Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ER zijn al mei mama's!!

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb me ook aangemeld voor de maart 2010 mama's hyve!! Heb vandaag't prachtige nieuws ook op m'n hyve gezet dus iedereen mag't weten wat mij betreft :D
    Nu nog even wachten op acceptatie van de 'almachtige beheerder' ;)

Liefs Lara

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    germini: ik zie zelf wel een buikje, vandaag zei iemand het ook maar met een wat wijder shirtje zie je het nog niet, lage heupbroeken pas ik nog want dan komt het buikje erboven uit, de rest zit niet meer lekker.

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    1 van de 'almachtige beheerders' (ikke) heb 2 dames geaccepteerd. :)

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Alies05, Jeeeej! Danku...

6. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Ik zag dat ik ook ben geaccepteerd op de maart-hyves :)

Maarrrrr... Nu zag ik meteen een bekende :$ Echt leuk!! Ik weet alleen haar forumnaam niet dus dat ga ik even opzoeken!!

Hier: Ik ben het poetsen zat, veelste warm :(

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    In IK BEN kun je je ff voorstellen. Daar hebben bijna alle dames zich met naam en nickname voorgesteld.

8. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    man man man wat een weer... dit is wel het andere uiterste hoor, zelfs voor het zwembad vind ik het te warm. Voor niks doen ook en voor koken helemaal, bleh!

Lara en Germini: wauw jullie hebben supermooie kindjes!

wij gaan het weekend de overoma's inlichten en daarna gaan we de rest van de familie en vrienden ook maar inlichten. Nieuws zal wel snel gaan, tenminste dat was bij Malin wel zo.
    Buikje valt niet meer echt in te houden en met dit weer dus ook niet te verstoppen want ga niet extra wijde (en dus warme) kleren aantrekken. Jammer dan, ik vind het allemaal prima. We krijgen toch geen echo meer met 12 weken, alles voelt goed en hartje bonkt nogsteeds prima, dus waarom dan nog langer wachten???

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfff wat een hitte.. dit is niet fijn.
    Wordt dr echt ontzettend lam en vermoeid van. net eventjjes op pad geweest en ben nu echt ff op..

@ funnyme: ja ik had je berichtje gelezen. Ik hoop ook heel erg dat er nog uiteindelijk een wandje wordt gevonden tussen de ukkies in... Dat is toch weer een risico minder.
    Morgen weer een echo en dan zal ik de gyn eens vragen erover.
    Sta vanaf nu ook officieel bij de gyn onder behandeling. Vandaag laatste keer bij de vk geweest.

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou Linda, een nieuwe stap, van vk naar gyn... maakt het toch heel speciaal, een tweeling - die zal goed in de gaten worden gehouden :) Gaat het verder goed met je?

Malin, waar precies zet jij de AngelSounds op je buik? Gisteren voor de gein even geprobeerd, maar nog niks gevonden hier.

Hyves: doe ik niks mee, heb wel een account voor mijn zoontje, die krijgt dan foto's van het kinderdagverblijf te zien ;)

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb ook de angelsound en ik zet m net boven mijn venusheuvel en dan kijk ik van links naar rechts. tot nu toe heb ik m iedere x gevonden.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jippie jahee ik ga pannekoeken eten!!!! en vriendlief maakt ze. ik heb er nu al zin in

13. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    darcy: hier is het hartje al ongeveer halverwege navel en schaambot te vinden, meestal bijna in het midden. Maar de kans is groter dat ie bij de meesten nog net boven het schaambot zit, als ie al te horen is. Het is net hoe het kindje ligt, hoe hoog je bm zit etc. Het is nog vroeg. Probeer het zeker niet elke dag en niet langer dan 5 min, je vindt hem vanzelf een keer...

14. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    lekker setti!
    wij hebben het bij boterhammen, fruit en yoghurt gelaten, morgen weer een dag hoor!

15. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hey meiden,

Had me al wel aangemeld maar wilde pas mee gaan kletsen na een goede 12 weken echo...
    Helaas zal ik niet mee gaan kletsen, ook deze zwangerschap is geeindigd in een MA. Ik mag dus van de lijst.

Ik hoop dat ik de laatste maart mama ben die van de lijst kan en wens jullie een hele fijne zwangerschap!

Liefs, Mouse

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

2nd babywonder jeetje meid zag je onderschrift, wat heftig zeg, een vroeggeboorte met 25 weken, wat fijn dat je nu weer zwanger bent!!gefeliciteerd!!!

geraldine ja ik had gister nog naar je gevraagd, maar meid wat fijn dat alles goed was!en nu ook lekker gaan genieten he!!!

lara wauw meid fijn dat alles weer goed was en dat je echo zo mooi was!!en fijn dat het hoofdje helemaal in orde was!!!!nu alleen nog maar genieten!!!

setti haha ik heb ook pannekoeken gegeten heerlijkkk!!!!

mijn vk kan ook inwendige echo;s maken, hebben ze vorige keer ook bij mij gedaan, en ze doen ook de nekplooi zelf en die is ook inwendig!!

mause wat kloote meid en dat voor de 2e keer, weet helaas goed hoe je je voeld..heel veel sterkte de koemnde tijd en dat jullie snel een nieuw wondertje mogen verwachten!!

joehoeeee 11 weken!!!!!over 2 dagen weer echo bij t echobureau, hoop dat ze ook even 3d doet!!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja lekker man met een vleugje kaneel er in hadden we vandaag echt lekker

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mouse sterkte komende tijd en denk er aan ook voor jou gaat de zon een keer stralen.

19. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

21 augustus - Lindavnr: 3e echo

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313