@ channie en brenjomi: Heel herkenbaar, dat verantwoorden... Onze zoon is bijna 9 maanden, en we hebben ook heel bewust gekozen om snel voor een tweede te gaan. Veel mensen vragen gewoon ronduit 'is het een ongelukje?' Nou maakt me dat niet zoveel uit. Een vriendin vroeg echter: 'Is het wel gewenst?' EUHM... PARDON? Volgens mij gaan veel meiden voor een echo morgen, of niet? Veel plezier/ succes!! Ik kom morgenavond wel even spieken hoe het allemaal is gegaan
ja spannend he die echo... baalde bij de echo van 6 weken dat ik nog maar 6 weken was.. dacht aan een week of 8.... hebben wel rond ei geklust d8 ik.. nou ja niet dus hihi dus was lucky shot zijn jullie al bezig met namen? ikke wel
@eliesah: ik vind het af en toe ook nog onwerkelijk. ik heb ook nergens last van. niet zoals de eerste keer (dus het zal wel een jongen zijn zegt dan iedereen) toen was ik smorgens misselijk en spugen enzo. nu nergens last van. wel moe. ben ook af en toe bang dat het niet goed is. maar moet van mezelf positief blijven denken (met van alles in mijn achterhoofd) mijn zus gaat morgen mee, dus dat is wel leuk (ze had dezelfde gyn)
@geesje, dat is wel heel erg. een ongelukje vragen is niet zo erg, wel vervelend. maar vragen of het wel gewenst is krijg wel veel reacties van: jullie zitten niet stil, hou de vaart er maar in. dat heeft ie nog even vlug gedaan. ook al een paar keer de vraag gehad of vriend nog thuis was?? eehh ja, duh. hoe anders. eigenlijk zou vriend al weg zijn bij de test, maar omdat hij ziek was werd het 2,5week later, dus dat was wel lekker. hij zit al een maand aan boord nog maar 3 te gaan ga straks eens aan mijn vriendin vragen of ze mijn borsten groter vind heb het gevoel alsof ze nu aan het groeien zijn. voelt heel raar, beetje als hele volle melkborsten? (beetje vreemd zeggen, maar ik moest kolven, dus weet niet echt wat stuwing is, zodra ik zere borsten kreeg mocht ik kolven. had ook niet superveel melk) hier ook al aan namen aan het denken. vind het zo moeilijk. heb wel al een paar leuke namen, maar weet niet of ik ze leuk blijf vinden? wil een aparte naam, maar ook weer heel gewoon. vriend gaat als hij thuis is mee naar de gyn, niet naar de huisarts, dat is niet nodig (is maar net bloeddruk meten en even voelen op mijn buik) vorige keer ging mijn schoonmoeder mee naar de gyn. nu maandag mijn zus, want die past op maandag op leah. dus dat is makkelijk. vriend is er waarschijnlijk niet bij de 20wekenecho. dan wil ik graag weten wat het wordt. oh mijn vriendin is er met haar zoontje. ik lees straks nog
Mijn zoontje loopt nu nog op maat 21 schoentjes en hij is bijna 2 Nu heeft hij voor de winter wel maatje 22 nodig. Hier morgen ook de echo, de eerste!!!! Ben zoo benieuwd! Denk ook wel is wat als er nu helemaal niks zit Dat zou echt raar zijn.... Ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit, en zo niet, dan zien we dat dan wel weer.... Maarja, vooral omdat ik nergens last van heb twijfel je wel eens, denk dat dat ook wel logisch is, vergeet af en toe gewoon dat ik zwanger ben Totdat ik me weer in mn broek moet persen, dan weet ik het meteen weer Moet om 14.00uur. Man gaat mee en daarna nog even samen wat leuks doen, dus kan jullie niet meteen komen vertellen hoe het was, maar kom het als we weer thuis zijn zeker melden!
floorr; waarom doe je geen zw broek aan? als je nog niets hebt kan je beter nu kopen.. heb je er langer wat aan ik moet morgen 11 uur
die van mij gaat iedere x mee tot nu toe misschien later alleen met de controles niet meer maar ik probeer als ik een echo heb dat hij wel mee kan als hij t kan regelen met zijn werk want mijn vk werkt niet in de avond of int weekend.
Wendy, ik heb inmiddels een broek aan die me normaal te groot was, die zit nu prima Als morgen de echo goed is haal ik meteen al mn zwangerschapskleding achter de schuine kant weg Mijn man wil zelf atijd graag mee. Naar de gewone controles hoeft hij van mij niet mee, maar hij vindt het zelf altijd zo leuk om het hartje te horen En hij werkt vlakbij de vk, dus hij komt dan gewoon even onder werktijd naar de vk.
@ano en channes, 3 keer is zeker weten scheepsrecht voor jullie!! Het komt deze keer helemaal goed. Lekker genieten!!! @ano, Fijne vakantie, waar ga je naartoe?? @channie, He bah, dat soort mensen heb je altijd. Je moet toch lekker zelf weten wat je met je leven doet??? Heb ik zo'n hekel aan!! Je moet iedereen zijn keuzes respecteren, ook al is die keuze misschien anders dan dat jij zou doen. Niets van aantrekken hoor!! Je hoeft hen geen verantwoording af te leggen. @setti, Nou dan eet ik ook veeeeeeeeeeeeel te veel!!! Ik heb net zo'n buik als jou! Nog wel dikker zelfs! Lijk wel 20 weken zwanger haha. Kan er ook niets aan doen en is ook mijn eerste. Nou ja, kun je tenminste zien dat je zwanger bent Hier alles oke. Lekker weekend gehad. We zouden eerst naar mysterieland gaan maar gezien mijn zwangerschap had ik er niet zoveel zin in, dus een weekendje bij mijn ouders geweest. Vreselijk gelachen en lekker uit eten geweest. Erg gezellie! We zijn ook nog bij de babydump geweest. Even lekker met alle kinderwagens gereden en kamertjes gekeken. LEuk!!
Meiden hier ook nerveus voor morgen, terwijl het mijn 2e echo is maar er schiet vanalles door je hoofd, zal zo blij zijn als morgen alles goed is!!! Kijk nu ook echt uit naar ie 12 wkn grens maar als morgen alles goed is heb ik daar alle vertrouwen in. In ieder geval nog steeds misselijk, weet niet meer wie het vroeg maar mijn borsten gloeien 's avonds ook. Ik heb ook veel zo'n vieze smaak vanaf een half uur nadat ik wat gegeten heb. Gisteren alle broeken uitgezocht die ik nog wel pas. Scheur ik net uit een linnen broek die ik dus nog wel paste, hihi. Nou ik ga even verder met duimen draaien voor morgen!!!
De agenda voor morgen: 31 augustus - Alies05: vk 31 augustus - Floor20: 1e echo 31 augustus - Maria0: echo/nekplooimeting Ik kreeg het idee, dat er veel meer meiden morgen moeten, maar er staan er maar 3 op het lijstje.
Zo, hier ook weer teken van leven. Gisteren op kraambezoek geweest. Lekker kunnen knuffelen met de beeb. Mijn dochter vond het helemaal niet erg, dat mama de baby vast had. Ze pakte haar babyborn en kwam gezellig naast me zitten de babyborn precies vasthouden, zoals ik de baby vast had. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik mijn dochter krijgt met sinterklaas een boekje van: Bobbi wordt grote broer. Ze heeft ze bijna allemaal, alleen deze nog niet. Echt snappen doen ze het toch nog niet. Komt wel als de beeb er is en niet meer weggaat. Hubbie gaat hier alleen mee naar de echo. Voor de rest vind ik het niet echt nodig. Vaak sta je in 5 minuten weer buiten. Ga weer wat doen. We zijn het huis grondig aan het opruimen. Woensdag komt de makelaar en dan worden er foto's genomen en gaat het de verkoop in. De tuin is ook nog niet helemaal onkruidvrij zag ik.
Ano, fijne vakantie. Lindavnr, wanneer ging jij weg? Floor, dat is wel handig, dat je man dichtbij de vk werkt. Dan kan die er nog eens tussenuit piepen.
ben ff super ego: Maar ik heb het eindelijk mijn moeder verteld en reageerde eigenlijk heel anders dan ik had verwacht! ze is er heel blij mee! dat viel me echt mee! Ik kom vanavond ff lezen en reageren!
Fijn Dianne dat je moeder blij was. Je had een andere reactie verwacht toch? Hier is het voor iedereen al weer oud nieuws. En ik krijg veel minder reacties en cadeautjes dan bij de eerste! Ik heb wel een leuk rompertje en pakje gehad van mijn lieve schoonzusje (ik heb ook twee minder lieve!), maar dat is het enige...