hallo dames Zo ik heb gelukkig nu niet zo veel gemist. @anoniempjuh lekker hoor naar zo mooi land. Ben je ook wel lekker bij gekleurt denk ik. wel erg romanties zo in het buitenland te trouwen. nog gefeliciteerd. @elke wat een sportiefe vakantie zeg. Maar dan heb je ook wel veel van het land gezien denk ik zo. Nou we hebben besloten om dit jaar maar niet op vakantie te gaan en gewoon lekker rustig aan te doen of af en toe ergens heen. Ach we zien wel we zullen ons vast wel vermaken. gefelicteerd kleintje en welkom hier. groetjes
Goedemorgen meiden, hier heerlijk geslapen, de kids hebben vakantie, kan dus lekker rustig aan doen, geen gehaast de komende 6 weken, heerlijk, nu maar hopen dat het weer een beetje mooi blijft. Liefs Moons
Goedemorgen meiden, Sjaantje veel succes met de echo! Wij zijn al op vakantie geweest. We zijn 2 weken naar Andalusië geweest, eerst een rondreis met eigen auto en vervolgens een aantal dagen luieren. Nu weer aan het werk. Gelukkig wel nog een weekje vrij in september, maar dan blijven we gewoon thuis. Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, kom straks even langs, moet even naar school! IK BEN VANDAAG GESTOPT MET ROKEN! Nu volhouden natuurlijk..ppfffffffffff Groetjes Channie
Goeiemorgen! Zou hier lekker uit kunnen slapen maar nee...ben al om half 9 wakker! Tsss...vreselijk! Ben doodmoe de hele dag maar uitslapen lukt dan niet! Moons, leuk seg! Heb jij nu ook vakantie 6 weken? Of werk je niet? Peache, we zijn naar een bepaalde regio gereden met de auto en hebben daar een tocht gemaakt. We zijn naar de Jungfrau gereden. De hoogste berg in Europa met een uitzichtpost. We hebben onze auto aan een stationnetje geparkeerd en zijn dan afwisselend te voet en met de trein verder gegaan. Was enorm romantisch en mooi! Alles staat in volle bloei! Maar het was er héééét! Het was er in 250 jaar niet meer zo warm geweest. Dit had tot gevolg dat het ijs tussen de rotsen smelt en dat die dan naar beneden vallen. Daarom was een groot deel van onze uitgestippelde route onderbroken. Maar we hebben gelukkig een alternatieve route kunnen maken en die was ook wat minder zwaar. Achteraf bekeken had ik de oorspronkelijke route niet aangekunnen, denk ik. We zijn dan ook naar die uitzichtpost gegaan (4 km hoogte), wat een uitzicht seg!!!! Prachtig! Maar het was echt wel verschrikkelijk duur daar! Het ritje van een half uurtje naar die uitzichtpost kostte voor ons samen 200 euro! We zijn 3 dagen vroeger teruggekomen van vakantie omdat ons geld op was! Sjaantje, heel veel succes vandaag! Denk aan je! Twinny, hoe gaat het met jou? Channie, proficiat! Je hebt toch genoeg motivatie om te stoppen hè meid! Dit kleine wondertje! Weet je wat volgens mij helpt; elke dag lezen wat er nu precies gebeurt/ontwikkeld bij je kindje en ook welke nadelen het roken heeft. Zijn er echt veel meer dan je denkt! Dus: je kan het! Heel veel succes, meid!
even heel kort CHANNIE!!ik ben vrijdag gestopt met roken!!!dus weet precies hoe je je voeld.ik ga nu de 4e dag in en moet zeggen heb het er behoorlijk moelijk mee, maar heb t er met eerdere stoppogingen wel s moelijker mee gehad, deze reden maak toch een hele hoop verscil hoor. dus meid heeeel veel suc6, je kan me altijd pben. ga nu werken lees vanmiddag verder. sjaan fijne echo!! xx
hallo dames @Zo elke het klinkt super. Inderdaad erg duur maar ja je bent er wel uit geweest en je heb zo veel moois gezien. Is eigenlijk maar goed ook dat je die andere route niet hebt gedaan. @ Channie ik heb 3 april een laser behandeling gedaan. En ik ben tot nu toe nog steeds gestopt. Het haalt de verlangen naar een sigaret meer weg. En ik kan zeggen dat het helpt. En ik rookte veel hoor en ook nog zware shag. gelukkig rookt me vriend niet. De laser behandeling word voor een groot deel vergoed door de ziekenfonds dus dat scheelde ook wel. Maar Channie en anoniempjuh lekker vol houden het is alleen maar beter voor je kindje en daar moet je toch aan denken he. groetjes
@Sue, meid ik heb je net gekrabbeld!!! Hier nogmaals gefeliciteerd, je hebt het zo verdiend meid...super!!!!!
Sjaantje: Veel succes! Ben benieuwd Elke: dat uitslapen had ik de vorige zwangerschap ook ik kon helemaal niet meer utislapen pfff :S Nu kan ik dat zowiezo niet meer omdat we een hond hebben die op me wacht @ degene die het vroeg: ik weet nog niet precies wanneer ik mijn eerste echo heb.... Waarschijnlijk 23 of 24 juli... Wel "laat" maar ik kan zowiezo niet eerder omdat ik volgende week in Texel zit...
Hoi, Twinny hie is het nu met je?? Weet je al iets meer? Ik las dat er meer zo ontzettend moe zijn....hier echt bizar moe overdag weet geoon niet hoe ik vooruit moet! Dat had ik bij mijn zoontje niet zo!! Wat een rotgvoel blehh! Alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd en welkom....gezellig! liefs nina
nou setti hier erg moe maar gelukkig niet meer misselijk. wel hele lichte krampjes in me buik. hoe is het met jou dan?
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Suekes - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Afspraken: 06 juli - Sjaantje2006: 1e echo 14 juli - Setti: 1e echo 15 juli - D1982: 1e echo 15 juli - Mel2: 1e echo 20 juli - Channes: 1e echo 20 juli - Elke1984: 1e echo 21 juli - Anna123: 1e echo 21 juli - Joli: 1e echo 23 juli - Anoniempjuh: 1e echo 23 juli - Kleintje88: intake vk en 1e echo 27 juli - D1982: intake vk 27 juli - Jesali: intake gyn 30 juli - Kiezelsteentje: 1e echo 30 juli - Moons: 1e afspraak vk 30 juli - Peache: 1e afspraak vk 10 augustus – Setti: 2e echo 13 augustus - Channie: 1e afspraak vk Vlindertjes: Deze maart-beebjes zijn helaas veel te vroeg beschermengeltjes geworden... Miza Twinny BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
fijn dat je niet meer misselijk bent, hier voornamelijk pijn in de borsten en vreselijk moe, pukkels. ik doe ook sinds vrijdag mee met mvm, best grappig in een litermaatje piesen hahaha
hoi meiden Sjaan, succes bij je echo, je zult er nu wel bijna zijn!!! Kom dadelijk nog wel ff lezen hoe geweest is...... Hier meiden is het game-over. Ben inmiddels "ongesteld" en heb net bloed laten prikken in het ziekenhuis. Mag vanmiddag bellen voor de uitslag, maar het zal geen "verrassing" worden. Ben er redelijk kalm onder. Liever nu dan over 3 wkn! Tis balen, maar het heeft ergens zo voor moeten zijn. Wens julie natuurlijk allemaal een hele voorspoedige zwangerschap en straks een heerlijk kindje in jullie armen. Dag meiden twinny