Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik probeer mijn broek niet eens meer aan te doen. Doe nu iedere dag een rokje aan met elastiek van binnen... heerlijk. Maar ik ben denk ik ook wel aangekomen vanwege het eten. Moet namelijk iedere 2 uur iets eten anders wordt ik zwaar misselijk. Dus dat doe ik dan ook :p

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Goeiemorgen

ja ik zal mijn vriend er maar ff naar laten kijken hij is wat techniser en ben nog zo eigenwijs om alles zelf te doen haha.

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gisteravond kreeg ik last van mijn rechteronderrug, net boven mijn bil zeg maar. Ik dacht, nou even rustig aan doen. Dus ging ik op de bank liggen. Maar toen ik er weer vanaf kwam, kon ik bijna niet meer lopen. Bij elke stap schoot het in mijn onderrrug. Deed echt pijn! Liep echt krom. Na even doorgelopen te hebben, nam de pijn wel af.

Nu na een nachtje slapen is het weer weg. (Edit: na naar de wc te zijn gegaan, toch niet..) Nu had ik gisteravond nog even snel gekeken op internet en wellicht is het bekkenpijn? Ik las dat je ook pijn in de onderzijde van je rug kan hebben. Nu ben ik pas 9 weken, zou het al kunnen denken jullie?

En als het zo is, wat moet ik dan doen? Dokter bellen?

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben er weer!!! Straks om 10.55 echo... spannend! Als alles goed is ga ik vanaf dan proberen te genieten.

Boomer, klinkt inderdaad als bekkenpijn. Ik heb het bij de zwangerschap van de meiden ook gehad. Ben toen naar de fysio geweest en dat gaf op sommige momenten wel verlichting. Ik moest hierdoor ook vrij snel stoppen met werken. Kijk uit met bekkenklachten want je kunt erdoor in een rolstoel komen (zijn wel de uiterste gevallen maar toch)

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Bij de meiden heb ik op de 9 maanden beurs met 11 weken een pretecho gehad. De hartjes zaten waren toen 160-170 dus klopte hier wel!

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Funnyme, Ik heb om 12 uur een echo. Dan ben jij al klaar. Ik vind het echt enorm spannend. Dacht dat ik niet zou kunnen slapen, maar heb toch nog wel een aantal uurtjes meegepakt.

Haha, ik zie trouwens dat we precies evenver zijn.... En dan ook nog bijna op hetzelfde tijdstip een echo. Tenminste, dit is mijn eerste echo, dus hoop niet teruggezet worden in weken... Dan nog lieveer voorruit.

Heeel veel succes, ik duim voor je tot kwart voor 12, daarna begin ik voor mezelf hahah.

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En wat betreft de bekkenpijn, ik werk nu tijdelijk niet. Maar heb juist gelezen dat ik goed moet bewegen. Mar ook weer niet teveel :(. Maar ik zal me wel goed voor laten lichten, dat is beter denk ik. Ik bel de verloskundige wel ofzo.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja hier ook! Enne bij de meiden ook een mooie dikke bos. Nou nu alleen maar haaruitval!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier hebben ze ook een tijd gedacht dat ze in 1 vruchtzak zaten. Met 11 of 12 weken kwamen ze erachter dat de meiden een heel dun tussenschotje hadden. DUs nog geen paniek, ze kunnen er straks ineens achterkomen dat er toch een tussenschotje zit.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Je moet onder begeleiding van de gyn staan omdat een tweelingzwangerschap wordt gezien als een risicozwangerschap. Ook thuis bevallen zit er niet meer in.

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedermorgen dames,

Hier waarschijnlijk niet goed, had gisteren geen bruin slijm weer maar vanmorgen was het rood en veel. Heb verder geen krampen, ga zo de vk bellen.
    Hopelijk mag ik snel op een echo, houd jullie op de hoogte!

Dames die vandaag een echo hebben, veel succes!

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tassie, direct bellen ja! Lijkt mij dat je vandaag nog op echo mag. Ik hoop het beste. Bedenk dat bloed niet gelijk fout hoeft te zijn he! Heel veel succes vandaag.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb mezelf er maar even bijgezet

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ikke dan ook maar...

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi dames,

Vk gebeld met het spoednummer, ze gaat een echo regelen voor vandaag.
    Ze was heel aardig, ze zei dat dit vaker voorkomt maar dat zei niet naar binnen kan kijken. Ze zei het kan alle kanten op, het kan heel goed een vaatje zijn wat gesprongen is.
    Ik mag vanmiddag om 12 uur voor een spoedecho, laat jullie daarna wel weten hoe het is. Goed of niet

16. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    tassie221 heel veel succes. en dat de tijd maar snel voorbij mag gaan.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sterkte en ben benieuwd probeer je niet te veel zorgen te maken t kan ook een gespongen adertje zijn

18. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    @tassie221 Heel veel succes meis ik duim voor je!!

Heeey meiden.. hier was ik weer.. Sorry dat ik gister niet meer ben geweest maar we moesten heel veel regelen...
    Maar de Echo was Helemaalgoed :D:D
    En nu moet ik over 2 weken weer :D 31 augustus :D
    Echt wat was ik opgelucht :D

Liefs, Geraldine

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tassie221 heel veel sterkte en ga hopen dat het gewoon een adertje is!

De rest met echo's ook suc6!!

Lekker weer vandaag weer he? De fysio van mijn dochtertje komt zo, als ze weg is gaan we even naar de markt en verder maar even zien wat we gaan doen. Ik denk dat ik even een klein badje koop voor mijn meisje dan kan ze toch even zwemmen en dan hoeft het grote bad niet opgezet te worden.

Fijne dag meiden!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tassie : Heel veel sterkte met het wachten meis! En ik hoop vurig voor je dat alles goed is!

Deel Deze Pagina