Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

20 augustus - Geesje26: 1e echo
    20 augustus - Lara85: 2e echo
    20 augustus - Lindavnr: afspraak vk

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tassie, dat is balen, had ook gehoopt dat het mee zou vallen. van mij mag je hier nog meepraten hoor;) (ik hoor volgens de gyn ook bij de april mama's:))

@sjalleke, dat is balen, gelukkig voor jezelf heb je nu al iets meer zekerheid en moet je niet zo lang wachten. zal toch voor je duimen.

@iedereen met een goede echo, gefeliciteerd.

er zijn er volgens mij heel wat die de 31 voor een echo moeten? ik moet dat ook weer. nog anderhalve week:) vind het nog zo lang duren, ben zo nieuwsgierig.
    vandaag gewerkt en nog niks tegen mijn ene collega gezegd. vind het af en toe zo moeilijk hoe je erover moet beginnen:) en het scheelt ook want deze collega is al een paar jaar bezig om zwanger te worden en nu ook bezig met eiceldonatie (weet niet of ze nu nog druk bezig is of dat het even op een laag pitje staat?)
    er zijn al veel mensen die het hier weten, dat hou je toch.

ik ben bijna jarig:D en moest van de week de rekening van de visa betalen voor mijn vriend (via internet, dat kan hij niet via boord) en zag dat hij iets bestelt had bij een online bloemenzaak. baal wel want had het misschien liever niet geweten:) krijg elk jaar een bos rozen, want hij is er al een paar jaar niet geweest. (vorig jaar dan wel) vond het zo lief dat hij er nog aan gedacht had net voor hij wegging (zag ik aan de datum) maar kan nu nog niks zeggen. vind het zo lullig dat ik het al weet;)

@staatsloterij? kopen jullie een lot? de vorige keer had ik die dag een echo, dus heb het niet gedaan. ben af en toe nogal bijgelovig en dacht: straks win ik een paar miljoen, maar is het met de baby niet goed. dus dan liever een gezonde baby dan een paar miljoen, maar nu ben ik toch aan het twijfelen:D (omdat het hartje van de baby klopte. maar heb nog tijd om erover te denken)

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

Even een egoberichtje hoor, ik lees morgen alles goed door en dan reageer ik op alles!!

Ik had een supergoede echo vandaag!! Het hartje klopte als een tierelier en het was al echt een beebje!! Het was al 4,38cm groot en dat betekent dat ik geen 10w4 zwanger ben maar al 11 weken (mooi weer 3 dagen kado!). Het bewoog even en stak zijn duimpje richting mond, zo leuk en zo bijzonder!! Het zoontje van mijn man heeft vol verbazing zitten kijken, zo schattig!!
    Jammergenoeg nog geen hartje laten luisteren dat komt 1 september.
    Ik ben nu 10 maart uitgerekend, zal linda even pben.

Tot morgen!!

4. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Na al enkele weken te hebben meegelezen, durf ik eindelijk ook eens iets posten.
    Vandaag op controle geweest en ja hoor mijn klein garnaaltje is kerngezond :p
    Had echt schrik dat er iets zou gebeuren daarom dat ik niks durfde posten.
    Ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger en zo opgelucht dat alles goed is.
    Garnaaltje beweegt heel veel en zit constant met zijn armpjes te zwaaien, echt grappig om te zien.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lenka welkom meid en gefeliciteerd!!!!

\germini wat fijn dat je echo goed was!!!!maar mag je nu ook die 11 wk aa nhouden of gewoon die 10,4 ?ach een paar dagen cadeau is altijd lekker he haha.nou ben je 1dagje verder als mij !

trusten meiden

xxx

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Sjalleke, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Had zo gehoopt dat alle meiden vanaf nu 'gewoon' hier mochten blijven!

@Boomer, ruim 12 weken ondertussen (12 wkn 5 dgn volgens vk zelfs) 8) Haha! Maar helemaal met je eens, vind dat ze ondertussen ook uitwendig wel wat zouden moeten zien!! Op de echo van afgelopen vrijdag hebben we inderdaad ook de beentjes en armpjes gezien, echt heel bijzonder! Hij draaide zich ook opeens om, zag er echt heel raar uit! :) Mooie echo trouwens in je album!!

@Malin, de vk heeft bij ons idd ook alleen uitwendige apparatuur. Alleen de gyn. niet natuurlijk en die vindt volgens mij dat inwendige handiger ofzo (??). Ben dus benieuwd morgen! Hoop dat we het hartje dan ook gaan horen aangezien we het alleen nog maar hebben gezien!

@Lenka, welkomt en gefeliciteerd!!! :D

Trusten iedereen, ik ga lekker slapen want moet morgen om 8.50u alweer bij de gynaecoloog liggen!
    Liefs en nog een fijne avond, Lara

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Ano, het verschil van een paar dagen is best grappig! Bij ons zegt de gyn. 12 wkn 1 dag en de vk 12 wkn 6 dgn en ze zijn geen van beiden van plan het aan te passen! Haha, ben benieuwd dus!!

Liefs

8. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ook een uitwendige echo met 9 weken en zag echt al armpjes en zo, ze bewogen nog al hoor, vrees dat het een druk kindje zal worden. Maar ze zeggen altijd dat als het tijdens de zwangerschap druk is dat het kindje na de geboorte een rustig kindje zal zijn.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    He sjalleke wat een naar nieuws. sterkte komende tijd

meiden met een echo veel plezier en suc-6

boomer ik haal er wel een kindje uit hoor.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gisteravond heb ik t hartje aan mn beste vriendin laten horen, ik had boxen op de angelsound aangesloten en dan kan je t echt mega hard horen echt gaaf.

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tassie: sterkte meid... wat erg!!!!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    germini: mooi zeg dat je al iets verder was!!!

Hier vooral 's mirgens heel beroerd.... gisteren erste werkdag gehad.. het ie een leuke klas... wel heel druk met 3 groepen en een vol lesrooster!

ha die brenjomi.. wel lief van hem.. wanneer ben je jarig?

hier zo naar babyzwemmen.... is al een tijdje geleden ivm de vakantie... 's morgens valt me buik nog mee.... dus gelukkig maar haha
    ik wil eigenlijk een bikini met een hemdje (tankini of zo) iemand idee waar ze leuke hebben? Wel met beugel graag!

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    en sjalleke jij ook sterkte

meiden... ik wil dat er niemand meer weggaat hier

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Sjalleke en Tassie, sterkte meiden. Had dit niet echt meer verwacht nog. :(

Meiden met echo vandaag, veel plezier.

Meiden die gisteren goede echo hadden, Joepie...gefeliciteerd.

Staatslot, hebben wij niet gekocht. De kans dat je iets wint is zo klein, dat je dat geld beter in je zak kan houden.

Funnyme, hoe is het met je vader afgelopen? Is hij nog erg ziek geworden van de griep?

Hier weinig te melden. Heel de dag door misselijk, bleh!. Voor de rest niks bijzonders.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Even mijn banner bekijken ;)

meiden het wordt gezellig op 31 aug. met alle echo's!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb geen idee. Ik zal vanmiddag eens op de echo kijken

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    O ja vergat ik helemaal te vertellen. Mn vader had helemaal geen Mec. griep. Hij had gewoon iets verkeerds gegeten haha! Hoop paniek om niets!

18. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Sjalleke en Tassie, Sterkte meiden!

Meiden met een goede echo, geniet ervan!!

Meiden die de 12 weken voorbij zijn, JOEPPIE!!!!

Lenka, Druk kindje in buik kan ook een heel druk kindje uit de buik zijn weet ik uit ervaring ;)

Funnyme, Gelukkig was de paniek om niks!! :)

Hier nog steeds alles prima, nog steeds geen klachten en dus nog steeds moeilijk te beseffen dat ik echt zwanger ben....Nog 1 1/2 week wachten en dan hopelijk het bewijs ;)

19. 2nd baby wonder

19 aug 2009
    5
    0
    0
    Receptioniste
    Utrecht
    Hoi setti,

we lopen lekker gelijk op he hahaha
    vanmorgen weer even stiekem naar ons guppie geluisterd met de angelsound!!!!!wat is hij/zij beweeglijk zeg.

vandaag 12 weken en 2 dagen zwanger!!!!!!

JIPPIEEEEEE

20. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @tassie en sjalleke,
    Heel veel sterkte toegewenst allebei!!

@suekes,
    Wat ontzettend lief dat je nog hier reageert en meekijkt! Ik hoop heel snel op een mooi wonder voor jou!!

@ano,
    Dat weet ik eigenlijk niet. Ze zei dat de lengte van het beebje bij 11 weken hoort en dat de uitgerekende datum dan 10 maart zou zijn, dus neem aan dat ik dit aan moet houden? Vind het wel raar hoor, want ik ben door iui zwanger en kan eigenlijk bijna op de dag zeggen dat ik bevrucht ben en dan zou 11 weken niet kloppen. Denk dat het beebje gewoon heel snel gegroeid is ofzo?? Nou ja, maakt ook niet uit! Als het er maar gezond uit komt omstreeks maart:D

@funnyme,
    Gelukkig dat hij geen mex. griep had!!

@alle misselijke meiden,
    STerkte!!

Hier dolbij na de goede echo gister. Vanmorgen mocht mijn man zijn zoontje het op school vertellen. STraalde van oor tot oor!!:D Zo leuk!! De moeders op school waren superenthousiast! (sommige weten van de lange weg die we hebben moeten ondergaan) en ze vinden het zo leuk dat ik eindelijk ook zelf een kindje mag krijgen! Ik zorg natuurlijk al voor een kind, maar het lijkt me zo bijzonder als het ook nog je eigen vlees en bloed is!

Deel Deze Pagina