Oh nee, Puck, niet jij ook al! Je had er al zo lang op moeten wachten. Heel, heel veel sterkte, en wat knap dat je nu al een positieve noot in je onderschrift hebt. Ik hoop heel hard dat het voor jullie ook weer snel raak mag zijn.
lieve meiden! Ook hier nog geen kloppend hartje, wel een vruchtzak met dooierzak maar die komt in grootte niet overeen met de verwachtte zwangerschapsduur De echoscopiste durft nog niet te zeggen dat het mis is in verband met de vroege termijn maar ik durf er zef niet meer in te geloven.. Volgende week dinsdag nog een echo om te kijken of de dooierzak dan gegroeid is dus voor mij nog een week extra in spanning. Bahbahbah.. het is echt zo oneerlijk :x
Sjalleke He meid! Wat erg! Ik snap dat je voor jezelf dat kleine beetje hoop niet wil vast houden, maar er is nog kans dat het nog gewoon een jonger vruchtje is. Hoop voor je dat je de week een beetje doorkomt! Wat een ramp om zolang in onzekerheid te moeten zitten. sterkte!
@puck, wat vreselijk voor jullie, vind het zo erg. gelukkig kan je zelf nog een beetje positief denken. @sjalleke, misschien dat het minder ver is? zal voor je duimen. het is wel balen dat je nog bijna een week moet wachten. succes deze week.
Jeetje Sjalleke, jij ook veel sterkte. We gaan toch heel hard duimen voor je dat het gewoon nog wat te vroeg was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit . Als het volgende week toch blijkt idd niet goed te zijn, dan nog veel meer sterkte gewenst natuurlijk. Het is idd heel oneerlijk. Knuf.
@ Puck: Nee nee nee!!!!!!! Dit is echt zo klote!! Gods...wat oneerlijk pfff... heel, héél veel sterkte meis..! @ Sjalleke: hee meis, hè wat klote nu dat je zo in onzekerheid zit... pff Vervelend dat ze je nog geen duidelijkheid hebben kunnen geven. Ik hoop heel erg dat het gewoon goed is en volgende week wel een hartje is te zien op de echo.. maar zoals je al wel doet, moet je er ook rekening mee houden dat er een grote kans is dat het inderdaad mis gegaan is.. pfff. meis, wat klote.... Sterkte. @ hier: Pfoe... nu begint hier toch ook wel de onzekerheid toe te slaan hoor met zoveel verdrietige berichten de laatste dagen.. Sta je niet bij stil eigenlijk hoe vaak het mis gaat..terwijl het bij mezelf ook gebeurd is.. Pff, word er wel zenuwachtig van hoor voor mn volgende echo.. dalijk is het kleinere vruchtje niet goed doorgegroeid..
@Puck, vreselijk!! Wat oneerlijk. Wat knap dat je nog positief kunt zijn. Heel veel sterkte voor jullie!! @Sjalleke, heel veel sterkte nu je moet wachten. Wat is een week dan lang zeg! Ik duim voor je mee, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Welke dag moet je weer? @Hier, helemaal met Linda eens. Ik ben ondertussen ook angstig voor mijn echo volgende week. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het nog zo vaak misging. Liefs Lara
@Lara Komende dinsdag om 15 uur... Zie er nu al als een berg tegenop Andere meiden dank je wel voor de lieve woorden!
puck: heel veel sterkte meid! Sjalleke: wat naar meid, ik hoop dat het volgende week alsnog goed is! sterkte!
héé wat is het webadres van de maart2010 mama's ook alweer? Heb me ook aangemeld voor de hyves. alle meiden met slecht nieuws... of die moeten wachten... veel sterkte.
Jeetje Puck!! Wat erg!!! ik leef echt super met je mee! Veel sterkte, en ik hoop voor jullie dat het weer snel raak is! Liefs, Kiezel
Héé meiden, volgens mij is iedereen een beetje aangeslagen door het vele slechte nieuws hier de afgelopen dagen. Er wordt wel héél weinig getikt. Zo heb ik alles binnen no time bijgelezen . We hebben nog steeds 80 hele zwanger dames bij de maartmama's 2010 dus kop op!! Zo... hoop dat dit een beetje heeft geholpen. xxx
Hi meiden, hier weer even vanuit Spanje een berichtje, lees trieste en goede berichten en wil vooral even sterkte wensen aan degenen, die nu met hun verdriet zitten...
nou naatje je probeert het maar het percentage miskramen is hier wel erg hoog hoor... natuurlijk gaat het overgrote deel wel goed, maar net als je denkt dat het allemaal goed gaat komt er weer iemand met slecht neus en wordt je toch even weer met je neus op de feiten gedrukt, wat een wonder dat het is dat het dan allemaal wel goed gaat. Je gunt het iedereen zo, voorla degenen die er al lang op wachten, dat maakt het gewoon nog oneerlijker dat er een groep mama's is die ons heeft moeten verlaten...
Puck... pfff ik weet effe niks meer te zeggen..... dikke knuffel sjalleke had ook precies het zelfde moest een week wachten en tadaaaaa ik hoop dat jij ook een kloppend hartje kunt zien volgende week. ik ben wel minder ver dan dat ik dacht. Hoop voor jou dat je volgende week een positieve echo krijgt
Het is inderdaad vreselijk nieuws, maar we moeten ons focussen op alle goede zwangerschappen. Het is erg om te zeggen, maar wat moet komen, komt toch. Jammer genoeg soms ... En er komen, of het nu op dit moment is of een ander, voor iedereen mooie momenten van blijdschap. Ik weet dat het makkelijk gezegd is voor iemand die nog geen miskraam heeft gehad, maar het is naar alle mensen die er wel al mee te maken hebben gehad, een steuntje. Hoe klein het ook mag zijn. Véél sterkte!!
Heel hard gezegd is het percentage niet hoog... helaas krijgt 20% te maken met een miskraam en dan zijn de vrouwen die zonder het te weten een miskraam krijgen niet eens meegeteld. En ik had hier al eens eerder gelezen dat de meeste MK's tussen de 8 en 10 weken plaats vind, en aangezien we allemaal rond dezelfde periode uitgerekend zijn lijkt het meer, maar is het niet. Het is natuurlijk verschrikkelijk voor degenen bij wie het (meerdere) keren mis is gegaan. Laten we dat vooropstellen. En ik leef zeker met ze mee, vooral als het al vaker mis is gegaan!!) Maar ik merk dat er veel dames hier zijn die het zich erg aantrekken en dat ze ook aan hun eigen zwangerschap gaan twijfelen. En ik denk dat dat niet de bedoeling is. Voor degenen die al een gezond kindje (of kinderen) op de wereld heeft gezet is het denk ik wat minder, Maar voor degenen waarvan dit het eerste kindje denk ik dat het nu allemaal wel erg zwart lijkt. Dus daarom gooide ik er even de positieve noot in, want vind dat nu even nodig.