Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi,

Ik kom ook weer even buurten. Ik voel me gelukkig iets beter als gisteren. Ik was de gehele dag uit me doen en misselijk BAH.
    Ook heb ik veel minder trek in normaal eten. Ben nu al 1,5kg lichter als 3 weken geleden.

Ook was Suekes zeg dat ze minder last heeft van haar (.)(.) heb ik ook. Ze voelen nog wel hard aan maar kan nu weer normaal de trap oplopen zonder teveel pijn aan me (.)(.).

@Suekes
    Ik ga duimen voor jou dat je een supergoede echo heb vanavond. En word zo je onzekerheid gerust gesteld. Hou je taai.

@Alle echo dames
    Veel plezier met de echo.

Groetjes Lynette

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dames met een echo vandaag... kom je eens melden!! :D

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Duurt lang he linda

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa ze maken ons wel nieuwsgierig!

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D hier ben ik dan, vast de eerste??
    alles was goed, hartje gezien. was wel minder ver dan we dachten, 6weken en 3dagen.
    mag over 3weken terug. dan bloed prikken en nog een echo:)
    hopelijk belt vriend vlug, want zit te wachten op hem;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    JOehoe goeie echo! :D
    Fijn meis!
    Wel weer balen dat je zo ver achteruit gezet bent. Wist je wel je eisprong, wanneer die was, of niet?

kus!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey! Nou ik heb mijn gedachten wat kunnen verzetten, heb een film gekeken, wist het anders ook niet. Mijn vriend is eerder naar huis gekomen om me bezig te houden en samn met mij te duimen. Ik heb de echo om 18:30, helemaal geen zin in, mijn vader en moeder gaan ook mee. Ben wel blij met duidelijkheid. Het is iig niet meer geworden, alleen maar afgenomen eigenlijk. Maarja ben dan weer bang dat het een slechte voorbode is op wat gaat komen.. We'll see. Ben ook zo'n onzekere muts nu... dank je voor de duimen, jullie zijn lieve schatjes!
    Dikke kus Sue

8. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij moeten alle echo's nog... Weet alle namen niet, maar volgens mij iig om 16:30, 16:45 en 18:30. Ben altijd beter in cijfertjes geweest dan in namen... haha!

@ Kiezel: wat balen zeg, dat je man niet echt 'meezwangerd'. Hou vol, het komt echt vanzelf goed!! Toen ik 38 w zwanger was begon mijn man zich ineens af te vragen hoe dat dan allemaal zou gaan met de bevalling... lekker op tijd schat ;)

@ gewicht, vorige zwangerschap zat er ineens *ploep* 18 kilo bij... Daar zijn er 2 van blijven hangen. Nu staat de teller op -2,5 dus eigenlijk zit ik nu eindelijk weer onder het gewicht van voor m'n vorige zwangerschap :D

@ positiekleding: hier hebben we een outlet van miss etam. Broeken en shirts voor ong. 10,- buikbanden kosten tussen de 1,- en de 3,- fantastisch!! Vorige keer heb ik ook veel via marktplaats gekocht. soms even zoeken, maar er zit echt wel leuk spul tussen!

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Brenjomi gefeliciteerd meid! Fijn dat alles goed was!!! xxx

10. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Ah. Brenjomi was al zo ver;) Gefeliciteerd meid! super!! Baal je nou niet dat je vriend er niet bij is??

@suekes: Ik zou ook een onzekere muts worden hoor!! nog 2 uurtjes, dan weet je het. Duimduimduim!

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Brenjomi joehoe een goede echo gefeliciteerd meid super.

Nu de rest nog ik duim gewoon door maak alleen ff tijd voor me eten.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Sue, ook hier nog even heel veel sterkte voor straks. Ik denk aan je.

xx

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bart zal ook niet meegaan naar élk gesprek bij de VK hoor! Wel bij de echo's. Hij leest inderdaad ook af en toe stukjes uit mijn 9 maanden dagboek om te begrijpen hoe ik dingen beleef en het boekje van Kluun vonden we allebei geweldig.
    En het is voor ons als 'zwangeren' inderdaad vaak veel sneller realistisch als we ochtend na ochtend boven de wc-pot hangen ;)

@Brenjomi, super, het eerste echo-nieuws van vandaag!! Fijn hoor meid!! Balen hé als je terug in de tijd wordt gezet, ik vond het best een beetje jammer toen ik een week korter bleek te zijn! Maar goed, het hartje klopt, dat is het belangrijkst :D

@Sue nog maar 1,5 uur we blijven duimen! Wat fijn dat je vriend al thuis is. Dat is stuk beter dan alleen gaan zitten zenuwen!!

Liefs Lara

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

brenjomi gefeliciteerd meid!!!heerlijk dat het goed was, alleen jammer dat je wat minder ver bent maar ach....kon het zijn dat je later je eispring hebt gehad??

suekes meid kan me voorstellen dat je onzeker bent, das volkomen normaal.maar ga heel hard voor je duimen dat alles straks gewoon helemaal goed is!!!!!!!dikke knuff

kleintje misschien is het leuk als je m een keer savonds of in t weekend meeneemt naar zo'n echobureau, dat ie het kan zien, en het hartje kan horen, en dan kun je t ook op dvd laten zetten dus dan kan ie er thuis ook zo vaak naar kijken als ie wilt.

kiezelsteentje:jammer dat jou mannetje ook nog niet zo geinteresseerd is, maar ja hun merken nu ook nog niks natuurlijlk ze volene niks, ze zien nog zo goed als niets aan jou..maarrr de kattebak kan die best doen vind ik hoor haha.

@all:behalve dat me man alles op me hormonen schuift is ie wel superlief!moet rustig aan doen van m, voorzichtig met me werk enz.
    gister dronk ik cola, nou hij ging helemaal uit ze naad, want dat mocht ik niet van hem!!!haha ook wel weer lief!!

wie moeten er nog allemaal terugkomen van de echo's???setti, suekes en verder???

xxx

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja hebben jullie ook wel s savonds laat je afspraak bij de vk
    ik moet donderdag voor een echo en bloedprikken om 21.00!!das wel erg laat of ligt dat nou aan mij??

germini hoe is het met jou???je bent ook al even niet meer geweest of ligt dat aan mij????

xxx

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat leuk om al die echo verhalen te lezen: Geliciteerd met de goede echo's!!!

@ Linda: Een tweeling, wouw. Gefeliciteerd. Eerst verwerken dat je zwanger bent, en nu ook nog van 2.

Ik heb vandaag de toiletpot nog niet met mijn hoofd van dichtbij gezien!!!! Zit nu heerlijk te genieten van een bakje macaroni.

Ik kan 's avonds een stuk minder eten. Hebben jullie daar ook last van?

het boekje van Kluun is hier ook gelezen. We hebben helemaal dubbel gelegen van het lachen.
    Mijn vriend beseft al echt dat hij Papa gaat worden, terwijl het voor mij nog zo onwerkelijk is.

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    anoniempje bij ons bij de verloskundige hebben ze af en toe een avondspreekuur... over 3 weken heb ik ook pas een afspraak om 20.30.....
    Dus ik vind het niet zo raar :p Wel fijn eigenlijk....

18. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @suekes: Meid bij mij begon het vorige keer ook zo een dag voor mijn miskraam, en nu had ik het vorige week een dag voor mijn echo ook weer! Was ook doodop van de zenuwen, ging de volgende dag nuchter naar de gyn, had alles al geregeld dat ik gelijk door kon voor een curretage en op de echo was alles goed!! Bruinverlies was de volgende dag ook voorbij...Dus ik snap heel goed dat je je ongerust maakt, maar het hoeft echt niets te betekenen!
    De meeste miskramen ontstaan voordat er ooit een hartje heeft geklopt he! En die van jou heeft al mooi geklopt, dus heb er alle vertrouwen in!

19. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Gwenolyn, ja dat heb ik ook. Ik tijdens het avond eten sowieso niet zoveel weg op't moment. Eet dus nu maar meerdere malen per dag kleine beetjes. Dan heb ik ook minder last van dat irritante maagzuur!

Verder is het voor mij ook nog heel vaak raar dat er echt een kindje in m'n buik groeit! Zo van, 'aaaaaaaaaah ik word mamaaaaaaaa!!' Hahaha! :D:D

Nou Bart is net thuis dus maar eens kijken wat we gaan eten, ik heb eigenlijk nergens zin in.

Eet-ze/Echo-ze allemaal!
    Liefs Lara

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    al meiden terug???

kleintje okeej jij dus ook laat nou dan zal het idd wel normaal zijn haha.

xxx

Deel Deze Pagina