Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    Lara: gelukkig alle zorgen om niks, gelukkig supernieuws!

Linda en Dagmar: woehoe, 2 wondertjes! Dubbel gefeliciteerd.

Zo'n dag hadden we nodig dames :) laten we lekker zo doorgaan!

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow!!! Linda & Dagmar: dubbel gefeliciteerd!!! Aan jullie onderschriften te zien hebben jullie er lang op moeten wachten en nu allebei een tweeling! Echt top!

Lara: wat fijn dat toch alles goed was! Al ruim 11 weken... nu kan het 'echte' genieten wel gaan beginnen, toch? En dan alweer bijna de 12-weken echo, top!

@Sjalleke: tuurlijk, het moet helpen! We blijven gewoon duimen.

3. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ linda & Dagmar: Wauw!! Gefeliciteerd!!! Dubbelfeest :D

@ Lara: Super dat alles goed is met je beeb!! Ik kan me helemaal indenken dat je nu stralend rondloopt of niet??

@ Sjalleke: Na zoveel goed nieuws kan het niet zo zijn dat het bij jou niet goed zit. Denk aan mamatje!!!! We blijven gewoon duimen voor je !!!

Hier ook goed nieuws!!!!!!!!!!!!!
    Ik had geen echo, maar de intake van de vk. Na de gebruikelijke vragen vroeg ze zich af of ik niet verder ben... Ten eerste omdat ik al heel vroeg een posi-test had, en ten tweede omdat de misselijkheid helemaal weg is. Ik vond dat onzin, en heb nog steeds mijn twijfels daar niet van;)
    Ze wilde toch even proberen of ze het hartje kon horen. Ze had hem meteen te pakken, je kon het echt heel duidelijk horen. Nou, zei ze, het zou mij écht niets verbazen dat je verder bent dan je 9 weken... Ik luisterde niet eens, interesseert mij dat! HET HARTJE KLOPT! Dat is alles wat ik wilde weten :D
    Donderdag de echo, en dan zien we wel of we verder zijn of niet ;)

Ben helemaal happy :D:D:D

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Linda en Dagmar, gefeliciteerd met jullie tweeling! Had het al eerder gezegd maar een tweeling is zooo leuk! Weten jullie al of het 1 of 2 eiig is?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    - Bumbataart en 2 meptaartjes worden morgenochtend opgehaald.
    - slingers en ballonnen in huis
    - cadeaus in huis. Meiden krijgen allebei een zilveren armbandje met3 bedeltjes eraan.
    -boodschappen moeten nog gehaald worden
    - tuin moet nog opgeruimd worden
    - huis moet nog gesopt worden
    - slingers worden vanavond opgehangen
    - hubbie moet werken vanavond/ vannacht
    - ik voel me beroerd en zie het even niet meer zitten

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow wat super fijn al dat goede nieuws hier hihi.. :D
    En wat leuk weer tweelingen erbij!
    Gefeliciteerd allemaal...

Hier nog steeds zwak, moe en gelukkig niet zo heel misselijk.
    Heb alleen helemaal geen zin om ergens naar toe te gaan, zit weer heerlijk twee dagen thuis te lamballen.
    Dvd'tje van Gooische vrouwen en genieten maar haha, af en toe wat indutten. Heerlijk vakantie hebben en zwanger zijn :D.

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Lieve lieve meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dagmar en Linda, wat gaaf! Geniet ervan, zoooo blij! En Lindavnr zal ook blij zijn met haar 2 mede tweelingmama's!!!!!!!!! Dus Lindavnr ook weer een beetje gefeliciteerd :):)!

Lara, ik ben zo opgelucht voor je, wat ontzettend fijn meid!! Geniet er lekker van, komt helemaal goed en volgende keer niet zo hard bumsie machen hahahahahahahahhahah!

Geesje, geweldig, dat moet een goed gevoel geven!!!! Ik kom donderdag spieken hoe ver je dan al bent! Zou heerlijk zijn als ineens blijkt dat je nog maar een ballegooi van de 12 weken-grens zit! xxx

Allemaal een fijn weekend gewenst! xxx Sue

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Pfff echt fijn al dat goeie nieuws :):):):):), net wat hier zo hard nodig was! xxx

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Funnyme: fijne verjaardag morgen en gefeli met je meiden, wordt vast een hele leuke dag! Mijn broertje werd ook in een vloek en een zucht ouder, maar er komen nu zoveel leuke dingen voor terug! Lekker eigenwijs en wat zelfstandiger en lekker kletsen, is ook heel leuk hoor! xxx

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dus nog wel wat te doen... balen dat je man nog moet werken.. ook niet zoveel hulp aan dus :(. Irritant hè als je nog zoveel moet doen, maar niet meer weet waar je moet beginnen. Zijn de meiden ook thuis vandaag of heb je wel je handen vrij?
    Succes iig en anders sop je het huis toch "voor het oog".... als alle visite morgen is geweest is je huis toch weer een bende. En niemand zal met een witte handschoen langs de kasten gaan ;).
    Hoop dat de meiden meppen in de taart!! Zoë mocht ook meppen, maar die haalde heel voorzichtig de slagroom van de hoek van de taart af hahaha. Was ook wel schattig hoe voorzichtig ze was :D.

Nou, ik ga ff snel boodschappen doen. Vanavond bruiloft en wil nog even uurtje slapen.. anders ga ik het niet trekken ben ik bang.

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hoera!!! Wat een goed nieuws! Twee tweelingen en bij Lara ook alles goed. Verder nog goede echo's en een hartje dat te horen was. Daar worden we blij van. Moest zowaar een traantje wegpinken. Eindelijk eens traantjes van geluk! Ja, ik huil nogal snel. Altijd al wel, maar nu met die hormonen helemaal, hihi.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties, en fijn dat jullie mij niet overdreven vinden haha.opzich is 2weken niet heel lang wachten, bedoel er zijn hier meiden die veeeel langer moeten wachten, maar ik trek dat even niet haha dus vandaar....

channie fijn dat de echo goed was meid heerlijk!!!!!jammer van je angelsound, mijn doppler doet t super gelukkig!!
    ik laat die echo bij babyvision maken, 15minuten gewoon 2d voor 40euro.en dan 2 foto volgens mij.

wowww 2 tweelingen erbij joehoeee!!!!!!!linda jij was diegene die al een beetje dacht dat het er 2 waren toch of????

lara wauww meid wat fijn dat alles goed was!!!!dat ze die hersentjes al zo goed kunnen zien!meestal kijken ze daar zeker pas met 20weken naar of niet????

funnyme nog een druk dagje toch, idd zou gewoon soppen voor het oog de rest komt later wel.misschien kan iemand je vandaag nog even helpen met wat dingetjes.suc6 ermee en alvast een heeeele fijne dag morgen!!

over die angelsounds:ik heb dus via marktplaats een doppler gekocht, zo'n model wat de vk ook heeft.luidspreker met daaraan een snoer met zo'n ding wat je dan op je buik moet zetten, heb er 50euro voor betaald dus das ietsje meer maar het is echt een super ding, kraakt bijna niet en heb geen koptelefoon nodig!

heb me vandaag alsnog aangemeld voor mvm, mevrouw komt morgen langs en neemt waarschijnlijk gelijk kratten mee.
    jaja ga voor het eerst toch maar meedoen, ga er nu gewoon vanuit dat het goed bljft gaan dus!!

xxx

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Bekijk bijlage 9660

dit is me echo van gister, links is het hoofdje, alhoevel tis zo nog een flink hoofd haha, en rechts is het buikje met bovenaan 1 beentje.

oja de echo gister was uitwendig maar hij zei al dat de nekplooi inwendig zou worden omdat dat te moelijk zou worden.ik zeg, ow dacht dat dat altijd uitwendig was, nou das dus per vrouw verschillend maar me baarmoeder lag iets gekanteld;) waardoor het wat moeilijker te zien is ofzo.....weten jullie wat dat inhoud???

14. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #3874 Floor85, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    @Geesje, jaaaaaaaaah nog een mooi kloppend hartje!! Super hoor, gefeliciteerd!!!! Ben wel een beetje benieuwd hoever je nu bent hoor!
    Ik loop inderdaad de hele dag met zo'n achterlijke glimlach op m'n gezicht :D Ben zo blij dat ik nog maar 5 daagjes van de 12 weken grens af ben en dat alles er goed uitziet!

@Funnyme, heel veel succes met alle voorbereidingen. Ik kan me voorstellen dat je er even tegenaan zit te hikken en dan morgen ook al die (gezellige) drukte! Zou het schoonmaken maar niet ál te intensief doen hoor, wordt morgen toch weer bende! Sterkte.

@Suekes, hahahahahaha, we gaan't inderdaad maar heeeeeel voorzichtig doen, als ik weer durf... ;)

@Anoniempjuh, moooooie echo :D!!! Ik wou alleen dat ik er eens wat meer op kon zien... voel me echt ontaarde moeder dat ik m'n eigen kind op die dingen amper zie... ;)
    Bij mij proberen ze ivm medische geschiedenis elke keer zo goed mogelijk de hersentjes te bekijken. En met 20 weken krijg ik zo'n uitgebreide echo (GUO) vandaar dat ik bij een derdelijns gynaecoloog loop.
    Bij was het trouwens met 7 weken én vandaag weer een inwendige echo... Ieuw! Je weet watvoor groentje ik ben dus ik weet ook niet wat dat inhoudt! :(

@MvM, belangrijk én goed maar ik vind het 's nachts gewoon ronduit vervelend en dan vergeet ik het ook wel eens!

Vanavond film maar ik ben zooooooo moe!! Helaas zijn de kaartjes al gekocht dus heb niet echt een keus! ;)
    Even uurtje slapen dan maar, vond het goed idee van een van de andere schrijfsters!

Meiden, fijne avond en nogmaals bedankt voor alle reacties. Zit echt met tranen in m'n ogen te lezen! Kom binnenkort ook even spammen met de nieuwe pasfoto van ons kindje!
    Lara

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Joepie, allemaal goed nieuws vandaag. Gefeliciteerd! Mooie echo's en een kloppend hartje dat hadden we hier even nodig. Voor de dames met de tweeling natuurlijk dubbel gefeliciteerd!

Heb vanochtend twee rompertjes gekocht, van jip en janneke. Was er al zo vaak voorbij gelopen, maar nu kon ik ze niet laten liggen. Had ik gewoon even nodig, wilde eigenlijk nog niks kopen voor de echo maar kon het toch echt niet laten.
    Heb me nu wel echt voorgenomen om niks meer te kopen.

Fijne avond allemaal, op naar een mooi weekend voor ons allemaal.

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Lara gelukkig dat alles goed is en dat je nu gerustgesteld bent

@Linda en Dagmar Super 2 wondertjes! Dubbel gefeliciteerd.

@ iedereen die een mooie echo en kloppend hartje heeft gezien zulk nieuws doet ons weer goed.

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    lara: fijn dat alles goed was meid! gefeliciteerd!

meiden met de tweelingen: gefeliciteerd!

allemaal leuk nieuws! jippie!

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    @boba: heb je emsafene tergen de misselijkheid? ikke wel en het helpt wel wat hoor. Je hebt ze in pil en zetpil (als je veel moet overgeven kan je die beter nemen)

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    fijn zeg lara dat alles ok is!!!

zo 2 tweelingen.. dubbel gefeliciteerd dan maar he

20. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    @Dagmar en Linda :D:D:D DUBBEL GEFELICITEERD :D Hihi :D

Hehe eindelijk wat goede echo's... Ooh ben zo zenuwachtig voor dinsdag!!! :D
    Heb net met de angelsound geluisterd bij een vriendin zij is nu 12 weken zwanger en we hebben het hartje gehoord :D Toen nog even bij mezelf... Maar nee nog niks hahaha is ook nog iets te vroeg he :p
    Nou meiden ik denk dat ik even moet eten (begin misselijk te worden :S) Tot later meiden :D
    Liefs, Geraldine

Deel Deze Pagina