Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Vriendlief zegt vanaf t begin dat tie een zoontje krijgt en ik dacht t ook maar door alle bakerpraatjes ga ik toch twijfelen want bijna alle dingen die slaan op een meisje heb ik en die van een jongen niet. ik weet ergens ook wel dat t een fabeltje is maar goed we zullen t zien.

Meiden met een echo vandaag veel plezier.

ego: Hier alweer 13 weken. Gister t hartje weer geluisterd en t leek wel een sneltrein haha. helaas lukt t me niet om m op de computer te zetten want ik heb geen ingebouwde microfoon.

2. villavredenburg

19 aug 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    nou vanaf de maart-mama-hyves,,,toch ook hier geraakt..ben niet zo handig met de lap..maar kom vanzelf!!

probeer hier ook mee te kletsen

groetjes celes >>13 weken zwanger 1 maart2010

3. villavredenburg

19 aug 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo heb even stukje trug gelezen....
    @ geslacht,,,bij de 1e wist ik het vanaf dag 1 zeker..dit word een knul en jawel hoor ,,nu heb echt geen idee maar heb 14 september een afsprak staan bij de echokliniek kost 25 euro gaan ze een geslachtsbepaling doen(kan vanaf 16 wken) dus dan worden we uit spanning gehaald!!

@ dingen die je niet mag...ik mis alles!!! de biefstuk de brie de filetamerican.en het gezellige mixdrankje op zaterdag:s

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    goeiemorgen!
    Hier alles goed; gisteren mijn vriendinnen verteld en ze hadden het, had ik totaaal niet gedacht, al helemaal verwacht!!
    Hadden het er al over gehad dat ik dat ging vertellen, ook al met hun ouders en zo... eht grappig.
    Ze dachten dat ik óf zwanger was, óf in het geheim getrouwd was hahah (we zijn wel verloofd sinds februari al :p hah)

Maar ze vonden het super, :)
    Vond ik wel erg fijn. bij ons in de groep speelt dat bij hun nog helemaal niet, zijn allemaal wel mijn leeftijd, dus nog lekker jong (22) maar dr woont er nog maar 1 meer samen.. de rest is nog een beetje van lang leve de lol.

Nu zij het weten, mag iedereen het nu weten :)
    Staat ook op mn hyve nu, dus kan men eigen wel gaan aanmelden bij de maart hyve nu! :D

Verder geen idee of het een jongetje of meisje zal zijn eigenlijk. ehhhh ik bedoel... of het jongetjes of meisjes zullen zijn!! :p
    Ik heb nog geen voorgevoel erover, eerlijk gezegd.

Als laatste gaat mn vriend toch bellen naar de gyn voor een doorverwijzing naar een academisch zkh.
    Ik heb een berichtje geplaatst op het meerlingenforum en daar reageerde een moeder hele verbaasd want er zit echt wel heel veel risico aan als er geen tussenschotje is, dan hebben de babies blijkbaar meer overlevingskans vanaf 31-32 weken buiten de maarmoeder, dan erin...
    nou daar heeft die gyn niets over gezegd!
    Dus ik wil nu écht doorverwezen worden want mijn gevoel was vanaf het begin al niet goed en nu al helemaal niet meer..

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohjaaa vandaag 10 weken! :D:D Joehoe!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lara85: ik ben ook juf...ik heb tot dec de ene week 1,5 in de qndere week 2,5 dsg werk. Vanaf januari 1 dag per week.
    val dus nog steeds in.

jongen meisje: ik weet het niet ... vorige keer wist ik meteen dat het een jongen was en dat was ook zo. Voor een jomgen hadden we maar 1 naam.... die vonden we leuk en is het geworden.. voor een meid heel veel namen die we niet super vonden.

eten en drinken: hier veel appels, verse ananas en meloen... mmm lekker

succes vandaag meiden.. krijgen jullie bij de intake ook een echo???

25 augustus - Dianne: intake vk
    25 augustus - Naatje80: vk

25 augustus - Stroopie: intake vk 10.15 uur.

Hier a.s maandag weer echo en dus controle vk... spannend hoor!! Vorige keer zag je zo weinig.

Als die echo goed is mogen van mij de kinderen en ouders op school het weten ben dan waarschijnlijk 9,5 week.... ik trek nu elke keer wijde schirtjes aan.... maar nu loop iik al een paar weken in 2 dezelfde shirts...de rest zit strak... wil wel eens wat anders aan haha

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    linda: goed dat je voor een doorverwijs gaat... tjee... dan ben je vast al in januari of zo meer.. gek idee zeg. Hopelijk gaat alles goed met je 2 frummels

10 weken al ... tjee super hoor gefeliciteerd

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dingen die je niet mag: ik mis niks!!!! helemaal niks eigenlijk

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaah das eigenlijk niet de bedoeling zo snel hoor.. haha.
    vaak vinden ze nog wel een tussenschotje, maar goed... we moeten er maar niet vanuit gaan!
    Eerst maar eens doorverwezen worden.
    Gaat er dan vooral om dat ze daar betere apparatuur hebben als het normale echo apparaat, en dus meer kunnen zien.

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    wendy: ik krijg geen echo... jammer maar helaas.. ik moet snel gaan! tot later!

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jammer joh....

ik krijg ookm alleen maar een 2e omdat de 1e zo vroeg was hoor

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Jeetje wat schrijven we hier veel :)

Hier weinig bijzonders alleen erge last van obstipatie :) ik moet ook ijzertabletten slikken ivm tweeling dus dat is waarschijnlijk de oorzaak... ik probeer vanalles maar ik denk dat ik nog meer moet nadenken met wat ik eet, pppfff, verder onwijs moe maarja het hoort erbij he :) ik kijk vooral uit naar de echo maandag... hoop zo dat alles nog steeds goed is, dan heb ik ook echt wel vertrouwen dat we lekker die drie maanden straks voorbij zijn.

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Lindavnr, welk academisch zh gaan jullie dan? Wel slim om op dat forum te vragen.

Eten, tot nu toe mis ik ook nog niks. Ben nog te veel misselijk.

Geslacht, hubbie wil het niet weten, ik eigenlijk wel, maar kan dan toch mijn kwek niet houden. :D Dus vragen we maar niks. Heb ook geen flauw idee wat het word.

Straks naar de vk. Ben benieuwd hoe hoog mijn bloeddruk is. Zal wel weer te hoog zijn. 3 jaar geleden hadden ze nog geen echoapparaat. Inmiddels is de praktijk verhuisd naar een heel nieuw pand, dus wie weet hebben ze er wel eentje aangeschaft.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lindavnr: wat goed zeg van jullie, heel slim, altijd je gevoel achterna gaan.

Ik ga maandag ook vragen of ons ziekenhuis alle mogelijkheden in huis heeft als de kindjes eerder geboren worden. Of bij welke scenario's we ervan uit moeten gaan dat we ergens anders heen moeten en waarheen dan.

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gisteren een afspraak gemaakt voor de 1e echo.. ik had er niets over te vertellen, de mevr. van het echo-centrum vroeg de eerste dag van mijn laatste menstruatie en zei toen ; 14 sept. om 12.45u. Dus ik probeerde nog dat ik dan net een dag terug ben van vak. en eigenlijk graag maandag de 7e een echo zou hebben ( dan ben ik 10,5 week ) en dan is mijn vriend vrij en de dag daarna gaan we op vakantie, zou dan graag wat meer zekerheid hebben. Maar ze bleef volhouden, zei nou later dan 14 sept wil ik wel afspreken, maar nee ik wil juist eerder... helaas.. was al wat wiebelig, dus dacht voordat ik hier in huilen uitbarst laat maar.... maar baal er wel een beetje van.

Verder over dingen van eten missen, nee nog niet, daar ben ik nog te misselijk voor...

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Stroopie: Dan zou ik naar het Radboud in Nijmegen moeten denk ik, da's het meest in de buurt. (45 minuutjes rijden).

Hopelijk is er een echo apparaat ondertussen! :)

@ Linda: da's idd ook goed om naar te informeren ja :)
    Mochten we gewoon in het zieknhuis waar we nu zitten blijven, ga ik ook eventjes overal goed naar vragen!

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @lindavr
    Ik zou ook om een doorverwijzing vragen. GEwoon omdat het niet goed voelt bij dit ziekenhuis. Dat zal ws altijd zo blijven en je moet wel een tijd met elkaar door. Volgens mij heb je daar ook recht op hoor en kan je gewoon naar een ander ziekenhuis toe.

@bren en bobi,
    Ik heb de eerste 2 weken van mijn zwangerschap (dus na mijn iui/eisprong) flink rose gedronken. Ik was er hevig van overtuigd dat de poging mislukt was en was er echt even klaar mee. De avond voor de positieve test heb ik zelfs nog 3/4 fles rose leeggedronken tijdens een picknick:). Nou ja, misschien ben ik wel zwanger geworden omdat ik zo superontspannen was en er niet mee bezig was hahaha.
    Nu drink ik geen druppel meer!! Maar mis het wel soms hoor, vooral als het lekker weer is, heerlijk een roseetje op het terras!;)

Vanochtend gebeld voor de uitslag van mijn bloed. Ik had in 2005 een verhoogd aantal trombocyten, waardoor ik gevoeliger ben voor trombose. Mogelijk zou dit tijdens mijn zwangerschap kunnen opspelen. MAar...........ze waren gezakt!! Zijn nog wel iets te hoog, maar volgens de dokter kon dat geen kwaad.
    Mijn HB zat alleen wel op het randje. (normaal zit het tussen de 7,5 en 10) en ik zit precies op 7,5. Dat moet ik dus in de gaten houden en goed groene groenten eten. Toch vind ik het raar, want die eet ik best wel (niet mega veel maar wel elke dag verse groenten) en ik slik multivitaminen:( Nou ja, als ik extreem moe word moet ik het weer laten prikken. Morgen ook even urine inleveren want ik heb nogal eens pijn bij het plassen:(

18. Zippie

Zippie Niet meer actief

Hoi

Sorry ben een lange tijd niet geweest. Erg druk gehad. Vrienden op bezoek (logeren) en dan donderdag mn verjaardag ;) druk druk druk.

Hier alles goed, lekker misselijk en aan t vreten. Ik bak elke dag koekjes, taarten, cakes. (mijn man kan zijn lol niet op :D)
    Ik begin nu ook echt een superduidelijke zwangerbuik te krijgen *leuk*

hoe is het met jullie. Ik zal proberen het weer een beetje bij te houden

Fijen dag iedereen

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier vanmorgen op controle bij de VK geweest en alles was prima. Baarmoederrand was al goed te voelen. Hartje ook even gehoord.. alleen de kleine is net zo'n draaikont als zijn grote zus.. die zwom ook steeds weg. Deze dus ook.
    Maar goed, gisteren nog echo gehad en hartje gehoord.
    OVer 4 weken weer controle.

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    wendy: ik had ook al een afspraak voor nog een echo omdat ze de termijn niet helemaal kon vaststellen maar dat is pas met 2 weken.

Ik ben bij de verlos geweest bloedruk was prima inorde. en ff wat geklets over de vorige bevaling. ze vertelde dat mijn kindje de volgende keer niet meer met speelgoed kon spelen op de praktijk omdat dat niet meer mocht ivm met mexicaanse griep...

voor de rest ben ik druk dus kom ik later weer ff koekeloeren!

Deel Deze Pagina