jaa heb het net gelezen! Kei leuk! hihi, is toch wel fijn.. kan ik wat ervaringen delen en wat tips opdoen las al iets over kinderwagens en apart gedeelte op marktplaats....handig om te weten!
oohww sorry! die naam was even blijven hangen... stom! Nou komt ie dan, voor dagmar hihi. @ Dagmar: Proficiat meis!!!!! Geniet ervan!!
He meiden, ben weer terug van een paar dagen belgie, was erg leuk, camping direct aan zee, dus even paadje af en zo de zee in, kids hebben genoten. Plopsaland was geweldig, maar wel erg druk, je moest heel lang wachten voor sommige atracties, was wel jammer, maar niets aan te doen. Heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden. *Suekes, dikke knuf meid, vind het goed van je dat je er zo mee omgaat. * Linda, dubbel gefeliciteerd! Leuk zeg * Dagmar, jij ook, super hoor! * Rest van meiden met goede echo's en kloppende hartjes, gefeliciteerd! * Anno, mooie echo hoor! Rest niet onthouden. Meiden met een echo morgen, veel plezier. Ga zo even douchen en dan nog even met de angelsound luisteren, kijken of onze uk zich vandaag ook laat horen! Liefs Moons
Hoi Hoi Dames, alles goed hier? Hier veel buikpijn. Echte krampen lijken het wel. Hopelijk zijn het de bandenpijn. Maar pfff kroop net wel even in elkaar. BAH
goedeavond dames, @lindavnr: hahahaha, dacht al? heb ik iets gemist. bij mij is het er maar eentje (zou 2 ook graag willen hoor, maakt me niets uit) (en voor zover ze nu konden zien) @wendysunny, volgens mij lopen wij redelijk gelijk allebei de 17de positieve test, en anderhalve week korter (dat is balen) en ik moet ook de 31ste voor mijn 2de echo ik om 18:00 @germini: ik heb sinds mijn vorige zwangerschap donkerdere en langere haren op mijn arm (af en toe een paar, dat is echt stom) en ook af en toe op mijn kin (dat is nog erger) maar ach, als dat het maar is. had de vorige keer ook een donkerdere streep haar vanaf mijn schaamstreek naar mijn navel dat had mijn zus ook. daar moest ik wel om lachen. dat scheerde ik gewoon om de zoveel dagen af. (in de zomer dan) @funny: ben je helemaal vergeten feliciteren, heb gister niks geschreven volgens mij? heb er wel aan gedacht @hier, heel moe. vandaag weer gewerkt, net thuis. morgen mag ik weer om 7uur beginnen. maar dat heb ik mezelf aangedaan. heb geruild zodat ik morgen werk en dinsdag vrij ben. want dan kon leah gelijk bij mijn zus blijven slapen, anders was het vanavond oppas en dinsdag moeilijk. en morgen kom ik vast wel door (op mijn gemakje) ga zo nog even vlug stofzuigen en dweilen, want het is hard nodig maar heb er steeds geen zin in. en nu zijn de hondjes en leah niet thuis (dus ook helemaal alleen slapen boehoe) maar dan is het dweilen wel makkelijk. als ik dan morgenavond thuiskom (na de hondjes en leah ophalen na mijn werk) dan is het weer schoon iemand vroeg een paar dagen geleden wat voor werk ik doe: ik werk op een dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten, maar moet nu ook op een woning werken. dus dat is ook in het weekend en s'avonds. daar baal ik af en toe behoorlijk van. maar ga morgen op mijn werk al laten weten dat ik de combidiensten (van 7uur tot 16uur) niet meer aankan en zo min mogelijk op de rolstoelers wil staan. want dat kan ik binnenkort echt niet meer. in september nog wel, dat rooster is al gemaakt en misschien dat ze nog wel iets kunnen schuiven, maar in oktober niet meer. ik heb nu al af en toe last van mijn buik als ik veel doe. dus daar moet ik nu al rekening mee gaan houden. nou dames slaap lekker en tot morgen (denk ik)
@Lynette: sterkte met de krampen. Er gebeurt zoveel daar beneneden, het kan van alles zijn. Mijn darmenn spelen bijvoorbeeld regelmatig op... @Lindavnr: kunnen ze niet aan de hoeveelheid dooierzakjes zien of het een- of tweeeiig is? Dat dacht ik, maar ik weet het niet zeker. En misschien kunnen ze het dan ook niet met zekerheid zeggen, net zoals ze het geslacht ook wel eens fout zien! @funnyme: fijne verjaardag gehad? Druk zeker, maar vast heel speciaal. @all: gisteren heeft mijn man zijn verjaardag gevierd. Het was erg gezellig. We hebben het goede nieuws maar meteen verteld. Iedereen zou het toch wel raar vinden dat ik niets drink en ik kon het er niet op gooien dat ik nog moest rijden . Ik vertel het liever aan mensen dan dat ze gaan speculeren, iets wat ik zelf bij anderen namelijk wel doe.
Goeiemorgen! Nijnja, gefeliciteerd nog met je man. En, hoe reageerde de visite op jullie nieuws? Lynette, geen zorgen maken, hoor. Er gebeurt een hoop daarbinnen. Ook hier wel eens van die krampen (vooral als ik te lang met plassen heb gewacht), pfff, echt even ineenkrimpen! Moons, een fijne vakantie gehad dus. Super. Hier nog 2 dagen in Spanje en dan weer naar huis... en ook wel zin in trouwens, lekker kneuteren in mijn eigen huissie Morgen alweer 10 weken zwanger, tjeez, het schiet op...
Iedereen was super enthousiast! Er waren er wel een paar die vroegen of het gepland was, omdat het redelijk snel op Karel is. Ik vind het zelf wel meevallen, Karel is al bijna twee als de tweede komt. We hebben eigenlijk nooit moeite gedaan om niet weer zwanger te worden, als het veel eerder was gebeurd na Karel was het ook goed geweest, maar ik met bv is de kans niet zo groot. Ik werd pas rond Karels verjaardag voor het eerst weer ongesteld en twee rondes later was ik weer zwanger. En ja, gepland en zeer gewenst (al heb ik een hekel aan het idee dat je baby's kunt "plannen")!
@malin, Hahahaha jij bent erg! Je man heeft dus eigenlijk geen keus De mijne ook niet hoor hahaha. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik door zijn "gezeur" steeds nieuwsgieriger wordt. Pffff.....best lastig! @ano, Oohhh....fijn te horen dat je zus het ook had!! Ik schaamde me al dood, maar ben gelukkig niet de enige! @bren, zijn die haren niet na je zwangerschap verdwenen?? En als je het scheert komt het toch juist 3 keer zo snel terug?? Ik ben ook benieuwd hoelang ik het volhoudt op het werk. Ik werk namelijk wel met rolstoelbewoners (ernstig meervoudig gehandicapte kinderen/jongeren). Een fysiek pittig groepje. Mijn buik past zometeen niet meer tussen de badbrancard haha. Nou ja, ik zie wel hoelang ik het volhoudt!
@Ano, jaja, vers inderdaad . Begreep dat de vacuümverpakte vis heel slecht kan zijn (listeria bacterie?). Dus hebben het gewoon netjes vers bij de visboer gehaald @Meiden die even ertussen uit zijn geweest, lees dat jullie allemaal lekkere dagen hebben gehad. Hoop dat't weer net zo lekker zonnig was als bij ons! Darcy, geniet nog even in Spanje! @Echomeiden, heel veel succes en plezier vandaag!! Hoop dat jullie allemaal mooie, gezonde baby's te zien krijgen!! @Hier, niks bijzonders Voel me hartstikke goed dus heb besloten met volle teugen van m'n laatste vakantieweekje te gaan genieten! Vind echt dat het snel gaat, alweer 11 wkn 5 dgn zwanger!! Liefs Lara
Hey meiden! Meiden met een echo, heel veel succes!!!! Ik duim nog steeds met jullie mee! Bij mij is alles losgekomen, helemaal uit zichzelf, ben supertrots op mijn gezonde lijf! Morgen echo voor controle. Dus ik heb weer een nod-datum! Tegen de tijd dat ik het zeker weet kom ik hier even wat restjes hcgtjes opsnuiven, hahahaha! Dikke kus! Sue
hey hoi ik weet niet meer wie het zei. maar ik had het ook al en keer aangegeven dat ik de baby al voelde en soms ook al echt schopjes dus ik vroeg me ook af of er niet meer meiden waren. maar kreeg geen antwoord. maar nu gelukkig wel, ik ben dan eigenlijk ook wel benieuwd hoe ver ik heen ben. na mijn idee heb ik het hartje ook gehoord via de angelsound maar volgens mijn man was die van ons dochtertje veel sneller ik had hem ook helemaal onder in de buik gevonden boven mijn schaambot zeg maar. ik zit nog steeds te twijfelen of ik koop een tweeling wagen of ik neem een plankje voor achter de quinny. had de quinny al te koop staan op mp maar dan krijg je er zo weinig voor en dat vind ook weer zonde. ik heb een quinny speedi sx papilon
gelukig heb je straks weer een nod... maar het is vst wel moeilijk voor je he sue..... hier wat hcg voor jou: HCG HCG HCG Ik ben naar school geweest... krijg groep 6-7-8 en 1-2 en vrijdagmiddag 5-6.. heb kennis gemaakt met de kinderen en heb er veel zin in. Woensdag 1e dagje 6-7-8 ik ben nog steeds moe en misselijk.... maar de ene dag gat het beter dan de andere dag. wie is er nog meer zo moe?? joepie: wat leuk dat je de baby al kan voelen... hier de 1e zw schap bij 14 weken..,.. zo mooi om te voelen, het maakt het nog echter he lara: fijn dat je je zo goed voelt.. ben wel jaloers op je hoor!!! geniet er maar van en houden zo meid
joepie: hoe oud is esmee? loopt ze goed? De gewonen wagen is altijd handig als je oudste niet meer in duo zit gaat.... dus ik zou hem nog niet wegdoen hoor!!!
@Wendy, ja daar ben ik ook wel heel blij mee! Ga vanavond voor't eerst in hele tijd weer warm eten... Hoop dat't lukt! Ben nog wel moe maar daar heb ik niet zoveel last van omdat ik nog steeds vakantie heb. Denk dat dat volgende week wel heel heftig wordt als ik gewoon weer 5 dagen voor de klas sta!! Ik ga heel hard voor je duimen dat jou misselijkheid afneemt en dat je steeds weer iets minder moe wordt!!!!! @Sue, HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG Alsjeblieft!! Wat fijn dat je lichaam zelf alles weer 'op orde' heeft gebracht. Dat is toch wel een teken dat het gezond functioneert! Nu weer met spanning naar je nieuwe NOD. We denken hier allemaal aan je hoor!! Liefs Lara
wendy: hier nog een die zo moe is... Zaterdag was het een uur of 12 geworden en toen was ik zondag echt gaar. Op een gegeven moment barste ik gewoon in huilen uit van de moeheid.. Pakte wel goed uit want mijn man was super lief. Ik hoefde niets meet te doen en hij ging een badje voor me klaarzetten en me lekkere dingen brengen in bad!
Hoi Dames, donderdagnacht had ik erge last van steekjes onder in mijn buik, ik heb de hele nacht niet geslapen, ze voelde net zo aan als de 1e MK!! Ik had vrijdag meteen het zh gebeld of ik langs kon komen voor een echo! gelukkig mocht dat om 15.00 uur, kwam ik daar aan, stond mijn afspraak er niet in!!!! de mevrouw achter de balie deed net of ik gek was, dat ik haar niet aan de telefoon had gehad, nou het was toch echt waar! dus na overleg met de echoscopist (die er duidelijk de pest in had) mocht ik toch tussendoor.. pffff... de echoscopist was heeeel bot en niet aardig!! zo van "Wat is het probleem?, nou ga maar ff liggen, alles is goed, ben je nu tevreden?" maar echt op een hele onaardige manier, zo van daar heb je weer zo een zeikerd die bang is....... maar gelukkig was alles goed. Donderdag moet ik weer terug voor een nekplooimeting, ik hoop niet dat ik weer dat mens krijg, dan vraag ik een andere! sorry maar ik moest mijn verhaal ff kwijt! Verder heb ik weinig last van alles, beetje moe, en mijn avond eetlust begint weer een beetje terug te komen gelukkig..... @suekes: hcg hcg hcg hcg hcg hcg....... @joepie: ik voel de baby nog niet..... @ wendy: zal idd wel weer ff wennen zijn voor de klas staan...succes! Liefs, Kiezel