heyy brenjomi pff trieste bedoeling hoor zo'n crematie van zo''n jong iemand, maar dat je daar heel verdrietig was om iemand anders, tja dat is je gevoel op dat moment, n die hormonen werken natuurlijk nog ff extra mee haha. maar idd meid we moeten genieten van onze zwangerschap!!vind t soms nog wel moelijk maar ga het zeker proberen!! darcy jij ook bedankt voor je lieve woorden!vervelend dat je nog steeds misselijk bent maar fijn dat het iig wat minder word!hoop dat het snel helemaal over is! channes ja meid voor jou ook 3x scheepsrecht he, dus jij zal me ook zeker begrijpen, maar goed idee we gaan gewoon lekker genieten!!heb vandaag nog lekker het hartje gehoord dus das fijn! starfish dat ligt eraan, ik heb de uitslag meteen gehad, maar soms moet je ook wachten, tis maar net wat ze bij jou gewend zijn, en wanneer je bloed laat prikken. @all:hier alles goed, niet meer misselijk gelukkig, vandaag verjaardag van me man gevierd, ben nu bekaf!!!morgen lekker koffer pakken voor de vakantie!!! xxx
Hoi Dames, Kom even gluren maar niet lang. Ben gevelt door een zware buikgriep die nu al 5 dagen aan houdt. Ohh wat voel ik me nu dubbel beroerd.
Goedemorgen allemaal! Ben ik ook weer even, ik heb wel meegelezen maar niet echt de puf/zin gehad om te reageren.. stom he? Allereerst Ano en Channes gefeliciteerd met jullie goede uitslag van de nekplooimeting!! Lekker proberen te genieten nu! Ik begrijp dat dat nog een beetje lastig is. Dromen: Ja ook ik droom de gekste dingen! Ik had het wel weer verwacht aangezien ik dit bij mijn dochter ook had. Ik denk trouwens dat ik de baby voel! Het is echt een soort kriebel/luchtbel dat zich lijkt af te zetten om een koprolletje te maken ofzo. Zo een gevoel is dat in elk geval hahaha. De baby voelen is in het begin heel leuk, maar op het einde vond ik dat echt niet meer.. Ik mag morgen weer aan de studie, en ik heb zo geen zin!! Ik heb geen zin omdat ik straks allemaal verwijten ga krijgen waarom ik in godsnaam zwanger ben geworden. Ik vind niet dat ik me voor zoiets hoef te verdedigen maarja.. Fijne zondag
Ano idd bij ons is het drie keer is tech echt scheepsrecht proberen te gaan genieten nu hoor. Wanneer ga je op vakantie???? Lynette beterschap meid hopelijk ben je er snel weer bovenop. Channie Waarom zou je verwijten krijgen omdat je zwanger bent? Starfish wij hebben ook gelijk de uitslag gekregen weet niet hoe het bij jullie in het zh gaat. Ik ga vanmiddag naar me schoonzusje ze heeft haar positie klerenvoor mij bewaard dus ff kijken vanmiddag. Liefs
Channes heel simpel omdat ik 20 ben en al een dochter van 2 heb. Ik heb overigens voor beide heel bewust gekozen. Maar je hebt altijd mensen die je wel even de grond in willen praten en daar heb ik geen zin in.
Pff tegen zulke mensen kan ik niet he. Kan me heel goed voorstellen dat je daar niet tegen kan. Het is jullie leven jullie zijn gelukkig met elkaar laat iedereen in zijn waarde maar jah er zijn altijd mensen die niks anders kunnen dan je de grond in praten.
Goeie middag meiden Channie je weet zelf hoe t zit en je bent niemand verantwoording schuldig hoor. jij bent gelukkig met je partner en je 2e kindje op komst en denk daar maar aan!!!!!!!!!!!! Verwijten tja ik ken t zelf ook. Ik krijg van veel mensen te horen: jeetje wat eet jij allemaal want je kan nog geen buik hebben als t je eerste is. Nou dan zal ik wel een van de uitzonderingen zijn want ik eet minder dan voorheen. en ik ben t ook zat om t uit te leggen dus probeer nu hier dr in en daar dr uit de denken want mijn partner en ik weten als geen ander hoe t echt zit en mensen speculeren nu eemaal graag.
weet je wat stom is? ik heb nu al 3 dromen gehad dat ik een meisje krijg. hahaa. en nog niet 1 droom dat t een jongen wordt.
Channie, er lopen altijd mensen rond met oordelen en ideeën over "hoe iets hoort." Jij weet wel beter Lekker aan de studie dus en veel succes (wat studeer je trouwens, heb ik vást overheen gelezen?) Ano, lekker op vakantie... iedereen terug en dan nog dat fijne vooruitzicht... goed man Lynette, heel veel beterschap!! Dubbele ellende Setti, wat dénk je dat het is? Meisje of jongen? Hier bij mijn zoon gedroomd van een bolle Buddha in mijn buik, die de vlos kon zien via een deurtje. Hij riep: "Ik ben je zoon en kom 3 oktober!" Het werd een jongen en hij kwam 30 september...
ik heb trouwens vrijdag echt een supertof hema trainingspakkie gekocht voor de beeb. grijs met een wit streepje echt stoer, Gister aten we bij mijn ouders en waar komt ze mee aan: nike air max maatje 21 haha echt cute!!!!!!! Ze staan nu voor de show voor de tv! haha voor dat de kleine die aankan zal hij/zij wel een jaar zijn maar dat maakt niet uit k vind t wel stoer.
volgens de chineese kalender een jongen, partner denkt ook een jongen en dat dacht ik eerst ook maar door de dromen en de bakerpraatjes twijfel ik heel erg en denk ik eigenlijk een meisje. want volgens de praatjes als t een meisje wordt al die dingen heb ik of doe ik. haha
@channie, vervelend, ik ken het wel. leah is nu 10maanden en ik vertel ook tegen iedereen dat ik zwanger ben en dat we het graag zo wilden, dat het geen ongelukje is. heb het idee dat ik me moet verantwoorden??? daarnet kwam ik weer iemand tegen: oh nog gefeliciteerd he. en daarna een blik van: waar begin je aan. nou ken ik die man redelijk goed, dus dacht: och je doet maar. ze mogen over me oordelen, ze praten maar over me (ben ik lekker interressant) ik geef er niet zo heel veel om. maar ben dan wel nieuwsgierig wat ze allemaal zeggen voor de rest, voel me vandaag slecht. heb overal spierpijn. vooral in mijn borstkast?? heel raar. weet niet goed of mijn borsten zeer doen of mijn spieren? hopelijk is het niks. voor de rest goed, vriend zit in durban en heeft bereik met zijn gsm hij belde gisteravond al even (kost 2,25 per minuut, beetje duur) jammer is dat hij nu van 12-6 wacht moet lopen, overdag en snachts. dus veel tijd over heeft hij niet. en op wacht kan hij zijn gsm niet meenemen, dus dat is jammer. wordt af en toe al zenuwachtig voor de echo morgen. wie moeten er nog allemaal een heleboel volgens mij. ik moet pas om 18:00. eerst nog bloed laten prikken. bbrr. @lynette, beterschap. @setti, ik droomde bij leah in het begin 1x dat het een jongen was en zijn naam met de M begon. toen er iemand op kraambezoek kwam vroegen ze wat zijn naam was en dat wist ik niet meer. dus helemaal in paniek, want de kaartjes waren wel al verstuurt, toen heb ik geprobeerd om een kaartje te vinden voor de naam haha. volgens de chinese kalender was leah een jongen (dacht ik)
leuk zeg die kleine schoentjes.. en leif dat je dat kreeg! zoonlief heeft hier als 1e schoentjes bij bijna 1,5 jaar maat 21
o ja.. zoals het nu is ben ik dus 4 april uitgerekend.. morgen krijg ik de datum bij de 2e echo.. spannend zoonlief gaat ook weer mee wil hem zoveel mogelijk betrekken. wie wet er nog een leuk prentenboek over een zwangere mama? hij is gek op boeken. misschien ga ik na morgen anar de april mama's toe.. tuurlijk kom ik oook dan nog hier hoor.. maar zal vast niet ineens 4 dagen verder zijn dan ze toen dacht... er was toen heel weinig te zien.. ja het belangrijkste wel.. een hartje
brenjomi: ook hier beginnen de borsten nu gevoelig te worden... kan dus wel kloppen... zo om 6 uur pas de echo? moet je bij de 2e zw schap ook bloed prikken??? ieks???
Morgen onze eerste echo.. En ow wat vind ik het spannend! Denk nu alleen maar wat als het hartje niet klopt of wat als er gewoon helemaal niks in zit.. Straks ben ik gewoon niet zwanger en waren de testen vals. Mag het van m'n vriend er niet over hebben want hij zegt; alles zit gewoon goed dus hou je mond haha.. Ben altijd zo onzeker! Pff word er zelf moe van. Iedereen een fijne zondag en lees jullie vanaaf misschien nog even..