meiden met een goeie echo gefeliciteerd!!!! brenjomi heb ook even zitten tellen(uit me hoofd welliswaar haha) maar je zou idd denken dat je iets verder bent maar goed misschien heeft het wat langer over de innesteling gedaan of kon ze het gewoon niet goed opmeten. suekes meid wat klink je nog sterk, vind het echt heel jammer voor je dat het je weer niet gegund is, hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het dan allemaal goed gaat!!knuffelll lara haha heb t zelfde hoor, broeken passen nog wel maar lekker zitten is wat anders, maar om nu zo'n broek te kopen haha, heb ook t idee dat ze dan denken jezus waar heb jij nou weer zo'n broek voor nodig haha.maja aan de andere kant we zijn zwanger!!dus daar zijn die broeken voor he!! lady1988 had je van de week al een berichje gestuurd omdat we niks meer van je hoorden, maar dit nieuws had ik niet verwacht.jeetje wat kloote meid. maar denk idd dat je toch van t slechtste uit moet gaan.ik heb beide keren ook niks gemerkt, geen bloed helemaal niks.dus dat zegt helaas helemaal niks....iig veel suc6 bij de vk!! @all:kon t niet laten en heb gsiter weer geprobeerd t hartje te vinden maar nada...na 25min nog niks gevonden dus maar gestopt.achteraf baal ik dan weer dat ik t zo lang heb gedaan maja wou t zo graag vinden...nu wacht ik gewoon me echo donderdag af.... heb lekker runderlappen gebraden met kruiden en een lekker dikke jus hmmmmmmm met andijvie en spekjes........
Wauwwww mamatje!! Wat super suuuuper geweldig!! Wat een verrassing!! Proficiat meis!! Snap dat je nog verzichtig bent maar van de andere kant kun je vanaf nu lekker heerlijk gaan genieten! Jij krijgt een kindje!!! @ Zuurkool: Bah... nooit lekker gevonden en nu vast nog steeds niet! @ Hier: hahaha zucht. Net zat ik met mijn 2collegas op kantoor die het als enige weten van mijn zwangerschap. Vertelde ik net aan de een dat ik een tweeling krijg, die wist dat nog niet. Dus zij helemaal entousiast; oohhhhhh wat leuk, oohhh linda wat gaaaaaaf. Net op dát moment van 'gaaaaaaf' komt mijn baas binnenlopen! hahah dus die zegt: "Wat is gaaf?" UHhh.. ja zegt mn collega; vrouwengeheimen! Dus ik zit daar een beetje met een lach... rood hoofd. Gaat ie langs mij zitten: "Ben je zwanger?!" UHhhhh!! Woops! Nou.. ik kan écht geen nee zeggen terwijl het wel zo is.... dus ik maakte er maar van: "Oh...dus jij koppelt gaaf meteen aan een zwangerschap?!" Gelukkig zei die toen niets terug.... maar ik gok dat hij het nu wel in de gaten heeft Wou het eigenlijk maar gewoon zeggen maar dacht nee, wil 't nog niet zeggen voor de echo maandag. Eerst weten hoe het zit, of alles goed is.
hihi nee dan moet ie mijn wachtwoord weten om in te loggen en dat weet ie niet. En hij kan het aanvragen maar dat mag alleen als hij dit aangeeft bij de werknemer ivm privacy schending. Maar ach.. áls hij het te weten komt, is het geen ramp hoor. Anders hoort ie het toch over een weekje en zo istie tenminste voorbereid. Is het niet zo'n schok
Suekes: heel veel sterkte meid! Ik heb helemaal nog het gevoel echt zwanger te zijn, door die tableten die ik krijg ben ik niet misselijk meer(gelukkig) en verder heb ik weinig symtonen. Ik kan gewoon niet wachten tot de echo volgende dinsdag pas.......
Hebben jullie ook speciale zwangerschapsvitamines? Ik heb Gravitamon gehaald (ook op advies van de verloskundige) in de hoop dat ik ook wat fitter zal worden maar ik merk er niks van Ben nog steeds doodop!! Ook met regelmaat duizelig maar goed zal misschien ook wel aan mijn bloeddruk liggen die laatst vrij laag was.....
Volgens mij kan je niks aan die vermoeidheid doen, het hoort er gewoon bij. Je lichaam is hard aan het werk. Ik heb in de middag een dip en direct na het avondeten stort ik in elkaar. Dat is dan altijd erg gezellig voor mijn vriend die dan net terug is van zijn werk en ik zit dan te knikkebollen. Hoop dat het na het eerste trimester afneemt en zoals de boekjes zeggen: ' je weer barst van de energie'. Ik hoop het, heb nog een huis te zoeken, een kinderkamer te regelen etc. Ik wordt er nu al moe van....
Ha kleintje, ik heb ook zwangerschapsvitaminen (+ visolie) maar volgens mij helpt dat idd niet tegen de vermoeidheid.. Das meer voor je voedingsstoffen aan te vullen. Hoop ook dat het wat beter gaat in het 2e trimester want ik ben ook erg vermoeid. Mgoed...laat ik daar met 2 kleintjes in mn buik maar even niet van uit gaan... dat die vermoeidheid helemaal af zal nemen. Net mijn peettante verteld over de zwangerschap ze vroeg hoe het nu ging (weet van mijn mk) en toen ik het vertelde dacht ze het al hihi.. Was wel even verbaasd van het nieuws dat het er 2 zijn, maar vond het wel leuk Nu mag ze even dr mond houden hihi. mn vader weet t nog niet eens (maar die zit in amerika op vakantie dus nog niet kunnen vertellen ook)
Hey dames, Hier ook slecht nieuws helaas . Op de echo was helemaal niets te zien, behalve dan een vruchtzak. Die was 2.7 cm, dus maar net iets groter dan de beeb eigenlijk had moeten zijn. Daar gaat onze droom dus weer voor even. Ben er behoorlijk kapot van, maar natuurlijk komen we ook hier weer overheen. De reacties om ons heen zijn vaak nogal ongelukkig en ik word haast boos van ('ah joh, het gaat wel vaker niet vlekkeloos', of 'je wordt iig snel zwanger, er zijn er ook met meerdere miskramen die ook nog eens heel moeilijk zwanger worden'... ja, dat weet ik ook allemaal wel, maar nu voel ik met gewoon even volledig K*T!!!). Lindavnr, sorry dat het zo ongelukkig getimed is, maar ik hou dus ook liever even niet de lijst bij, misschien dat Kleintje kan helpen? Ik blijf wel af en toe bij jullie spieken om te zien hoe het iedereen vergaat, maar ik moet ook even afstand nemen ben ik bang. Zou iemand daarom ook de lijst willen aanpassen? Heb ff de puf niet om hem te zoeken, quoten, etc., sorry. Iedereen: heel veel plezier met echo's, 12-weken grenzen, kloppende hartjes enzo, en ik hoop gewoon dat iedereen verder een fantastische zwangerschap tegemoet gaat. Hier komt het ook wel een keer goed, daar móet ik gewoon in blijven geloven. Groetjes, Gwen
@ mamatje: whoehoe!!!! Yes! Super dat het hartje klopt! Genietze @ zuurkool: haha! Wat leuk, we waren net op weg naar de supermarkt, zei tegen mn vriend "ik heb toch zo'n onbedwingbare drang naar zuurkool..." Stond ik in de winkel mét zuurkool, leek het me ineens heel smerig! Heb maar witlof gekocht. Lekker met ham en kaas in de oven @ linda: oeps... Tja, nu heeft je baas natuurlijk wel een vermoeden Maar goed dat ie niet zei "je bent toch niet zwanger hè?!" Dan had je nu echt met een rotgevoel gezeten! @ echo's: Waren er nog meer dames met een echo vandaag?? Ik geloof Shezze, maar die moet eerst werken toch? En ander goed nieuws?? (is altijd zo leuk om te horen )
Ahhhhh neeeee Gwen dat meen je niet? Wat klote meid!! Ik wordt helemaal ongelukkig van al dat slechte nieuws Veel sterkte meid! *knuffel*
Hey Gwn, Ik weet exact hoe je je voelt. Ik heb gisteren een miskraam gehad met 7 weken en 6 dagen. K..te!!! Ik was echt intens verdrietig. De gedachte die mij helpt is; Het kindje was niet goed, dus de natuur heeft zijn werk gedaan. Anders was er mogelijk een zwaar gehandicapt kindje op de wereld gekomen. Bij mij ook hartstikke welkom, maar het leed is het kindje nu bespaard gebleven. Ben jij ook vooral verdrietig om de teleurstelling? Ik heb niet echt een gevoel van rouw of zo. Daarvoor was ik denk ik nog te kort zwanger. Wij willen dat ik gauw weer zwanger raak! Ik hoop dat het lukt. Jullie ook? Veel liefs en een dikke knuf van een lotgenootje.
Mamatje Top een goede echo joehoe super zeg. Shezze duurt even he voordat we daar wat van horen ook ik ben zeer benieuwd. Mezelf jij ook dikke knuffel meid en heel veel sterkte.
Gwen heel veel sterkte toegewenst, wat is dit ontzettend balen zeg! Dames met een goede echo gefeliciteerd!
Ano ik heb ff met me buuf gepraat maar als je aanvullend verzekerd ben dan kan je een gedeelte terug krijgen van de nekplooimeting. Ik heb nr2 dus ik kan een gedeelte terug vragen het kost me dan ongeveer 30euro aan eigen risico.
Ik heb zwanger vitaal bij Kruidvat gehaald. Zwangere collega vroeg wanneer we het gaan vertellen aan mijn chef. Waarschijnlijk dus morgen, want dan is ie er weer van vakantie en dan hebben we ook werkoverleg. Collega zei al, zeg jij het maar eerst. Ik nee jij eerst. Hahaha. @GWN ahhhhhh nee meid. Wat vreselijk balen. Sterkte!