Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sjaantje, nog ff 2 weekjes volhouden. dan krijg je een mooi kloppend hartje te zien.

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    zo meiden

tis nu definitief, heb net de uitslag gehad. HCG was inderdaad niet meer gestegen. Had dit natuurlijk verwacht. Mag over een uurtje de FA zelf bellen om verdere afspraak te maken en dan weet ik wel weer hoe we verder gaan.

NOgmaals bedankt voor jullie lieve en steunende woorden en heel veel succes allemaal..........

ga me nu afmelden van dit topic......

knuffies
    twinny

3. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    pff af en toe wou ik dat ik geen kwaaltjes had. ik heb kop pijn, misselijk en ben zo moe kan bijna me ogen niet open houden. Ik zie er ook heel erg moe uit zeggen me collega's maar die weten niet dat ik zwanger ben, dus die denken dat ik een zwaar weekend heb gehad hihihihi

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve meid, sterkte komende tijd en hou je goed!!!!

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Lieve Twinny,

heel veel sterkte de komende tijd! Ook jij mag gauw weer mee zwangeren!!

Ik heb vannochtend gebeld met de huisarts en verloskundige over een antistof die mijn dochter heeft in haar bloed. Ik was benieuwd of ze dat van mij had en ik maak me daar zo ontzettend veel zorgen om. Mijn dochter is namelijk heel ernstig ziek geweest en op één of andere manier denk ik daar nu nog meer aan sinds ik zwanger ben.
    Nu heeft de verloskundige een eerdere afspraak voor ons gemaakt, wij mogen nu in plaats van 13 augustus op 30 juli om 11.15 komen! Dan ben ik 8 weken en is er genoeg te zien zei ze maar ik moest dan nog wel een keer voor een echo voor de preciesie ofzo..nja vind ik ook zo erg hahahhaha.

Groetjes

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hoi meiden,

nou, ik mag me ook aanmelden voor de maart mama's!! Ben morgen 6 wkn zwanger. Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste echo... Spannend allemaal!!!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd, we lopen gelijk op, ik heb mijn echo en intake volgende week dinsdag.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Twinny: nogmaals veel sterkte :(

Sjaantje: Het is idd nog wel erg vroeg om echt iets te kunnen zien maar dat ze al iets zagen is toch wel een goed tegen toch?
    Maak je niet te druk meid ik duim voor jullie dat er over 2 weken een mooi kloppend hartje te zien is :)

9. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hoi allemaal

ik kom me hier ook aanmelden. wij zijn zwanger van ons 2e kindje, hebben al een dochter van 14 maanden.

zal zo de lijst opzoeken voor de gegevens en die pben... en dan eens kijken wat er hier allemaal geschreven is.

x Malin

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    zie dat veel van jullie al vroeg een echo krijgen. Hier niet eerder dan 10 weken. Moet de vk nog bellen, maar die hebben woensdag pas weer spreekuur. Onze vk heeft zelf geen echo, dus het is met ongeveer 8 a 9 weken intake daar en dan echoformulier meenemen en dan mag je zelf een afspraak maken bij de echo, maar dat kan vaak al na een week, hooguit 2.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

gefeliciteerd en welkom hier. heb je een beetje dezelfde klachten als bij de eerste? natuurlijk is iedere zwangerschap anders!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dat is hier ook de gang van zaken, onze verloskundige heeft ook geen echo apparaat etc en normaal gesproken krijg je daar ook de eerste echo pas rond de 12 weken...
    Maar meiden die een medische indicatie hebben of een miskraam hebben gehad mogen vaak eerder een echo laten maken.

Mijn verloskundige heeft daarom zelf naar het echocentrum gebeld om een afspraak te maken! Zodat zij weten dat ik eerder kom en waarom...

13. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    welkom melin08.

Nou ik weet niet of er direkt een echo bij me word gemaakt. gek genoeg heb ik daar niet naar gevraagt ik zie het van zelf wel als ik er ben.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    bij mijn vk is de intake en eerste echo meestal bij 8 a 9 weken alleen ik ga volgende week donderdag met vakantie en dan zou ik met 9 weken terecht kunnen ze doen ook altijd een 11 weken echo. dus dan zou er 2 weken tussen zitten en vind ik een beetje snel en heb 2 maanden geleden ook een mk gehad. dus gelukkig mocht ik volgende week dinsdag dan ben ik volgens mijn berekening 7 weken

15. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey!

Vandaag heb ik naar de gyneacoloog gebeld en 30 juli mag ik voor het eerste onderzoek gaan. Ik vind het best spannend! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Ik zie dat velen onder jullie al een miskraam hebben gehad. Daar heb ik zo'n schrik voor! Maar ik denk dat ik wat last heb van pessimisme sinds ik zwanger ben :) Ik zie niks door een roze bril blijkbaar. Lastig voor mijn omgeving hihi

Liefs
    Deke

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Geeft helemaal niets hoor. ik zie ook nog niet echt door een roze bril ik wil eerst t hartje zien kloppen. dus ik geef je geen ongelijk. spannend is t zeker. wat doet de gyneacoloog eigenlijk want daar heb ik helemaal geen afspraak mee alleen met de vk

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    juni mama breekt in: Anoniempjuh, super dat je weer zwanger bent meid!!! Hopelijk gaat het nu helemaal top en wordt je in maart de mama van een lief jongetje of meisje!!!

18. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    ik zelf kijk een heel klein beetje door een roze bril. Na al die verhalen van miskramen ben ik wel wat voorzichtiger geworden.

Nou nog even en dan gelukkig vrij. ik ben bek af.

19. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi

ik mag me hier ook melden. ben nu 4 weken zwanger.
    we hebben al een meisje van bijna 2.

20. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    even een vraagje hoe plak ik nu mijn banner er onder

Deel Deze Pagina