil je mij ook nog erop zetten?10maart, 26jaar, 1e kindje, zb, fv.23juli 1e echo 13.50. over dat shoppen ik doe het idd ook niet, echt pas na de 12 weken hoe moelijk het ook is hahaha. wat een lekker weertje vandaag weer he, heb nog ff lekker in de zon gezeten heeerlijk beetje kleur opdoen. xxx
hey kiezel balen he dat onzeker gevoel, ik heb soms ook beetje steken krampjes ter hoogte van waar ik denk dat me eierstokken zitten (misschien zitten die daar wel helemal niet maar goed)naar mijn ideej wel, maar dat vind ik ook echt niet leuk, want dan denk ik o neej ho maar weer, niet te veel steken op die hoogte, en helemaal niet aan 1 kant,, straks zijn het tekenene van een bbz, pfff maar zo maken we onszelf wel gek denk ik, ik ga t ook echt proberen deze keer niet te doen. dikke knufff