Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik duim me ano succes meid

2. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Lieve Sue, geen woorden meer voor dikke knuffel en heel veel succes in de volgende ronde's!!!
    ano duimen doen we voor jou!!!
    Lara zal een adertje geweest zijn ik zou ook trillen hoor maar blijf positief denken!!
    Alle andere meiden met een goede echo gefeliciteerd!!!

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lara: schrikken zeg! Maar we hadden afgesproken dat iedereen nu gewoon op de lijst blijft, dus je hebt vast gewoon een goede echo morgen, de duimen draaien weer verder ;).

@Sue: Meid, je klinkt idd heel sterk. Je hebt ook wel gelijk, je *moet* wel. En als de babykamer schilderen jou helpt, moet je dat zeker doen, hij is vast al heel snel wél nodig! :D Stiekem hoop ik dat we allebei heel snel weer zwanger worden en dan weer in dezelfde maand-mama's terecht komen, dat lijkt me erg gezellig.

@Funnyme: super! Na alle onzekerheid toch even een bevestiging. Fijn hoor.

4. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Oeh... Ano krijgt nu haar echo! Spannend!!!

@Lara, meis, wat zal jij geschrokken zijn zeg... Morgen moet ik ook om 13:00, zal aan je denken en duimen dat alles ok is!

@ rest, ik hoop dat ik net zo'n geweldige vk heb als funnyme. Wil morgen ook wel een echo. Weinig kans, ze hebben daar geen echo-apparaat ;) Maar misschien wil ze wel even voelen onzo, wie weet :p

5. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ funnyme: Ik moest even tellen (ik raakte in de war...) maar klopt het dat jouw dames over 2 dagen jarig zijn?? Ben je al druk met alle voorbereidingen??

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Geesje ja dat klopt helemaal! Ik ben hartstikke druk met de voorbereidingen. ZO gek, afgelopen dinsdag was het een jaar geleden dat ze begonnen met inleiden en zaterdag worden ze alweer 1 jaar!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    al wat van ano gehoord???????????

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ben ik weer
    alles was goed gelukkig, t was maar een erg korte echo want het was in princiepe alleen om te kijken of het nog leefde, anders zou t zonde zijn als ze voor niks bloed afnemen.
    het was 3,2cm dat kwam overeen met 10w1d.dus qua groei zit ik helemaal goed.
    van de week was er trouwens iemand hier die was 3,3cm wat 10weken was, blijf t apart vinden die verschillende berekeningen maja...
    ben weer even opgelucht.

over precies 2weken heb ik de nekplooimeting, maar omdat ik dat te lang wachten vind heb ik volgende week zaterdag een echo bij zo'n echobureau.
    sommige vinden t misschien overdreven en dat mag best hoor...
    maja vorige keer is het gegroeid tot 11w1d dus zit nu gewoon ff in een stresstijd haha.
    vorige zwschap ben ik met 8en10weken ook daar geweest, toen deden ze ook ff 3d, dat was wel heel gaaf!

xxx

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig dat alles nog goed is.

afgelopen maandag ben ik geweest voor de echo en was ik 10 wk 6 dagen en was t van kruin tot stuit 4.5 cm.

vind t wel raar hoor dat ze bij iedereen wat anders zeggen

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hey mijn banner is weg

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja vind dat ook raar maja t zal wel goed zijn...

dan ligt de site waar je de banner vandaan hebt er waarschijnlijk uit...
    gewoon morgen ff afwachten..

trusten meiden

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dat zal t zijn ja. alvast weltruste en je kindje zit lekker dus je hoeft je geen zorgen meer te maken

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee ik probeer het maja dat zat het vorige keer ook bij mij haha, maar ben idd positief hoor!!!
    gewoon weer aftellen tot volgende week zaterdag haha.

trusten meiden

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Suekes, wat ben jij een sterke vrouw!

@Lara, dat is schrikken. Ik hoop voor je dat het een adertje is en dat je morgen een mooi hartje hoort kloppen.

De dames met een mooie echo vandaag, gefeliciteerd. De meiden die morgen een intake of echo hebben veel succes.

Weltrusten allemaal,

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lara veel suc6 morgen, hoe laat mag je??

andere dames met een echo ook heel veel suc6!!

ga nu echt slapen

16. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

8 jul 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    ik sluit me ook aan! Ik ben begin maart uitgerekend, en heb gisteren op de echo een lekker actief mensje gezien, daar gaat het helemaal goed mee. Maar er vlakbij zit een hematoom, en heb ik ook nog eens in mijn onderbuik al 5 maanden chronische pijn ergens tussen eierstok en blaas brrrr. Ik moet dus rust houden, en nog eens rust houden!

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @ano, gelukkig dat de echo goed was. snap je stress wel en vind het niet vreemd dat je volgende week weer voor een echo gaat, zou zelf ook wel willen:) maar hier in de buurt zit niet zoon buro.

@lara, dat is schrikken, hopelijk is gewoon alles goed. zal aan je denken morgen.

@hier, alles goed, vandaag met vlagen misselijk. vooral smorgens moeite met eten en probeer het ook uit te stellen (oeps, vergeten beschuit mee te nemen bij boodschappen doen, daar heb ik smorgens wel zin in??)
    vriend zit nog steeds op zee, duurt nog wel even voor hij weer aan wal komt. (hij hoeft in durban de wal niet op van mij, nogal crimineel) had vandaag een mail van hem en hij schrijft dat hij trots is dat ik het allemaal in mijn eentje regel:) altijd leuk om te horen. hij mist ons best veel. vooral leah, want die verandert het meest van ons twee ;) (zegt hij zelf)

@funny: succes met voorbereiden. gaat hard he een jaar. zat vorige week te denken dat leah over bijna 2maanden al een jaar word. dat lijkt zo kort geleden. :)

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sue: Balen meid :( Dat gevoel hebben van het kindje ligt er vredig bij ken ik, ik had hetzelfde gevoel namelijk de vorige keer en daarna ook nog eens gedroomd over dat het kindje nu ergens goed terecht is gekomen en toen was het goed!
    Je bent erg sterk meid! Ik wens je veel sterkte en hoop dat het zonnetje snel weer voor je gaat schijnen!

Lara: schrikken meid!! ik duim voor je dat alles goed is!

Ano: Ahhh leuk goed nieuws :) Daar ben ik blij om!! Ik snap je gevoel trouwens van een extra echo heel goed hoor groot gelijk heb je! Ik ga dat ook doen want ik krijg na de echo van de gynaceoloog tot aan de 20 weken waarschijnlijk geen echo meer :S En dat vind ik te lang! Dus ga tussendoor ook nog 1 of 2 echo's laten doen.....

Nu ga ik gauw de hond uitlaten en naar bed want heb een drukke avond op het werk gehad :S geen eens pauze kunnen houden (ja even gauw tussendoor een boterham) omdat er een man op de afdeling erg ziek werd :(
    Tot morgen!! EN iedereen met een echo morgen: veel succes!

19. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #3799 Floor85, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    Lieve maart-meiden, dankjewel voor al jullie berichtjes. Ik kan nu toch niets anders doen dan afwachten dus we proberen zo positief mogelijk te blijven. Ik heb vanavond gelukkig geen bloeding meer gehad.
    Maar vraag me af of ik een oog dichtdoe vannacht! Gelukkig kan m'n man mee morgen, ik moet er toch niet aan denken daar alleen te liggen.
    We hadden inderdaad afgesproken dat iedereen vanaf nu op de lijst blijft dus ik ga me daar gewoon aan houden! :)

@Geesje, dan liggen we tegelijk bij de echo! Ik hoop op 2 prachtige echo's!

@Channes, ik moet om 13.00 uur.... Belachelijk laat dus...!! ;)

@Anoniempjuh, kwam eigenlijk voor jou echo nog even spieken... En joepieieieie een mooie echo!! Wat ontzettend fijn voor jullie. Geniet ervan en laat je lekker verwennen hé, door je ventje!
    Ik vind het trouwens zeker niet overdreven maar heel goed te begrijpen hoor!

Lieve meiden, ik ga een slaappoging doen nu. Voor alle echo dames morgen (sorry ben even de namen kwijt :() Heel veel succes en vooral plezier. Dat het allemaal maar mooie, actieve kindjes mogen zijn!

Liefs Lara

20. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    lara hoop dat je een goede echo hebt vandaag, succes!

Deel Deze Pagina