@Tassie, heel veel sterkte. Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat ook jullie weer snel een wondertje mag overkomen! Knuffel Liefs Lara Ps. Ik had vanmorgen stukje getikt over hoe m'n echo was gegaan (rond 10u) maar ik kon het net niet meer vinden :S Kijk dus als ik vanavond thuiskom even of het er staat en anders typ ik't gewoon opnieuw
Tassie heel veel sterkte in deze moeilijke periode! Heel krom om dan nu over mn eigen echo te praten. Alles was goed. Kindje was volgens de meting 8w5d maar ik mocht gewoon 9w1d aanhouden. Het ligt er ook maar aan hoe het kindje ervoor ligt zei ze. 3 sept heb ik de nekplooimeting.
Ben net terug van echo en alles is goed!! Ik zag het hartje kloppen en het hoofdje en het zat 'verstopt' in een hoekje.... Ben zoooo blij! Kon het bijna niet geloven, maar ze zei echt dat het er goed uitzag. En mijn 9 weken was ook waar. Het was 2,23 cm lang. Mijn originele echo blijft op 12 weken staan. Gelukkig maar, kan nu al niet meer wachten!! Ik ben blij dat ik toch gisteren gebeld had voor deze echo. Echt, mijn advies: als je je druk maakt, en je moet zo lang wachten, gewoon bellen voor een eerdere echo. Dat scheelt zoveel stress! Een paar smileys om het te vieren: 8)
funnyme en boomer gefeliciteerd met het goede nieuws Het ligt er idd maar net aan hoe het kindje ervoor ligt.... Gisteren bij mijn echo was het kindje op 1 foto 10 weken en 1 dag en op de andere foto 10 weken en 3 dagen... Maar goed ik blijf gewoon mijn eigen datum 12 maart aanhouden, schilt toch maar 1 dag
Funnyme: Gefeliciteerd!! Aangezien we ongeveer even ver zijn vraag ik me af wat de lengte is van jouw kleintje?
Hoi Hoi Dames Al goede echos geweest vandaag? Hier nagelbijtent al wachten op half 4 dan moet ik voor de intake bij de veloskundige zijn. Retespannend
@ Tassie: Shit! Balen meid! Zo'n smiley wilde ik eigenlijk liever niet zien. Lekker dubbel... Meiden met een goede echo gefeliciteerd!!! Nu kan het genieten beginnen of niet? Mamatje, wanneer is jouw zoon geboren?? Die van mij is ook bijna 9 maanden, hij is van 3-12. Net lekker met hem buiten in badje geweest, heerlijk!! Ik kan daar zo van genieten Nu slaapt-ie, dus moeke vlijt haar billen weer terug in de achtertuin, haha!
@ lynette: succes meid, krijg je ook meteen een echo of is het alleen de intake? Nog maar een half uurtje in ieder geval
tassie wat vreselijk nieuws, fijn voor je dat je er vrede mee kan hebben en er zo goed mee omgaat en zeker ook voor jou gaat de zon stralen. sterkte meid
weet niet meer wie het schreef maar had even dat topic gelezen over Ukkie, jeetje daar wordt chagi van. weet je wat zo eng is, als iemand alles verzint is nog daar aan toe maar als zo iemand jou ook tips ofzo gaat geven dan ben je er mooi klaar mee, niet dat ik op iedereen afga ofzo maar je vertrouwt er toch op dat iedereen hier de waarheid schrijft. zou me trouwens niks verbazen als zij dezelfde is als een jaar geleden bij vruchtbaarheidsbehandelingen, toen hadden we ook iemand die hele vreemde behandelingen had, als je zelf in de mmm zit ben je na een tijd zo langzaam zelf een expert dus we wisten gewoon dat haar verhaal niet waar kon zijn. nou dit was even mijn onbelangrijke berichtje, teken van geen-zin-om-te -werken ach ja de warmte geven we maar de schuld
las hem ook net door toevallig, echt belachelijk! Maar zie dat dr profiel verwijderd is.. raar kind. bah!
He Tassie: sterkte en een dikke knuffel. Heb zelf wel goed nieuws: ben net terug van echo en het was helemaal goed! We hebben een goed hartje gezien en gehoord (178 slagen per minuut) en de kleine was heel beweeglijk. Helaas zo beweeglijk dat we niet echt een mooie foto hebben. Ze heeft nog wel haar best gedaan, maar de kleine zwom elke keer weg! Ik kan mijn broeken niet meer lekker aan. Rokjes gaan nog wel, maar zwangerschapsbroeken zitten nu het lekkerst. Heb bij de H&M een broek gescoord van 15 euro en bij de lady's outlet (een of andere vage winkel) twee broeken en een jurkje voor 10(!) euro totaal! het jurkje zit niet helemaal mooi, een beetje ruim in de rug, maar ik denk dat dat met een lintje of buikband wel goed komt. En ach, voor 3.33 maakt het me ook niet zo heel veel uit!
Ik heb ook dat topic van ukkie doorgelezen, zo jammer dat er zulke mensen bestaan. Zielig... @ nijnja: Wat super dat je echo goed was! Jammer van de foto, maar een goed teken dat het zoveel beweegt 10 euro voor 3 kledingstukken? Das echt niets! Zwanger zijn en baby uitzet is al duur zat, dus dat is een mooie meevaller!!
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ze doen mij en mijn man veel goed! Meiden die vandaag goed nieuws hebben gekregen geniet er van, het is echt een wonder! Ik vind het moeilijk om afscheid van jullie te nemen, we hebben toch lief en leed gedeeld. Jullie zijn wereldmeiden. Ik kom nog weleens spieken hoe het met jullie gaat.