Verder... @Sue, wat een vreselijk nieuws en wat is het aan de andere kant fijn voor jou dat je er al tot op zekere hoogte vrede mee kunt hebben! We hadden het allemaal zo anders voor jou willen zien... Een dikke knuffel en heel veel bewondering voor jou! @Nijnja, ik sta op een vmbo Cluster IV school voor de klas (autistische leerlingen dus). Gewéldige baan, leukste ter wereld ! Komend jaar heb ik de brugklas dus echt de ukkepukjes van school... @Anoniempjuh, ik had precies hetzelfde als jou... Eerst die 3 maanden maar door. Daarna alle andere zorgen, maar... Liefs Lara
@ Sue: meid wat ben jij ongelooflijk sterk en wat sta jij positief in het leven! Ook al ken ik je alleen via dit forum, ik heb enorm veel respect voor jou en de manier waarop je hiermee om kunt gaan. Ik hoop echt dat jullie wens heel gauw in vervulling mag gaan en dat alles goed mag komen een volgende keer... Sterkte!! @ Lara: hee meis, wat klote zeg dat je een bloeding gehad hebt...pff, maakt je toch wel ff aan het schrikken hè.... Heb je ook pijn erbij of dat niet? Hopelijk heb jij morgen gewoon een hele mooie echo met kloppend hartje! Ik duim voor jou! Succes en sterkte..!
sue: balen dat er geen wonder gebeurd is, lijkt me een heel fijn idee dat je lichaam het ook zelf allemaal op gaat lossen, zou ik zelf voor de verwerking denk ik ook heel prettig vinden. Lara: ik heb bij Malin zo'n heftige bloeding gehad met 15 weken, de vk kwam wel meteen langs om te luisteren of er nog hartactie was en dat was er, daarna gebeld voor een spoedecho maar kon ook pas de volgende dag en alles was prima, geen reden voor een bloeding te zien maar heb uiteindelijk wel ruim een week niks mogen doen (ja op bed liggen) tot de bloeding helemaal gestopt was. Echt een hel-week, want ondanks dat we op dat moment wisten dat er niks aan de hand was bereid je je toch voor op het ergste... hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat aflopen en dat het ook een bloeding van de baarmoedermond is.
lara meid wat schrikken zeg. kan me voorstellen dat je dan trillend aan de telefoon zit. hoe laat mag je morgen???nou we gaan er gewoon vanuit dat het een onbelangrijke reden heeft en dat alles goed is met jullie kleine frummel!!!!!hele dikke knuffel!!!!
Hey meiden, thanks, ik wordt er rood van, ik zie het zelf niet zo hoor, ik kan gewoon niet anders. Heel lief van jullie. (ik ben gewoon de babykamer gaan schilderen gisteren om het een plekje te geven, ik ben maar een vreemde vogel) Het is inmiddels al rood, alsof het nu komt omdat ik gezien heb dat het echt over is. Nu ga ik er niet meer over uitwijden, jullie zijn al bezorgd genoeg om jezelf en alle andere maart-mama's. Heel veel plezier vooral met jullie zwangerschappen!!! Bink, idd het gaat helemaal goed komen, ik kom hier bijv over 10 weken weer spieken en dan sta jij op 18 weken! (ik kom wel sneller spieken hoor, hihi! Vorige keer had ik na 10 weken weer een positest, dus wie weet kom ik dan dus weer wel met goed nieuws!) Lara, wat kut zeg, die onzekerheid! Ik duim voor je dat morgen een heel mooi kloppend hartje te zien is en er niks aan de hand is. Puck, heel knap en sterk van je, inderdaad je kán gewoon zwanger raken! Dat is het allerbelangrijkste, positief denken zorgt voor positieve resultaten. Ik wens je heel veel sterkte lieverd en dat je weer snel positief nieuws hebt letterlijk . Hele dikke kus allemaal en echt vanuit de grond van mijn hart duizend maal dank! xxx Sue
suekes meid heeele dikke knuffel!!!!!! je bent echt een sterke vrouw!!respect!!! hoop idd ook dat je heel snel weer hier zult zijn, liefst met een week of 4-5 en dan bij de mei of juni mama's!! ja ik moet idd om 21.00 pfff me maag begint nu al met draaien bah bah. pfff de zenuwen komen echt, hoop zo dat ik vanaaf niet ineens weer uit me droomwereld word getrokken!!!we gaan het zien!!
Sue meid topper jij bent heel sterk he respect voor jou hoor!! Ano nog anderhalf uur je krijgt een hele mooi echo hoor!
Ooh Wat een rottig verhalen allemaal is echt niet leuk zo , waneer komt er wat meer positief nieuws kunnen we nu wel gebruiken , wordt er echt helemaal bang van
sue: meid wat naar allemaal, ik heb echt respect voor je dat je zo sterkt bent! ennne verwerk het zo als jij wil, dan maar een 'vreemd vogel" lara: wat een schrik zeg, ik hoop dat het morgen allemaal mee valt, ik duim voor je! Zo, ben ook even. hier gaat het prima, wel erg veel maagzuur. Ik heb van de vk al emasafene en ben daar door gelukkig niet misselijk meer en dus niet spugen. Ik moet alleen wel elk uur eten anders word ik misselijk en moet ik wel spugen..... bleh. Meer meiden hier last van? Owjah dat avond eten is hier ook feest.. not. hihi
Jammer dat er nog geen nieuws is van alle echo's...ben benieuwd @ Lara...ook hier draaien de duimpjes voor een mooie echo morgen. Lijkt me vreselijk om zo in spanning te zitten @ hier...nog steeds erg misselijk. Heb vanmiddag ook weer alles eruit gegooid. Net wat rijst met kip en hawaii saus gegeten (echt maar 5 happen ofzo) en nu maar hopen dat dat erin blijft. Pas wanneer ik een kilo of 5 ben afgevallen moet ik aan de bel trekken bij de verloskundige of huisarts. Begin het nu wel echt zat te worden hoor.... Net ook via de verzekering het kraampakket en kraamzorg aangevraagd. Een vriendin van mij die een heel ziek kindje had gekregen was zeer te vreden over een kraamzorg organisatie...had er ook wel meer positieve reacties over gehoord...dus we hebben ons maar bij hun aangemeld.
Ik ben op intake geweest en kreeg een mooie echo mee! Ik vroeg of het zou kunnen dat ik mijn baarmoeder al voel. Dus zij even voelen... ja zeker weten want die ligt 5 vingers onder mn navel!! Erg hoog dus al! Het hartje heb ik helaas niet horen kloppen. Maar tis nog erg klein zei ze dus geen paniek. Eigenlijk mag/kan deze vk geen echo's maken. Maar ik vertelde dat ik zo bang ben, dat het met mn ma iets voor de 8 weken fout ging. Dus moest meteen weer op de bank gaan liggen. Ik probeer gewoon een echo te maken zei ze! Ik zag een klein koffieboontje met een kloppend hartje! Ze kon het alleen niet meten omdat ze niet wist hoe en wat. Maar ze heeft me wel gerustgesteld!
Suekes, had zo gehoopt op positief nieuws. Helaas, vind het erg voor jullie. Veel sterkte en hopelijk mag je gauw bij een andere maand mama's aansluiten. Lara, schrikken meid. Hopelijk is het niks ernstig. Hier alles gewoon zijn gangetje. Met vlagen misselijk, kan het gelukkig binnen houden. Als ik dus te veel til, dan merk ik dat ook gelijk.
@ sue, ik heb er ff geen woorden voor, sterkte en succes dikke knuf. @ lara, posiief blijven denken en ik duim voor je morgen.. @ dianne, hier ook super misselijk maar ik spuug niet, ik heb ook dezelfde medicijnen gehad. ik lust geen brood, maar wel warm eten. Erg hé... Ik lig nog ff op bed heerlijk... Voor mijn broer komt... Ik lees jullie later.... Groetjes shez
Shezze nog lekker lui in je bedje heerlijk Ik duik er straks in om te slapen hihi. Je broer komt gezellie bij je? Lara Dat is schrikken zeg wil wel geloven dat je zat te trillen aan de tel heel normaal (eigenlijks ook niet wat dit moet niet gebeuren) Ik hoop op een hele mooie echo morgen hoe laat moet je???? Liefs en een dikke knuffel
funnyme fijn dat je voor een echo mocht!!super hoor!!! boba nog geen echo nieuws????verder moest er toch niemand vandaag???? nou meiden ik ben er klaar voor, ga nu weg zal wel uurtje of half 10 terug zijn!!duimen jullie voor me??? xxx