Hoi meiden, Nou net terug van de VK, eigenlijk niet zo boeiend Ze kon het hartje jammer genoeg niet vinden. Ik was 1 kg aangekomen in 6 weken dus dat is mooi en volgens de VK allemaal vocht. Ik was wel blij want ben al niet de slankste dus wil niet ál teveel aankomen in die eerste weken. Door het stoppen met roken was ik in no time al 6 kg aangekomen voor de zwangerschap Gelukkig morgen weer naar de gynaecoloog kindje kijken Het is wel grappig, de VK vindt nog steeds dat ik 12 weken en 5 dagen zwanger ben, gyn is het daar niet mee eens... Ben dus ergens tussen de 12 en 13 weken... @Boomer, ik denk ook dat het je bekken is, ik zo zeker even de VK bellen. Die kan je vast advies geven, heel veel succes!! @Broeken, heb nog 3 boeken die goed zitten, zelfs een stuk lekkerder nu m'n darmen een beetje afnemen @Tassie, heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat alles in orde is en dat er een mooi kloppend hartje te zien is!! @Andere echo-meiden, heel veel succes en plezier bij de echo vandaag!! Bart is de rest van de dag ook lekker vrij dus we gaan maar verzinnen wat we gaan doen want volgens mij wordt het superlekker weer!! Liefs Lara
@ Tassie: Sterkte vandaag meis en succes....hopelijk was het gewoon een bloeding zonder betekenis.. ik duim voor jou! @ Sjalleke: Hee meis wat balen dat ze het hartje niet hebben kunnen vinden.... Het is een goed teken dat het gegroeid is. Nu maar hopen dat ze de volgende keer jou goed nieuws kunnen brengen en dat je gerustgesteld bent. @ echo meiden: veel plezier!! @ hier: gisteren tegen de familie verteld en ze waren harstikke blij! Wel totaal niet verwacht hihi. Opa heb ik nog nooit zo gelukkig en trots gezien, dus ik denk dat dit wel een leuk verjaardagscadeautje was voor hem En oma zag zichzelf al helemaal wandelen met een kinderwagen hihi!
@ tassie: sterkte meid!!! ik duim voor je! @ sjalleke: het is in ieder geval niet meteen negatief, maar ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van die eeuwigdurende onzekerheid! GRRRR @ echo's: succes en ik hoop straks allemaal blije smileys te zien @ lynette: hier ook 2 kg lichter. Maar ondertussen ben ik errug blij met die zomerrokjes die wat ruimer zitten Ik kom écht niet meer in mn oude broeken... snik Ik duik nu met mn kont de achtertuin in. boek en koffie erbij...Heerlijk 8)
broeken: ik kan nog wel in een aantal van mijn broeken, maar dat omdat ik voor mijn zwangerschap wel wat vermagerd was. Hoe zit het met jullie buikje? Ik kan nog niet echt zeggen dat ik een zwangerschapsbuikje heb. 's Avonds is hij wel meer opgezet.
hallo dames Nou ik heb al echt een buikje. Ik kom niet meer in mijn broeken of rokkjes :~dus ik heb even vlug wat anders gekocht voor op mijn werk, want tja met trainings broeken rond lopen op me werk kan echt niet hihihih. Mensen zien het nu ook bij mij.
hier nog geen buikje, alleen opgezette darmen ;s avonds. Pas mijn broeken nog wel, maar vooral de heupbroeken zitten nu lekker, die drukken niet op mn buik. en 's avonds gaan ze lekker los, riempje los... haha Lekker charmant, maar ach... wel fijn!
hier passen ook niet veel broeken meer maar ben voordat ik zwanger werd 13 kilo afgevallen dus dat scheelt dan kan ik de broeken nog even aan. en soms heb ik al een positie broeken aan van mijn vorige zwangerschap. en ik ben nu al 3 kg kwijt eet wel veel maar ben wel veel misselijk heb nog niet gespuugd bij esmay was dat wel anders. ik wil ook een echo want wij weten helemaal nog niks niet eens hoe ver ik precies ben dat is wel balen hoor. maar 24 aug hebben wij een echo eindelijk. werd wel tijd hoor. zijn er meer die alleen maar een intake hebben gehad en nog geen echo en hartje luisteren. heb zelf een angelsound maar kan het nog niet echt vinden. had wel wat gevonden onder in de buik. maar volgens mijn man moet het sneller kloppen want dat was bij esmay ook zo.
Sjalleke wat balen zeg dat je nu nog een week moet wachten hoop voor jou dat alles goed komt!!! Tassie het bijna 12 uur succes bij de verloskundige!! Alle meiden met een goede echo gefeliciteerd!! Nou mijn zoontje is al bijna 9 maandjes oud. Ik was in totaal bijna 30 kilo aangekomen. Was altijd een slank vrouwtje van 50 kilo!! Tien kilo zitten er nog steeds aan en ja mijn oude buikje had ik nog niet eens terug en ben weer lekker zwanger heb nog steeds mijn oude buikje!! Bij mijn vorige zwangerschap had ik een heleboel broeken gehaald dat zijn dus allemaal lage modellen maar die zitten dus absoluut niet fijn!!!! ik heb maar 1 broek die fijn zit en die had ik gekregen van mijn nichtje die broek is al 6 jaar oud volgens mij maar het is in ieder geval een hoge broek wat niet pijn doet ik heb dus wel positiebroeken maar allemaal lage waar ik niks aan heb. Denk dat ik deze keer leggings en jurken lange vesten ga aan doen!!! Gisteren heb ik wat besteld bij de h&m een blauwe spijkerlegging/ zwarte legging leuke geruite bloese en een hemdje!!!
hihi ik hoor toch wel dat jurkjes en rokjes ideaal zijn met een dikke buik.. enige probleem is: dat ik totaaaalll niet van de rokjes en jurkjes ben! hihih ik draag die nooit... kheb 1 rok in huis en die ziet er niet uit als ik die aan heb hahah.. Dus... ik heb nu een jurkje besteld bij de otto...en ben benieuwd hihi.
tassie heel veel sterkte ik denk aan je!!! meiden met de echo vandaag: we duimen en hopen op goed nieuws van jullie allemaal! meiden mett gister de echo: allemaal goed nieuws, van harte! over de broeken: mijn buikje zie je wel iets, idd alleen lage heupbroeken, ik ben nu al trots op het buikje zijn jullie boobs ook echt groter? bij mij wel, ze vallen bijna uit m'n bh volgens mij hebben ook best veel meiden op 31 aug. net als ik weer een echo, gezellig hier komt vanavond moeders voor moeders
Ja mijn borsten zijn het eerste waaraan ik verdikte. Mijn bh's worden stilaan te klein. En ze zijn nog behoorlijk pijnlijk ook!
Hoi dames, Helaas ga ik jullie verlaten, het is niet goed. Er was een vruchtzakje te zien maar geen baby. Het is nu wachten tot de boel op gang komt! Ik heb er vrede mee, mijn gevoel gaf al die tijd aan dat het niet goed zat. Dames, ik wens jullie een hele mooie zwangerschap en zal zo en af en toe nog eens komen kijken hoe het met jullie gaat. Ik weet nu tenminste dat mijn lichaam werkt en dat ik zwanger kan worden. In de toekomst zal voor ons de zon ook gaan stralen!!!!
Oh nee Tassie wat een slecht nieuws voor jou. Goed dat je jezelf er al wat hebt op kunnen voorbereiden en uitstekend dat je zo positief bent! Ik hoop voor jou dat je snel terug zwanger mag zijn en dat alles uitermate goed verloopt! Veel liefs Deke
ah nee tassie! Wat ontzettend balen.... Wel prettig dat je gevoel je niet voor de gek gehouden heeft. Ondanks dat blijft het gewoon klote.. Sterkte meis....
Tassie heeell veel sterkte meid vind het echt klote voor je!! *knuffel* Heb al de hele dag enorme rugpijn :S normaal zit het wat in mijn onderrug maar nu echt overal en dan echt zo'n gevoel alsof alles moet knakken en dat het dan weer goed is zeg maar...... Vanmorgen weer gewogen en ben een halve kg afgevallen.... terwijl ik eigenlijk niet meer overgeef enz, ik eet wel gezonder en het avondeten krijg ik eigenlijk bijna niet meer weg, halve bordjes.... zal het daar aan liggen? Niet dat ik persé nu al wil aankomen hoor maar goed afvallen is ook niet zo leuk/goed.... Taille is overigens wel 6 cm gegroeid...
Tassie, heel veel sterkte meid, hopelijk gaat voor jullie de zon inderdaad gauw weer schijnen!! Liefs Moons