Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zippie

Zippie Niet meer actief

Succes iedereen met echo's en afspraken. Kom verder vandaag niet meer online maar kom vanavond zeker nog wel even spieken! ;)

*geeft haarzelf een trap onder de kont, hup poetsen jij!*

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Meiden, vandaag hopelijk positieve echo's.

Klaske, gefeliciteerd met je goede echo.

Moons, fijne vakantie.

Lara, sterkte met bloedprikken.

Brenjomi, die zware buik komt me bekend voor. Misschien komt het ook, omdat we regelmatig onze peuter nog optillen. Merk wel, als ik haar niet zo veel getild heb, ik er dan minder last van heb.

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Channes: bedankt voor de knuffel! Erg lief.

@Iedereen: zoals jullie zien kan ik jullie maar moeilijk loslaten, ik lees nog steeds alles mee. Het was zó gezellig hier, ik wil eigenlijk gewoon graag weten dat bij jullie wel alles goed gaat.

Zullen we met zijn allen nog even duimen voor een wonder voor Suekes vanmiddag om half 2?

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Brenjomi bij een mk komt het vanzelf los bij een ma blijf je je zwanger voelen en heb je vaak een hulpmiddel nodig om het eruit te krijgen hoop dat je het nu een beetje snapt.

Meiden met een echo en intake veel plezier.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik duim mee voor sue

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @channes, aha, ik snap het. zie het bij sommige namen staan en ik vroeg het me af. bedankt voor je reactie.

@stroopie, ik denk ook dat dat het is, leah weegt nog niet zoveel (rond de 8kilo) maar als ik haar vanaf de grond moet tillen is dat nog best wat. en til ook af en toe een van de hondjes naar beneden (die weegt rond de 9kilo) andere dingen til ik ook (niet dat ik zoveel moet tillen) want heb niemand die het voor me kan tillen ;). als ik echt zware dingen heb doe ik het niet hoor.

ga volgende week op mijn werk ook vertellen dat ik zwanger ben en er dan gelijk bij vermelden dat ik zo min mogelijk op de zwaar verstandelijk gehandicapten groep wil staan. want dat is best zwaar, rolstoelen duwen en je tilt, draait of verzet toch wel eens iemand. ik wil vanaf oktober ook geen combidiensten meer, dat zijn diensten dat je om 7uur moet beginnen (tot 16uur) en dan start je op de woning en help dochen en aankleden enz. dus dat is ook best zwaar.

nou dames ik ga me maar eens aankleden;) was al wakker geweest vanmorgen, maar zo moe (en misselijk) en leah slaapt smorgens toch vaak nog even, dus zelf ook nog een uurtje geslapen:)

succes met de echo's vandaag. ik blijf duimen.

7. Zippie

Zippie Niet meer actief

Zie en dan ben ik toch weer online!;)

Ik had even een kort vraagje? Is jullie buik ook kleiner 's ochtends dan 's avonds? Wordt er een beetje onzeker van. Het zullen wel de darmen zijn :(

8. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij, hihi(schaamschaam)
    Ik voel me gelukkig weer iets beter, ben niet meer zooooo moe.
    Wij hebben gister en eergister een echo gehad.
    eergister in het zkh vanwege mijn bloedverlies, Vruchtje was 10weken en 1 dag oud en alles was zover ze konden zien goed.
    Verder zagen ze links en rechts naast de vruchtzak nog 2 stolsels. 2 bij 1 cm en een 1.5 bij 1,5 cm.
    Maar verder gaf ze geen uitleg.
    Gisteren bij de verloskundige geweest. Stolsels kunnen nog afkomen, maar hopelijk bleven ze zitten.Anders kreeg vruchtzak te veel plaats en dat kon kwaad voor het kindje.Er mogen er ook geen bijkomen, anders had het vruchtje te weinig plaats.
    mag voorlopig alleen maar aangepast werk doen, mag mijn buikspieren niet gebruiken.
    Ja er komt zoveel info op je af dat mijn man en ik nog niet precies weten hoe en wat.volgende keer maar weer vragen.

hoe is het hier??
    Wil iemand me de hyves site nogmaals vertellen?

groetjes sjaantje

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sjaantje ik hoop dat ze dan eerst nog even blijven zitten.
    Verder kan het geen kwaad?

Hyves staat bij me handtekening

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mijn buik is 's ochtends ook kleiner dan 's avonds. Dat komt omdat je maag dan nog leeg is en naarmate de dag vordert en je eet dan wordt je buik ook groter. ;) Dus nergens om je ongerust over te maken.

11. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Dames die vandaag een echo krijgen
    hopelijk allemaal een mooie positieve echo

Liefs

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik duim voor de echo dames!
    Helaas heb ik van half 2 tot 4 vergadering dus kan pas rond een uurtje of 5 komen kijken denk ik (vanuit mn werk hihi)
    Ik hoop zooooo Sue, dat er bij jou een wondertje gaande is geweest!!
    Succes!

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    morgen mijn 1e echoooo.. ben zooo zenuwachtig.. voel zo weinig...

14. LoveChild

LoveChild Lid

29 jun 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Schrijf niet veel mee hier, maar lees altijd alles ;)
    Voor de meiden met slecht nieuws, heel veel sterkte gewenst..
    De meiden met een goede echo en kloppende hartjes, gefeliciteerd!

Ik moet zelf a.s. maandag naar vk en dan gaan ze proberen het hartje te laten luisteren, ik hoop zoooo dat alles goed is :)

Eliesah:heb ook, vooral snachts, een ongi achtig gevoel vooral als ik me uitstretch of omdraai in bed, zal wel groei pijntjes zijn ofzo maar meerdere zwangere hebben hier last van hoor.

15. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    duim duim voor Sue!!!!

16. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Hoi meiden

ben weer terug van de intake bij de verloskundige
    Echt een onwijs aardige vrouw.
    Ze heeft ook gelijk bloed mij me afgenomen.
    En heb een heleboel info mee naar huis gekregen.
    7 september ga ik voor de 1e echo....mocht eigenlijk al een week eerder maar dan heb ik avonddienst..dus dat kwam niet uit.
    14 september moet ik dan weer terugkomen bij de verloskundige en kunnen ze ook naar het hartje luisteren.
    net op advies van de verloskundige nog ff multivitamines gehaald (jeetje wat is dat duur zeg).
    Heb ook nog gevraagd naar die gembercapsules tegen de misselijkheid, maar helaas hadden ze die hier in de buurt nergens.
    Moet echt naar de Tuinen ofzo toe....ga dus hopen dat mannetje morgen inderdaad thuis kan werken en we ff naar de stad kunnen tussendoor....heb echt geen puff om nu een eind te gaan fietsen.

Bij de verloskundige ook aangegeven dat ik steeds misselijk ben en af en toe moet overgeven...maar het enige wat ze me kon aanraden was steeds kleine beetjes eten verspreid over de dag en zolang ik niet de hele dag door alles eruit kots kan het geen kwaad.

Nog ff afzien dus....vanochtend op aanraden van manlief een glas lauw water gedronken op m'n nuchtere maag om beter naar de wc te kunnen....maar helaas...water kwam er net zo snel weer uit.
    Poging mislukt dus.

Ga straks denk ik nog lekker ff een tukkie doen...

17. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    heb net mijn tweede echo gehad, en alles ziet er super uit! Goed gegroeid, hartje was op volle kracht aan het kloppen en volgens de gyn is de kans dat het mis gaat met zo'n goede hartactie erg klein dus nou ben wel opgelucht!

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Bink: super joh, geniet ervan!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bink gefeliciteerd :)

edit: Sue ik duim voor je!

Hebben jullie ook zo'n moeite met warm eten eten?
    Pfff verschrikkelijk... Ik wordt na een paar happen vaak al misselijk krijg vaak een half stukje vlees een schepje groenten en wat aardappelpurree / aardappels / rosti etc weg en dan voel ik me beroerd en moet ik gaan liggen!
    Heb nu groenten aardappel schotel omdat ik vanavond moet werken maar heb de helft alweer laten liggen :(
    Gelukkig kan ik fruit etc wel goed verdragen en koude dingen dus dan eet ik maar vooral fruit / brood / beschuit etc.

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    407
    83
    *even komen duimen voor Sue*

Bink: geweldig he? Een mooie echo, geniet er lekker van :)

Deel Deze Pagina