vermoeden om zwanger te zijn hier al een week, was heel erg moe en dat had ik bij de zwangerschap van Malin ook. Alleen bij haar begon ik een week voor NOD al over te geven en nu blijft het bij regelmatig misselijk zijn. Wel erg gevoelige borsten en buik voelt ook niet prettig aan. Zodra ik het voelde zaterdagmiddag wist ik het zeker en heb toen ook maar getest en meteen duidelijk positief. Dat was wel wennen want de test was nu voor NOD al positiever dan van Malin een week na NOD.
joepie: je moet naar gebruikerinstellingen in je profiel en dan onderschrift wijzigen, daar plak je dan de bannercode in en klaar is joepie.
roze/niet roze brillen... vind het altijd erg moeilijk. je wilt het graag roze zien maar door alle verhalen en misschien persoonlijke ervaring is dat op veel momenten erg moeilijk. Stuurde manlief gisteren nog een sms om te vragen of ie het al een beetje besefte, kreeg als antwoord: nee pas als we een echo gehad hebben. En ik kan je nu al vertellen, als die echo geweest is beseft ie het niet eerder weer dan dat ie het kan voelen bewegen of ff naar het hartje kan luisteren.
voor de vrouw is dat toch vaak anders. De meeste hebben wel duidelijk dingen waar ze de zw aan merken in het begin (sommigen ook niet, dat kan heeeel handig zijn maar ook wel heel dubbel omdat je ook niks voelt). De zw van Malin werd voor mij pas 'echt' toen ik haar met 16 weken voelde bewegen. Leuk die echo's ervoor, maar das iets van 5-10 minuten en daarna moet je het doen met een foto.
Welkom Malin, Ik heb nu ook net gebeld met verloskundige en krijg pas 3 aug eerste echo met ongeveer 9 weken. Was best jaloers op al die meiden die al zo snel die bevestiging mogen zien maar ja zit niets anders op dan rustig wachten! Hier ook die mega moeheid blehhhh dat is voor mij nieuw. Met mijn zoon was ik alleen sávonds wat moeier nu ben ik oevrdag al zo moe als een hond. Twinny nogmaals dikke knuf hoop dat de FA je snel verder kan helpen! Ik heb net als zovelen ook wel schrik als ik zoveel miskramen zie maakt me onzeker! xx nina
wij hebben met malin veel echo's gehad (waren proefpersonen) dus heb goed kunnen kijken welke periode echo's het leukste zijn. Vond zelf de echo met 11 weken het mooist, alles nog duidelijk in het scherm mooi duikelen etc. Met 15 weken paste ze al niet meer in beeld terwijl ze echt een ukkie was. Dus ben wel blij dat we hier pas met 10-11 week een echo krijgen (ookal had ik natuurlijk graag ook al met 7 of 8 weken ff willen kijken...)
Ik krijg met 8 weken al een echo omdat ik zwanger ben geworden via iui. De kans op meerlingen is dan aanwezig. Ik had 2 eitjes die op springen stonden, dus ben reuzebenieuwd hoeveel het er zijn die bevrucht zijn!! -> Ik kan inderdaad het beste even moeders voor moeders bellen. GA ik van de week zeker doen! Want wil graag mijn bijdrage leveren. Heb immers zelf ook pregnyl gespoten.
o ja moeders voor moeders, ik wilde graag meedoen met Malin, alleen had geen auto bij huis en je moest het wegbrengen want in deze regio werd niet opgehaald. Niet te doen dus. Achteraf had ik het wrs ook maar heel kort volgehouden want ben heel lang kotsmisselijk geweest. Ga eens ff op de site kijken hoe het nu is, want als ze nu wel afhalen wil ik het wel gaan proberen.
hallo dames Ik krijg de echo op 30 juli denk ik. ik weet niet precies wat ze gaan doen het is allemaal nieuw voor ons. maar ja wel erg spannend.
Hela meiden! Goed gefietst hier! Nog enkele leuke babyspulletjes gekocht in de solden... En ook een zwangerschapsdagboek en een boekje voor Toon. Een erg grappig boek over de ontwikkeling van kindje en mama maar dan in een taal die voor mannen interessanter is. Echt een leuk boekje! Heb ondertussen de gegevens ook alweer aangevuld op de site die ik had doorgekregen! Ook net lekker eten gemaakt: koude pastasalade met verse kruiden die ik gezaaid had op m'n balkon! Ben er zooooo trots op! Had nog nooit iets gezaaid ofzo en het is gewoon van de eerste keer gelukt en zooooo veel lekkerder dan uit de winkel! Nieuwe dames: GEFELICITEERD!!!!!
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 09 maart - Deke - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Suekes - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Joepie01 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Hallo dames zo wat gaan jullie snel zeg jeetje mina. FF kijken wat ik allemaal heb onthouden Twinny heel veel sterkte dikke knuffel voor jullie. Germini Na al die behandelingen en geduld een wonder voor jullie eindelijk meid van harte gefeliciteerd. Mouse gefeliciteerd meid welkom hier ik was vorig jaar ook een maart mama maar bij is het helaas een bbz geworden hier ook een dubbel gevoel maar probeer positief te blijven. Kleintje88 jij ook gefeliciteerd welkom hier ik kan je je angst heel goed voorstellen ik heb ook een ma gehad in jan 09 het hartje is bij ons ook gestopt met 8weken daarna ook gecurriteerd feb weer terug bij de gyn ik was niet ongesteld geworden hij kijken zat er nog een bloedprop kon ik weer een curretage ondergaan bah. Ik hoop dat deze zwangerschap helemaal goed gaat. Channie goed van je hoor nu volhouden he hoe moeilijk het ook is. Sjaantje een goede echo gehad las ik super zeg nu nog twee weekjes wachten op een mooi kloppend hartje. Chantal84 gefeliciteerd welkom hier. Malin gefeliciteerd welkom hier. Joepie gefeliciteerd welkom hier. Elke lekker he je eigen kruiden jammie hihi daar mag je best trots op zijn. Hoe heette dat boekje die je hebt gekocht? Wij zijn gister de hele dag op het strand geweest heerlijk afgekoeld daar maar ook best wel verbrand au doet best zeer ook ben ik helemaal lek geprikt door muggen heb er 13 stuks schrok er gewoon van drie zijn heel erg dik. Vandaag lekker aan het werk geweest nu ben ik vreselijk moe en ik heb heel erg last van me ()() Liefs Channes
Channes, het boekje noemt Zwangerschapsboek voor Mannen en is van uitgeverij Snor. Goh, wat zijn we toch een onzekere bende bij elkaar... Hopelijk kunnen we er over een jaartje allemaal lekker mee lachen!
Dank je. Morgen ff kijken hier bij de boekelier. Dat hoop ik ook dat we er vreselijk om kunnen lachen
Girls....niet zoveel kletsen, dan moet ik weer zoveel bladzijdes lezen haha! @ Twinny: sterkte.....ook al was het nog maar zo pril, pijn doet het natuurlijk toch! @ Nieuwelingen: welkom en gefeliciteerd! @ Overige: pfff....ik heb zoveel gelezen, ik weet niet meer zo goed waar op te reageren haha sorry! Hier gaat alles het gangetje...ik ben ook wel onzeker hoor, heb ook nog nauwelijks klachten dus ik denk de hele tijd dat ik niet zwanger ben. Daarom dat ik ook nog niet met MvM heb gebeld enzo....achja....wat ik dan wél weer heb gedaan is vandaag een namenboek gekocht met meer dan 10.000 namen erin. Pfff...er staan ook echte belachelijke namen tussen, niet normaal meer! Enfin, elke dag een paar bladzijdes met mijn vriend doornemen en dan komen we er wel hopelijk!
starfish... namenboek heb ik met de eerste zwangerschap ook gekocht... maar we kwamen er niet uit. we hadden wel wat namen, maar DE naam zat er niet bij. Heel lang getwijfeld en gedaan en uiteindelijk met ruim 35 weken besloten en 2 dagen later werd Malin geboren... dus waren we er net op tijd uit. Ook lullig om tijdens de bevalling anders daar nog mee bezig te zijn!
namen gaat dit keer ook weer een probleem worden, we willen niet zo'n alledaagse naam, maar dan ook nog in dezelfde wijze geschreven als malin (dus medeklinker, klinker, medeklinker, klinker, medeklinker). lastig, maar goed, nog wel ff tijd om wat te vinden.
Jeetje hé! Stelletje kletskousen hier zeg! Alle nieuwe meiden, OOK VAN HARTE GEFELICITEERD! Wordt al lekker druk hier zeg! Twinny: sterkte meis! Vind het ontzettend jammer voor jullie..... Sjannie: Zo te horen had je een mooie echo! Over 2 weken zul je vast weer een mooie echo hebben! Elke: Leuk de site zo in die kleurtjes! Lekker vrolijk! En wat leuk dat je eigen kruidentuintje het zo goed doet joh! Niks lekkerders dan vers. Wat trouwens ook een heel leuk boekje is voor aanstaande papa's is dat van Kluun. 'Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!'. Vorig jaar heb ik 'm gekocht voor manlief en hij heeft hem toen achter elkaar zitten lezen. Vandaag is Moeders voor Moeders geweest. Weer een hele mooie positieve test en ik mag dus weer meedoen! Yes!
Meiden Het leek me ook wel leuk om een hyves voor ons te maken zodat we ook een gezicht bij elkaar kunnen plaatsen in de toekomst. Lijkt het jullie wat? Je kan hem op ontzichtbaar zetten zodat niemand ziet dat je er lid van bent. Ik hoor het graag van jullie