Linda, Super dat alles goed was met beide kindjes!! Meiden met een echo morgen, succes!!! Hihi,moet wel lachen om jullie verhalen over weinig eten enzo....Ik eet juist heel veel en heb de hele dag honger.....ook niet echt gunstig
Hoi! Linda wow een 1-eiige! En wat goed dat de hartjes kloppen! FunnyMe Jouw meiden zijn ook 1-eiig toch? Hoe was het feest? Of heb ik dat gemist Mn zus heeft een twee-eiige tweeling dus ik heb wel een verhoogde kans. Lijkt me best leuk om mee te maken...liever alleen niet nu haha 4 kids onder de 3! Floor Juist supergoed hoor Zeker als je na de bevalling bv op verzoek wilt gaan geven kun je dat echt heel goed gebruiken, die extra kilo's. Ik voed nu in totaal 4 personen haha (mezelf, mn 2 jarige, mn 4 maanden oude, en de beeb) en ik eet als een paard! Ik weet niet meer wie het vroeg maar ja. Zover ik kan zeggen nu: Eerste 3 maanden vreselijk chago en stemmingswisselingen. Dan 3 maanden goed en wel. En dan 3 maanden vreselijke nesteldrang en ongeduld. Slaap lekker iedereen!
Hallo Meiden Kom net terug van het ziekenhuis , heb toch maar gebelt omdat ik al sinds vrijdag buikpijn heb geen bloedverlies dat is vanmorgen gekomen ik heb op het ziekenhuis een Echo gehad en het kindje zag er prima uit beweegde goed en we hebben het hartje ook nog gehoord ben ben heel blij dat alles goed is met de kleine ook hebben ze nog een keer urine na gekeken op blaasonsteking dat was het niet het bloedverlies kwam waarschijnlijk omdat de aanmaak van de placenta nu bezig is zei ze of dat er een adertje was geknapt in de baarmoeder mond 31 Augustus hebben we weer een echo de 12 weken echo Liefs Maria
Maria, wat goed dat je hebt gebeld en wat heerlijk dat alles goed is met je beebje!! Geniet ervan!! Funnyme, al een tijdje niets gehoord, of ben ik nu kippig en heb ik er overheen gelezen? Ben benieuwd hoe de verjaardag van je dreumesjes was en hoe het nu met je vader gaat... Heeft de Mexicaanse griep zich verder verspreid bij jullie of valt het vooralsnog mee? Ik hoop het voor jullie... Hier erg moe, ik duik nu dan ook lekker mn bedje in
meiden linda wowww wat goed zeg!!!,leuk dat je het morgen gaat vertellen maar wat ga je je opa nou precies geven dan?? maria fijn dat jou echo ook goed was!!!!!steld je dan toch weer gerust he!!! over vet haar::heb ik ook verschrikkelijk, normaal was ik het 2-3x per week, nu moet t minimaal om de dag pfffff. meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier!!!!!! ik ga morgen avond weer even kijken of ik het hartje kan vinden!! trusten xxx
Ja idd zon Echo stelt je echt gerust ook omdat we in april rond 10 weken een mk hebben gehad kindje was maar gegroeit tot 8 weken dus dan ben je helemaal bang, maar dit kleintje groeit goed gelukkig @alle Dames die morgen een echo hebben heel veel Succes en veel plezier
Linda gefeliciteerd super Pff ik besef nu pas dat ik morgen weer een echo heb en ondanks dat alles goed was de vorige keer maak ik me toch weer enorme zorgen (vorige keer heb ik een echo gehad bij 8 weken en 4 dagen geloof ik en vorige zwangerschap is het bij ongeveer 8 weken en 5 dagen mis gegaan) maar als morgen alles goed is zal ik een geruster gevoel hebben dan krijg ik er waarschijnlijk ook geen meer tot aan de 20 weken Besef komt nu pas omdat ik de hele dag druk bezig ben geweest... gewerkt tot 15.30, gedoucht, gegeten en daarna door naar een fotoshoot, in de make-up en hop het bos in om foto's te maken waar ik net van terug ben.... Nu de hond uit laten en dan lekker slapen om morgenvroeg weer te gaan werken :S Iedereen die een echo heeft morgen: succes! Ik hoef pas om 15.30
@ Ano: een foto van de echo! we hebben ook een dvd gekregen met daarop de echo! maar die houden we lekker even zelf nog hihi..
Lieve meiden! Bedankt voor de hcgtjes! Here goes: Linda; gefeliciteerd dat alles goed was met de olijke tweeling Keigezellig samen in het zelfde huisje voor nog 7 maanden. Ik zie het al helemaal voor me! MariaO; blij dat er niks aan de hand was. Gelukkig! Sjalleke; heel veel succes voor je ik duim!! Andere echomeiden, superspannend ik duim voor jullie, vooral veel plezier! Dikke kus
Hai meiden, sorry, niet zoveel tijd om te lezen. Zit midden in een verbouwing, dus niet zoveel mogelijkheid om te lezen. Nu nachtdienst dus probeer nu even bij te lezen. iig iedereen met een goede echo... GEFELICITEERD!! En lees dat het met de tweeling van Lin ook goed gaat.. gelukkig!!
Zo.... alles bijgelezen van de afgelopen dagen. Ik werk nu binnen (politie) en mag de straat niet meer op dus genoeg tijd in de nachtdienst. Gelukkig wel mijn laatste 2 nachtdiensten. Na 12 weken mag je geen nachtdiensten meer draaien hier. ff denken wat ik allemaal heb gelezen... had beter een lijstje kunnen maken hihihi. @ weten wat het wordt. Hier willen we het wel weten. Bij de eerste wisten we het ook. Vond het ook wel praktisch, want veel leuke neutrale kleertjes zijn er niet vind ik. Had toen ik ging bevallen in het zkh wel voor de zekerheid ook een neutraal pakje en jasje bij mij voor het geval ze een foutje zouden hebben gemaakt . Maar het was echt een meisje en ze ging in het roze naar huis Ik had toen wel het kamertje neutraal, maar uiteindelijk vond ik het toch wel jammer dat het geen roze kamer was. Maar goed ik ben wel zo'n roze mama hahaha. Nu doen we het kamertje pas als we weten wat het wordt. En idd. een echt meisjes... of jongens kamer. En Zoë krijgt een andere kamer dus dat wordt een roze met Pooh . @ mexicaanse griep. Vrouwen die in het derde trimester zitten worden preventief gevaccineerd. Wij dus niet. Griep schijnt mild te verlopen. alle info is te vinden op www.rivm.nl @ kwaaltjes. Valt nu wel weer mee... Alleen beetje humeurig af en toe. Maar goed zit ook in een verbouwing, en dat komt mijn humeur niet echt ten goede. @ 1e bezoek VK. Weet niet meer wie het vroeg... ligt denk ik beetje aan je VK. Maar hier krijg je heel veel info.. moeders voor moeders, nekplooimeting, kraamzorg enz enz. En hartje luisteren is per VK verschillend. En daarna wordt het steeds meer routine. ze vragen hoe het gaat, wegen (ook per VK verschillend), baarmoeder meten hoe hoog hij zit en hartje luisteren en dan mag je na zoveel weken weer hetzelfde riedeltje hihi. Maar hartje luisteren blijft leuk!! Nou, ga nog even MP afstruinen... verveel mij hahaha.
hallo dames Nou ik ben jarloers op de dames die alles kunnen eten. Ik kan haast niks hebben heel af en toe heb ik er een goeie dag bij maar dat komt haast niet voor. Vandaag even de dokter bellen of ze er iets voor hebben. Want tja op mijn werk is het wel erg vervelend om elke keer naar de wc te rennen. Zijn er meer dames die hier last van hebben??? en heb je iets geregeld op je werk??? @geraldine ik zie dat je vandaag je echo heb, spannend hoor heel veel kijk plezier en dat je een sterk hartje mag zien en horen. groetjes
@ linda: super zeg die echo.. zegt dat ene vruchtzakje ook iets over 1 of 2 eiig?? @ maria: fijn dat het in orde was
@peache: ik slik emsafene tegen de misselijkheid...helpt iets. Op het werk wten ze al dat ik zwanger ben.. begin net op een nieuwe school en ben heel moe en misselijk.. wil ze niet het idee geven dat ik de kantjes eraf loop... dus ze weten het al... verder de dgn voordat ik moet werken tussen de middag slapen en op tijd naar bed
@ naatje: wij willen niet weten wat we krijgen.. vorige keer wat neutraals gekocht.. vond het niet zo mooi en 1 jongens en 1 meiden setje... haha verder had ik jongens en meidenspul van me zus te leen
Goeiemorgen, als ik misselijk ben dan gebuik ik pepermuntjes dat helpt bij mij. (klinkt gek maar weet ook niet waarom t helpt)
ja ook hier wil dat nog wel eens helpen... maar neem dus wel 3 x per dag emsafene meidne ga ervandoor... ventje roept me
Ik heb gisteren dus eindelijk mijn echo gehad, en alles was goed! Lag precies op schema: 2,8 cm en zijn/haar armpjes en beentjes bewogen continu. Op de foto zie je dan ook een armpje zwaaien! Wat een opluchting zeg! Daarna meteen iedereen ingelicht...mijn moeder is de hele dag platgebeld! Ik probeer even de foto te plaatsen: