heb ook op easy walker en easy walker duo gezocht. maar heb nog even de tijd. nu zag ik net hier in de buurt een te koop staan, dus even kijken wat ze ervoor willen hebben hoe ga jij dat straks doen? met 2dreumessen (sorry ze worden al zo vlug groot) en een baby?
weet iets geleerd, je hebt op mp een speciale tweelingen rubriek vind er nu al meer in de buurt (niet te duur)
@Bink1976, ja ik ben (en was) er inderdaad ook voorzichtig mee het is ook allemaal nog zo pril, maarja dan kan't dus toch gebeuren dat er een adertje scheurt. Een hele fijne vakantie, geniet ervan!! @Marlou1983, probeer ook positief te denken hoor en van alles te genieten! Er zijn ook heel veel meiden waarbij alles hartstikke goed gaat. Veel succes maandag en ik duim voor je! @Funnyme, zo dat lijkt me inderdaad schrikken!! Heel veel sterkte en ik hoop dat het gewoon een fijne, ouderwetse griep is! @Anoniempjuh, helaas ik vind ons kindje de mooiste ter wereld. Maar die van jullie is een goede 2e hoor... Hahaha! 't Wordt duidelijk een lekker ding! Ik kan nu ook wel zeggen de eerste 3 maanden klussen we niet, maar goed dat is nog maar 5 dagen en de gynaecoloog was heeeeeeel duidelijk, het kan geen kwaad. Maar de schrik zit er nu nog goed in, ik heb even helemaal geen zin en dat snapt Bart ook wel! @Tweelingmama's, ik vind het zo ontzettend leuk voor jullie!! Nu mag je van alle leuke spulletjes lekker twee kopen. @Hier, vanavond met Bart en m'n ouders naar de bios geweest. De film 'Mannen die vrouwen haten' nav het boek van Stieg Larson. Ver schrik ke lijk wat een film zeg... pfffff zit nog met kippevel :S Ik ben helemaal verliefd op onze 3-in-in kinderwagen, quinny speedi papillon. Net nog maar even gaan bewonderen En nu........ Slapen, ik denk dat het een heerlijk lange nacht wordt. In ieder geval een stuk rustiger dan gister!! Weltrusten en slaap lekker allemaal!! Liefs Lara
@lara, oh de papilon is een mooi kleur, heb er zelf ook naar gekeken, maar in de buurt kende ik zo 2-3mensen die hem ook hadden, dus dat vond ik weer minder weltrusten
@Brenjomi, ja ik was ook gelijk verliefd op de kleur. Niet te tuttig maar gewoon lekker fris en leuk voor zowel jongen als meisje! Dat is hier wel het voordeel van met alles 'de eerste' zijn... Ik ken niemand met een baby dus ook niemand met zo'n kinderwagen! Jij ook trusten! Liefs Lara
dat is inderdaad een voordeel. ik ben aan de ene kant erg vroeg (van vriendinnen nog niet echt veel) maar op mijn werk weer laat en wat het 'klussen' betreft, ik zou zelf niet zomaar 3maanden niet kunnen/willen maar dat ligt er misschien ook aan dat mijn vriend niet altijd thuis is (dus als hij weg is moet ik zonder) na de bevalling wilde ik ook eerder dan hem
Jaja dat kost kijken he met een 2ling haha Ben benieuwd wat er in mijn buik verstopt zit haha!! Hier weer misselijk en ook heel moe.. Dus ga nu lekker naar mn bedje Weltrusten meiden!!! Liefs, Geraldine
Spannend idd! Misschien zitten er onder ons nog wel meer tweelingmama's. Hoeveel moeten er eigenlijk nog voor een echo? Of zijn de meesten al geweest? Stroopie het is chocolade geworden...had niet meer zo'n trek in koekjes. Funnyme GEFELICITEERD met je dochtertjes! Maak er een leuke gezellige dag van. Geniet er lekker van en laat die stof maar lekker liggen, niemand die er naar kijkt Iedereen met goede echo's GEFELICITEERD! Weer wat goed nieuws! Ik heb alles al in huis. Bedje, kinderwagen, jongens en meisjes kleren...ik kan helemaal niks kopen Misschien wat katoenen luiers haha maar alsof dat zo spectaculair leuk is Misschien ga ik zelf nog wel wat kleertjes naaien. Maar ook dat is ECHT niet nodig. Het maatje waar mn zoontje nu in zit (68) daar heb ik bijv. 23 broekjes in dus het zou schandalig zijn om nog meer te gaan halen haha...wel jammer
Tweelingmama´s, van harte gefeliciteerd met jullie verrassende echo´s! Wat een leuke berichten en Lara ook al goed nieuws
Funnyme, gefeliciteerd met je meisjes. Een hele fijne dag vandaag. Haha Zippie, niks zo veranderlijk als de mens. Maar ik zou ook de voorkeur aan chocolade geven. Krijg het idee, dat ik zo'n beetje de laatste ben, die nog geen echo heeft gehad. Heb pas 25 aug intake bij vk en dan ga je pas afspraak maken voor echo. Ook hier zal er weinig gekocht worden. Heb alles al. Enige wat ik erbij koopt is het eerste pakje wat beeb aankrijgt na de geboorte.
funnyme gefeliciteerd met je dochters!!maak er een mooie dag van!!!! lara wow heb jij al een kinderwagen?ik weet niet wat ik wil, we krijgen van mijn schoonouders 900euro maar t liefst koop ik er 1 van een stuk goedkoper haha.mijn schoonzusje heeft de quinny..... uit 2006 en misschien kan ik die voor een zacht prijsje overnemen.doe ik net zo graag, kan ik van de rest van t geld weer kleertjes en andere dingetjes kopen.alhoewel als t een meisje is heeft me schoonzusje ook nog een hele berg liggen dus dat zou nog meer schelen haha. dus de film was leuk???heb je goed wakker kunne blijven?? en idd jouw baby heeft bij mij ook een goeie 2e plaats hoor hahahahah. over t sexen, vorige keer had ik ook een keer erna bruinverlies en daarom vind ik t nu gewoon eng de eerste 3 maanden, maar dat snapt me man ook wel, en er zijn natuurlijk nog genoeg andere dingen he..... nou mevrouw van mvm komt zo, ff testje doen haha. en dan vanmiddag maar ff zonnen denk ik, want dat doe ik nu helemaal niet meer maar word wel een beetje bleekscheterig zo haha. xxx
Funnyme: van harte gefeliciteerd! Hoop dat jullie een hele fijne dag hebben, het weer zit in elk geval mee geloof ik .
Funnyme, gefeliciteerd. Maak er maar een mooie dag van. Ik las ergens iets over wie er nog een echo moet, nou in ieder geval ik. Heb al wel mijn intake gehad, maar moet nog tot 28 aug. wachten op mijn eerste echo. Volgens mijn banner ben ik dan al 11 weken en 2 dagen, dus als het dan goed is zal het ook wel goed blijven gaan. Vind het alleen zo moeilijk om positief te blijven denken, hebben jullie dat ook? Maar ik besef ook wel, zolang er geen bloed of krampen zijn dat ik er vanuit moet gaan dat alles goed is. Fijn weekend allemaal, man is weg iemand helpen verhuizen. Bleh weet niet wat ik vandaag eens zal doen.
Funnyme gefeliciteerd met je kindjes, gaat veel te vlug he... Iedereen met een goede echo van harte gefeliciteerd!!! En wat lees ik nu zijn er hier 2lingmama's, wat gaaf zeg!!! Echt heel leuk.. Liefs
FunnyMe, Gefeliciteerd met je meiden!!! Ano, Ik vind ook dat je een héél mooi beebje hebt hoor Hier de 1ste echo ook nog niet gehad, 31 augustus pas...
Hier nog 1 die nog geen echo heeft gehad.. Heb dinsdag intake bij vk en dan afspraak maken voor de echo. Dus ben benieuwd . Fijne dag vandaag funnyme, jullie hebben prachtig weer . IEdereen een fijn weekend..