Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tassie, zie PB, ik wens je heel veel sterkte!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tassie meid wat een kloote situatie!!je had idd zelf al geen goed gevoel he, niet dat het t minder maakt hoor, maar uit mijn ervaring scheeld het wel iets met wanneer je het helemaal niet ziet aankomen, maar het blijft natuurlijk super erg!!!wens jou en je mannetje veel sterkte toe!!

xxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hoe waren de rest van de echo's??

over onderrug, ik heb er soms ook ontzettend last van, dan kan ik ect bijan niks doen, ben bang dat t ook me bekken zijn ofzo...

borsten yep!!!!!hier zijn ze ook al zeker 2 maten groter, maar dat vind ik niet erg hahaha.

xxx

4. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Funnyme en Boomer, gefeliciteerd met jullie prachtige echo's, wat onzettend fijn!!

Liefs Lara

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja sorryyyy funnyme nijnja en boomer fijn dat jullie echo's goed waren!!!!

boomer jij vroeg over de lengte van je kindje op de echo???
    op mijn echo met 8w5d was het kindje 2cm!!

xxx

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hey meiden ik had nog even een vraagje.
    Wij gaan morgen weer voor een echo (de 3e) en dan ben ik 12 wkn 5 dgn (volgens vk) of 12 wkn 1 (volgens gyn) zwanger.
    Hebben jullie dan enig idee of de echo weer inwendig is of dat'ie nu uitwendig kan? Niet dat ik het heel erg vind inwendig maar denk dat ik toch ontspannener lig als het 'gewoon' uitwendig gaat!!

Liefs Lara

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Lieve meiden, vandaag door de VK toch doorverwezen naar de gyn omdat ze het me niet aan wilde doen om nog een week te wachten.. Dus vanmiddag naar de spoedpoli geweest, weer een echo gehad en bloedonderzoek voor de HCG-waarde. De 2 uitkomsten samen wijzen er sterk op dat het inderdaad een MA is, nu mag/moet ik vrijdag nog een keer laten prikken en dan wordt verder beleid bepaald. Ik ga er dus van uit dat ik jullie ga verlaten, wens jullie allemaal een fantastische zwangerschap en geweldige beebs in maart!

Liefs, Chantal

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4268 Alies05, 19 aug 2009
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
    Als het goed is is het uitwendig, want de baby is nu goed te zien en het hartje ook goed te horen.

@Tassie wat een vreselijk nieuws. Je was net zo ver als mij heen. :( Sterkte. Wel knap van je dat je er sterk tegenover blijft staan.
    @sjalleke ook sterkte toegewenst.

@alle meiden met een mooie echo. Gefeliciteerd!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sjalleke bah niet leuk :( sterkte!! *knuffel*

@ degene die het vroeg over echo's: Ik heb gisteren bij de gynaceoloog een echo gehad en die was uitwendig... Daar doen ze vanaf 10 weken uitwendige echo's dus ik denk dat jou echo ook uitwendig zal zijn?
    Bij 8 weken deden ze bij mij trouwens bij het echocentrum ook al een uitwendige echo... maar dan zie je er nog maar weinig van op de foto dat is jammer :(
    Gisteren wel een duidelijk kindje ook op de foto!

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    Bij ons doen ze het vanaf 8 weken al uitwendig, inwendige apparatuur hebben ze niet eens.

tassie en sjalleke: ben een beetje verdrietig met jullie slechte nieuws, had gehoopt dat er nu geen meiden meer zouden afvallen... heel veel sterkte!

meiden met de goede echo's gefeliciteerd!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :( ah nee.... sterkte Sjalleke.. zucht..!

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow nee niet weer twee :(..
    Heel veel sterkte Tassie & Sjalleke!

Beetje raar; maar meiden met een goede echo: Gefeliciteerd :)!

Vanochtend afspraak gemaakt voor een echo; 31 augustus!
    Joepie, dat is al best snel haha..
    Vind het echt allemaal super spannend.
    En jeetje hier vallen m'n boobs ook bijna uit m'n bh, m'n vriend moet er altijd erg om lachen. En hij vind het helemaal niet erg! ;)

Gaan zo een biosje pakken; hopelijk bleef ik een beetje wakker haha.. Fijne avond iedereen! :D

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lara85: Mijn echo was vandaag ook uitwendig. Maar het was wel lastig zichtbaar hoor. Inwendig is toch beter zichtbaar? Maar zeker bij 11 weken (toch?) zul je ook uitwendig al veel zien. Tenminste, dat zeiden ze me vandaag. Nu bij 9 weken zie je nog niet veel, alleen hoofdje en billen, maar bij de volgende echo van 12 weken, zal ik al echt de armen en benen enzo zien.

Ik heb trouwens de echofoto in mijn album gezet, maar waarschijnlijk kan niemand het kindje eruit opmaken haha. Maakt niet uit, ik ben er blij mee. :D

@Anoniempjuh, dan klopt het denk ik wel. Volgens een 9maanden boek wat ik hier heb zou het kindje bij 9 weken tussen de 2,5 en 2,7 cm moeten zijn. Maar ja, ik geloof het allemaal wel. Bij de 12 weken zullen ze het wel beter zien.

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Mijn kleintje was vandaag 3,9 cm, wat groeien ze snel nu he. In sommige weken verdubbelen ze zelfs!
    Nou ja, dat doen ze helemaal in het begin natuurlijk ook, als het nog maar een paar cellen zijn verdubbelen ze per dag of zelfs vaker, haha.

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Sjalleke, dikke knuffel meid en sterkte,

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!!

16. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Boomer, mooie echo hoor! Kan er wel een kindje van maken!

Liefs Moons

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjalleke meid wat ene kloote nieuws, had gehoopt voor je dat het toch gewoon goed zou zitten!alvast veel sterkte de komende tijd en suc6 vrijdag, misschien dat het toch nog goed zit....

inwendig of uitwendig!vanaf een week of 10 doen ze vaak uitwendig, was bij mij ook, maar het zei meteen dat de nekplooimeting met 12wk inwendig zou worden omdat ie t anders niet goed genoeg kan zien omdat me baarmoeder een beetje gekanteld is????

haha mijn vriend vind me boobs ook niet erg haha, van hem mogen ze nog veeeel groter worden lol.

xxx

18. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Sjalleke nee he!! heel veel sterkte toegewenst!!!

Dames, ik heb vandaag ontzettend veel buikpijn en mijn onderrug doet ook zeer het is vandaag 19 augustus dus eigenlijk de dag dat ik ongesteld werd. Zou het misschien daarom komen?? Hebben er meer last van gehad rond hun uitgebleven menstruatie??
    Geesje: jij vroeg van wanneer mijn zoontje was hij is 3 weken te vroeg geboren hij is 16 november geboren!! Ga even op de bank liggen hoop dat mijn krampen gauw voorbij gaan...(heb er gelukkig geen bloedverlies bij!)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sjalleke heel veel sterkte met het verlies!

tassie nogmaals een dikke knuf!!!

mamatje ik heb het ook regelmatig alleen ik wijt het aan het rekken en alles in mijn buik, heb het namelijk vanaf het begin.

hier net mvm geweest en een dikke vette test :)

20. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Sjalleke: Nee he... Ik had eerlijk gezegd nog een beetje hoop dat het goed zou zitten. *knuf*

@ mamatje: wat grappig, ik was op 16 november uitgerekend... Alleen bij mij duurde het dus nog even voor hij zich liet zien ;)

Ik ga even lekker douchen, ik kom zo nog wel ff buurten!

Deel Deze Pagina