Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ buikborrels: ik denk dat het de darmen zijn... Ik voel ook wel eens wat en dat lijkt heel veel op het beebje, maar ik denk toch echt dat het mn darmen zijn die zich wat verplaatsen of die wat borrelen.

@ funnyme: Gefeliciteerd met je meiden!!! Je zult wel lekker druk zijn vandaag... Ik hoop voor je dat de mexicaanse griep zich verder rustig houdt bij jullie!

Gisteren een bbq verzorgd voor 25 man. Vlees lekker makkelijk via de slager, maar de salades allemaal zelf gemaakt... Blegh, kan geen salade meer zien! Nu moet ik vanaaf wéér bbq-en :(. Ditmaal bij mn schoonouders dus alles wordt verzorgd 8) Gaan we het nieuws ook meteen aan schoonouders vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren!!!
    leukleukleuk :D

@ kinderwagens: eerst maar eens zien hoe de kleine man zich gaat ontwikkelen. Ik hoop maar dat ie in ieder geval een béétje loopt als de 2e komt...

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #3942 Floor85, 15 aug 2009
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
    @Zippie en Kleintje, wat gaaaaaaaaaf, dat lijkt me zo'n bijzonder gevoel, wil ik ook... :D Kunnen jullie omschrijven wat je dan voelt? Zeker Zippie, jij hebt het natuurlijk allemaal al 2x meegemaakt!

@Kleintje, mooie wagen, kan me voorstellen dat je daar helemaal blij mee ben!!!
    Ik ga af en toe even in de schuur naar de kw kijken, wij hebben'm al even en dan denk ik, zou ik'm nog steeds zo mooi vinden?? Haha. Wij vinden'm voor zowel jongen als meisje heel erg leuk maar inderdaad, smaken verschillen! Ik wilde ook wel graag zwart maar dat vond Bart echt te donker voor een baby.

@Zippie, dat heb ik even gemist dan. Wat is de reden dat je geen echo wil en waaraan twijfel je, hoelang je zwanger ben?

@Stroopie, ja dat is ook de reden dat ik nog niet zo bruin ben... ga maar eventjes in de zon met hoge factor want ben toch wel bang voor vlekken!

@Geesje, bbq ze!!! Goed idee wil dat vanavond ook wel, maar als je het zelf organiseert geeft het zo'n bende hé... ;) Wacht dus maar op uitnodiging :p

Pfffff wij moeten boodschappen gaan doen, geen zin!!
    Liefs Lara

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga er ook weer vandoor moet zo weg.

toedeloe en een fijn weekend allemaal!!!!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lara wat ik vanmorgen erg duidelijk voelde was echt een kriebelend gevoel beetje alsof je in een achtbaan ofzo zit die dan hard naar beneden gaat dan krijg je ook weleens van die kriebels zeg maar... Nou ja zulke soort kriebels waren het zo'n 5 minuten! Nu voel ik het heel af en toe heel eventjes maar vanmorgen lag ik gewoon rustig op bed toen ik het ineens voelde...
    Of het echt de baby is geen idee, zou idd erg vroeg zijn! Maar ik denk ook niet dat het mijn darmen zijn heb vaak last van mijn darmen gehad die dan opspeelde of zich verplaatste en dat was toch een heel ander gevoel dan vanmorgen.....
    Ach ja het zal wel niks zijn....

5. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    zippie en kleintje... het kan natuurlijk (zippie helemaal als je toch op 13 weken blijkt te zitten) maar het kindje is nu zo'n max 4-5 cm groot, dan moet ie wel heeeeeeel erg aan het bungee jumpen zijn wil je dat voelen hoor. Komt bij dat je dan een super gevoelige bm moet hebben. De kans dat het wat anders is is echt 99% groter.

wij hebben deze kw, is zeg maar het moedermodel van de mutsy en in minder kleuren te krijgen, maar kwalitatief net zo goed (de meeste onderdelen zijn ook gewoon van mutsy heb ook mutsy wielen)
    Mutsaerts Style Combi Zwart | Kinderwagens | Baby-Dump

6. Zippie

Zippie Niet meer actief

Alsof er heel zacht an de binnenkant wordt gekieteld! en nee waren echt niet mijn darmen. Dat het de beeb was weet ik wel zeker...maar met 9 weken ;)

Echo: Denk niet dat het goed is voor het kindje.

Twijfel: Ben na de bevalling nog niet weer ongi geworden, dus vandaar. Weet wel de data waarop ik seks heb gehad...zodoende.

Mooie kinderwagens allemaal zeg!

Geesje bah bbq, moet er nu niet aan denken. veel plezier met het vertellen

7. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
  8. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    zippie 9 weken die kans acht ik echt heel klein, maar goed jij kent het gevoel net zo goed als ik, dus als jij denkt dat het de baby was dan denk ik dat je toch op 13 week zit.
    Malin voelde ik met 15,5 week, echt dat vlindergevoel en met 19 week was dat ook aan de buitenkant al te voelen. zit nu al echt te wachten op die eerste bewegingen weer, vond dat zoooo speciaal!

9. Zippie

Zippie Niet meer actief

Malin ook al zo'n mooie wagen! Ik heb nog zo'n oude kinderwagen met 3 wielen. die gebruik ik nu als buggy voor mn oudste. De jongste heeft nooit in de wagen gezeten. Die heb ik altijd in de drager.
    Is idd vroeg, ik schrk me ook wild vanochtend!

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    Ik wil baby eerst ook in de draagdoek, in elk geval tot de zomer tot Malin vrij redelijk loopt, zodra zij in staat is tot wandelingen naar de supermarkt dan gaan we zo'n meerijdplankje/zitje kopen voor de verdere afstanden.
    Ik vond/vind het een topwagen. ik loop heel veel, maar dat kun je an de wagen niet merken. Ook off-terrain in bos en door blubber loop je makkelijk door, ideaal.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

wat leuk, je beeb alweer voelen. Volgens mij kan het dus wel, heb het ergens gelezen... bij mama´s die al een kindje hebben dus. Gewoon goed in de gaten houden, wie weet :)

@kinderwagen: hebben hier een prachtige Quinny van mijn vriendin (aqua, 5 jaar oud), ook bij Ollie gebruikt en nu weer. Heeft me 5o euro gekost 8)

Heeft er iemand ervaring met een duowagen, dus voor baby en dreumes?

@FunnyMe: gefeliciteerd met je meisjes!!

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden!!

Zo ben weer terug van een heerlijk weekje Mallorca!! Ging allemaal supergoed. Geen last van klachten gehad!! Wel een behoorlijk buikje gekregen binnen een week!!:D (en niet alleen van het eten haha)
    Woensdag weer echo........OOohhh vind het weer zo spannend!!

Ik heb niet alle ..........pagina's gelezen hoor!! Veel te veel!! Kan iemand even in vogelvlucht de laatste nieuwtjes vertellen?? Thnxxxxx!!!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    germini ik vroeg laatst al naar je ik miste je haha.
    heb je het leuk gehad???
    er zijn de afgelopen weken leuke maar ook nare dingen gebeurd, seukes en gwn en lady1988 hebben een miskraam gehad.en volgens mij nog iemand en schaam me heel erg maar kan even niet op de naam komen.
    er zijn ook weer 2 2lingen bij, linda en dagmar, er zijn er nu in totaal dus 3 tweelingen.
    voor de rest weet ik het niet sorry.

IK HEB HET HARTJE GEHOORD!!!!!!!
    WAUWWW echt gaaf joh, heb t met me telefoon opgenomen en zal t straks ff proberen hier te zetten.pff tot nu toe gaat het iig dus nog goed!!

xxx

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super ano dat je het hartje hebt gehoord :)
    ik wsil ook nog steeds zo'n apparaat aanschaffen....

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Germini welkom terug!! Ik durf zo ook even 1 2 3 niet te zeggen hoe of wat maar ano heeft het meeste verteld!

Ano geweldig het hartje gehoord!! Ik blijf zo duimen dat het goed gaat komen nu bij jullie!!!

Funnyme hoe was de verjaardag? Je zou wel doodop zijn he?

Wij hebben ook de kinderwagen al, een firstweels geloof ik. Het is er in elk geval één van de blokker! Ik vind hem mooi :). Als het kan wil ik net zo iets als Malin erop maken.

Aangezien mijn angelsound kapot is, ga ik nu een bellytalk huren! Dit is een echte dopler, die ze ook bij de verloskundige gebruiken. Ik heb deze met de zwangerschap van Giovanna ook gehad en ik was er zeer te spreken over. Het kost alleen wel 29 euro p/m.

Groetjes Channie

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    channie ik heb er ook zo 1 als bij de vk, via marktplaats voor 50 euro, das goedkoper als 29 per maand.
    ik heb deze:
    Bekijk bijlage 9868

haha ben ook echt blij dat ik het heb gehoord!!!
    alleen het lukt me niet het hier te plaatsen, heb t wel op de pc maar tis weer s een ongeldig bestand ofzo....

xxx

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Kijk maar eens op deze site www.bellytalk.nl dan zie je de dopler die ik te leen krijg. Die van jou is ook mooi, zeker weten!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    channie

ja heb die site ook gezien!
    maar naar mijn ideej is het aardig hetzelfde hoor!en dan vind ik 29euro per maand best duur!maar goed ieder zijn keus natuurlijk.

trusten xxx

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hmm zit nu lekker 2 broodjes makreel met mayonaise te eten heerrllijkkkk

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hahaha ja je hebt gelijk hoor ano maar ik wil hem toch weer trug sturen zodra ik de baby ga voelen! Mijn dochter voelde ik al met 16 weken dus hopelijk duurt het niet te lang. Hierna ook geen kindjes meer dus om dan nog een hele mooie dopler te kopen vind ik zonde.

Eet smakelijk!

Deel Deze Pagina