Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tjee waar ze allemaal wel niet aan denken ivm de griep he.... dan neem je zelf toch wat mee?

ik kom net van de dokter... had vanmorgen glas in me voet gekregen... ieks... kreeg het e rniet uit.
    ze gaf een vervelede verdoving en na 20 min prutsen was het glas (halve cm) eruit.... gelukkig maar!!!
    daarna vertelde ik dat ik zwanger ben... kan zo'n verdoving eigenlijk kwaad?

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ben ook weer terug van de vk. Helaas geen echoapparaat. Mag wel zh bellen voor termijnecho. Bloeddruk was 130/85, voor mijn doen netjes. Ijzer zat op 8.6, was ook netjes en urine was ook goed. Nog geprobeert om het hartje te luisteren, maar dat kon ze nog niet vinden.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ai, Wendysunny, dat lijk me niet echt prettig. Heb je veel pijn nu? Toen je zei tegen de ha, dat je zwanger was, wat zei ze daar op?

Dianne, waar ze al geen erg in hebben zeg. Zoiets had nu echt niet in mijn hoofd opgekomen. Neem je volgende keer toch zelf wat speelgoed mee?

Naatje, fijn dat alles bij jou ook goed was.

Germini, lust je ook appelstroop? Af en toe een boterham met appelstroop schijnt ook goed voor je ijzergehalte te zijn.

Kris8, jammer dat je niet eerder kon voor je echo. Zaten ze dan gewoon vol ofzo?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat alles prima was Stroopie! Jammer dat ze geen echo hebben kunnen maken..maar ja... nu maar gauw een afspraak plannen! :D

@ naatje: ook natuurlijk bij jou fijn dat alles prima was! :)

Uhhh...wat is ook alweer de hyve van ons? :D

5. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    haaaa meiden,

ik voel me al een stuk geruster.
    vanaf week 10 geen bloedverlies meer gezien hier(effe afkloppen)
    Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest.
    Alles was goed, heb een echo gehad en kindje was volop in actie, zo grappig om te zien.
    Ook het hartje klopte stevig, maar met de doptone kon ze het niet laten horen. beebje was te bewegelijk.
    Ben nu zo opgelucht, eindelijk de 12 weken grens bereikt.

groetjes sjaantje

6. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    hallo dames.. hier ben ik eindelijk weer... net terug vd vakantie.... nog bijzonderheden hierzo geweest in de afgelopen twee en halve week ?? heb op dit moment geen tijd om alles terug te lezen....oeps sorry dames !!!! Hoop dat het met iedereen nog goed gaat !!!!!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    welkom terug mel.. hoe was de vakantie?

sjaantje: super zeg de 12 weken gehaald!!! fijn dat alles er goed uit zag

stroopie: de huisarts zei: super!!! ik ben er in mei geweest om mirena te verwijderen... hele leuke vrouw die ha van ons gelukkig... maarja misschien wilde ze me niet ongerust maken over die prik.

voet: ik voel het nog wel...maar voelt al veel beter dan vanmorgen gelukkig

o ja: net te horen gekregen dat er nog een maart kennis is haha

maart:
    begin maart vriendin
    eind maart vriendin
    .... maart kennis
    ikke eind maart/ begin april

veel he??

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee ze zei dat de kans er was dat ze dan nog niet genoeg zagen om de termijn te bepalen en dat ik dan weer terug moest komen, dus dat ze liever het zekere voor het onzekere nemen en pas met week 12 een echo doen.. ach ja.. ben nog steeds erg misselijk, dat was een goed teken toch ? !

@ voet .. Ik denk trouwens dat de huisarts het toch wel gezegt had hoor als de prik schadelijk kan zijn. En het niet in het kader van je niet ongerust willen maken verzwijgt. Sterkte met je voet trouwens..

9. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Proficiat Sjaantje met je 12 weken. Het is toch een hele geruststelling he als je die voorbij bent. Alhoewel dat ik moet zeggen dat ik sinds anderhalve week bijna niet meer ongemakkelijk ben en ik mij daar dan ook zorgen over maak. Zou het wel nog goed zijn?? Gelukkig mag ik vrijdag voor de echo. Dan ben ik bijna 13 weken.

Ik wist helemaal niet dat stroop goed is voor je ijzergehalte. Ik neem ook ijzertabletten. Die vallen mij soms zwaar op de maag :$

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

even tijd om mee te kletsen, lees wel altijd braaf mee hoor! Hier gaat alles heel goed, heb dus ook weinig te melden, gister nog even met angelsound geluisterd, druk kindje hoor, zo hoor ik hem/haar even en dan is ze/hij weer weg, nog volop ruimte om te zwemmen, maar gelukkig toch even weer gehoord. Donderdag om 14.10 mag ik weer voor controlle en krijg dan ook nog even een echo, vond ze zelf leuk, dus ik geluk.

Hier ga ik er vanuit dat het gewoon weer een jongen is, mijn man kan vast geen meiden maken, haha, maar heb toch stiekum wel vaak het gevoel dat het een meid is, maar misschien komt dat ook omdat ik het graag zou willen. Nou ja, nog een paar weekjes en dan zullen we het wel zien. Beide is welkom natuurlijk.

Vanmiddag even met kids naar mijn moeder, ze is jarig vandaag, 52 geworden.

fijne dag allemaal!

Liefs Moons

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh ja en thanks voor de tip van dewatermeloen.. weet niet wie het schreef, maar het werkt !! Althans bij mij ..

en nu maar weer naar het werk... pff

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @wendysunny,
    He jakkie, pijnlijk!!
    Ik denk als de verdoving kwaad kon dat ze dat wel eerlijk gezegd had hoor! Zou me geen zorgen maken.

@stroopie,
    Fijn dat alles goed was!!
    Ik lust helaas geen appelstroop:(
    Noten en groene groente moet ik eten van de HA. Als mn ijzer nu al op het randje zit.......wat moet dat dan later in mijn zwangerschap wel niet! Nou ja, ik hou het in de gaten!

@sjaantje,
    Wat fijn dat alles goed gaat!! Heerlijk he die 12 weken grens! Ik ben morgen ook 12 weken! Maar vind het nog steeds wel een beetje eng hoor, maar volgens mij blijft dat 9 maanden lang zo:)

@moons,
    Gefeliciteerd met je moeder!!

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Nee hoor, hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een plaatselijke verdoving gehad en zelfs nog een ruggeprik ivm een operatie toen ik net zwanger was. Kan zeker geen kwaad.

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    WendySunny, wat naar, brrrrrr.... heb je er nu ook last van?

Sjaantje, gefeliciteerd met de 12 weken!

Net gelijk met zoonlief een paar uur geslapen, man, wat was ik moe... ging misselijk naar bed (gisteren een TOPdag gehad!) en hoop toch echt dat dit gaat afnemen nu... blergh...

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Bij onze verloskundigepraktijk geven ze trouwens geen hand meer in verband de mexicaanse griep!:(
    Ik vind het een beetje kort door de bocht. Vervolgens pak je wel de deurklink vast die iedereen vasthoud........

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

mel welkom terug meid heb je het leuk gehad op curacao?eh nieuws tja wat is het laatste dat jij hebt meegekregen?de laatste bij wie het is misgegaan zijn volgens mij suekes, gwn, lady1988, mijn excuus als ik iemand vergeet!
    en voor de rest zijn er weer veel goede echo's geweest en in totaal zijn er nu 3 2lingen!

linda groot gelijk meid dat je om een doorverwijzing gaat vragen, heeft je vriend inmiddels al gebeld?

Nou had vk gister een mail gestuurd of ik de afspraak voor de nekplooi van donderdag kon verzetten ivm dat me man misschien niet meekan, maar heb niks terug gehoord.......me man heeft ze klant ook nog niet gesprokne pfffff.....

xxx

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owjaaaaaaa nog 2 dagen en dan mag ik (en mijn familie_ officieel beginnen met BABYSHOPPEN JOEHOEEEEEE!!!WANT DAN BEN IK DUS 12 WEKEN!!!

Alleen geheel tegen mijn gevoel in heb in vandaag toch al een 1e babypakje gekocht want mijn man is jarig, en vond t toch wel leuk iets te geven....maar voor de rest echt pas na 12 weken!me schoonfamilie kan niet wachten tot ze donderdag kunnen shoppen, die gaat echt heeeeel veel shoppen deze zwangerschap zeggen ze, nou ik ben er blij mee hahaha!!!!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    @ano, gefeliciteerd met je man. ja das toch leuk om een pakje te geven? donderdagavond dus lekker de stad in.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik vind t toch zo'n overtrokken gedoe he die mexicaanse griep ts alleen gevaarlijk als je al iets onder de leden hebt. Ik werk zelf in een ziekenhuis en daar loopt iedereen te kuchen en te doen. en ik ben ook nog niet ziek daardoor geworden.

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

26 augustus - Channes: vk

Deel Deze Pagina