mamatje jij ook succes morgen..... Gaan we samen ongeveer om dezelfde tijd... Bij mijn is't alleen dan 8u 's ochtends en bij jou is 't dan 2u middags... @ manlief, vind het heel verveeld dat hij niet bij de 1ste echo kan zijn helaas. Hij leeft heel erg mee en is een enorme steun en hulp in de huishouding. Mis hem nu extra nu hij weer 'n week weg is. @ hier las net van 1 van de dames dat zij een beetje zenuwachtig is. Stom is dat hé terwijl je dat bij de 1ste helemaal niet had. Bij mij precies 't zelfde. Gisteravond al slecht geslapen ga maar vroeg naar bed vanavond... Lieve dames, wij gaan eten. Heb ff snel wat klaargemaakt voor mij en mijn dochter... Ik spreek julle waarschijnlijk overmorgen pas ga namelijk na de gyn meteen aan 't werk, en tegen de tijd dat ik het nieuws met jullie kan delen liggen de meeste van jullie al op 1 oor... Groetjes Shez8)
Ow... suekes... Zit echt met tranen in mn ogen hier Wat vreselijk oneerlijk! Sterkte en ik hoop dat er snel geluk jullie kant op komt! @mamatje: Succes morgen, het nieuws van suekes zal ook niet echt helpen of wel? Maar wat je zelf al zegt, geen bruinverlies. Blijf posi denken!!! xx
shezze, wel balen of niet? Dan mag je eindelijk voor een echo, heeft ie geen tijd :x Kan ie ook niets aan doen natuurlijk, maar ik zou echt balen!!! Gelukkig morgen meteen aan de beurt, succes en hopelijk goed nieuws!!
@ Sueskes....meid wat vreselijk, heel veel sterkte...en een dikke knuffel. Het is zo oneerlijk @ Mamatje...hoop dat je morgen een mooie echo hebt met een vruchtje. @ hierzo....heel de ochtend misselijk geweest. Wel gewerkt...maar viel me zwaar. Na de lunch begon ik langzaam wat op te knappen, maar dit was helaas van korte duur. Voor het avondeten alweer misselijk, toch maar wat van de zuurkool gegeten...smaakte ook nog, maar na een half uurtje was het er alweer uitgekomen. Denk dat ik morgen ochtend toch maar eens naar de huisarts ga bellen...want hou dit niet lang meer vol. Wil het liefst door blijven werken....maar met het spugen en zo is het bijna niet te doen. Kijk ff hoe ik me morgen ochtend voel...maar anders zit er niets anders op dan me toch maar ziek melden...ook al heb ik daar zo'n hekel aan.
Suekes, wat verschikkelijk meid. Het is zo oneerlijk. Ik heb er verder echt geen woorden voor. Ooit zal het leven jou ook toelachen met een wonder! Dames met een mooie echo gefeliciteerd! Ben nu echt weer bang, Suekes was net zo ver als ik. Zet je toch weer aan het denken. Ik zie zo op tegen die eerste echo lijkt me vreselijk om te moeten horen.
hier ook een maart mama 2010 alleen een verveelde zwangerschap 10 week zwanger en al twee echo's gehad 1 met 7 week en 3 dagen vanwege een week last van kramp en bloedverlies ze bleken met z'n 2en zijn geweest 1 leeft nog de ander niet meer jammer de tweede vanwege anti- E mocht niet meer bij de verloskundige lopen maar in het ziekenhuis
wat een nieuws zeg, wat gaan ze nu doen met degene die niet meer is???? Alsnog dan gefeliciteerd met maar 1 wondertje en vervelend nieuws van de 2e!!!
Ahh nee Suekes. Wat erg. Heel veel sterkte meis. Een dikke knuffel van mij. @Mamatje ik hoop dat je morgen een mooie echo zult hebben.
meiden ik ga lekker mijn mandje in, ik heb een beetje vaag gevoel in mijn buik van t drukken van de echo dus ga nu lekker slapen. tot morgen
Suekes, o nee, wat is het toch oneerlijk, dikke knuffel meid! Mamatje, succes morgen, hopelijk nu een vruchtje te zien. Alle meiden met een goeie echo, gefeliciteerd! Liefs Moons
:x oh wat erg suekes, weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg. ik leef met je mee. @hier: ben eigenlijk geen maart mama meer, want de gyn heeft me nu op 2april gezet, maar ik weet het zelf nog zo net niet mag ik hier nog even blijven? vind het wel gezellig met jullie. @mamaatje, heb vanmiddag nog aan je gedacht, dat er iemand was die morgen meer duidelijkheid zou krijgen. ik zal hard voor je duimen dat alles goed is.
ik zit even te kijken bij de calculator. ik had 16juni mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. en mijn cyclus is ongeveer 28-30dagen. nog niet heel erg regelmatig. ik heb de test gedaan op 17juli. rond 6uur s'avonds. dus niet smorgens. en er kwam bijna gelijk een hele dikke streep. dus ik vind het zo vreemd dat ik nu maar 6weken en 3dagen ben? (vooral omdat er bij leah een licht streepje te zien was. wat een paar dagen later testen nog steeds een dun/licht streepje was) hij zei ook dat we deze datum al definitief vasthouden voor de gehele zwangerschap. (2april) misschien dat ik de volgende keer wel iets verder ben? we zullen het zien. hier een link van een foto van de echo. het is een beetje wazig, maar het gaat. vriend belde vanmiddag nog, was ook erg blij dat alles goed was en vond het ook vreemd dat ik zo ver terug gezet was. nu hopen dat alles goed blijft gaan. groetjes en slaap lekker. de dames voor morgen: succes
Brenjomi inderdaad blijf maar lekker hier want je weet maar nooit met die klein, misschien besluit íe toch in maart te komen... Dankje channes, best wel spannend, na alle tegenslag kan ik wel goed nieuws gebruiken. Slaaplekker dames... Groetjes Shez
Hey! Hartverwarmend die reacties, dankjewel voor de steun meiden, heb ze mijn vriend ook laten lezen. Setti, ik verbied je om niet blij te zijn met je echo. Supermooi hoor de echo's ben hartstikke blij voor je!! Ik gun het iedereen zo van harte. Mijn dag komt wel, ik ben een gezonde positieve persoon. Ik zou wel willen weten waarom.. Allemaal dikke knuffels en ik kom nog vaak even kijken hoe het met jullie gaat! xxx