Jeetje wat valt er weer veel bij te lezen. Meiden die vandaag de echo hebben -> geniet ervan. @ hier...nog steeds misselijk, vanochtend 2 x moeten spugen zonder dat ik ook nog maar iets gegeten of gedronken had. Daarna weer lekker m'n bedje in gegaan en nog een paar uurtjes geslapen. Nu net een 1/2 kop soep met een droge boterham naar binnen gewerkt....en tot nog toe is ie blijven zitten. Straks maar ff richting apotheek / drogisterij voor andere multivitamines. eerst maar ff wat moed verzamelen, want moet me nog gaan aankleden...heb er gewoon de kracht niet voor (goh lijk gerard joling wel)
meiden, ff jullie hulp nodig hihi Kwam er net achter (ja slecht haha) dat mn opa morgen jarig is.. En elk jaar krijgt ie een fruitmand, zak snoep en fles drank... Erg saai hahah. Vorig jaar waren we origineel en hebben we hem een ouderen mobiele telefoon gegeven... Maar nu....?? Als de echo goed is vanavond, ben ik er natuurlijk zo uit en weet ik een kado maarr....wat geven jullie in godsnaam aan je opa voor zn verjaardag?!
Ik heb al 22 jaar geen opa's dus ik heb geen idee. geef m een dagje uit kado met oma erbij naar dat bloemen gedoe ofzo. je kan ook met m gaan brunchen
hihi ja natuuurlijk is er wel een kleine uitleg nodig: mijn opa is een beetje zo'n man die altijd wel iets heeft, altijd wel pijntjes en kwaaltjes heeft.. het liefst gewoon thuis is, op zn stoel zit en naar de tv kijkt. Hij loopt af en toe een rondje met zn rollator..thats it....
Hallo Dames Ben een tijdje niet geweest , voelde me echt heel slecht heb Vrijdag avond bij de Artsenpost gezeten kon helemaal niks meer binnen houden had steken in me maag en in de buik maar de misselijkheid is gelukkig al iets minder door zetpillen rot dingen maargoed maar nu heb ik sinds 14.00uur iets bloedverlies het is echt niet veel en alleen bij het afvegen wat kan ik nu het best doen? even afwachten of toch maar de Gynaecoloog bellen? Liefs
pfff lastig linda... een goede echo zou een heel mooi kado zijn! hier aan man en mijn kant beide nog alleen 1 oma en die worden zo nu en dan tussendoor verwend met een mooie anthurium en zijn oma doen we met de verjaardag meestal samen met zn ouders wat (vaak weet oma zelf wel iets) mijn oma wil niks, alleen met de ronde leeftijden mogen de kleinkinderen wat geven. ze heeft er ook 30, dus verjaardagen alleen de kinderen tesamen en met de 'bijzondere' verjaardagen mogen de kleinkinderen allemaal iets kleins geven (en dan zegt ze erbij, echt niet meer dan voor 10 euro hoor... liever 5 en nog liever iets zelfgemaakts) Mijn oma is meer van het geven, wij gaan altijd rond haar verjaardag met de hele familie een weekend weg en dat is het mooiste kado wat ze zich kan wensen, alle kinderen, kleinkinderen en inmiddels een paar achterkleinkinderen bij elkaar. Daarom nemen we altijd als we tussendoor heen gaan wat mee, dat kan ze wel waarderen!
hmm wat rot maria dat je je zo rot gevoeld hebt... En nu wat bloedverlies.. wat vervelend... dat maakt je toch onzeker hè.. Je kan altijd je gyn bellen, zij kan je gerust stellen....
maria: als jij je ongerust maakt dan zeg ik bellen! ben je er vrij rustig onder dan kun je het even afwachten. Denk ff na of je de laatste 2 dagen gemeenschap gehad heeft, daar kan het van komen, en dan is het meestal 1/2 dagen beetjes met afvegen en dan weer over (bij sommigen ook veel en bij anderen heel weinig en dan duurt het een week) Doe wat je gevoel je ingeeft want het gaat om je kindje, voor de bevalling werkt het eigenlijk hetzelfde als na de bevalling, ga uit van je moedergevoel, das altijd het beste!
ROTHORMONEN :x Gisteren helemaal in tranen omdat internet het niet deed... en omdat we komkommer in huis hadden wat dat nou uitmaakt hihi. Ik heb echt een superkort lontje, arme man! En arme kids Het liefst zat ik de eerste 3 maanden alleen in een kamertje met allemaal lekkers en een tv en een laptop. bah! Kado opa: poeh dat is altijd lastig idd! Ik koop vaak van die vgelvoeder dingen, hebben ze weer wat om naar te staren Maria Nou gewoon bellen als je ongerust bent hoor. Vervelend zeg dat je zo misselijk bent geweest Zo ik ga weer ff in mn zelfmedelijden rondrollen doeg!
oh das geen gekke tip! van die vogel voer dingen! haha moest ff denken wat je bedoelde en toen dcht ik ohjaa, das wel een idee! Thnx!
Spannend Linda....veel plezier vanavond bij de echo. Cadeau voor opa...moeilijk. Manlief's opa (enige die nog leeft) geven we meestal een fles drank met z'n verjaardag...heeft ie het liefste. en manlief's oma een luisterboek...ze is bijna blind en zo kan ze toch nog genieten van goede boeken. Die vogelvoeder vind ik ook wel een goed idee... heb trouwens net gravitamon gehaald....deze zijn gelukkig een stuk kleiner dan die etos zwanger zijn multivitamines en bevatten het juiste aantal vit D. Nu maar hopen dat ik daar niet ook misselijk van ga worden.
zuchtt... ik denk, ik drink nog ff een glaasje voor een goede volle blaas... Voelde me behoorlijk beroerd en had al zoiets van pff.. ik krijg nooit een glas water op... Nou, na een half glas naar de wc gerent... pfff.. niet fijn, maar ach.. mn 1e overgeefmoment heb ik dan toch maar weer gehad (joehoe..) Pff...30 minuutjes, ga zo maar eens vertrekken!
maria, als je zo ongerust bent zou ik gewoon de vk of gyn bellen, en idd ff nagaan of je gemeenschap hebt gehad.
De agenda voor morgen: 18 augustus - Dianne: 1e echo 18 augustus - Eliesah: 1e echo 18 augustus - Gwenolyn: 1e echo + intake vk 18 augustus - Kleintje88: 4e echo + gyn