Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    @Elke: Super leuke site!!!
    Goed gedaan!!!!!

dikke knuf sjaantje

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maart 2010-mama's:

01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV
    02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV
    03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV
    05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV
    06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV
    06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV
    07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV
    07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    07 maart - Twinny - 35 jaar - 2e kindje - ZB/TB? - FV
    09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV
    09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV
    10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV
    11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV

Afspraken:

14 juli - Setti: 1e echo
    06 juli - Sjaantje2006: 1e echo
    15 juli - D1982: 1e echo
    15 juli - Mel2: 1e echo
    15 juli - Twinny: 1e echo
    20 juli - Channes: 1e echo
    20 juli - Elke1984: 1e echo
    21 juli - Anna123: 1e echo
    21 juli - Joli: 1e echo
    23 juli - Anoniempjuh: 1e echo
    27 juli - D1982: intake vk
    28 juli - Twinny: 2e echo en afspraak gyn
    30 juli - Kiezelsteentje: 1e echo
    30 juli - Moons: 1e afspraak vk
    30 juli - Peache: 1e afspraak vk
    10 augustus – Setti: 2e echo
    13 augustus - Channie: 1e afspraak vk

Vlindertjes:

Dit maart-beebje is helaas veel te vroeg een beschermengeltje geworden...

Miza

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Joli, je staat er tussen! Zal je straks op de site nog toevoegen. ;) En het is idd leuk als je wil helpen met de site, zal je de gegevens nog pb'en, moet eerst het wachtwoord nog wijzigen (is een ww dat ik voor àl m'n dingen gebruik dus...)
    Denk wel dat er nog dames waren die graag wilden helpen.

Tot vanavond, moet nu gaan werken! :$

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemorgen!

Gisteravond natuurlijk veel te laat naar bed en vanmorgen besloot zoonlief dat het om 6.15u een mooie tijd was om alweer op te staan:(..... Nou ja, daar zit ik dan op zondagmorgen, glaasje jus geperst, met m'n laptop op de bank, Bumba op de achtergrond:D! Ach, laten we zeggen dat ik zo nog wat aan m'n dag heb, toch?!;)

Nog leuke plannen vandaag iedereen?! Wij doen vandaag een dagje lekker weinig. Afgelopen 2 dagen weer gewerkt, dus vandaag even niks! Ga zo maar ff met de hond naar buiten, het weer ziet er lekker uit!

Elke: werkse vandaag meis, ik wacht je pb'tje af;)!

5. Jesali

Jesali Lid

10 okt 2005
    47
    0
    0
    Ik wil me bij deze groep voegen. Voorlopig ben ik op 3 maart uitgerekend. Moet 27 juli voor het eerst naar de VK. Zal dan wel een datum krijgen voor de echo.

6. Punieka

Punieka Lid

8 jun 2009
    81
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom Jesali!

Hier ook alles lekker rustig. Soort van kramp (denk in mn baarmoeder) al een week. Dus zal wel hard gewerkt worden. Geen vervelend gevoel maar gwoon fijn om te weten:)

Ik heb gister het boekje "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij gekocht en heb het al bijna uit, wat ontzettend lachen zeg! Ze noemt de symptomen die de meesten hebben maar nergens beschreven staan!
    Mn vriend las de achterkant, en was daarna gelijk bij blz 25....en die leest nooit haha. Echt een aanrader!
    Morgen maar eens bellen naar MvM en verloskundige...kan nie vroeg gnoeg zijn :p
    Wij gaan vandaag lekker BBQ-en! en ralaxen!
    Fijne dag allemaal!

Ow:de vraag: Ik werk op een KDV 3 dagen :D Altijd handig!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    super mooie site goed gedaan zeg!!!!!!

mijn vriend denkt een jongen, ik hoop een meisje, pendels jongen, chineese kalender jongen. en ik doe sinds 3 juli mee met mvm

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hai meiden, ik wil me hier ook aanmelden. Ben in de 28e ronde eindelijk toch nog spontaan zwanger geraakt. Ben nu zwanger van mijn 2e kindje. 17 maart ben ik uitgerekend. We waren 2 weken geleden nog voor een gesprek naar de gyn geweest. 10 augustus zou mijn vriend nog een keer zaad moeten inleveren om dat de kwaliteit op het randje van goed zat. 28 augustus zouden we naar een fertiliteitsarts moeten. Hopelijk kan ik dat over een paar weken afbellen. :)

Alle andere zwangere dames GEFELICITEERD!

10. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen allemaal,

Elke, site ziet er mooi uit!

Alies05 van harte gefeliciteerd! natuurlijk ook voor alle andere nieuwe zwangeren.

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Denk dat het bij mij afgelopen is. Voelde me al zo ontzettend onzeker.......
    Heb vanmorgen een nieuwe test gedaan, met de clearbleu indicator en die gaf niet zwanger aan........
    De kruidvat test was ook veel lichter dan dinsdag.......

Nu dus denk ik wachten op mijn ongesteldheid/bloeding......

Zal morgen de fertiliteitsconsulente bellen, kijken wat zei zegt, misschien mag wel langskomen voor een echo ofzo....

twinny

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Twinny, hopelijk klopt je gevoel niet en ben je toch gewoon nog zwanger, ik duim voor je voor een goede afloop.

Dikke knuffel Moons

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden! Hoe is het hier? Ik kon me niet inhouden te testen en raad eens, hartstikke zwanger! Het is 2 dagen voor nod en binnen een minuut een mooie roze streep! Mijn uitgerekende datum is 17 maart, de verjaardag van mijn onlangs overleden opa, zo mooi! En nog net een visje!
    Dikke kus Sue

14. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    OWWWWWW Seukes, GEFELICITEERD!!!!
    Wat ben iK blij dat te horen.
    Ik ga heel hard voor je duimen dat alles nu goed gaat!

DIKKE KUS SJAANTJE

15. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey meiden,

Maak me behoorlijk druk over mijn echo morgen.
    mijn bruinverlies is gestopt toen ik 5 weken was.
    Heb nog een test gedaan van matcare, die was wel positief.
    verder geen bloed, helemaal niks.

groetjes sjaantje

16. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Twinny ik hoop dat je het mis hebt! Heel veel sterkte!

Net heeft mijn vriend even foto`s van mijn buik gemaakt. Ik zal ze straks even online zetten. :)

Sjaantje2006 probeer een beetje te ontspannen (ik weet hoe moeilijk dat is). Zal wel de innesteling zijn geweest. En bruinverlies is niet erg, zo lang het maar niet helderrood is en stolsel etc.

Fijne middag allemaal

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Dankjewel Sjaantje, hoe gaat het met jou? Ik lees net een beetje onzekerheid? Niet doen meid, lekker genieten! Ga ik ook proberen! xxx

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Suekes, gefeliciteerd, hopelijk is 3x scheepsrecht. Je bent trouwens wel supervruchtbaar, als ik je cyclus bekijk was je steeds direct weer zwanger.

Hebben jullie het ook zo warm? Ik heb direct zo'n hoofdpijn door de warmte, vervelend.

Straks even zwemmen met de kids

Liefs Moons

19. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Geen probleem, dat soort dingen vind ik erg leuk om te doen. En ik ben nogal een Pietje Precies in dat soort dingen, ik hou van structuur ;) :p

De nieuwe site is trouwens écht heel leuk, als ik daar ook iets in kan betekenen dan roep je maar. Heb ik tenminste wat afleiding want ik denk aan bijna niks anders. Soms best wel eens vervelend hahaha :p En de tijd gaat ook niet eens sneller door helaas!

Hier gaat het trouwens even wat minder. De laatste paar dagen zag ik dat het met mijn konijn wat minder ging en nu was het gistermiddag zo erg geworden, wil er niet uitgebreid over vertellen want dat doet nog teveel pijn, dat we hem hebben laten inslapen. :( Mijn vriend en ik zijn er helemaal kapot van, mijn ogen zijn zo gezwollen dat ik me niet eens kan opmaken. Nu hoeft dat op zondag ook niet dus dat komt goed uit ;) Pfff...je hecht je toch ontzettend aan zo'n beestje. Je hebt altijd mensen die zeggen: ach het is toch maar een konijn. Maar het was wel MIJN konijn.... maakt voor mij niet uit wat voor dier het is, je houdt van ze allemaal. Hij zat samen met een cavia in een hok en nu is zij helemaal alleen, ik merk gewoon aan 'r dat ze weet dat het konijn niet meer terug komt....

We zijn gisteravond dan ook niet meer uit geweest (stond wel op de planning), ons hoofd stond er natuurlijk helemaal niet heen. Wel is de rest komen barbecuen (dat wilde ik wel) en hebben we daarna de vuurkorf aangemaakt en tot half 1 lekker buiten gezeten en gezellig verteld enzo. :)

Net even lekker in de tuin gelegen, wel in de schaduw want in de zon was het te heet. Overigens heb ik begrepen dat je als je zwanger bent ook niet meer te veel in de zon mag i.v.m. pigmentvlekken ofzo?! :( Even geknuffeld met de cavia en wat gelezen. Alleen heb ik nu hoofdpijn...misschien van de warmte.

Nou, alweer een hele hoop verteld, heb soms nogal last van spraakwater, hopelijk vinden jullie dat niet erg haha! ;)

Tot later! :)

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    halloooo

starfish jeetje das kloote meid!!en idd je hecht je inderdaad aan zp'n beestje en als het dan doodgaat voel je je gewoon kloote, en dat mag best hoor, vanaf hier een dikke knufff!!!!
    En ik vind het niet erg hoor je spraakwater, gezellig juist!!!

joli ja t is wat he met ons twijfelkonten haha, ik wacht idd de eerste echo af en dan zie ik wel of ik mee wil doen of niet....nog tijd genoeg gelukkig aha.maar jij hebt nu dus al een kleine van 8 maanden, wilden jullie ze bewust snel op elkaar of....of ben ik nu TE nieuwschierig haha.

twinny meid ik hoop echt dat je het mis hebt, wat kloote zeg, mocht je willen praten kun je altijd pb-en.dikke knuff

suekes welkom hier meid!!gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!mooi motoo, 3x scheepsrecht, das ook mijn motto haha!!geniet ervan

sjaan kan me voorstellen dat je wel zenuwachtig bent zou ik ook zijn, maar waarschijnlijk is t gewoon allemaal goed meid, een beetje bruin hoeft echt niet erg te zijn, en je test is ook nog positief!!
    veel plezier morgen!!

Elke als ik kan helpen ergens mee geef maar een gil he!!

@all:zag dat er nog meer meiden buikfoto's gaan plaatsen, leukkkk, heb er gister ook 1 geplaatst haha.
    Hier alles goed, nergens last van, lekker alle ramen van binnen en buiten gedaan, me voortuintje het onkruid weggehaald, was gedraaid en nu in drogertje, en nu ff lekker relaxen...

xxx

Deel Deze Pagina