Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Funnyme, :D GEFELICITEEEEEEEEERD met je meiden!!! Ik hoop dat het een gezellige dag wordt!!! :D

@Anoniempjuh, vond de film beetje eng dus heb veel met m'n ogen dicht gezeten ;). Ben dus paar keer bijna in slaap gevallen maar het geluid stond zo hard dat echt lekker slapen onmogelijk was... Film was pas om 23.30u, Gaap!!
    Ik vond het ook onzin om zo bizar veel geld uit te geven aan een kinderwagen dus we hebben deze via marktplaats voor 400 euro. Vond het nog veeeel geld maar hij is als nieuw en ik vind'm zo mooi :D hihihi.
    Kleertjes kopen is mijn allergrootste hobby, nu we weten dat alles goed zit, haha. En wij hebben natuurlijk nog geen kids dus we mogen aaaaaalles nog kopen. We spreiden het wel een beetje om de kosten enigszins te dekken...
    Veel plezier met MvM strakjes!

@Hier, ik ga ook zonnen vandaag, ik word altijd zo lekker snel bruin maar ik ben nu bijna niet in de zon geweest dus ik voel me ook echt wit magnum ijsje!!

2. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    zo leuk he Lara alles kopen... wij hebben bij Malin ook met 11 week de kw gekocht, gelijk na de echo zeg maar. Alleen wel nieuw in de babyzaak en hij werd met 25 week pas bezorgd en dan hoefden we ook pas betalen... als er dan onverhoopt toch nog iets mis zou gaan was het 1 telefoontje en dan werd alles geannuleerd. Wij hadden ook geen hele dure maar wel een goede, degelijke kw die veel kilometers mee kan (en hij loopt nog veel km) waren voor de 3-in-1 met maxi cosi en alle adapters, verzorginstas, parasol (nooit gebruikt btw, wat een onding ik pakte gewoon een hydroluier en hing die over de kap) helemaal compleet met dekentje, lakentjes en muggennet en regencape nog geen 500 euro kwijt. Heb er nooit spijt van gehad!

Nu hoeven we eigenlijk niks kopen, Malin krijgt nieuwe meubeltjes en haar meubeltjes gaan naar de babykamer, dus er hoeft alleen maar behangen worden in de babykamer. (nou ja en er moeten wat nieuwe plintjes in, van die kleine hoekjes die met stofzuigen losgeschoten zijn en in de stofzuiger terecht gekomen) voor klus 1 hebben we oma en voor klus 2 opa. Papa is niet handig, de klussen doe ik altijd met mn vader en manlief mag als ie thuis is dan voor Malin zorgen en het eten en drinken hahaha.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Funny me gefeliciteerd :D maak er een leuke dag van met je meiden!

Over de kinderwagen: die hadden mijn ouders samen met ons in de vorige zwangerschap al gekocht want dat wilde ze zo graag.... Dat ding werd ook geleverd op de dag dat we het slechte nieuws kregen :S Maar goed hij staat nu nog netjes ingepakt boven op zolder en de garantie periode gaat pas in zodra het kindje geboren is en wij daadwerkelijk gebruik gaan maken van de wagen (aldus babydump ) we hebben trouwens een rode (bordeux rood achtig) Mutsy transporter geloof ik....

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wow hoop kinderwagens al, nou ja wij hebben het kamertje al haha.
    tja me schoonzusje heeft volgens mij de quinny buzz, een zwarte, dus kan voor jongen en meisje.
    tis een prima ding dus denk dat ik die wel overneem.

lara kleertjes, ik heb nog niks!!!!!!!!wij gaan echt pas na 12weken kopen, en dan gaan me schoonmoeder en schoonzusje ook helemaal los hahahaha, die willen nu ook nog niks kopen maar ze kun nen niet wachten tot ik dus eindleijk 12 weken ben haha.nou van mij mag dat natuurlijk!!!
    ja ik ben sinds aruba in juni niet veel meer in de zon geweest dus t word echt heel witjes allemaal nu, teminste voor mijn doen dan he.dus ga er straks ook eens even lekker voor zitten.

kleintje leuk jij ook al een kinderwagen!!ik ken ze allemaal niet dus weet niet wat wat is haha.
    doe jij de site bijwerken??kan ik jou dan een pb sturen???

malin das wel lekker he als je al een kind hebt hoef je bij de 2e niet zoveel meer te kopen.maar tis natuurlijk ook wel leuk denk ik om toch af en toe wat nieuws te kopen....

xxx

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Malin, hihi, das ook een oplossing ja, dus jouw man doet broodjes en koffie terwijl jij staat te behangen?
    Bart is handig en mijn vader gelukkig ook dus ik hoef niet zo heel handig te zijn ;). Dat scheelt weer want dat ben ik ook niet... :D
    Alles kopen vind ik inderdaad ook echt super. Maar jij had dus ook echt wel supergoede deal voor je kw!! Ik had het ook niet erg gevonden om hem pas in week 25 te krijgen, het wordt nu al vol in huis met al die spullen!

Heb wel tegen Bart gezegd dat de babykamer geeeeeeeeeeen haast heeft want hij wil'm het liefst deze week afmaken en dat vind ik een beetje overdreven. We willen wel muurschildering gaan maken dus ben heel benieuwd hoe dat wordt...

Nou, ik ga even een zeer voedzame lunch maken.
    Ik heb al weken alleen maar zin in beschuitje met hagelslag en boterham met kipfilet. Zowel voor lunch als diner ;) Dus heeel gevarieerd... haha

Liefs Lara

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Anoniempjuh, hahaha 'sinds je in Aruba bent geweest' nou dat klinkt inderdaad wel heeeel zielig hoor!! Het is bij mij, sinds ik in juni op camping de Flaasbloem ben geweest... ;)
    Ik was ook écht écht van plan voor 12 weken niks te kopen... Maar kon toch de verleiding niet weerstaan...

Even trots spammen.... ;)

onze kinderwagen: http://img1.classistatic.com/cps/kj/090707/755r2/98219nl_18.jpeg

en onze maxi cosi: http://www.kiddies24.de/shop/images/MaxiCosi/Cabriofix/2008/500/cbf_papillon.jpg

Liefs Laar

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: ja ik doe o.a ook de site bijwerken je mag me pben

8. Zippie

Zippie Niet meer actief

SORRY niet teruggelezen MAAR...

Ik voel vlindertjes down under :$ De hele dag af en toe! En herken het van mijn vorige zwangerschappen!:$:$:$ ehm...9weken! beetje ERG vroeg toch??? Of zou ik dan toch 13 weken zijn ;)
    Ff details: Ik heb na de bevalling 2 keer seks gehad :) precies 4 weken na elkaar. Dus, het zou kunnen. Pfff ben ff helemaal door de war haha
    Zijn er meer die in vorige zwangerschappen de beeb HEEL vroeg hebben gevoeld? Ik heb bij de eerst rond 16 weken voor het eerst wat gevoeld. En bij de tweede bij 14 en een half. Dus 13 weken zou dan misschien wel kunnen...?

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
  10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0

Weet je wat ik zo raar vond: dat voelde ik vanmorgen ook even...... Ik ben nog nooit bevallen en dacht huh dat kan toch niet? wist ook niet goed wat ik er van moest denken... Dacht eerst van nou ik zal wel denken dat ik iets voel maar ik voelde toch zeker zo'n 5 minuten echt een kriebelend gevoel... En nu nog af en toe heel eventjes....
    Nou ja ik ben gek aan het worden waarschijnlijk dacht ook meteen van nahh is niks....
    Maar in jou geval zou het misschien wel kunnen bij een 2de zou je het eerder voelen dan bij een eerste schijnt....

11. Zippie

Zippie Niet meer actief

Jij dus toch ook!? Maar jij bent ook een week verder dan mij. Ik heb ff gesneupt op google en daar staat allemaal vanaf 16 weken enzo...maar zouden ze dat zeggen zodat mensen niet ongerust worden denk ik dan??? Vervelend is dit haha :D

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

lara hahaha nee ben ook niet zielig hoor, maar gewoon een beetje wit hahahah.hoop ook echt als we over 3weken naar kroatie gaan dat het dan nog een beetje lekker weer is daar...
    maaruh op de camping kan toch ook heel leuk zijn!!!!lekker knus!!
    mooie kinderwagen, alleen ik ben wel heel eerlijk dat ik die voor een jongen heel leuk vind maar voor een meisje zou ik dat zelf niet zo leuk vinden....vandaar dat ik denk ik gewoon zwart doe en dan met kleurige assecoires ofzo....maar vind m wel heel gaaf hoor begrijp me niet verkeerd haha.eet smakelijk.

kleintje wow ook een mooie zeg haha je weet dus niet eens meer zeker wat je hebt lol!!

zippie tja en ben je tussendoor nog wel ongie geweest??ji bent diegene die geen echo wil he???dus daaraan kun je het ook niet weten??misschien kun je bloed laten prikken voor je hcg waardes??

mvm is geweest en was goed.teststreep iets lichter dan controle streep...ik zeg hmm en dat voor 10weken...ja zegt ze maar met een week of 10-12 word t juist allemaal weer lichter he dus volgens haar zag t er gewoon goed uit.

xx

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ja ik dacht echt van nahhhh dat zal wel niet zo zijn dat het de kleine is... Belde net mijn moeder ook op en die zei nou meestal is het pas bij de 3 maanden ofzo... Zij had zelf ook nooit geen "kriebelgevoel" gehad....
    Maar het is ook niet echt constant ofzo maar gewoon echt een kriebel zeg maar! Zoiets als je b.v in de achtbaan ofzo zit..... of idd vlindertjes!
    Misschien dat ze bedoelen bij de 16 weken dat je het kindje regelmatig moet kunnen voelen??

Nou ja ik ga er maar vanuit dat het niet de kleine is maar gewoon iets anders ofzo (geen idee wat maar oké ;) )

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: idd vanaf de 10 weken zou het weer wat minder worden heb ik ook begrepen...
    Ben net even gaan kijken boven en het is echt die van het plaatje ;)

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    haha

wij hebben een bruine mutsy wagen

en een rode inzet voor duo mutsy

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Bekijk bijlage 9776

bovenstaande word onze kinderwagen met wandelwagen en maxicosi die je erop kan zetten. zelfs mijn vriend vind m stoer en hebben er vandaag ff een stukje mee gelopen in de winkel

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    normaal gesproken zeggen ze dat je je kindje voeld vanaf ene week of 16 en vanaf ergens in de 20 ga je het echt regelmatig voelen.10weken zou dus idd wel heeeel vroeg zijn.

xxx

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat is idd wat ze zeggen maar mijn zus voelde mijn neefje met een week of 13 en dit was haar eerste kindje.

de vk zegt dat ik t pas vrij laat zal gaan voelen omdat de placenta tegen mijn buikwand aan ligt. dus ik zal geduld moeten hebben.

19. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Malin, Welke kinderwagen hebben jullie dan?

Mooie kinderwagens!
    Wij hebben voor ons zoontje de kinderwagen van mijn zus kunnen lenen (quinny), maar die hebben nu zelf weer een kleine dus moeten nu zelf een nieuwe aanschaffen. Omdat het hoogst waarschijnlijk maar voor 1 kindje is willen we ook niet zo'n dure...

Met 9 weken je kindje voelen lijkt mij ook wel errug vroeg....maar je weet het natuurlijk nooit!

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dames die graag vandaag in de zon willen zitten. Kijken jullie uit, voor eventueel zwangerschapsmasker? Doordat je hormoonhuishouding nu anders is, kan je huid anders reageren op de zon. Dan kan je allemaal van die vlekken in je gezicht krijgen. Het hoeft niet hoor, maar het kan.

Zippie, zou wel erg vroeg zijn om met 9 weken je kindje al te voelen. Dan zouden die 13 weken eerder kloppen.

Deel Deze Pagina