haha wijnballen als je geen wijn mag drinken blijft t toch in de naam hihi, hopen dat t lukt voor de echo morgen.
ja mensen denken al snel dingen en hebben vaak snel een oordeel klaar. t ene oor in en t andere uit. lekker je eigen gevoel volgen
Hoi allemaal, hier weer eens een berichtje van mij.. Lees elke dag mee maar nooit zo'n zin om te reageren, haha slecht he! Lig alweer 2 dagen hier duf op de bank; heb me voor deze week ziek gemeld op het werk. Ik kan gewoon echt niet! Ben zooo misselijk, gister dan ook weer overgegeven. Vandaag bij de huisarts tabletjes besteld en heb er nu 1tje op, weet nog niet of ze helpen. Hopelijk wel ! Volgende week maandag de echo; ik denk als we die hebben gehad en alles is goed dat ik ook veel geruster ben. Bij ons denkt ook bijna iedereen dat het een jongetje wordt, maar wij denken zelf allebei een meisje. In onze familie zijn er bijna alleen maar jongens dus zijn wij weer apart en krijgen een meisje. Haha denken we tenminste.. Ach we zien het wel, het is alle2 harstikke welkom! Vandaag ook een zwangerschapsbroek binnen gekregen van de h&m, oe wat zit dat lekker zeg. En wat is ie mooi, je ziet bijna niet dat het een zw.broek is. Nou iedereen een fijne avond en morgen lees ik jullie weer!
zo heb braaf meegelezen vandaag...word aardig wat af gekwebbeld hier,gezellig!!!! wij hebben vrijdag een echo(nekpollimeeting) dus leuk leuk... ben erg nieuwsgierig....
wil ook snel lid worden van de hyves maar ik wacht nog even tot 12 wkn wnat het is geen besloten groep toch?
Via hyves krijg je geen bevestiging via je mail. Je staat wel als lid er tussen, dus als het goed is kun je er nu gewoon op.
ff een leuk nummer voor ons zwangeren: YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar deze moeten jullie horen toen ik deze voor t eerst hoorde moest ik huilen zo mooi nummer is het. haha sentimenteel he?
Je kunt alleen op de hyvespagina komen als de beheerder (ik onder andere ) je accepteert. Als je je buzzzz instelt dat alleen jij deze kunt zien, dan ziet niemand dat je op de mama hyves zit. De mamahyves komt ook niet in je vriendjeslijst te staan.
Dag lieve meiden, gisteren echt defintief afscheid genomen van ons zo gewenste 2e hummeltje! Ik wil jullie allemaal een geweldige zwangerschap toewensen en fantastische baby'tjes in maart! Ik hoop jullie snel te volgen in mei of juni! Liefs, Chantal
@Marco Borsato, wat een prachtig lied zeg... Hier nog zo één waar ik sinds ik zwanger ben constant tranen in m'n ogen krijg (acda en de munnik-slaapliedje)!! Wat een geweldige tekst hé??? YouTube - Acda en de Munnik - Slaapliedje Liefs Lara
@Sjalleke/Chantal, sorry ik las je berichtje pas toen ik mijne had geplaatst. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer met mooi nieuws mag komen! Liefs Lara
Heey meiden was ik ook weer even een tijdje niet geweest maar was echt super druk en was even te veel bezig met miskramen ect... Vond het even verstandig om iets afstand te nemen... @sjalleke.. Sterkte meis... @ de rest.. Ik zal me morgen even bij lezen maar wou even laten weten dat het hier goe gaat en dat ik maandag weer echo heb!! Liefs, Geraldine
@Setti-kwebbel, Jeeeeeeeeeeeej, door je reactie op mijn berichtje ben je gepromoveerd 8) Ja het is zo'n mooi lied.. Liefs
haha als ik naar buik foto's van andere kijk dan vind ik dat ik best een lage buik heb tot nu toe bij de rest die ik gezien heb vind ik ze veel mooier, ik heb echt zo'n pere buik nu. hihi
meiden ik ga lekker naar mijn bedje. Weltruste voor straks en toedeloe!!!!! meiden die voor een echo morgen mogen veel plezier,.
Haii @ Geslacht ik denk een jongen en me vriend denk een meisje Trouwens we hebben 31 augustus de 12 weken echo nekplooimeting! stond nog niet in de agenda op de site iedereen die de 12 weken heeft berijkt super Gefeliciteerd ik wil ook zo graag haha Liefs xx