Ik kan ook niet echt goed meer eten savonds. Normaal gesproken ben ik best een goede eten maar pff, na een bordje zit ik nu bomvol. (net gegeten, weer eens toch teveel gegeten en nu bleh... niet fijn.)
Hallo iedereen, Fijn dat er al iemand vandaag een goede echo heeft gehad, ik hoop zo dat het bij de andere dames ook goed is. Ik heb vanochtend mijn intake bij de vk gehad, alles was goed ook het bloed. Moet 16 september weer terug, 28 augustus heb ik mijn eerste echo (ben dan al 11 weken en 2 dagen). Er is geen medische indicatie om het eerder te doen. Wel spannend hoor, nu weten we eigenlijk nog niks. Maar het feit dat ik bandenpijn had en de vermindering van klachten was goed. Bandenpijn betekent dat het kindje groeit. Ben benieuwd hoop dat alles goed blijft gaan tot mijn echo en dat ik dan een mooi hartje en babytje te zien krijg.
Brenjomi, gefeliciteerd met de goede echo. Nu de rest nog. Kiezelsteentje, zal er toch maar bij mijn mannetje erop aan gaan dringen, dat hij de kattenbak moet gaan verschonen. Al besef hij het dan nog niet, dan doet hij het toch maar. Kilo's, Ik was vorige zw.schap een kilo of 11 aangekomen. Helaas, ben ik op een paar kilo na niet meer op mijn oude gewicht gekomen. Nu heb ik geen flauw idee hoeveel ik nu weeg. Kraamzorg, na onze vakantie zal ik wel gaan bellen. Eerst maar eens intake vk. Ik zou graag dezelfde kraamzuster willen hebben. Hopelijk lukt dat. Ik krijg iedere morgen beschuitje op bed. Voor de rest doe ik nog eigenlijk alles zelf. Kan nog allemaal en met een peuter om je heen moet je ook wel. Echo's zal hij wel meegaan, maar naar de vk hoeft voor mij niet hoor of hij moet thuis zijn en graag mee willen.
Nog even de agenda voor morgen: 11 augustus - Ghaze: intake vk 11 augustus - Gwn: 1e echo 11 augustus - Sjaantje2006: 3e echo
Mijn man is er iets minder mee bezig dan de vorige keer, maar wel erg lief en zorgzaam. Hij hoeft van mij ook niet elke keer mee naar de vk. Wel bij echo's natuurlijk, maar dat wil hij ook. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook iets minder mee bezig ben. Heb ook gewoon minder tijd nu natuurlijk met al een kleintje.
Dat heb ik ook nog steeds. Het is dat mijn borsten groeien, ik iedere dag steken heb, nog wel eens boven de pot hang, maar het is nog steeds niet in mijn bewust zijn doorgedrongen. Ook kan ik geen gekruid eten meer eten. Eerst kon het niet heet genoeg zijn, heerlijke pittige curry's etc. Nou daar hoef ik echt niet meer aan te denken. Mijn maag raakt meteen overstuur. Nu heeft mijn moeder een heerlijke pot Vindaloo gekocht, en ik kan het niet eten. Acht het is nog wel een tijdje goed, en misschien komt het in mijn zwangerschap nog wel terug. @ de meiden die morgen naar de verloskundige gaan: Veel plezier
suekes succes je hebt nu je echo gehad spannend hoor! kiezelsteentje: ik sluit me bij de rest van de dames aan probeer je mannetje de kattebak schoon te laten maken. kun je niet het advies om dat niet te doen opzoeken op de computer uitprinten en het hem laten lezen? zorg: heb ik nog niet over nagedacht mijn vriendin werkt bij de zuidzorg en die ga ik donderdag vertellen dat ik zwanger ben dan kan ik aan haar meteen wat advies vragen ze is zelf ook zwanger. mijn mannetje is erg lief voor me ik had vandaag een iets mindere dag heel veel bruinverlies weer voelde me niet lekker en een intake gesprek bij de anesthesist voor een opreratie aan mijn pols die ik met drie mannden zwangerschap moet laten uitvoeren. hij had heel de dag gewerkt en helpt dan nog fijn mee met koken en opruimen echt een schat. woensdag moeten we naar de gyn en krijgen we een echo ik vindt het zo spannend i.v.m mijn bruinverlies nonstop al meer dan 8 weken. ik denk dat het dan voor mijn mannetje ook wel spannend is waardoor hij het meer gaat beseffen. iedereen die morgen controle en of echo,s heeft succes! groetjes puck
Meiden ik heb een vraagje. Over een maand trouwt mijn zusje, en voor haar vrijgezellendag word er een dagje wellness gedaan. Harstikke leuk, maar zijn er dingen die ik niet mag (ivm de zwangerschap). Sauna hou ik zo ie zo al niet van (ivm mijn astma), zijn er dingen waar ik nog meer rekening mee moet houden?
gwen gezellig een dagje welness ja sauna infrarood en turks stoombad mag je de eerste drie maanden niet. na drie maanden wel maar luister naar je lichaam koel rustig af spring niet in het koude badje als je warm bent. verder weet ik het niet zeker maar moet je oppassen met een te sterke massage anders komen je afvalstoffen in je bloed. en voor de rest lekker genieten meid.
Ook ik heb morgen mijn 3de Echo en 12 Augustus mijn intake bij de Gynaecoloog maar kan niet zoveel kwijt onder me banner Liefs Maria
Meiden, ik ga jullie verlaten. Ik ben helemaal kapot ervan. Het heeft een groeispurt gemaakt en de armpjes en beentjes waren goed te zien, mooi hoofdje en ruggegraatje. Alleen het hartje klopt maar heel futiel, zelfs met een kleurensensor niet waar te nemen. Binnen een paar dagen sterft het vruchtje en moet ik de miskraam afwachten. Het is nu 7weken en 5 dagen. Ik zou het fijn vinden als ik van de lijsten wordt afgehaald en dat ik geen pb-tjes meer krijg over aanvullingen. Ik wens jullie heel veel succes met jullie zwangerschappen. Heel veel liefs, Sue
Ahhhhhh neeeee Suekes Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen!! Zooo oneerlijk Waarom nou!!!!!! GRRRRRRRRRRRRR Meid ik vind het zo klote voor je Heel veel sterkte! *knuffel*
Jeetje Sue! Bah! Ik heb er geen woorden voor . Inderdaad, de tranen springen ook hier in mijn ogen. Heel, heel veel sterkte met dit verlies en hoop heel hard dat voor jullie toch ook snel weer een zonnetje mag gaan schijnen. Weet echt even niet wat ik verder moet zeggen, veel knuffels meis!
Suekes heel erg veel sterkte, dit is wel heel oneerlijk zeg!!! He bah ik ben er helemaal naar van, laats staan hoe jullie je wel niet moeten voelen!! Liefs Channie
Dames ff snel een berichtje... Manlief net weer gedropt, boodschappen gedaan en nu weer thuis met de kleine aan 't koken.... Helaas ging de gyn vandaag niet door hij had 2 bevallingen achter elkaar. Ik mag morgen als 1ste, ik houd jullie op de hoogte.. Ga straks bij lezen als die kleine slaapt goed... Later....
Nee toch sueskes!!!!!!!!!! snik snik wat een %$%&$%& nieuws zeg! ook ik krijg tranen in mijn ogen omdat t geluk wat ik voel en jij moet missen en helaas dit moet meemaken. Meid heel veel sterkte komende tijd en als je je hart wilt luchten dan zijn we er voor je!!!! Dikke knuf