Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat leuk zeg zoveel tweelingen!!!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thnx voor al die felicitaties !!!

FunnyMe, kunnen we mooi bij jou ervaring op doen :) bij mij is het trouwens 2-eiig

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey hoi

wat leuk zeg al die tweelingen geweldig. en ook zo veel goede echo`s gelukkig.

hier veel misselijk maar hoeft niet te overgeven.
    ik heb helaas pas 24 aug mijn eerste echo ben wel erg benieuwd hoe ver ik dan ben want ik heb al een fliike buik zeg kan het niet meer verbergen. moet dinsdag weer werken dan mag ik het wel gaan vertellen ben ik bang.
    heb ook al flink last van zwangerschapsdementie jeetje wat is dat erg zeg.

er zijn hier toch meer die nu een tweede krijgen?? heb jullie het ook dat je de baby al voelt als ik op de bank of bed lig voel ik regelmatig schopjes. is dat niet te vroeg??

liefs joepie

4. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @lara: super dat alles goed was, had twee weken geleden ook bruinverlies na een intieme nacht zeg maar, dus ben wel wat voorrzichtig tot de twaalf weken, al is het maar om niet elke keer in de stress te schieten..

@ linda en dagmar: Wat een mooie verrassing, super gefeliciteerd!

@channes: jij ook een mooie echo toch? super!

Meiden ik ga morgen lekker drie weekjes op vakantie dus ik ben voorlopig niet online, als ik terug ben krijg ik alweer lekker snel mijn termijn echo! Tot laters!!

5. Marlou1983

3 nov 2007
    48
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben alweer een hele tijd niet geweest, dus ik begin er ook niet meer aan om alles terug te lezen...
    Maandag heb ik eindelijk mijn eerste echo. Ik vind het echt doodeng, waarschijnlijk omdat ik teveel op internet heb gekeken. In mijn omgeving hebben alleen ook de laatste twee die zwanger waren bij de eerste echo te horen gekregen dat er sprake was van een ma...

@Suekes, je zult dit wel niet meer lezen, maar jouw verhaal grijpt me extra aan, omdat we ook nog eens op dezelfde dag waren uitgerekend... Heel veel sterkte!

Ik hoop dat maandag gewoon alles goed is, maar ik durf gewoon niet zo goed van het beste uit te gaan. Dan kan het namelijk alleen maar meevallen!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja hoor als je vragen hebt dan hoor ik het wel! Oh leuk 2eiig, dan kan het alle kanten op qua geslachten.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier was even paniek in de tent. Mn vader is naar huis gekomen, ziek. Hoge koorts, spierpijn,hoofdpijn, en overgeven. hap gebeld en mn vader heeft dus zeer waarschijnlijk de voortekenen van de mexicaanse griep. Hij heeft nog geen medicijnen gekregen de ha wilde eerst even afwachten hoe het ontwikkeld. Gisteren waren de meiden bij mn ouders en mn vader heeft mij en de meiden een kus gegeven. DUs wel even eng!

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Woeheee, 2 tweelingen erbij. Dagmar en Linda gefeliciteerd.

Channie en Lara ook gefeliciteerd met jullie goede echo.

Funnyme, Geen leuk bericht van je pa. Heeft de Hap daar nog iets over gezegd, over besmettings gevaar?
    Succes nog met de voorbereidingen. Wordt morgen vast een leuke dag. Het weer werkt in ieder geval mee.

Geesje, hoe kan je vk nu zeggen, ben je verder zwanger, zonder echo af te wachten.

Zippie, waren de koekjes uit de winkel lekker?

Bink, fijne vakantie.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    snik snik maar 1 reactie op me echo, vinden jullie mijn baby niet mooi?:(ik vind m de mooiste van de heeele wereld haha:D

lara bedankt voor je complimentje haha!!!ja bij ons in het ziekenhuis doen ze inwendig tot een week of 10 bij de vk ook.
    ik ben wel aan inwendig gewend want ben zwanger geworden door hormoonpillen, dus lag er soms wel 4x per week haha.
    maar nogmaals heerlijk meid dat het allemaal goed was bij je!!!!lekker genieten nou en voorzichtig klussen (ik doe t de eerste 3 maanden helemaal niet haha:))

xxx

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D ano, ik vind het ook een hele mooie echo.

hier ook inwendig, leek me de vorige keer doodeng, maar vond het heel erg meevallen (was nog nooit bij een dokter geweest voor zoiets) toen ik rond de 36weken (of nog eerder??) bij de gyn kwam op controle zei hij ook ineens: doe maar even je kleren uit (broek dus) want hij ging even voelen. schrok me dood, maar dat viel dus ook reuze mee. ben blij dat ik dat niet eerder wist, want had me echt heel druk gemaakt erom:)

@hier, alles goed, moet wel al vaker plassen merk ik. maar ach.
    moet morgen weer werken, daar heb ik helemaal geen zin in. van half3 tot half10 bleh;) nadeel is nog wel dat mijn schoonouders gaan oppassen en dat is al even geleden en ze moeten leah ook in bed leggen dus ben benieuwd. ze is af en toe eenkennig.
    zondag moet ik ook werken en daar heb ik nog minder zin in, want dan slaapt ze bij mijn zus, want moet weer tot half10 en de volgende dag om 7of8uur (ligt eraan wie er thuis zijn) dus om haar heen en weer mee te slepen is ook wat. en de hondjes gaan waarschijnlijk naar mijn ouders, dus ben dan helemaal alleen thuis :( (nou ja, niet helemaal;)) vind dat nooit zo leuk.

alvast weltrusten allemaal, ga nog even naar mijn vriend mailen en misschien nog even kijken voor een duowagen;)

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D haha, zie net op mijn ticker/banner/handtekening (wat is het?) dat ik vandaag 7weken zwanger ben. dus dat is al even.
    (had eigenlijk gedacht dat ik dinsdag 9weken zou zijn, dus dat is minder, maar ach er zijn ergere dingen)

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    weet je al wat voor duowagen je wilt?

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ben nog aan het zoeken. wil ze wel naast elkaar, dat lijkt me leuker (en vind die achter elkaar niet echt mooi;):))

jij schreef overlaatst dat je een easywalker hebt? maar die vind ik niet echt op mp. (of ver weg)
    wil er wel graag een waar het bakje waar de baby in ligt is zoals een gewone kinderwagen (een enkele) niet dat er een nestje op de stoel ernaast ligt, lijkt me niet zo lekker liggen??

en als het kan een oranje of een rode haha, want heb nu een rode met oranje:p (of als het weer een meisje is een roze;))

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja wij hebben een easywalker. Daar kan inderdaad 1 of 2 reiswiegjes op. Je kunt bijv je reiswiegje oranje doen en dan de buggyinzet rood. Of andersom ofzo.

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Er staan altijd wel veel duowagens op op mp. Heb je bij tweelingen gekeken?

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    op de easywalker kan je toch ook je maxi cosi zetten?? (zie op mp opzetstukken staan)
    kan dat op andere duowagens ook? (urban jungle, mountain terrain)

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden ik ga slapen. Trusten!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    brenjomi bedankt voor je complimentje haha altijd leuk om te horen!!

pff lange dagen werken zeg, wat voor werk doe je als ik vragen mag?kan me voorstellen dat het niet leuk is zo helemaal alleen thuis, zou het ook best wennen vinden als me man zo lang zo ver van huis zou zijn hoor, dan sgta je er toch even alleen voor.
    maar zo te horen krijg je een hoop hulp van je familie, das dan wel weer fijn!!!
    tja als je er niet op bedacht ben op een inwendige echo is t wel even schrikken ja haha.
    maar heb t nu zo vaak gehad dat ik het gelukkig niet erg meer vind, eerste keer een man vond ik wel weer wennen en dan nog een keer zo'n stagaire erbij ook, maar goed heb nu zovel gehad dat t allemaal echt niet meer uitmaakt......en dat vergeleken bij de eerste keer hahahaha.

suc6 met het uitzoeken van een kinderwagen!!

trusten

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    zit bij duo, duowagen, tweeling enz te kijken:D was nog meer woorden aan het bedenken haha;)

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja kan op andere wagens ook. Alleen is easywalker de enige waar je 2 maxi cosis op kunt zetten. Maar dat is voor jou niet van belang

Deel Deze Pagina